manga_preview
Boruto TBV 07

Dobrou noc

----------
Stříbrný měsíc stál vysoko na obloze poseté miliony drobných pomrkávajících teček. Bylo ticho, slabý vánek neslyšně pohyboval záclonou v otevřeném okně. Seděl na posteli a nepřítomně hleděl na smyčky tmavého koberce. Zauzlené, svázané... stejně jako já.
Zhluboka vzdychl, vstal a přešel k oknu. Rozhlédl se vesnicí skrytou pod příkrovem noci. Jeho oči automaticky vyhledaly ten dům. Dům ve kterém teď sladce spí, vlasy rozhozené na polštáři. Její bílá pokožka září do tmy, drobné ruce má složené pod hlavou. Často se otáčí a odhaluje kulatá ramena... Vždycky se bál, aby neprochladla, pečlivě ji zakrýval. Když se rukou letmo dotkl nevinné tváře, zašeptala jeho jméno a schoulila se mu v náručí. Ty chvíle společného usínání jsou však dávno pryč...
Opřel se o studený okenní rám, zadíval se na měsíc. Pokoušel se uklidnit splašené myšlenky, které mu nedovolily upadnout do slastného nevědomí. Marně. Čeká ho další probdělá noc. Děsivě dlouhá noc...
Od začátku jsem věděl, že náš vztah je chyba. Jsme oba úplně jiní. Ty jsi dědička slavného jména, nauvěřitelně silná a nadaná, bytost z jiného světa. Já... obyčejný sirotek, průměrný ninja, jen prach pod Tvýma nohama... A přesto Tvoje nádherné oči pohlédly mým směrem, i přes ty rozdíly jsme k sobě našli cestu. Byl jsem nejšťastnější muž na světě, protože mi do klína spadl poklad. Směl jsem Tě milovat. Pořád Tě miluju, to se nikdy nezmění. Bohužel některé věci se změnit musí...
Snaž se mě pochopit, prosím. Udělal jsem to kvůli Tobě, zničil jsem naši lásku, abys mohla klidně žít. Je mi líto, nechtěl jsem zranit svoji malou holčičku, ale nemohl bych spokojeně žít s vědomím, že jsi kvůli mě všechno opustila. Já Ti přece nemám co dát, není nic, co bych Ti mohl nabídnout, čeho se vzdát ve Tvůj prospěch. Kdybys zůstala se mnou, přišla bys o všechno... o své jméno, rodinu a postavení. Ty, jejich pýcha a radost, by ses změnila ve zklamání. Musel jsem Tě chránit, musel jsem Tě zastavit, abys neudělala osudovou chybu. Dříve či později bys tu hanbu nedokázala snést, zničilo by Tě to. Zahořkla bys, ztratila svoji sílu a krásu. Všechno, co na Tobě miluju by zemřelo. To ne, jsi ještě mladá, ještě nepřišel Tvůj čas. Já bych Tě stáhl ke dnu, jsem jen závaží, které je třeba odstřihnout. A tak jsem ho odtřihl... Ty věci, co jsem Ti řekl jistě bolely, bolely i mě, když jsem je říkal a viděl jak pláčeš. Plakala jsi a křičela, zlobila ses na celý svět, ale za chvíli to přejde, uvidíš. Bude to jen chvilka, jen jako odřené koleno, které se brzo zahojí. Se mnou by Tě čekala pomalá smrt, takhle je to lepší. Neprosím Tě o odpuštění, toužím jen po jediném... Abys byla volná... Dobrou noc, Hinato...

----------

**********

----------
Stříbrný měsíc stál vysoko na obloze poseté miliony drobných pomrkávajících teček. Bylo ticho, slabý vánek neslyšně pohyboval záclonou v otevřeném okně. Seděla na posteli a nepřítomně pozorovala spáry mezi parketami. Sešlé a zanesené prachem... stejně jako já.
Zhluboka vzdychla, vstala a přešla k oknu. Rozhlédla se vesnicí skrytou pod příkrovem noci. Její oči automaticky vyhledaly ten dům. Dům ve kterém teď sladce spí, vlasy rozhozené na polštáři. Postel je pro něj příliš malá, pořád se převaluje z jedné strany na druhou. Při tom všem převracení se vždycky odkryje... Mívala strach, aby neprochladl, přitulila se k němu a zahřívala ho. Když se rukou letmo dotkla jeho tváře, usmál se a dovolil jí schoulit se mu v náručí. Ty chvíle společného usínání jsou však dávno pryč...
Opřela se o studený okenní rám, zadívala se na měsíc. Pokoušela se uklidnit splašené myšlenky, které jí nedovolily upadnout do slastného nevědomí. Marně. Čeká ji další probdělá noc. Děsivě dlouhá noc...
Od začátku jsem věděla, že náš vztah nebude jednoduchý. Jsme oba úplně jiní. Ty jsi tak bezstarostný, veselý a ničeho se nebojíš. Zato já... věčně vyděšená malá holka, co bere život příliš vážně, zbytečně komplikovaná... A přesto Tvoje nádherné oči pohlédly mým směrem, i přes ty rozdíly jsme k sobě našli cestu. Byla jsem nejšťastnější dívka na světě, protože mi do klína spadl poklad. Směla jsem Tě milovat. Pořád Tě miluju, ale to se musí změnit...
Snažila jsem se Tě pochopit, ale nejde to. Proč jsi to udělal? Zničil jsi naši lásku... A já bych kvůli Tobě všechno opustila. Znamenal jsi pro mě totiž víc než jméno, rodina nebo postavení. Byl jsi celý můj svět, přinášel jsi světlo do šedivých dní, které byly jeden jako druhý tak zoufale osamělé. Nikdo mě totiž neviděl stejně jako Ty. Byla jsem jen dědička klanu, jen další z dlouhé řady slavných bojovníků. Myslela jsem, že Ti na mě záleží, že vidíš to, co je uvnitř, že mě máš rád pro to, jaká jsem, ne kdo jsem. Tolik jsem se zmýlila. Jak jsi mi to mohl udělat? Že jsi se mnou byl jen kvůli tomu, abys získal moc? Aby se z ubohého sirotka stal bohatý a uznávaný muž? Jak jsi mi mohl říct tolik ošklivých věcí, ani nevíš, jak to bolelo! Říkal jsi je a já plakala. Plakala jsem a křičela, zlobila se na celý svět, ale hlavně na Tebe... Tohle nikdy nepřejde, není to jako odřené koleno, které se brzo zahojí. Ne, je to pomalá smrt, bolestivé umírání. Nikdy Ti neodpustím, toužím jen po jediném... Chci být volná... Dobrou noc, Iruko...

----------


----------

Poznámky: 

Snažila jsem se nepsat romantické povídky, ale nakonec mi to nedalo. Doufám, že mě za ten pairing nikdo neukamenuje... Nikdy by mě nenapadlo spojit tyhle dva, ale ono se to nějak samo vyvinulo v průběhu psaní sériovky MISS KONOHA 2008. Řekla jsem si – jaký by to bylo, kdyby se vážně dali dohromady? Vydrželo by jim to? Bohužel pro ně jsem došla k závěru jaký jste si právě přečetli. Možná to moho být jinak, ale v tuhle chvíli jsem cítila, že to tak bude nejlepší... Vlastně mě k tomu navedla tahle písnička...
Goodnight, Goodnight (Maroon 5)


Jinak tahle povídka je pro Tebe, snad víš... A snad nevadí, že říkám dobrou noc až ráno...

4.978725
Průměr: 5 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-01-01 14:56 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Líbí se mi to kompozičně, opravdu moc!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kyasarin no Konoha
Vložil Kyasarin no Konoha, Po, 2010-10-18 00:13 | Ninja už: 4916 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Fakt úžasnááá!! ... Je sice pravda, že jsem si myslela, že ten kluk bude Shikamaru a ne Iruka, ale to neva... Smiling jinak jsem z téhle FF totálně unešená, ještě když si k tomu pustím tuhle písničku: Still loving you by Scorpions.... no D-O-K-O-N-A-L-É!!! 0:)

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Čt, 2010-03-11 16:30 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

něco naprosto úžasného Smiling

Obrázek uživatele Namino-chan
Vložil Namino-chan, St, 2009-11-11 19:08 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

ohromné..strasne pekné...no urcite za ten pár nikto nikoho neukamenuje:d..ale aj tak...najskor som si myslela ze to je naru hina..kusok ma to prekvapilo..ale tvoje dovody celkom chápem...D:..aj ja si zvyknem spájat v hlave páry aké byspolu vzivote neboli spolu..ale beztak je to krásne!!!Sticking out tongue

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, St, 2009-02-11 18:24 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

supeeer! Eye-wink *nevím, co jiného bych měla psát*

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2009-01-27 20:28 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Všichni psali jak je to krásně procítěné a... Takových už tady na Konoze bylo a hlavně v téhle povídce o to nejde. To co jí dělá tak zajímavou je kompozice a ta je skoro dokonalá.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2009-01-18 17:35 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

jemineeee, to je tak smutne, preco je to tak smutne, ja chcem aby to skoncilo dobre, si nezasluzia takyto koniec *fnuk* hmmm co uz....
tak teda toto bol asi jeden z najkrajsich romantickych pribehov ake som tu citala a este k tomu ten par...iruka a hinata...kde ty na tie napady chodis...

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Ne, 2009-01-18 17:25 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

mě fakt hned tak něco nerozbrečí... ale tohle? Je to nádherné! Úžasně napsané... vlastně je to napsané tak, že je ten pairing dokonale uvěřitelný! Opravdu, hAnko, jsi fakticky jednička!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2009-01-18 14:55 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

A prý že jí romantika nejde Smiling Však na cokoli ty sáhneš, mění se ve zlato a tahle povídka je tak nádherná, že mi docházejí slova...

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, So, 2008-10-18 18:46 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

Nechala jsi najít k sobě cestu tak nečekanému páru,
a pak jsi je navždy rozdělila.
Tvá povídka je hořkosladká,krásná a nesmírně krutá,
do očí mi slzy vlila.

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, So, 2008-10-18 18:38 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

jéé... tak to je fakt nádhera to se ti vážně povedlo... tleskám Smiling

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-10-15 12:14 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

hAnička, ty si taký talentík!!!
Ach jaj, kiež by som vedela urobiť niečo tak anjelsky krásne...

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, St, 2008-10-15 11:26 | Ninja už: 6254 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Hmm... hmm...

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Po, 2008-10-13 21:02 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Nezvyčajný pár, ale pekná poviedka Smiling Síce sa mi zdá mimo tvojho štýlu, ale aj tak super Laughing out loud

Obrázek uživatele Motofoko
Vložil Motofoko, Po, 2008-10-13 12:03 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 930 | Autor je: Prostý občan

hAnko,ja pri tvojej nadhernej tvorbe stracam komentovaciu schopnost...Takze...Ehm...Eeeeeeeee...Uz som ju stratil :}

Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...

Obrázek uživatele Merrysek
Vložil Merrysek, Po, 2008-10-13 11:45 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

To je úžasný!!! Bezvadnej pár... Opravdu koho by to napadlo musel bejt genius!!! Je to hrozně moc krásný... píšeš mor empaticky a to je klásný!!! fakt tady slova nestačej, bezvadný Smiling

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Ne, 2008-10-12 18:39 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Strašně krásná povídka.......já nejsem schopná na to nic napsat....je to strašlivě smutné a na druhou stranu krásné

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-10-11 17:11 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Já se musim přiznat, mě ani nenapadlo, že by to mohl být Naruto, protože vždycky nejdřív sjedu dolů, jestli tam není nějakej obrázek xD Takže ... Ehm ... Stydím se xD
Ale tahle FF byla nádherná ... Tenhle pairing by mě vůbec nenapadl, vlastně, je to zvláštní, protože on ji zná ještě když jí bylo nějakejch ... 8? xD Ale, napsalas to tak procítěně a krásně, že sem jim to nakonec přála Smiling Ať už se k sobě hoděj víc nebo míň ...
Nádhera Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Pá, 2008-10-10 19:43 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Smrrrk... až jste mě rozplakali všichni. Smiling Ale musím vám oznámit, že s přeslazenými jednorázovkami a depresivními básničkami si dávám pauzu... Musím napsat Trabant a Omyl a Chlapce a MISSKU a... no mám toho až nad hlavu, LOL. Snad to půjde. Smiling
P.S. To víte, že jsem to tak napsala schválně, aby to vypadalo na Naruta. Zajímalo mě, kolik lidí si to bude myslet. Smiling Mno když je Iruka taky sirotek, tak koho by to nenapadlo, že? Laughing out loud Mno nic... mizim... Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-10-10 19:35 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

První myšlenka: hAnko romatikazíruje?!!! Shocked
Druhá myšlenka: Hinata a Iruka???!!! Puzzled
Nynější myšlenka (Asi čtrnáctá, jestli mám být přesná!!! xDDD): Tak to bylo galaktický!!!!! Laughing out loud
Tihle dva by asi nemohli být spolu... to je úplně to samý jako Kakashi a Sakura, i když jsem ještě žádnou povídku na tenhle pár nečetla!!! Eye-wink Ach jo, a já tak doufala že to bude Naruto!!! Sticking out tongue Ale ne, je to vážně famózní, myslím že zaskočení ještě nepominulo!!! Laughing out loud Fíha, ještě teď nemůžu popadnout dech!!! Sticking out tongue Je tooo... ehm... galaktický, grandiózní a dženiální... hodně stručně řečeno!!! Smiling

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Čt, 2008-10-09 22:40 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-10-09 22:11 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

První reakce - hAnko a romantika? Ta patetická, antiromantickopovídkářská hAnko a romantika?
Pak přišla druhá reakce - slintání na klávesnici. To bylo tak krásně napsaný...jako kdybych byla v jejich hlavě.
Zkrátka nádhera (jako vždy?)
Slečno, máte to za pět xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Čt, 2008-10-09 22:01 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

Hinata a Iruka.. netradicni, ale zajimavy pairing..
Jinak povidka je, jak uz bylo receno, proste smutna a nadherna..
Byla proste o necem vic..
Jedna z nejlepsich ff, co jsem zatim precetla na Konoze.. Smiling

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-10-09 19:58 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Sedím, koukám a děkuju Ježíšovi, Jashinovi, komukoliv za to, že jsi apíšeš tady na konoze. Smiling Tohle je další dílko do naší báječné hAninky. Jeden udělá cokoliv pro druhého, ten druhý taky, ale každý si to nejlepší představuje jinak. Jak reálné... Smiling Opět jedna z těch krásně reálných povídek, které umí psát moc málo lidí na to, abych si jich přestala cenit více než těch ostatních. xD
Arigato hAnko.


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-10-09 19:26 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Když se daří, tak se daří. Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Čt, 2008-10-09 19:21 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Je to hodne krasne, ale i hodne smutne... V tomto pripade je to ALE dobre... Vnesla si do romantickych povidek neco noveho... neco sveho... neco, co me vtahlo primo do te povidky.
Chudaci dva... *utre slzu*
Tak... a mas to za 5 Eye-wink

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Čt, 2008-10-09 18:53 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Ehm, jedna osoba menom Laterie, si myslela, že ide o Naruta. Ah jaj, niekto menom hAnko, ma zase prekvapil, a prikoval k stoličke. Takže niet divu, že zase neviem čo napísať. Ja končím!!!!! Toto nejde takto ďalej. Neviem čo napísať... bodky ti stačia, akože, stratila reč.... Laughing out loud

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Čt, 2008-10-09 18:53 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

opaky se přitahují, právě ty odlišnosti z nás dělají lidi... právě to, že vybočujeme z řady nás činní výjimečnými...

klidně bych tenhle pár brala, ikdyž je dělí docela velký věkový rozdíl, ale nevadí, docela smitná povídka, ale já takové mám ráda... moc ráda, prostě ty jsi pro mě vždy byla, jseš, a budeš výbornou autorkou, na kterou určitě nezapomenu... Smiling

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, Čt, 2008-10-09 18:39 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

IRUKA?!?!?!
coze? sakra a ja byla celou dobu presvedcena ze jde o naruta... ale to by bylo moc predvidatelny, ze?
tvoje povidky me vzdycky rozesmejou, dojmou nebo prekvapi... tady se to povedlo skoro vsechno najednou Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Čt, 2008-10-09 18:10 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jůů... hAni, to bylo náádherný... tvoje jednorázovky, to je věc... nikdy se na ně nedá zapomenout, prostě jsou vždy s námi... je to moc pěkné dílko Eye-wink

Můj Valenth