manga_preview
Boruto TBV 09

Tíha života - 01.díl

Pokračování Tíhy lásky
můžete číst, i když jste neměli tu čest s první sérií, všechno se tu vysvětlí... :)

Otevřely se dveře a dovnitř vstoupili dva mladí muži s čelenkami Listové. Usmáli se na sedícího chlapce a ten jim vstal vstříc. Podali si ruce a opětovně se usmáli.
„Kibo, Naruto... co tu proboha děláte?“ Podivil se Kazekage.
„To je na dlouho... teď bych něco snědl!“ Řekl Naruto a po očku sledoval Gaarovu reakci.
„To bys nebyl ty...“ Pousmál, vyšel z místnosti a zamkl za sebou dveře. Poté sešli po schodech dolů a otevřenými dveřmi k nim prosvítalo slunce. Prošli několik úzkých přeplněných uliček a dorazili k malému krámku. Blonďatý ninja začal poskakovat na místě.
„Ten váš ramen už jsem pěkně dlouho neměl! Zajímá mě, jestli jste se zlepšili?“ Prohlásil a usadil se na malou barovou stoličku přímo před šéfa restaurace. Hned nato si objednal čtyři porce a nechal Gaaru s Kibou, aby na něj hladově hleděli. Nakonec se usadil i Gaara a objednal jídlo i pro ně dva. Kiba si užíval chuť toho pravého jídla, když se minulé dny živil jen syrovým masem a zkalenou vodou.
Nakonec to zapili chladnou průzračnou pramenitou vodou ze Suny. Kiba se mlsně olízl a usmál se na oba své společníky.
„Myslím, že už zajdu pro Akamara...“ Pronesl a vstal. Rudovlasý chlapec se za ním ohlédl a kývl na rozloučenou. Naruto se mezitím ještě plně oddával svému ramenovému šílenství.
Zhruba po pěti minutách Narutova srkání se za nimi přiřítil velký bílý pes s chlapcem na zádech.
„Jdeme?“ Zeptal se opatrně. Gaara vstal, když tu ho blonďák zatahal za rukáv a prstem ukázal na svou misku. Rudovlasý vzdychl a sklesle odpověděl: „Naruto ještě jí...“
A tak se Kiba znovu posadil na stoličku a objednal si sklenici vody. Než ji však vypil, Naruto byl hotov a tak se pro změnu čekalo na něj. Když se konečně všichni doloudali ke Gaarově kanceláři, byla už tma a venku houkaly sovy.
Velký pes se pohodlně rozvalil před prostorným krbem. Ostatní si k sobě přisunuli velká křesla a do ruky vzali hrnky s čajem. Pozorně se na sebe podívali a pohled všech utkvěl na Kibovi.
„Tak proč jste teda tu?“ Zeptal se Gaara pevným, ale milým hlasem. Mladý Inuzuka pomalu sklopil hlavu k zemi.
„No... víš... já se zamiloval a-“ Náhle ho Kazekage zastavil: „Co? To si ze mě děláš-“
„Ne, nedělám!“ Odsekl naštvaně Kiba a uraženě si odsunul křeslo o něco dál.
„No tak se hned neurážej! Jen mi to nejde do hlavy!“ Omlouval se Gaara a čekal, než si chlapec opět přisune křeslo zpět k nim.
„Takže... potkal jsem jednu vílu a od našeho prvního setkání jsem věděl, že ji musím zase najít. A také se mi to povedlo, jenže abych ji mohl provázet dál, musel jsem se nechat přeměnit ve vlka. Poté jsem s nimi putoval lesy a horami a dokonce jsme bojovali... Tedy spíš oni bojovali... a umřela Sora. Nakonec se mezi námi objevil Naruto, který mě měl dovést domů, ale Vůdce vlků mi řekl, že když už jsem členem smečky, nesmím se vrátit do rodné země. A tak jsem šel s nimi sem, odtud oni pochází. Budu tu muset žít...“ S těmito slovy opět sklopil hlavu, nechtěl vidět ten Gaarův pohled.
„Aha...“ Řekl chápavě Kazekage a usmál se. „Neboj... budeš tu moci zůstat jak dlouho budeš chtít.“

Poznámky: 

takže, je tu pokračování vaší oblíbené povídky, kterou nikdo nečte XDD
ale i přesto bych chtěla poprosit o komenty Smiling

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2010-01-30 00:38 | Ninja už: 5339 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

mne sa to paci Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Čt, 2009-08-27 17:30 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Já to taky čtu!!! °hlásí se jeden malý človíček Sticking out tongue xD ° A je to super (já vím opakuju se Laughing out loud xD ) . Tuhle Sérii mám moc ráda !! Mažu dál!! Eye-wink

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-10-17 20:46 | Ninja už: 19845 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Já to čtu, já to čtu!!! Laughing out loud Teda sestři, skvělý pokračování!!! Eye-wink Jsem zvědavá co tam bude dělat... že by zahrabával v poušti kosti?!!! Sticking out tongue No, asi skočím na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-10-15 15:40 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Fíha! No já jsem minulou sérii nečetla ale určo se na ni podívám!! Smiling je to moc pěkný!!