manga_preview
Boruto TBV 09

Arigatou 01 - Výpomoc z Konohy

Už pěkně dlouho čekal na tuhle chvíli. Dlouhé měsíce se ztrácely v čase, dlouhé měsíce, kdy marně doufal, že se to stane. A teď se to konečně stalo. A k jeho zděšení ten obrázek vypadal stejně, jako před lety. Z noční oblohy nad nimi začaly padat kapky a jen pár sekund na to začala hrozná průtrž mračen. Pak dokonce začaly šlehat i blesky, a hromy řvaly natolik, že účastníci dole v údolí se navzájem téměř neslyšeli.
„Na tohle jsi čekal, ne?“
„Ale takhle to nemělo dopadnout!“
„Ne, Naruto, pleteš se. Protože přesně takhle to mělo dopadnout! Už před lety!“
Nebe ozářil další ohromný blesk, načež navázal uši-drásající hrom. Naruto sklopil pohled.
„Tak tohle si myslíš?“ zeptal se, načež hlavu opět zvedl a zařval: „Myslíš si, že takhle to má dopadnout?! Že jeden z nás má zemřít?! Takhle to chceš?! Co?! Sasuke?!“
Na okamžik se rozhostilo ticho. Dokonce i zatažená obloha nesesílala žádné blesky, ani je nerušily žádné hromy.
„Naruto…,“ začal Sasuke, „ty jsi pořád jako dítě.“
Po těchto slovech Sasuke aktivoval své nejlepší jutsu: chidori po celém těle. Naruto tomu nemohl uvěřit. Po tak dlouhé době to tak dopadá znovu. Ale nemá jinou možnost. Udělal jeden stínový klon, který mu v pravé ruce začal formovat rasengan, načež hned zmizel.
„Sasuke… opravdu to tak musí dopadnout znovu?“ zeptal se.
Sasuke jen s chladnou tváří odpověděl: „Tak dlouhá doba a ty jsi vážně pořád stejný,“ dál už nečekal na nic a vyskočil proti Narutovi, který udělal to samé. Znovu letěli proti sobě s tím, že jeden z nich to možná nepřežije. Blížili se k sobě. Už to nešlo zastavit. Už jen pár sekund…
„Chidori!“ „Rasengan!“ ozvalo se naráz a Narutovy a Sasukeho ohromné síly se znovu střetly.

…o pár měsíců dříve…

Bylo další slunné odpoledne v Listové a Naruto se zrovna probouzel v nemocnici. Chvíli viděl rozmazaně, tak se snažil zaostřit. Že je v nemocnici mu došlo, až když spatřil tapety na zdech. Otočil se na opačnou stranu pokoje a spatřil Leeho, který ještě spal. Naruta zajímalo, co se mu asi zdá, protože objímal polštář a usmíval se s pusou dokořán, ze které mu navíc právě tekla slina. Alespoň už věděl, co se stalo. By zraněn na misi s Leem. Ten ho asi donesl zpět do Listové a sám musel zůstat v nemocnici, kde potom usnul.
Lee v nemocnici musel zůstat o trochu déle, ale Naruta pustili hned následující den. Bylo stejně slunné odpoledne jako včera a Naruto se zrovna vracel z oběda v Ichiraku. Cestou domů prošel hlavní ulicí Listové a zabočil doprava. Šel dál, aniž by si uvědomoval, že zabočil špatně. Uvědomil si to, až když došel k nějakému obrovskému vchodu. Když vzhlédl, uviděl nad ním klanový znak, který dobře znal. Zadíval se na páskou přelepený vchod a zavzpomínal na svého nejbližšího přítele, na Uchihu Sasukeho. Chvíli tam jen smutně stál a koukal do naprosto pusté ulice, ve které kdysi žil klan Uchiha. Normální člověk, který by Naruta neznal, by řekl, že se každou chvíli rozpláče. Po nějaké době však Naruto zvedl zrak a uchichtl se.
Já tě zachráním,“ řekl si v duchu, načež řekl nahlas: „Zachráním tě, protože jsem to slíbil. A já neberu svá slova zpět! To je moje cesta ninji!!
„Ehm…“ ozvalo se najednou za Narutem. Ten se vyplašeně otočil a spatřil červenající se Hinatu.
„Hinato?“ oslovil jí.
„N-Naruto-kun… já… nevěděla jsem, že tě tady potkám.“
„Špatně jsem jen odbočil při cestě domů,“ odvětil Naruto. „A co tady děláš ty?“
Hinata se na něj tázavě podívala.
„Já jdu taky domů,“ řekla.
Naruto si právě uvědomil, že klan Hyuuga sídlí nedaleko odsud a cestou k němu se musí projít tudy.
„Aha,“ řekl, „takže já jdu. Zatím!“ rozloučil se a vyrazil zpět na hlavní ulici.
Hinata tam jen stála a očima sledovala Naruta.
Musím mu to říct. Tentokrát si musím dodat odvahu a říct mu to.“ zhluboka nadechla, a pak ještě zavolala: „Počkej!“ Naruto se překvapeně znovu otočil.
„Co je?“
Hinata zčervenala jako rajče, zakoukala se do země a stála nehybně jako sloup. Nastala docela trapná chvíle ticha. Za pár vteřin se ale Hinata konečně znovu rozkoktala: „Já… já…“ Naruto přešel zpátky k ní. Jak se k ní blížil, začínalo jí srdce bušit čím dál rychleji a po tvářích jí stékaly kapičky potu.
„Já......“
„Jsi v pořádku, Hinato? Nějak se červenáš. Nemáš horečku?“ zeptal se Naruto a chtěl jí dát ruku na čelo, aby zjistil, jestli nemá teplotu.
Teď, nebo nikdy! Musím ze sebe něco dostat, nebo jenom zas omdlím! Vzchop se, Hinato! Dělej!“ povzbuzovala se Hinata v duchu a udělala krok blíž k Narutovi. Když to uviděl, stáhl ruku zase zpátky a zeptal se: „Hinato, děje se něco?“
„Já… totiž… já…“ Hinata se mu podívala do očí.
„Naruto-kun… já tě… totiž já tě…“
„Tak tady jste,“ ozval se tajemný Shinův hlas.
Hinata rychle odskočila krok od Naruta, který stále nepochopil, co se mu dívka celý život snaží říct.
„Shino? Hledal jsi nás?“
„Já ne,“ odvětil Shino, „ale Pátá ano.“
„Pátá?“ ozvala se Hinata.
„Znamená to, že…“ "Mise!" dokončil za ní Naruto větu a rychle se rozeběhl k domu Hokage.

„Shizune, podej mi prosím ty…“ dveře do kanceláře Hokageho se otevřely a dovnitř vpochodoval Naruto.
„To nejsi schopný aspoň zaklepat?“ okřikla ho Shizune.
Naruto ji však ignoroval a promluvil k Páté: „Bábi Tsunade! Vy pro nás máte misi, že? Co je to za misi?“
Tsunade-sama se jen nezaujatě zeptala: „A kde je Hinata se Shinem? Vše se dozvíš, až tu budou i ostatní.“
Ti dorazili asi za tři minuty. Pátá Hokage už to nechtěla dál protahovat, tak jim začala vysvětlovat detaily mise:
„Před pár dny se k nám dostala zpráva ze Země Kopců. Jde o misi S a navíc velmi dobře placenou.“
Naruta, Hinatu i Shina to teď skutečně začalo zajímat, ale „Země Kopců?“ zeptal se Naruto, „o té jsem nikdy neslyšel.“
„To je možné,“ odvětila Tsunade, „je to totiž velmi vzdálená země. Leží jihozápadním směrem, stejně jako Skrytá Písečná, akorát mnohem dál.“
„Jak daleko?“ zeptala se s mírnými obavami v hlase Hinata.
„Cesta vám zabere tak měsíc.“
Po poslední Tsunadině větě ještě chvíli panovalo ticho. Jako první se z něj probral Shino.
„A proč žádají o pomoc zrovna Listovou? Písečná by byla mnohem lepší volba, nebo někdo ještě blíž k nim.“
„Podle zprávy, kterou jsme od nich dostali,“ pokračovala Pátá, „požádali o pomoc více vesnic. Jak už jsem řekla, jde o misi typu S. V lepším případě budete všichni jen dělat ochranku pro několik lidí, kteří podle rádce feudálního pána jsou v nebezpečí. K této variantě se přiklání i ostatní vesnice, které byly požádány o pomoc.“
„A on snad myslí na nějakou horší variantu?“ zeptal se Naruto.
„Rádce feudálního pána Země Kopců se přiklání i k možnosti, že v zemi propukne občanská válka.“
Po těchto slovech znovu zavládlo ticho. Po chvíli Tsunade pokračovala: „Jak jsem již řekla, mise je velmi dobře placená. Vy půjdete jako hlavní tým. Až se Neji s Kibou vrátí z mise, pošlu je za vámi jako podpůrný tým, a pokud se situace moc vyostří, pošlu za vámi i Shikamara, Ino, Sakuru a pokud ho propustí z nemocnice tak i Leeho. Jinak na místo už vyrazil tým z Písečné, takže takové posily snad nebudou ani potřeba.“
I přes to, že ho jen před několika hodinami propustili z nemocnice, se Naruto už těšil na svou další misi. Ale i tak nečekal něco takového. Bylo to prostě „Bomba!“ vykřikl na celou kancelář.
„O takovéhle misi se mi ani nesnilo! Kdy máme vyrazit, bábi Tsunade?“
„Hned,“ odpověděla mu klidně.
Všichni tři byli připravení k odchodu už za hodinu. Shino byl velitel týmu. Když dorazil i Naruto, řekl: „Dobrá. Tak vyrážíme.“ Před Narutem, Hinatou a Shinem teď ležel dlouhý měsíc cesty do Země Kopců. A to ani netuší, co za ten měsíc všechno prožijí.
Konec první části.

4.91209
Průměr: 4.9 (91 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-12-20 15:09 | Ninja už: 2351 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Som zvedavi co sa za ten mesiac môže stať

Obrázek uživatele Kin-Chan
Vložil Kin-Chan, Út, 2017-12-12 14:44 | Ninja už: 2334 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mise M: Hrozně se mi libí jak si do příběhu zakomponoval moje 2 nejoblíbenější postavy. Hinatu a Naruta prostě miluji. Líbilo se mi, že jsou oba jako ze seriálu. Takže děkuji, kapitolka se mi moc líbila. Jen škoda, že na souboj Naruta a Sasukeho si budu muset chvíli počkat.

Obrázek uživatele Zukateki
Vložil Zukateki, Čt, 2012-06-07 14:28 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

moc hezký Smiling hned se pustím do dalšího dílu Eye-wink

Děkuju moc všem, co čtou a komentují moje povídky "Lásku smrt nepřekoná" a "Odsouzená". To Vy, mi dáváte sílu psát.

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Pá, 2011-04-22 17:48 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Velmi slušný když uvážím, že je to už dva a něco roky staré... jen mi tak nejde do hlavy, že by Tsunade poslala zrovna je? má přeci mnohem lepší lidi než ty tři Laughing out loud

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-05-15 23:11 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

začíná to skvěle, jsem tvědavá jak to bude pokračovat.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Pá, 2010-01-29 22:52 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

idem citat dalej Smiling je to zaujimave

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Yukiko.Hashi
Vložil Yukiko.Hashi, So, 2009-09-26 21:35 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Neasi je to super ^^ jsi moc nadanej ^^ a dnesek byl sugoi xDDD
Yukiko :3

^^ jsem totalni amater v FA a FF ale presto sem neco soupnu Smiling)
http://147.32.8.168/?q=node/72636#comment-871310 - NaruHina
Smiling) prijdte se mrknout sem - jsme jeden z orgů - http://147.32.8.168/?q=node/71142

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2009-09-08 16:39 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

po tom, co jsem si přečetla poslední vydaný díl, jsem se rozhodla že bych si mohla přečíst i ten první Laughing out loud A neli tovala jsem toho Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, So, 2009-07-11 16:33 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

jo bylo to dobrý začíná to skvěle Laughing out loud

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-06-21 09:41 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

wow,zajmavý,njn,hinatu musí vždycky někdo vyrušitxDto naštve,jinak moc hezkýxD

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2010-05-28 11:50 | Ninja už: 6181 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

začíná to dobře

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, St, 2008-12-17 22:26 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Moc povedené! Jsem zvědavá, jestli se konečně podaří Hinatě v Narutově přítomnosti neomdlít! xD

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Po, 2008-11-24 22:34 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

YAY! Heee, to je dobrej začátek Laughing out loud Chudák Hinata...to bude nespočet omdlívání Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Kinimaru
Vložil Kinimaru, So, 2008-11-08 09:36 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

pekne

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-10-23 23:31 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Takže talent to rozhodne má a nepostráda nadanie na písanie poviedok, je tak? Smiling
vidíš, a to si tu tak krátko a už ti závidím ako ti to ide... ach jaj, to je strašne toľko talentovaných autorov naraz, ja sa už môžem rovno zahrabať pod zem, kyuubi sa lúči... ale možno sa ešte chvíľu zdrží Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Wizz - san
Vložil Wizz - san, Po, 2008-10-20 21:08 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

uplně super už se těším na další díl Laughing out loud