manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 32 - na pokraji smrti (konec)

Naruto kill orionNaruto vytáhl z jejího těla svou ruku a smutně se podíval na ostatní.
Proud vody, jenž zatlačoval Niki do skály, s Orionidou smrtí ustál. Do vnitřku skály však vyvrtal asi 2 metry, v čele s Nikiným tělem. Naruto k ní co nejrychleji doběhl a vytáhl jí ven. Držel jí v náručí a smutně na ní hleděl, s očima plnýma slz.
„Polož jí na zem.“ Řekl Kabuto, Naruto uposlechl jeho slova. Medik jí přiložil ruce na hrudník.
„Nedýchá.“ Vykřikl a ihned začal s masáží. „Vdech, jedna, dva…patnáct, vdech..“
„Nedokážu ani ochránit vlastní dceru.“ Hleděl smutně na Kabuta a jeho zářící paže.
„Ty bys měl raděj jít domu, než si něco uděláš!“ Vybavila se mu její slova.
„Tys jí chtěl chránil, já chtěl zabít.“ Ušklíbl se Ori.
„Bolí…bolí mě hlava.“ Probral se Kakashi a první co uviděl, byla Narutova smutná tvář.
„Co…co se stalo.“ Zeptal se, Naruto pohodil hlavou a ukázal na snažícího se Kabuta.
„A Anshin??“ Řekl starostlivě.
„Bude v pohodě, snad.“ Řekl Naruto smutně.
Kakashi se zvedl se ze země, chytil Kabuta za rameno. „Zástava??“ Zeptal se s smutným toném.
„JO.“ Přikývl Kabuto. Orochimaru to s poklidem sledoval, opřen o stěnu.
„Konečně je po ní.“ Pousmál se při pohledu na Orionino tělo.
„Můžu něco zkusit??“ Zeptal se opatrně.
„Jistě, už se o to snažím 15 minut, ale bez chakry nebo přístrojů toho moc nesvedu.“ Odvětil mu Kabuto, skoro jako by mu jí bylo líto.
„Kolik voltů??“ Zeptal se Kakashi.
„Máš bleskovou podstatu??“
„Jo.“ Přikývl Jounin.
„Minimálně 180.“ Odvětil muž.
„Dám tak 150, na víc nemám dost chakry.“
„To nebude stačit.“ Podotkl smutně Kabuto.
„Zkus to!!!“ Začali Narutovi kapat slzy. Kabuto na Jounina přikývl.
Kakashi začal střádat všechny zbytky své chakry jako na chidori, ale při úderu do Niki směřoval všechen výboj na jedno místo. Poté se k ní Kabuto opět shýbl.
„Nic.“ Zakroutil hlavou.
Mikon na to smutně koukala, nevěděla co dělat. Pak si ale uvědomila, že je Atarashi pořád svázán. Přišla k němu a osvobodila ze sevření provazu. Chlapec se ihned rozběhl k ležícímu tělu.
„Kakashi, zkus to ještě jednou…prosím.“ Zaskuhral bezmocně Naruto.
„Budu se snažit, ale už nejsem nejmladší.“ Přikývl a opět začal shromažďovat poslední zbytky chakry.
„Niki, prosím neumírej!!“ Začal nad ní brečet Atarashi. Mikon ho zezadu chytila za ramena.
„Nic…“ Opět zavrtěl Kabuto hlavou, po Kakashiho pokusu.
„Počkat, ale ona musí žít!“ vykřikla Mikon.
„Ne, je mrtvá.“ Zapřel jí Kabuto.
„Ale já jsem její klon, jato že bych se pak nerozplynula??“
„Kakashi, ještě jednou, prosím.“ Kakashi přikývl, přesto že to sám viděl černě.
Už jen malý záchvěvem jeho normální verze chidori se přibližoval k jejímu tělu. Jeho ruku náhle začala ozařovat růžová chakra, která vycházela z Nikiný pozvolně ležící paže a bleskové ostří se začalo zvětšovat.
„Co…co to je?“ Vykulili všichni přítomní oči, až na Mikon.
„Hija!“ vykřikla. Nikino tělo začalo přijmat Kakashiho výboj.
„Naskočila.“ Řekl udiveně Kabuto.
„Bu…bude v pořádku??“ Rozklepal se Naruto.
„Nevím. Byla mrtvá téměř půl hodiny. Nepoškození mozkových buněk je téměř nemožné.“ Zapochyboval Kabuto.
„To slovo nemá ve slovníku!“ Vykřikla Mikon.

„Sakuro!!! Sakuro!! Už jsou zpět!“ Vletěla Ino k Sakuře do pokoje.
„Jak jsou na tom??“ Vyjekla žena ležící na posteli.
„Noo… “ Nevěděla Ino jak to říci a tak se jen smutně zatvářila.
„Co…co je s nimi.“ Křikla vystrašeně. Tak také na Inu hleděla, čekajíc na odpověď.
„Anshin je ochrnutý a Niki…“ Nedořekla smutný hláskem větu.
„Co, co je s mojí dcerou?“
„Je v komatu.“ Snažila se udržet slzy ale pak uviděla, že se Sakura asi sama rozbrečí.
„Cože, to…to ne.“ Strnula a cílila jak se jí z očí začali spouštět slzy.

Asi za půl hodiny přivezli Niki na pokoj k Sakuře. Dali ji na přístroje, aby jí hlídali životní funkce. Naruto samozřejmě přišel s ní.
„Ne, tohle sem opravdu nechtěl.“ Začal Naruto smutně omlouvat to, co považoval za svou brutální a neomluvitelnou chybu.
„Hmm.“ Ozvala se Sakura, skoro jako by ho ignorovala.
„Chtěl jsem jí chránit, ale jakmile byla v nebezpečí, já tam nebyl. Myslel jsem si, že všechno zvládnu, ale moje zbrklost jí dostala do stavu, ve kterém je.“ Rozbrečel se.
„Nebyla to tvoje chyba.“ Začala ho uklidňovat, přesto že sama nevěděla, co si má myslet.
„Byla! Kdybych nejednal zbrkle tak…“
„Mohlo to dopadnout i hůř.“ Přerušila ho.
„Ale i líp.“ Sklopil hlavu.
„To nemůžeš vědět.“ Chtěla vstát, ale bolest hlavy jí to nedovolila.
„Ne, nemůžu.“ Zavrtěl hlavou.
„A co Atarashi??“
„Ino ho vzala na oběd, celou dobu co tam byl nejedl.“ Pohlédl na svou dceru.
„Jinak je v pohodě??“ Koukla se stejným směrem.
„Jo.“

„Dneska je to rok sestřičko.“ Stál již šestiletý chlapec nad spící dívkou. „Dneska je to rok co spíš. Sakura říká, že se jednou probudíš. Já i Naruto v to doufáme. Doktoři v to nevěří, ale já ano. Za ten rok, co jsem tady, jsem hodně zesílil. Naruto semnou trénuj, ale je mi jasný že by raději trénoval s tebou. To…já…také.“ Začali kapat jeho slzy na dívčinu peřinu.
„ Naučil mě stínový klon, abych mohl být tak dobrý bojovník jako ty, ale nemám dost chakry, nedokážu ho udržet tak dlouho jako ty, sestřičko.“ Řekl smutně.
„Mým nejsilnějším nástrojem má být ale Shraingan, dědictví po mém pravém otci. Doufám, že až se probudíš a navrátíš se do světa shinobi, že už ho budu umět používat.“ Mrkl očima smutně.
„ Abych nezapomněl, mám tě pozdravovat od Anshina, ještě nemá dost síly, aby sem za tebou, po té otravě, došel sám. Už to ale zvládá sám na záchod.“ Mírně se pousmál.
„Tak já už jdu zase trénovat, chci být tak silný jako ty.“ Dal jí příbuzenskou pusu na čelo a smutným pomalým krokem odešel z místnosti.

Poznámky: 

Vím že sem říkal že Niki umře, ale je to moje nejoblíbenější FF postava a tak sem to prostě nedokázal. Sice je klinicky mrtvá, ale pořád jako by žila. Kóma sem jí ale plánoval už dlouho, z čehož plyne že moje spoilery jsou pravdivý vždy tak na půl.
Tahle série byla podle mě dosti dlouhá, mněla hodně dílů které doufám byly pro vás dost záživné. Myslím, že tuhle skvadru sérií budu dlouho považovat za svou nejlepší.
Je mi líto, že to podle vás skončilo tak brzo, ale moje fantazie, ač se vám to možná nezdá, není nekonečná.(Pozn. Psáno před týdnem a něco) Záměrně jsem ale nechal otevřenej konec, protože nikdy nevím, kdy mě něco napadne a třeba napíšu pokračování.
Jsem rád, že jste se dočetli až sem, jelikož těch dílů bylo opravdu hodně. Když to spočítám od začátku druhý šance, tak těch dílů je 71. Což je podle mého dost velká várka, přesto že díly tak dlouhé nebyly.
Musím říct, že mě osobně to psaní bavilo, ale nejlepší na něm byly ty vaše povzbuzující komentáře, které mě až na číslo 71 dohnaly.
Takže doufám, že se vám série líbila, občas jste se u ní i zasmáli a neštvalo vás tolik to mé sebepodceňování, kterého se asi jen tak nezbavím.
Tak mi tu prosím zanechte poslední komentář. K téhle sérii je opravdu poslední a tak si každého budu opravdu vážit.
Dattebayo & Dewamate…

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Ne, 2010-02-07 21:35 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

parada (prepac lepsie slovo ma nenapadlo Laughing out loud) arigato za paradne diely Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 22:28 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

i když jsem neupustila kapku slzy byla na krajíčku a tenhle poslední díl byl opravdu ten nejlepší který jsem kdy četla .. bylo tam tolik citů a já nevím čeho všeho ještě .. dokonce i básničku umíš krásně napsat .. opravdu smekám .. takhle psát by jsem chtěla umět .. jsem ráda že jsi se rozhodl pokračovat ... opravdu by to byla škoda kdyby jsi skončil .. takže jdu pokračovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, So, 2008-12-20 10:50 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

brasko skladam ti poklonu tohle je prvni delsi seriovka u ktere sem vydrzela az do konce Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, So, 2008-10-25 20:56 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Prostě dokonalé FF, už od začátku 2. šance

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-10-24 13:52 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Ani nevím jak vám , všem poděkovat Smiling snad vám jako poděkování postačí to, co přijde dnes večer Eye-wink (snad) Laughing out loud Všechny vaše komentáře mě moc potěšili Smiling takže ARIGATOU Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Čt, 2008-10-16 20:34 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

co na to rict... proste uz od druhy sance Nadhera... vynikajici dílo

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-10-03 13:08 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Uf, tys ji nezabil!!! Shocked I když... já radši smrt, než kóma, což tu teď nebudu rozpytvávat!!! Sticking out tongue To číslo je fakt něco - vzhledem k tvým ostatním sériím!!! Laughing out loud - takže smekám!!! Eye-wink Obrázek famózní, hlavně ta krev!!! xDDD A ta báseň... ve snu by mě nenapadlo že ty taky začneš, a stejně tak by mě nikdy nenapadlo že tě budu ponoukat abys jich napsal víc!!! Sticking out tongue No, koukám že tu je něco dalšího, takže hned na to vlítnu!!! Smiling A teď mi tak dochází... nikdo neřve!!! Laughing out loud (No, když jsi to tak převrátil, ani se nedivím!!! Eye-wink) Což mi připomíná že nettie prohrála sázku!!! xDDD
„Konečně je po ní.“ Pousmál se při pohledu na Orionino tělo. - tohle mě fakt pobavilo, není nad rodičovskou lásku, že?!!! Laughing out loud No, každopádně to byla vážně vynikající série, vtipná, napínavá, šokuhodná Sticking out tongue... jsem opravdu zvědavá jak na to potom navážeš!!! Smiling Zkrátka galaktický a grandiózní!!!!!!! Laughing out loud

Edit: Ten odkaz na další díl máš asi blbě!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Čt, 2008-10-02 18:18 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Hezky!!! Tak nádherně se to četlo, škoda že je konec Sad
Ani mi nepřišlo že to bylo 71 dílů! Asi začnu od začátku Smiling a pak znova a znova!!! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Čt, 2008-10-02 17:12 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Ehh *odkašliava si* ...takže zišli sme sa tu, aby sme okomentovali jedno FF ...teda, niejedno FF xDD ...vcelku 4série na seba naviazujúceho FF...toto FF prináša napätie,šťastie,lásku,humor a aj smútok ...nechápem,jak niekto mohol napísať 71 dielov jednej celej série... a už vôbec nechápem,jak to mohol stihnúť za 4 mesiace!!! ...pričom sme sa dočkávali dalšieho dielu skoro skôr,ako sme ten predchádzajúci dočítali xDD ...musím sa priznať, Pary, si svetová rarita ...a bohviečo ešte xDD...Si autor s velkím A...tvoj štíl písania naprosto nenapodobitelní... vieš ľudom spraviť dobrú náladu nielen cez poviedky...


Toto FF bolo skrátka pre mňa jedna z najlepších vecí,čo som kedy čítal ... a o jej úžastnosti by som sa mohol rozpisovať dalšie 2 hodiny ...ale to teraz nemôžem ...Dakujem za 71 prenádherních dielov... toto FF zostane v mojom srdci 4ever Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-10-01 07:17 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Já si myslim, že se ti ten konec povedl...lepší než nějakej tuctovej happyend, kterejch je všude dost. Navíc! jak sám píšeš, máš otevřený zadní vrátka...takže já myslim, že můžeš rovnou psát xD Páč tě polovina lidí ukamenuje, jestli nebudeš xD
No k FF...co říct. Já jsem celou tuhle čtyřsérii začala číst, až když byla na světě i Kaeri a začala mě dost bavit. Děj má spád, nenudí, občas přihodíš vtip, občas všichni u monitorů posmutní....Za ty chyby bych ti někdy utrhla uši Laughing out loud
Zkrátka, četlo se to dobře. Smiling Bavilo mě to Sticking out tongue
Ale jednu věc ti neodpustím...*chvilka napětí!!*..zabil jsi Mikon Laughing out loud

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Captain ANBU
Vložil Captain ANBU, Út, 2008-09-30 21:39 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Tak ty už nebudeš psát ? JAK SI TO JAKO PŘEDSTAVUJEŠ ? PROSTĚ BUDEŠ PSÁT A BASTA !!!!! PROSTĚ BUDEŠ PSÁT!!!! Jinak velmi pěkná i pěkné série fakt jsem se tam zasmál i občas smutnil ....

DALŠÍÍÍÍÍ DALŠÍÍÍÍ FANFICTION ! Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-30 21:29 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jedna z nejdelších a nejlepších sérií konohy, co víc říct než že smekám? Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Út, 2008-09-30 20:33 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Já už nemám co říct. Holky to všechno řekly předemnou. Ta serie je nádherná, stejně jako všechny tři před ní. Tenhle konec se mi líbí víc, než naprostej happyend. Přece jenom-nokdo není nesmrtelný a když se postavám nikdy nic nestane, ztrácí to na hodnotě.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-09-30 20:24 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Vím, že jsi to říkal. Ale jsem ráda, moc ráda, že jsi to nakonec nedokázal Smiling (Btw... teď ti tak nevím xD platí pořád ta sázka? asi jo, ne? hm.. prohraju :( Laughing out loud)
71 dílů... to je opravdu hodně. A můžu ti říct, že každý z těch dílů jsem četla ráda a vždycky se těšila na ten další.
Už když to tehdy začalo, Narutovou smrtí... a pak, ta jejich dcerka Nitsuki... no, nebudu to ti tady vypisovat, jako autor sám nejlíp víš, jak to bylo xD

Ale prostě... taky jedna z těch prvních NaruSaku na konoze, což mi prostě nemohlo uniknout... (ještě aby xD jako...) a skvělá NaruSaku, to ti povím...
Vážně mě to bavilo, ale to snad podle těch komentů víš xD ty tvé hlášky, to je fakt něco Laughing out loud
Teď ti tak nějak nevím, co napsat... prostě - to, že jsem tvá věrná čtenářka, víš. A taky budu i nadále Eye-wink

A ten konec... to byla opravdu krása. jak napsala už sorafay - ta naděje v tom... malý Atarashi, ten mě opravdu dostal... řeknu to asi takhle - lepší konec jsi prostě připravit nemohl. Vím, že máš rád happyendy. A tohle... není HE v pravém slova smyslu ale je to... je to lepší. Protože to má tu naději.

Btw - sebepodceňování? xD jasně, to tvoje slavný - "je to divný"... na to zapomeň! (já vím, co říkám xD)

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-09-30 19:37 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jak bych mohla nic nenapsat??? Pravda k minulejm dílům ti ode mě nic nepřibilo, gomenasai, ale nebyl čas. Jinak, myslim si, že si byl až moc hodnej. Niki a v komatu....čekala sem od tebe sice že jí pošleš k Jashinovi, ale toto.....chmmm....XDD. Sem zvědavá na tvoje další povídky Laughing out loud Kakashi YES !!!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-09-30 19:00 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ach jaaaj, tomu sa vraví záver.
Kóma? Na to by som ani nepomyslela. Hm, a ty si nad tým premýšľal už dlhšie... No pekne...
To bolo také smutné... Ale aj pekné. Som rada, že je Atarashi v poriadku. Hm, Mikon sa asi potom rozplynula, či nie?
No nič...
Vieš, som veľmi rada, že to má taký koniec, lebo to vo mne zanecháva vieru, že raz v tom budeš pokračovať Smiling A na to sa ja moc teším Laughing out loud
Lebo to bolo všetko naozaj skvelé. Pútavý príbeh so zvláštnym, pekným koncom. Hej, pre mňa je pekný.
A ten obrázok je fakt skvelý Smiling Rovnako ako aj tie básničky. Pekne si to skombinoval Laughing out loud
No čo dodať, koniec je už tu a ja sa nechcem opakovať Smiling
Táto poviedka, rovnako ako aj jej predchádzajúce série sa mi veľmi páčila. Bola skvelá. A teda je xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.