manga_preview
Boruto TBV 09

Šestý živel 01 - Postava s liščí chakrou

Tak tohle je moje první dílko a doufám že se vám bude líbit. No nejni určitě bez chyb tak doufám že nikdo po těch hrubkách neoslepne. Některé věci taky nemusí být přesně podle příběhu.
A teďka něco k tomu příběhu. Je to alternativa děje pár týdnů po 72. díle Shippuudenu. V těch týdnech se nedělo nic moc až na to, že se Naruto naučil rasenshuriken a teď si pro něj jdou Akatsuki. Víc neprozradím.
Přeji hezké čtení...

Před branou Listové:

„Vydejte nám Jinchuurikiho a necháme vesnici být!“ zavolal Kakuzu. Ve skutečnosti si nemyslel že by ho jenom tak vydali. Nikdy to nešlo tak jednoduše a ani dnes to nebude jinak. Najednou se veliká hlavní brána otevřela a vyšla postava, kterou obklopovala rudá chakra. Zatím měl jen tři ocasy, ale to se asi brzy změní. Zastavil se tak třicet metrů od nepřítele. Nebyl v tom ale sám. Za ním vycházeli skoro všichni ninjové z vesnice a stavěli se z obou stran vedle něj do řady.
„Takže to po dobrém zase nepude.“ povzdychl si Kakuzu.
„Tak na to hned zapomeň!“ zavolala postava.
„No když jinak nedáš.“ řekl Hidan a rozběhl se na postavu se třemi chakrovými ocasy. Postava se zase rozběhla na něj. Hidan napřáhl svojí kosu...

*****O několik hodin dříve*****

V sídle Akatsuki:

„Takže vážení, osm démonů už máme takže ještě posledního ať už tuhle šaškárnu můžeme ukončit. Půjdou pro něj Kakuzu, Hidan a Konan.“ Zavelel Pein v obrovské jeskyni, která byla jejich sídlem.
„Proč s těma nemehlama musím jít já? “ Nadává Konan.
„Protože tě tam prostě chci!“
„Ale Peine na ostatní stačili vždycky jen dva členové. Shukakovo Jinchuurikiho dokonce zvládl Deidara sám.“ Hádal se Hidan.
„Tenhle Jinchuuriki má devítiocasého a tak je pravděpodobně nejsilnější ze všech. Navíc jsem o něm už trochu slyšel a tak mám takový pocit že tentokrát to půjde trochu hůř než obvykle. A Hidane, víš že ho nesmíš zabít!“
„No jo pořád. Ale je to proti mojí víře.“
„Jo a kdyby jste ho náhodou nemohli poznat tak až se naštve tak z něj bude unikat rudá chakra. Tak už běžte ať jste brzo spátky.“
„Ale Peine...“ Zkusila ještě Konan.
„Už jste zpátky?!“
„No jo už jdeme.“ odpověděla a všichni tři prošli zkrz vodopád na konci chodby vedoucí z jeskyně. A tak se část Akatsuki dala na cestu do země ohně...

V Konoze:

Shizune běží do Tsunadiny kanceláře. Přímo před Tsunadiným kanclem porazí Sakuru, která odtud zrovna vycházela.
„Gomenasai!“ Omluvila se Shizune a naběhla do kanceláře.
„To bych ráda věděla co se zase děje.“ Pomyslela si Sakura a šla se podívat za Saiem.
„Tsunade-sama! Právě jsme dostali zprávu od ANBU nasazených u sídla Akatsuki. Tři členové se dali do pohybu směrem k Listové vesnici. Vypadá to že si jdou pro Naruta!“
„Okamžitě mi zavolej Shikamara a Kakashiho!“
„Hai!“ Shizune odběhla a celkem slušně bouchla dveřma. To už ale Tsunade nevnímala.
„Proč to přišlo tak rychle? Ještě jsme se nestačili pořádně připravit. A co uděláme s Narutem?“ Přemýšlela Pátá, a za chvíli se před ní objevil Kakashi a do kanclu vlítnul Shikamaru.
„Co se děje?“ Vyhrkli oba naráz.
„Je to tady. Akatsuki si jdou pro Naruta.“ ohlásila Tsunade a Kakashi ztuhl.
„Shikamaru, potřebujeme plán!“ zavelela Hokage.
„Čekal jsem až to přijde. Plán už mám.“ řekl s klidem nejlepší taktik v Konoze.
Kakashi i Pátá se na něj dívali s pusou dokořán.
„No asi takhle: ....“

Na Tréningovém hřišti:

Naruto právě trénoval novou techniku. Konečně se mu podařilo skloubit Rasengan a Chidori.
„Jó!!! Konečně se to povedlo. Teď už jenom vymyslet jméno.“ zajásal Naruto a všichni kloni (asi tak tisíc) začali naráz mizet.
„Ahoj N...Naruto-kun.“ ozvalo se mu za zády. Naruto se otočil a koho nevidí.
„Ahoj Hinato. Co tady děláš?“
„Sai říkal že se pokoušíš vytvořit novou techniku, tak jsem se přišla podívat jak ti to jde.“ řekla Hinata a začala rudnout a sklopila oči.
„No vlastně už jsem skončil.“
„To už se ti to povedlo?“
„No jasně. S klonama to jde samo.“ vysvětlil, ale najednou na něho šla únava ze všech těch klonů co zrovna zrušil a začal ztrácet vědomí.
„Naruto-kun!“Hinata přiskočila a podepřela ho.
„Už je to dobrý. Uf, dost jsem se unavil.“ řekl a postavil se. Hinata si uvědomila že takhle blízko Naruta ještě nikdy nebyla, uskočila a už byla jak rajče.
„Ne teď nesmím omdlít. Teď ne!“přemáhala se a začala přemýšlet jak mu to řekne.
„Hmm...N...Naruto-kun no..víš...“začala.
„Ano?“
„Nechtěl bys se mnou....zajít na ramen?“ vypotila ze sebe.
„No jasně! Mám hlad jako vlk.“ souhlasil Naruto a tak šli směr Ichiraku Ramen.

V sídle Hokageho:

„Shizune! Pošleš tuhle zprávu do Chrámu ohně a tuhle do Písečné.“ řekla Tsunade a podala Shizune dva dopisy.
„Hai!“ Shizune sebrala dopisy a vyřítila se ven z kanceláře. O chvíli později začaly do kanceláře chodit první lidi...

Na ulici:

Konečně došli do Narutovi oblíbené restaurace.
„Dva extra rameny!“
Stařík se otočí.
„Á Naruto. A koukám že jsi přišel s přítelkyní. Hned to bude.“
Hinata i Naruto zrudli.
„No totiž to...“
„Mě je to jasný Naruto.“ pokračoval stařík a šibalsky se na Naruta usmál. Naruto se už o nic radši nesnažil a čekal na svůj ramen. Když Hinata dojídala svojí misku, Naruto do sebe házel už desátou.
„To jsem se krásně najedl!“
Hinata sebrala odvahu a chystala se říct Narutovi co k němu cítí.
„N-Naruto-kun?“
„Děje se něco?“
„Chtěla bych ti něco říct.“
„Poslouchám.“
„N-no totiž...“ začala Hin, ale najednou je někdo přerušil...
„Naruto!!!“ volal na něj Lee přes celou ulici.
„Naruto-kun musíš jít hned za Pátou!“
„Co mi zase Bábi chce?“
„Řekne ti to sama. Pospěš si, je to moc důležité!“
„No jo, no jo“ řekl Naruto s nechutí. Zvedl se k odchodu a hodil na stůl peníze za jedenáct ramenů.
„Tak zatím Hinato!“ rozloučil se a rozběhl se za Bábi...
„Naruto-kun“ hlesla Hinata a jen se za ním smutně dívala.
„A takhle je to vždycky.“ povzdechla si.
„Hinata-san ty máš jít také.“ dořekl Lee, otočil se a už si to metl za Bábi. Tak se Hin taky zvedla a šla. Zase se to nepovedlo a to už byla tak blízko...

U Tsunade:

Naruto otevřel dveře i s futrama a vyjel na Tsunade.
„Co se zase děje bábi? Zrovna jsem se tak krásně najedl!“
Tsunade by se na něj normálně po tomhle vstupu do její kanceláře a stejně uctivém oslovení naštvala a jemně by ho prohodila oknem, ale dneska byly v jejím obličeji vidět starosti a soucit až to Naruta zarazilo. Potom vstoupil Lee a až teď si Naruto uvědomil že je kancelář plná lidí.

Poznámky: 

Tak tolik k prvnímu dílu mé první FF série. Prosím komentíky jestli to za něco stojí. No přiznávám že z tohohle dílu se to dá asi těžko poznat protože je to jen začátek, ale ono se to rozjede. Tak jen do mě!

PS: No já vím že ten název nic moc...

4.88095
Průměr: 4.9 (84 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2017-12-12 10:07 | Ninja už: 2353 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Dobraaaaa kapitola idem na ďalšiu ,ešte som nepocul že sa dá skombinovať rasengan a chidory dobrý nápad

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2012-01-24 02:19 | Ninja už: 5034 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

nejsem si jisty jestli jsem už nečetl xD

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele klara.filipova
Vložil klara.filipova, St, 2010-12-08 22:09 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Jemně prohodila oknem z toho nemůžu a tot už čtu podruhé Laughing out loud

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-09-22 20:00 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

náhodou je to skvělé

Obrázek uživatele klara.filipova
Vložil klara.filipova, Út, 2010-03-30 14:37 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

mrtě

Obrázek uživatele NaruHinaShippuden
Vložil NaruHinaShippuden, St, 2009-07-22 21:10 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

je to dobry a je to i vtipny.. hinata 1 ramen naruto 10
to se ti povedlo!!! Urcite pokracuj!!!

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-07-16 20:55 | Ninja už: 5467 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to super

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-04-19 19:33 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo hustý ! Ale né zase tak 5 probdělejch nocí .. když sem viděl kolik to má dílů tak se mi to ani nechtělo začít číst protože sem se bál že mě to chytne a nepustí ... stlo se Sad

Ps. ale pořád nechápu když se narutovi nechce někam jít proč nepošle klon XD


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-02-27 00:28 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

SUPER ZAČÍNÁ TO DOBŘE

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Čt, 2009-02-26 18:13 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Woow, tak jestli je tohle tvoje první povídka, tak to smekám klobouk, je to perfektní, tvůj styl psaní je vážně skvělej! Jsem moc ráda, že díky tomu, žes mi napsal komentář, jsem ze zvědavosti ťukla na odkaz, který máš v podpisu. Jinak bych si snad ani tohle skvělé dílo nepřečetla! Smiling Už radši mlčim a na další díl...Laughing out loud

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-11-04 15:40 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Páni, tebe to ale ide!!! naprosteé ohromenie, z tvojho štýlu písania, tak pútavé, napínavé, dobrodružné a tie vety, jedná veľká báseň...
Len smelo pokračuj Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-10-09 09:22 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

lol moc dobrý fakt Laughing out loud nice Smiling doufám v brzký díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-10-08 23:02 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak začína to naozaj dosť zaujímavo. Som zvedavá, ako to pôjde ďalej Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, St, 2008-10-08 21:03 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

jestli se to rozjede tak to bude skvely, protoze uz ten zacatek je pusobivej... a moc hezky se cte Smiling

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, St, 2008-10-08 22:52 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Jo jo rozjede. Už mám vymyšlená překvapení a některá jsou celkem netradiční...

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, Čt, 2008-10-09 20:31 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to uz se tesim Smiling