manga_preview
Boruto TBV 09

Příběh dítěte lásky- 25. kapitola

Protivníkův návrat

,,Kde jste tak dlouho?,'' zívla jsem nad tělem neznámého muže. Neji se nervózně zadíval do země.
,,Aido!!,'' vykřikl Kakashi, ,,Měla si být tam!''
,,Nemohla jsem nechat zločince uprchnout.,'' odpověděla jsem mu s hořkostí v hlase. Přesně tou strašnou hořkostí kterou mě Kakashi hádku co hádku obdarovával.
,,Neji! Jak si mohl!,'' obrátil se na Nejiho. Ten se pořád díval do země. Pak Kakashi opět upřel zrak na mě. Byl to vyděšený pohled. Chtěla jsem říct něco v tom smyslu ,,Snad jsi se o mě nebál'' ale uvědomila jsem si že by to bylo až příliš kruté. On se o mě doopravdy bál. Bylo to vidět z jeho pohledu.
,,Neji.,'' obrátil se na Hyuugu, ,,Jak jsi jen mohl? Myslel jsem že jsi čestný.''
Neji by v rozpacích: ,,Já...''
,,Svůj účel to splnilo, protivník je mrtvý.,'' vytkla jsem.
,,A jak teď získáš ty informace?,'' upřel na mě ošklivý pohled a nasadil nemilosrdný hlas. Kruciš!
,,I-Informace?,'' zakoktala jsem. Jashin, na to jsem ani nepomyslela!
,,Ano, ty informace kvůli kterým byla celá mise!,'' zařval na mě. Cítila jsem se jako ten kdo to všechno zkazil. A nejenom cítila, vždyť jsem tím i byla.
,,Já za to nemůžu.,'' začala jsem odporovat, ,,To ty jsi nic neříkal o tom že mám zjistit informace!'' Nemyslete si, že jsem taková sketa. Ale pokud mě někdo naštve, což Kakashi rozhodně udělal, nemám s ním slitování a všechno házím na něj. Je to ošklivá vlastnost, ale co se dá dělat.
,,A navíc, kdo řekl, že takhle ty informace nezískám?,'' urazila jsem se.
,,Mrtvým lidem většinou už mozek nepracuje.,'' řekl a oči obrátil v sloup.
,,Možná, ale já dokážu nemožné.,'' umínila jsem si a podívala se na mrtvolu. Doopravdy to dokážu? Kakashi na mě koukal opovrženíhodným pohledem a Neji, který by tu nejradši vůbec nebyl, se na mě díval velice nezaujatě. Mé prsty zaujali pozici na přenos mysli. V tu ránu, co se mi objevil mezi palcem a ukazovákem, jsem byla v jeho mysli. Chtěla jsem se podívat do jeho paměti, jestli doopravdy dokážu pracovat s mrtvými, ale to co se jsem tam viděla... Přesnější by byl výraz neviděla. Neviděla jsem tam vůbec ni a ne kvůli tomu že jsem tam nemohla vniknout, jeho mysl byla zablokovaná!
,,Myslíte si že by si mrtví mohl blokovat mysl?,'' zeptala jsem se na předem jasnou otázku.
,,On blokuje mysl?,'' zeptal se Neji.
,,Ano... Myslíte že by mohl být živý? Nejeví žádné známky života.,'' zapřemýšlela jsem se.
,,Pozor!,'' zakřičel Kakashi a odhodil mě. Nebýt jeho, byla bych mrtvá. Náš 'mrtvý' se mě pokusil zabít.
,,C-Co to..,'' zakoktala jsem vyděšeně.
,,Škoda.,'' řekl a obrátil se na Kakashiho, ,,Vidím že mám tu čest se slavným Sharinganem.''
,,Není správné si začínat na slabší.,'' odpověděl mu Kakashi. Kdo je tady slabší?
,,Nezačal jsem si a ona není o tolik slabší než já, málem mě utopila a byla velká náhoda, že se mi jí podařilo obalamutit.,'' vysekal mi poklonu. Leč to bylo divné, v té chvíli jsem byla vděčnější svému protivníkovi než spojenci.
Kakashi nedbal jeho slov a pokračoval: ,,Teď budeš co mít dělat se mnou.''
,,Se mnou také, podruhé.,'' přidala jsem se. Neji kývnul. Kakashi si uvědomil že odporovat mi by bylo zbytečné.
,,Aido, udělej co jsme si domluvili.,'' pobídl mě Kakashi. Nenápadně jsem proklouzla do jeho hlavy.
,,Jak to uděláme?,'' poslala jsem tam otázku.
,,Nejprve ať začne Neji s Byakuganem a já se Sharinganem, ty nás budeš krýt.,'' zněla jeho odpověd. Zase jsem musela plnit pozici nejslabšího!
Nedalo se ale nic dělat a tak jsem poslala náš plán Nejimu: ,,Ty a Kakashi budete útočit, aktivuj Byakugan.'' Aktivoval Byakugan tak jak jsme se domluvili.
On se zasmál: ,,Tak i slavný Byakugan? To se pohromadě jen tak nevidí.'' Zjevně byl nadšen z dnešního dne. Nejdřív uvidí Taki Erimaki, pak Sharingan a dokonce i Byakugan.
,,Jdem Neji!,'' řekl Kakashi a souběžně s Nejim vyběhl. Nejprve se zdálo že zaútočí současně, ale Kakashi se oddělil.
Neji k němu doběh a řekl: ,,Hakke Rokujuyon Shou (64 úderů)'' Pro Nejiho jakoby se čas zastavil, nepřítel se však nestačil divit. Už slyšel o skvělém taijutsu klanu Hyuuga, ale nemyslel si, že se s ním někdy setká. Neji mu jeden po durhém uzavíral čakrovody. Bohužel on si to uvědomil a začal se bránit. Velkou silou od sebe Nejiho odtrhl. Ten letěl pár od místa kde stál. Měl doopravdy velkou sílu. Teď přišel na řadu Kakashi.
,,Katon: Goukakyuu no Jutsu (Živel oheň: Technika velkého fireballu).,'' řekl po vykonání pár pečetí. Vytvořil tím velkou ohnivou kouli, před kterou bohužel nepřítel uhnul.
Rychle vytáhl flétnu a chtěl začít hrát, ale já jsem ho přerušila: ,,Kde jsi vzal tu flétnu?'' Nějak mě tahle otázka napadla. Vždyť klan Kesaki zemřel a poslední flétnu mám já. Poslední?
,,Dostal jsem jí od svého otce.,'' odpověděl mi. Otce? On je členem klanu Kesaki? Snad jeho otec není...
,,Nejmenoval se ten člověk Kesaki Hanimi?,'' zeptala jsem se s obavou v hlase.
Jeho tvář ztuhla: ,,Jak to víš?''
,,J-Já...,'' nedokázala jsem ze sebe dostat. V jeho obličeji se oběvil hněv.
,,Můj otec se mě odřekl, ale naštěstí mi už předtím dal flétnu. Říkal, že si najde lepšího nástupce. Trochu jsem ho naštval, měl mého bratra rád.,'' řekl mi s hranou lítostí v hlase. On zavraždil svého bratra?
,,Hledaný zločinec třídy A Kesaki Chounan, že?,'' řekl Kakashi.
,,To Kesaki si odpusť, už dávno nejsem členem klanu.,'' opravil ho Chounan. Syn Hanimiho... Nikdy o něm nemluvil...
,,Můžeme pokračovat?,'' zeptal se netrpělivě.
,,Beze všeho!,'' vykřikla jsem a běžela k němu. Cestou jsem nad svou rukou udělala modře svítící kouli.
,,Suiton: Aoi Rai Suyriuuben!,'' hodila jsem jí po něm. Všechny menší koule, které se vytvořili z větší, změnili směr a vzali to na Chounana obklikou. Výsledek byl, že na něj z každé strany letěla jedna koule. Ale on rychle zareagoval. Na flétnu zahrál Suiton: Suijinheki (Živel voda: Technika vodní zdi). Koule, kterou jsem nechala letět rovně k němu, se odrazila a mířila na mě. Odražením získala rychlost. S takovou rychlostí by mě zcela jistě zabila. Neměla jsem ani nejmenší šanci jí uhnout. Neměla jsem ani čas si uvědomit co se stalo a už jsem byla na zemi. Ale ani ne mrtvá, ani ne tam kde bych měla ležet. Ani ne sama. Kakashi mě pevně svíral.
,,K-Kakashi?,'' koktala jsem tázavě. Jeden jeho pohled stačil abych si uvědomila, že mi zachránil život.
,,Arigato.,'' poděkovala jsem potichu. Ucítila jsem bolest na levém boku.
,,Au...,'' zaskučela jsem ještě víc potichu. Chtěla jsem dál bojovat, ale nešlo to. Všechno se mi před očima dvojilo ještě více než normálně. Už jsem nemohla udržet oči otevřené, už jsem....

Poznámky: 

Tady máte další díl,
psala jsem ho ze všech sil.
Těšte se na další kapitolu,
mám jí v PC na svém stolu.

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Pá, 2018-08-17 09:00 | Ninja už: 5061 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Ukončení kapitoly v takovémhle okamžiku? Kruté. Aida má štěstí v neštěstí, nyní mají možnost od protivníka získat informace, když teda ještě neumřel. Vypadá silnější než při prvním souboji s Aidou, jakpak si s ním poradí, když je zraněná? Jak tak koukám, na to, že je klan Kesaki vyhubený, se objevují další a další členové Laughing out loud.

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Út, 2009-01-20 21:04 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-10-19 00:50 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vážně píšeš nádherně, už se na ten další díl těším