manga_preview
Boruto TBV 09

Jak zachránit život 4 - Konec

Předchozí část - Tady

Poslední část


Takže tohle byla ta slavná Konoha! Tohle!
Kushina nadšeně překročila práh té obrovské brány, zatímco se její otec bavil s někým v jakési dřevěné boudě u vchodu. Zřejmě hlídka.
Vesele si sedla na okraj toho velkého vozu, který naložili vším, co potřebovali vzít sebou. Mrzela ji jenom jedna věc … Když se chtěla rozloučit s Minatem, už tam nebyl. Ráno, hned jak vstala, se rozběhla po okolí, volala a křičela, ale neozýval se. A potom, když jí došlo, že je jenom výplodem její fantazie, jak to nazývají dospělí, zoufale na něho vzpomínala, viděla ho v myšlenkách, ale nechtěl se objevit … Ne, prostě už se neobjevil, i když by jako její fantazie měl. A ji to šíleně mrzelo …
Možná, že si ho zase zavolal ten, kdo ho vymyslel jako první, myslela si před měsícem. A proto teď do Konohy přijela o to nadšeněji. Možná, že toho člověka najde a že jí ho vymyslí, ještě alespoň jednou …A třeba ten člověk má podobné problémy a myšlenky jako ona … Hned by mohla mít kamaráda! Reálného.
Tohle tady vlastně bude trošku problém. Nikoho odsud nezná …
Ale zato, vypadá to tu přesně tak, jak jí Minato popsal. Krásně. Nádherně. Tak … Obyčejně a přitom zajímavě. Celé je to tu prostoupeno tím hrdinstvím, těmi shinobi, legendami … Sice tu svítilo jenom obyčejné slunce, ale jí nepřišlo vůbec ošklivé, nebo nekoukatelné. Právě naopak. Přišlo jí tak krásně zvláštní … A hřálo, jako u ní doma, jako všude jinde.
Krátce se podívala k té dřevěné boudě. Otec byl v nějaké vášnivé debatě … Buď ho nechtějí pustit dovnitř, nebo jim chce prodat některou ze svých katan. Nebo spíš, jak ho zná, vnutit jim ji … Chudáci. Zrovna tihle nevypadali, že by ji potřebovali. Shinobi všeobecně katany moc nepotřebují …
Rozhlédla se okolo. Moc ji tu nebavilo stát, chtěla se jít podívat do té uličky napravo, do té nalevo, hele, nevoní tady někde ramen? Ráda by se šla najíst … Ale musela hlídat ten vůz, protože v něm bylo všechno, co měli. Ne, že by si mysleli, že jim ho někdo ukradne, v téhle slavné vesnici, ale … Jistota je jistota.
Opřela se o loket a rozmrzele se dívala okolo. Rozhodla se, že si bude prohlížet lidi tady. Její budoucí spoluvesničany. Nějaká babička se procházela s košíkem v ruce. Kam asi jde? Možná nakoupit. Ale možná že jde za svými vnoučaty, dát jim dárek k narozeninám, které dneska mají. Nebo je to stará shinobi, která špehuje z cizí vesnice!
Babička se na Kushinu otočila a usmála se. Jako kdyby věděla, že Kushina přemýšlí zrovna o ní …
No dobře, špionka to asi nebude, ale vážně. Nikdy nevíte.
Babička se pokojně odšourala dál svým pomalým, babičkovským krokem. Ale v rušné uličce naproti se objevila nějaká nová skupinka lidí … Jako první si všimla jakéhosi muže, který z nich čněl jako strom ve křoví; ti ostatní totiž byli děti. Tři děti a jeden dospělý … A všichni na čele měli ninjovské pásky.
Shinobi z Konohy!
Vesele se mezi sebou bavili. Ne, že by ji napadla nějaká blbost, ale napadla ji. Zase má vidiny. Mezi nimi totiž viděla i tamtoho Minata. A to přece nebylo možné, aby ho viděla. Protože se bavil s ostatními, to znamená, že ho ti ostatní vidí. A to znamená, že …
Co to znamená?
Skupinka se blížila, jejich hlasy, které se smály, se přibližovaly jejím uším. A v Kushině zatrnulo. Je tam? Vážně tam je? Tentokrát to není její fantazie, a přece není možné, aby viděla něčí jinou, takhle veřejně … To znamená … Že …
Sakra!
Podíval se jejím směrem a ona se hned schovala za naložený vůz, který hlídala.
Všiml si jí?
Proč se vůbec schovává? Vždyť ho chtěla vidět!
Jenomže … Když on existuje … A ona mu namlouvala, že neexistuje … A nevíc … Neřekla mu, že se jí líbí? Úplně na rovinu!
Dívka se ve stínu vozu začervenala. Přikrčila se ještě níž.
Má se schovávat? Nemá? Nevěděla. Ale schovala se. Nechtěla vysvětlovat, proč mu říkala, že si ho přejmenuje, proč ho nazývala výmyslem a fantazií … Třeba by to nepochopil.
Hypnotizovala ten otevřený prostor pod vozem, mezi čtyřmi koly. Všechny ty nohy, které kolem něho prošly … Až zahlédla i nějaké, které se u dřevěného vozu zastavily. Přesně na druhé straně, než kde stála ona.
„Co tu dělá ten vůz sám?“ zazněl nějaký hluboký hlas a jakýsi holčičí mu odpověděl.
„Asi s ním někdo přijel.“
„A to ho tu potom nechal bez dozoru?“
„Asi ano,“ řekl nějaký chlapecký a Kushina najednou uviděla další dva páry nohou. Ale ten třetí …
Zabodla svůj pohled do země.
Jestli mě tu najde …
„Tak ho odvezeme za Hokage-sama, však si pro něho majitel příjde,“ řekla neznámá dívka. Ale to už Kushina nemohla přejít.
Sakra! Tohle nám nemůžou odvíst …
„Hej!“ vyskočila na nohy. Podívala se jim drze do očí. „Tohle je moje! A nikam se to vozit nebude!“
„Takže jsi to byla fakt ty!“ zaznělo najednou zezadu … Jeho hlasem. Celou dobu stál za ní?
„Mi-Minato …“ otočila se pomalu. Celá rudá.
„Kushino-chan!“ zazářil chlapec a znovu začal nervózně hrabat v kapse, „Ehm … Co tu děláš?“
„Budeme tu bydlet,“ pípla dívka.
On si mě pama-

„Kushino?“
Kushina znovu na svojí pokožce pocítila sluneční paprsky. A kolem ní byla příjemná tma … Krásná tma …
Sakra!
Rychle otevřela oči. Ona vážně usnula?
První co uviděla, byl Minato, který se nad ní skláněl. Mile se usmíval, ale jeho hlava překážela většině paprskům, které ranním sluncem vnikaly do okna.
„Minato?“ zamručela rozespale. „Kolik je hodin?“
„Půl devátý,“ usmál se Hokage.
„Sakra!“ vytřeštila oči a Minato zvedl obočí.
„Co se děje?“
„Sakra sakra!“ rychle se zvedla žena a začala pátrat po všech papírech, na kterých ležela. Jenomže všechny byly prázdné … „Co - ,“
„Hledáš tohle?“ zazářil muž a zatřásl jí před nosem hustě popsanými listy. Písmo nebylo nijak zvlášť úhledné, ale …
„Hej!“ rychle mu je sebrala žena. „To je osobní!“
Minato se začervenal.
„Četls to?“
Muž zčervenal ještě víc.
„Ách jó,“ vzdychla Kushina a papíry srovnala do úhledné hromádky. Neměla jim dávat tyhle jména … „Proč jsi tak zvědavej?“
„Vždyť je to TA povídka. Nemohl jsem ji nevidět …“ usmál se Minato provinile a hned se nešťastně zamračil. „Ty bys mi ji vážně nedala přečíst?“
„Ale jo, ale … Ale … Stejně ten příběh znáš.“
„O to je to pěknější,“ založil Minato ruce za hlavu. „Sice vím, jak to dopadne, ale je to tak pěkně nostalgický …“
„Hmm,“ zamručela pořád naštvaná Kushina.
„Ale, hele … Fakt bys tam napsala všechno?“
„Jako co všechno?“
„Tak,“ usmál se nevinně Minato, „všechno to, co jsem ti kdysi řekl …“
„Vždyť by to nemělo vysvětlení!“ zavrtěla žena hlavou a pomalu se zvedla. Přešla přímo k obrazu své země. Své Uzu no kuni … Sice hrozně namalovanému, ale stejně v těch tazích viděla tu krásu, neopakovatelnou krásu věčného jara Země vodních vírů. Téměř věčného …
„Stejně je to strašně zvláštní,“ zamyslela se. „Že jsi přišel zrovna za mnou …“
„Možná to bylo tím, že jsi chtěla, abych tam byl.“
„Ale já tě tehdy neznala …“
Kushina obrazem mírně pohnula.
„Když jsi mi potom řekl, že jsi zrovna ten den ležel v nemocnici a přál sis být na místě, kde ti bude dobře … Když jsi tam ležel smrtelně zraněný …“
„Ale přežil jsem,“ pokrčil čelo Minato a přešel k ní. „Říkali mi, že mě na chvíli ztratili … Ale já přežil. A nepamatoval jsem si, jak jsem ležel v nemocnici ... Když jsem se probudil, pamatoval jsem si něco zvláštního, nějaký příběh, který mi ležel v hlavě. Byl jsem … Když jsem měl zemřít … Byl jsem u tebe doma …“
Na chvíli oba ztichli. Ale Minato se usmíval.
„Kdybychom to někomu řekli,“ zamračila se Kushina, „měli by nás za blázny. A proto to Jiraiyovi nemůžu ukázat,“ sundala váhavě ruku z obrazu. Jako kdyby z pod něj chtěla něco vzít, ale rozmyslela si to …
Minato se usmál.
„Ale celkem se mi to líbilo,“ rychle odešel do ložnice a za okamžik se vrátil. I s pláštěm na sobě, s pár shurikeny, které si strkal do kapsy za pasem. „Už musím jít … Ale ukaž to Jiraiyovi,“ mrkl, „stačí přece jenom změnit jména …“
„A dopsat to,“ otočila Kushina oči v sloup. Nechala se políbit na rozloučenou a už jenom sledovala, jak její manžel znovu odchází … Do práce.
Dneska se tam musí zastavit, znovu. Nevydržela by ho nevidět celý den.
Osaměla. V místnosti už nebyl nikdo … Vznášela se tu jenom vůně domova. Toho jejího druhého domova …
Rukou se znovu dotkla obrazu a nadzvihla ho.
„Doma je tam,“ usmála se a v ruce najednou držela úplně suchý červený list, „kde je nám dobře. A kde jsme s lidmi,“ podívala se na dveře, kterými před chvílí odešel „které máme rádi …“
Tenhle list … Vážně, už byl tak starý … Někdy teď by do její země měla přijít zima … Ne do Země slunečního svitu. Ale vymyslela si ji pěkně ... Tak, jak by se jí líbila. Tak, aby jí připomínala její domov.
Rozpačitě se na ty popsané papíry podívala. Kolem nich seděli dva lidé. Kolem toho stolu, kde všechno psala. Kolem těch znaků, kde byl celý její život …
A usmála se. A ti dva tam, taky.
„S fantazií si můžeme dělat co chceme,“ zaznělo jí v uších matčiným hlasem.
„Ale nesmíme se v ní ztratit …“ dopověděl Torův hlas. Oba dva jí zamávali a ona jim.
„Je důležité, najít si svoji realitu,“ přikývla, zatímco pozorovala, jak ti dva pomalu mizí. Ztrácejí se, v barevném dýmu. „A já ji našla,“ vystřídal je krátký a rychlý obraz desetiletého Minata. Vážně, tehdy trošku prosvítal … Trošku víc… Zvláštní, že si to neuvědomil …
V mysli se jí něco vybavilo. Pár jeho slov. Slov, kvůli kterým vlastně dělá tohle všechno …
„Všichni jsme hrdiny,“ řekl jí tehdy, když byli ještě dětmi. Tehdy, když pochybovala, jestli se má přidat k ninjům … Jestli by v tom byla vůbec dobrá. Protože nechtěla dělat něco, v čem by nevynikala … Už prostě byla taková.
„Ale já na to nemám,“ usmála se smutně. Seděli pod starým stromem, který se pnul nad Konohou. A společně se dívali na západ slunce … Zase …
„Ale jo,“ usmál se, „máš! Protože hrdiny jsme všichni. Pokud chápeme, proč bojujeme, pokud chceme někoho ochránit, uvnitř nás je kousek hrdiny …“
„Takže tím říkáš, že my všichni jsme hrdiny? I ty a já?“
Chlapec se usmál.
„Já určitě budu hrdinou! Však uvidíš!“
„Až budeš, tak o tobě napíšu knížku,“ vyplázla jazyk. „Ani jedno se nestane … Jenom se moc vytahuješ.“
„Nevytahuju! Ale dobře,“ usmál se, „tuhle sázku beru …“

Rychle si sedla se stolu a psala dál. Psala všechno … Jak se s ním podruhé, v Konoze, seznámila … Jak jí řekl, že se u ní objevil jenom tak, ze vteřiny na vteřinu. Prý ho nejdřív všechno bolelo, nevěděl, co je realita a co se mu zdá … Ale potom se ocitl na místě, kde ho ovíval chladný jarní vítr. Nic ho nebolelo … Určitě, všechno jí bylo jasné. Beztak ho přenesl ten člověk … Ten, který si hraje s našimi sny …
Psala, psala dál. Kolik bylo? Deset hodin … Za chvíli příjde Jiraiya … Ještě přejmenovat hrdiny a … Co má mít každá povídka? Název.
Jak ji mám pojmenovat?
Ztrácíme svoje nebe? Ne, to je moc depresivní … Vždyť, ona ho našla … Když jí on zachránil život …
Usmála se a nad všechny ty znaky, tučným štětcem a úhlednějším písmem než předtím, napsala pár slov.
Jak zachránit život
Děkuju …


***
Řekneme sbohem, ztracené nebe.
Jak jsme toužili po nebi.
Necháme jít něco, co jsme nikdy neměli.
Čas utíká tak rychle, nebe je ztracené.

L'Arc~en~ciel: LOST HEAVEN
***
Tak ... Tohle je konec Smiling Asi bych sem měla o týhle povídce něco napsat, protože, i když to není nějak převratně dlouhý, snažila jsem se to napsat tak, jak bych kdyžtak psala i něco jinčího (jestli víte, víte ...) ... Takže všechny vaše komentáře pro mě jsou moc důležitý. Prosím, jestli jste to dočetli do konce, zanechejte mi jeden :)
Na začátku jsem psala, že je pro mě tahle FF důležitá ... A ona byla, nejenom kvůli tomu, jak jsem ji psala, ale i obsahem. Že se musíme dívat dopředu ... Říkám to, protože si myslím, že je to vážně důležitý ... A že fantazie je tady proto, abychom do ní unikli ze skutečnosti. Fantazie je hodně důležitá ... To jsem taky chtěla říct. I když to asi každej víte ... Jenomže, vždycky musíme zůstat jednou nohou v realitě. I Kushina v ní zůstala ... Protože ten Minato, kterej se u ní objevil, on vážně nebyl tak úplně skutečnej Smiling
Moc bych chtěla poděkovat vám všem, kteří jste mi psali tak krásný komentáře v průběhu týhle FF ... Protože si jich neskutečně vážím ... A děkuju, že mi svýma slovama pomáháte v mým snu Smiling
Díky za přečtení :)

4.88889
Průměr: 4.9 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2016-02-07 17:17 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise V:
Nemýlila jsem se, byl to její život Smiling Čekala jsem, že Minata si do své povídky jen doplnila, ale jejich astrální setkání bylo vážně mystické. Líbilo se mi, jak se kruh uzavřel, jak bylo vysvětleno, proč se do psaní vůbec pustila. Mám ráda, když se všechny otázky nakonec zodpoví Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele N.U.T.
Vložil N.U.T., Pá, 2013-09-20 18:40 | Ninja už: 4125 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

Ty jsi jedinečná, tato série je jedinečná a svět fantazie je jedinečný Smiling . Nevím, co napsat... možná to, že pustit se do tohohle tématu chce odvahu a talent, což tobě na první pohled na tvá slova nechybí. Čtenáři přináší tvé povídky takový zážitek, který je slovy nepopsatelný. Chtěla bych to umět, jako ty... Díky tobě jsem si dokázala postavy celého příběhu představit v úplně jiném světle, než jsou předkládány v jiných textech jiných autorů, za to ti děkuji... City, příběh, osud, to jsou věci, které to všechno sice nedostatečně, ale vystihují. Jsi úžasná, děkuji za tvé povídky, drahá Min, Minnie, Minato-sama

Ty si čteš můj podpis? Hmm... Zajímavé.
Ten, kdo bloudí, nemusí být ztracený.

Fc od Torinky, děkuju! - http://147.32.8.168/?q=node/113554

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2011-03-22 22:06 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tenhle díl byl nádherný a stejně dobrý jako ty předchozí, vcelé téhle povídce se řešilo důležité téma, které je třeba si uvědomit, je nádherná oddychová, procítěná a senzační povídka, Tanhle styl psaní se mi strašně moc zalíbil a byla bych ráda, kdyby jsem viděla ještě nějakou podoubnou povídku od tebe v tomhle stylu. Jak jsem na začátku psala, kyby to bylo delší stratilo by to svoji krásu a půvab. Moc povedené dílko Smiling jen tak dál.

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Ne, 2010-11-28 19:28 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

precetla som si to cele a bolo to fakt uzastne uzastne uzastne Smiling Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Po, 2009-12-28 14:56 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Út, 2009-05-05 00:02 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

achjo, děsně mě mrzí, že sem k týhle povídce dostala zrovna když sem nemocná... nedokázala sem přečíst víc jak kapitolu za den a vůbec sem si to neužila... přesto že to má tak krásnej příběh a je to zajímavě napsaný, vlastně nevim co říct... třeští mi kebule, watashi no baka, taky sem s tim mohla počkat na jindy XD
beru tě jako elitní autorku, už od chvíle co sem četla díly Elitní šestky od tebe. a když sem od četla tvojí první sérii, jenom se mi to potvrdilo.
tak to ber jako chválu, páč ze mě teď asi nic lepšího nevypadne Eye-wink

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2009-05-05 17:37 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jé, Kairi, pamatuju si všechny komentáře od tebe k mým sériím a jsem vážně potěšená, že mě čteš Smiling
Děkuju za všechnu chválu, děkuju za každý jedno to slovo... Protože ty komentáře pro mě znamenají moc.
Děkuju Smiling
A uzdrav se brzo Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Út, 2009-05-05 19:28 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

není zač, zasloužíš si chválu Eye-wink

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2009-01-26 21:17 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Ještě jednou vám strašně moc děkuju Smiling Komentářů tady si neuvěřitelně vážím (jako i ostatních, ale tahle povídka je pro mě něčím... Osobním a... Prostě, tuhle mám já sama ráda xD).... Arigató gozaimasu! Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, Po, 2009-01-26 18:09 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

je to úplně úžasná povídka!!!

Obrázek uživatele Kara-Kumori
Vložil Kara-Kumori, Ne, 2009-01-25 18:39 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

nááádhera... jako všechny tvoje povídky... namám slov, bylo to prostě úžasný! pět bodů... Smiling

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-10-25 17:05 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

tak jsem se dostala až sem na konec a nemám slov. Bylo úžasný jako všechny tvoje povídky. I přesto, že je to jen pár dílu mi to přijde ja kdybych četla nějakou hodně tlustou knížku a je to vážně skvělé Smiling

Obrázek uživatele Rin n_n
Vložil Rin n_n, Po, 2008-11-24 21:27 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Wow *neveriacko ziza* moc pekne Minata Smiling

Obrázek uživatele Kakashi1225
Vložil Kakashi1225, Út, 2008-10-14 22:29 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

Na to, jak se mi Chránit líbilo, mě tohle tolik nezaujalo. Pěkně sis pohrála se slovy, s popisy a tak, to ano, ale jinak...trochu nuda. Možná je to tím, že jsem kluk..nevím no. Napsáno je to hezky, ale trochu života...
Promiň, vždycky mi všichni vytýkali upřímnost Smiling

Celý život hledáme dokonalost...a jen málokdy ji najdeme. Někdy ji ale máme před nosem, i když nám ukazuje záda. A jen těch vzácných případech se otočí..
Fandím ti, Riků..mám rád blázny Laughing out loud

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-10-14 22:45 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Néé, vp, já to chápu xD
Popravdě, hodně sem se tady zaměřila na citovou stránku děje, na "reakce", které jsou ... Jiné ... A tak ...
Takže chápu, že se to některým klukům nemusí líbit Smiling Je to to samý, jako že většina holek moc nemusí boje xD
Díky moc aspoň za přečtení Smiling I [b]Lonely soul/b]!

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Pá, 2008-10-10 23:28 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Ja neviem, čo napísať.. Veď všetci to už povedali predo mnou... Tvoje poviedky sú úžastné a ani táto nebola výnimkou... Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-10-08 17:37 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Říct "děkuju" možná znamená málo ... V podstatě, je to jenom slovo. Nemá to žádnou hodnotu, může ho říct každej, kdykoliv ... Jenomže, tohle děkuju, který teď napíšu... Je to jedno z největších děkuju, který jsem kdy napsala, který jsem potřebovala napsat, protože tak moc jsem vděčná.
Děkuju, moc vám děkuju Smiling V těhle komentářích jste mi dali strašně moc naděje ... Moc mi pomáháte Smiling


Hmpf, a nejdelší děkovačka je na světě xD Zkuste mě někdo překonat Laughing out loud xDD Hmm ... Zase sem to přehnala xD To je trapnééé Laughing out loud Ale prostě, já si řekla, že u týhle povídky prostě budu vděčná každýmu, a to taky jsem ... Vy si ten velkej spoiler prostě zasloužíte xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Út, 2008-10-07 21:52 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

HEZKÉÉ !!!

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Gaara-Kakashi
Vložil Gaara-Kakashi, Út, 2008-10-07 20:40 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

nechce se mi to říkat takhle přede všema ale ty by si to mohla vědět.Při čtení téhle povídky jsem brečela.Já vím přeháním ale tahle povídka je pro mě docela dost duležitá.I když jí čtu po několikáté pořád je tam ta nadherna věc.Sama nevím co je to za věc jenom vím že je to věc pro mě důležitá.Možná v tomhle komentáři kopíruju někoho slova(a těm všem se moc omlouvám) ale to co tu píšu jsou moje slova.Moc ti děkuju za tuhle povídku.Opravdu mi pomohla v mém mizerném životě.ARIGATO

Obrázek uživatele Miya-chan
Vložil Miya-chan, Út, 2008-10-07 14:28 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

to je neskutečně nádherný....!
nemám ani páru co napsat....protože...ty píšeš tak úžasně...že se to nedá slovy vyjádřit.....!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-10-06 19:44 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jestli je komentář možnost jak ti poděkovat, tak bych jich měl zanechat tolik kolik se jich tu vleze Laughing out loud

Nádherné Eye-wink

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2008-10-06 16:36 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Ehm... Asi zase radšej použijem spoiler...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-10-06 15:40 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak, Minnie...

Asi budu opakovat Riku, ale...
Víš, tvoje povídky mají v sobě něco, co je odlišuje od ostatních.
Je to takové... světlo. Zářivé světlo, které jasně vychází z každého písmenka, které napíšeš. Když se řekne Minata, okamžitě si vybavím pocit naděje, optimismus.. prostě světlo.
Rika ji srovnávala s LaN. Hmm... řekla bych, že tahle série je lepší, než LaN... protože LaN je sice o pocitech, ale to světlo jí chybí...

Píšeš tak krásně, a vyzařuje z toho tolik pravdy... i kdybys napsala že je nebe zelený tak bych ti to uvěřila... umíš to prostě tak podat.

Jednou určitě napíšeš knihu. A já, stejně jako x dalších lidí si jí budeme číst... V časech, kdy nám bude dobře nám náladu ještě zlepší... a ve špatných období nám ty, Min-sama, ukážeš že naděje opravdu existuje. Jak by řekl básník - za každým mrakem je světlo, za každým stínem je paprsek slunce.
Budeme ji číst, a vzpomínat. Myslet na to dobré... protože tvé psaní je toho plné. Dobroty, štěstí, upřímného citu... tak dětsky nevinné a čisté, řekla bych. A toho je na světě fakt málo...

Ale pořád jsem se nedostala k povídce xD Byla... prostě plná toho, co jsem ti napsala o pár řádků výš. Dokonalá ukázka naděje, světla, fantazie, dobra...

Btw - první podpis té knihy je můj, nezapomeň! Laughing out loud

Obrázek uživatele Lifaena
Vložil Lifaena, Po, 2008-10-06 10:40 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Dnes už si po druhé utírám slzy. Jednou po novém díle Naruta Shippuudenu a podruhé teď.

Protože hrdiny jsme všichni. Pokud chápeme, proč bojujeme, pokud chceme někoho ochránit, uvnitř nás je kousek hrdiny …“

Usmála se a nad všechny ty znaky, tučným štětcem a úhlednějším písmem než předtím, napsala pár slov.
Jak zachránit život
Děkuju …

Tato slova mi vyrazila dech. Tak krásně napsané... Kdybych tuto část psala já, tak vím komu bych děkovala. Tobě.
Dneska budu večer hodně přemýšlet. O vrahu Kishimotovi (i když sem mangu četla ani v anime mu to neodpustim.) A hlavně- o fantazii, o přátelství, o upřímnosti jedné (kdysi) malé dívky jménem Kushina. A o jedné částečce mého srdce, kde se tato povídka usídlila a nechce se jí ven. A já určitě vím, že ani mé srdce nechce aby odešla. Zkrátka a protože- jsi úžasná.

P.S. Tak to abych se připojila k čekatelům na novou knihu. Určitě nám dej vědět!Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-10-06 00:22 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-10-05 23:49 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mám pocit, že takto to bude lepšie...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Ne, 2008-10-05 23:23 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Komentár..Dávam ho tam pretože tak pekne poprosila..A že mám takú náladu aj keď moc prevratné to nebude:)
Celá táto miniséria ti vyšla.Je to emotívne,skvele pracuješ s citmi a veľmi dobre si sa vžila do postáv.Páčilo sa mi to.
Skvelá práca.Len tak ďalej.Toto dvíha priemernú kvalitu dielok tu.

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, Ne, 2008-10-05 22:41 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Ahoj brouku vidím, že tahle povídka skončila. Podle mně skončila s otvoreným koncom, akoby si si chcela nechať zadné vrátka, na pokračovanie. Čo by nebolo na škodu veci, ale koniec je koniec a treba ho rešpektovať. Čo sa týka kvality táto časť je trochu slabšia, ale stále má svoje štyri hviezdičky, takže netreba robiť paniku. Tvoje poviedky su dobre napísané, zaujimavé obsahom a skvelým vykreslením citou. Len tak ďalej. Tak někdy příšte opäť za päť. Čuz Smiling

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-10-05 22:28 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Slniečko ty vieš čo si myslím o tomto príbehu, už som ti to raz napísala, ale musím, ja proste musím ospevovať túto krásu až do neba .

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-10-05 22:07 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Po desetiminutovým bezmyšlenkovitým čučení do obrazovky.
Fííha, Minnie, zkončilo to krásně - "děkuju". Jak už jsem psala na začátku, Tvoje povídky se prostě musí přečíst 'jedním dechem', páč čekání na další díl by mě asi zabilo.
Je to úžasná série, galakticky krásná a .... *dochází mi slova* ... nadpozemská. Jasně nadpozemská. A to v tom nejlepším slova smyslu. Prostě něco zase novýho, originálního. Až bude knižní výtisk, jeden si zabírám xP i s věnováním jestli můžu poprosit.
Tak moc díky, že sem si mohla něco takovýho přečíst. Kakashi YES


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling