manga_preview
Boruto TBV 09

Klan těch, kteří se dobře vyvíjí.

Kdysi dávno, žil jeden mocný klan, lidé mu říkal klan těch „kteří se dobře vyvíjí“, neboli klan Shigeru. Byl to silný a mocný klan.
Budu Vám vyprávět, jak tento mocný klan vznikl, jelikož to byla jedna velká, velikánská záhada.
V dobách, kdy klan Hyuuga chtěl posílit své postavení v Ohnivé zemi, vyslal svých pět nejsilnějších Shinobi do okolních zemí, učit se nová a odlišná jutsu.
A tak pět vyrazilo, putovali chvíli společně a pomalu se opouštěli a loučili, ač to bylo bolestné loučení, tak se těšili do jiných zemí.
Vyvíjeli se v jiných kulturách, ale přesto k sobě cítili zvláštní pouto. Když byli pospolu, byli silnější a silnější, byli to vyvolení.

Větba padla a věštkyně Miya ji vyslovila jednoho večeru:
„Jednoho dne zrodí se klan, který překoná svou silou všechny ostatní. Vyvine se ze silného klanu Hyuuga, který vyslal svých pět silných, aby se učili nová jutsu.
Pět zradí svůj klan a založí svůj vlastní, jejich děti budou mít jiné a jiné schopnosti a budou čím dál lepší.
Klan ovšem utrpí mnoho ztrát a nakonec skončí jinak, než by si kdo přál.“

Věštkyně Miya svou věštbu předpověděla, dva dny na to zemřela a přátelé, kteří byli věštbě přítomni a vypověděli vše svému Kage, také.
Kage Konohy pochopil věštbu, ale nezabýval se jí, však nebylo třeba.

Po dlouhém tréninku zamířila naše pětice zpět do své vesnice a ukazovala si své dovednosti, všem se změnila Kekkei Genkai a jejich oči i vlasy při použití nových jutsu měnily barvy podle podstaty.

Masao Hyuuga, který vlastnil ohnivou podstatu, vyslechl obavy starého Kage a přísahal, že se pokusí, aby jeho klan nic takového neudělal.
A tak se spojil se svými přáteli, jelikož všichni vycítili moc velké rozdíly mezi nimi a klanem.
Bleskový element, který vlastnil ctihodný Musashi, se stal prudkostí klanu, Jinshin byl přízemí a mozek klanu, však i tak nebyl určen k vedení.
Jousui vyslýchal obavy řek a naslouchal osudným chvílím trosečníků, Tomeo byl nejmladší a nejhravější, měly ho rády děti.
A v neposlední řadě udatný Masao, který se rozhodl síly pěti živlů spojit a tak vytvořil s pomocí svých přátel silný klan.

Masao, Jousui, Jinshin, Tometo a Musashi…

Všichni pokrevní bratři a potomci klanu Hyuuga, jejich schopnosti se však velmi lišily, nebyli to schopnosti jejich pokrevní linie, byla to nová vlastnost.
Jednoho dne však začala rozepře nejen s ostatními členy klanu Hyuuga, ale i mezi zakladateli.

„Nebudu už dál, takhle mrhat svým časem!“ rozhodl se Jousui.
„Neblázni, Jousui-kun.“ Snažil se mu domluvil Masao.
„Tvůj nápad! Tvůj klan! K čertu s tebou!“ křičel naštvaný Shinobi vodní podstaty,
„Ale, Jousui-kun…“ začal hlavní zakladatel.
„Nevymlouvej se tu přede bohy!“ zavrčel naštvaně.
„Můžeme si rozdělit klan.“ Povzdechl si Masao.
„Dobře tedy.“ Přikývl Jousui.

A tak se klan rozdělil, po nějakých dohadech se určilo, že druhá půlka bude Lékařská, aby nebyla nadbytečná.
Když se však vláda Prvního chýlila ke konci, tak Jousui záhadně zmizel, nebo jak by to mnozí nazvali: vzala ho voda.
Když Jinshin a Musashi zemřeli v misi a Tomeo se rozhodl zabít sám sebe, zůstal Masao sám.

Na konci vlády Prvního však natala osudná chvíle, při Jouninských zkouškách došlo k neštěstí, snad...
Byl to dlouhý boj... Předlouhý.
Na straně Shigeru stál Kitsune, udatný potomek bojoval proti Tsuki Kouhei, když své Kekkei Genkai využil, dívka zemřela, chvíli na to i mladý Shigeru.
Tento zápas vykonal své a klan trpěl následky - posměchem.

Masao si povolal svého vnuka a pravil: „Tsuyoshi-kun, já věřím Tvým schopnostem, až odejdu, Tvůj otec zdědí můj klan, ty však, až dospěješ klan povedeš.“

A jak moudrý Masao řekl, tak se stalo, do jeho pozice po smrti posledního z pětky. Syn Yoshitsuo převzal trůn po svém otci.
Klan ovšem snášel příliš posměchu a musel se bát mnoha lidí a klanů, že Yoshitsuo svůj post brzo předal silnému, ale mladému Tsuyoshimu.
Ten se na začátku vlády Třetího dohodl, klan Shigeru přesunul z Konohy pryč a již nikdo o něm neslyšel.

Někteří tvrdí, že se klan rozpadl, jiní, že nikdy neexistoval...
Ale já tvrdím něco docela jiného…
Tvrdím, že jsou stále mezi námi, ale jsou skryti v šumu lesů a ochraňují Ohnivou zemi jako Anonymní ochránci…
Bez touhy po slávě či uznání…

Jsou zvláštní, ale i tak, cosi mi říká, že nikoho z nás jen tak nenechají, jak to vím? Jednoho z nich jsem znal…

Poznámky: 

Laughing out loud Je to takové divné téma, klan Shigeru možná znáte z povídky Nikdy nejsi doopravdy sám, ale tento klan Shigeru patří do Naruto FF game
Tohle by měla být "pověst" nebo "pohádka", která o klanu povídá, tak jsem zvědavá, zda se to vůbec dá číst.

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2010-01-02 20:06 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Připomíná mi to můj styl psaní. Náznaky a rychlé přeskakování doby. Je to dost dobrý a se cítila, jako bych četla pohádku z nějaké obrovské staré knihy. Hezké

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, So, 2010-01-02 19:57 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Listoval jsem tak ve FF a zarazil mě tvůj nadpis "Klan těch co se dobře vyvijí" a hned mě napadlo, že by to mohlo mít něco společného s Hinatou Smiling a trochu jsem se i trefil.

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, So, 2010-01-02 19:43 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Sestřičko, krásné jako všechny tvá díla. (hug)

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2009-03-15 13:15 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Náhodou, je to dost zajímavý. Sice hru nehraju, ale tohle se mi líbilo Smiling Já tyhle "dávné" příběhy prostě zbožňuju. Opravdu moc pěkný Eye-wink

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 16:29 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Ale jo, dá se číst... Sice je takové... No, pro nehráče možná nezajímavé, ale úplně špatné to zas není. Smiling

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Ne, 2008-11-02 16:37 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

No jo, když já slíbila, že k tomu klanu nápíšu povídku.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 16:39 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Tak to tě obdivuju, protože já bych něco takového nevypolodila... Laughing out loud

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Ne, 2008-11-02 16:56 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Vyplodila. Eye-wink Tohle není žádné dechberoucí dílo.