manga_preview
Boruto TBV 07

Kaeri 31 - nečekaná pomoc

„Sama tma…Kibo, jak je to k nim daleko??“ Ztrácela se Niki v temných uličkách.
„Už jen kousek! Tady za rohem!“ Navigoval Kiba a zahl doprava, následován Niki a Narutem.
„Dej nám Atarashiho!“ Uslyšeli z dáli a za chvíli se jim zjevila ohromná plocha v jejíž středu stali Kakashi s Anshinem a naproti nim Orion se svázaným Atarashim. Všichni tři i s Akamarem k nim doběhli. Orion se na ně jen podle ušklíbla.
„Konečně dorazila i druhá várka, že vám to trvalo.“
„Vydej nám toho chlapce!“ Zařval Naruto.
„Tak tohle je ona…ta žena co mi zabila dceru….hlavně klid…“ Utrnul Kiba při pohledu na hnědovlásku s podlým výrazem.
„A co si myslíte?? Že si sem jentak přijdete, řeknete: Dej nám toho kluka! A já se roztřesu strachy a udělám co žádáte.“ Rozesmála se. V Niki se začala pomalu vařit krev.
„Co…co mu chceš, proč ti o toho kluka tak jde. Je mu jen pět, ještě nic nedokázal. Není zatím ani studen akademie.“ Zakroutil Naruto nechápavě hlavou.
„To si ze mě děláš srandu! Adoptuješ kulka o kterém nic nevíš.“ Začala se smát ještě víc.
„A co mi o něm povíš.“ Zaječel Naruto.
„Ten kluk je poslední potomek Uchiha klanu.“ Řekla tajemně.
„Uchiha klanu…“ Vykoktal překvapeně Naruto.
„Překvapen že.“ Řekla potěšeně.
„Chceš jeho oči že jo. Chceš Sharingan!“ Vykřikl Kakashi.
„A je na tom snad něco divného?
„Nedovolím aby mu kdokoliv zkřivil vlásek!“ Zaječel výhružně Naruto.
„To se ještě uvidí.“ Ušklíbla se podle a vytáhla z kapsy jakýsi nažloutlý kunai.
„Co…co to je?“ Vykulil oči Anshin.
„Kunai potřená jedem. Stačí škrábnutí a je po tobě.“ Napřáhla se k ráně.
„Nééé!!!!“ Vykřikla Niki a rozběhla se k ženě.
„Bakana!!! Kuroigan!“ Nashromáždil Anshin všechnu svou chakru a rychlostí větší než Michale Sumacher, se rozběhl k Niki, popadl jí a odstrčil. Dívka změnila svou trajektorii začala padat dozadu. Anshin v tu chvíli už popadal Atarashiho a ještě stihl zabránit Niki v pádu. Poté se zastavil, zrušil jutsu a padl k zemi.
„Anshine!!!“ Zaječel Kakashi a Niki zároveň.
„Jen se otřel…“ Podívala se Orion na svou kunai. „To ho přinejmenším ochromí na pár hodin.“ Zasmála se.
„Niki, postarej se o Anshina, Kibo, Kakashi, jdeme na ní!!!“ Zakřičel Naruto a všichni tři Orion obklopili. Za chvíli se již ozývalo svištění chidory, Narutův rasengan. Kiba použil útok Shikyaku no Jutsu, a všichni tři se na ní rozběhli.
„Jste naivní.“ Ušklíbla se a vyskočila do vzduchu, kde se chytila stropu jeskyně a vesele pozorovala všechny čtyři, jak se zastavují o stěny jeskyně.
„Tati!!!“ Zařvala Niki. „Na tohle se nemůžu jen koukat!!“ Zamyslela se. „Nehodlám pozorovat utrpení přátel!!“
„Prááásk“ Rozletěl se strop jeskyně, který donutil Orion k pádu. Vedle Niki dopadly dvě osoby. Jedna stejně bílá jako Orion. Druhá byl brejlatý muž se stříbrnými vlasy.
„Kde…kdo jste??“ Vykulila na ně Niki oči.
„Já jsem Kabuto a tohle je Orochimaru, otec Orion.“ Zodpověděl jí otázky medik. Orochimaru se na chvíli vypařil Niki z dohledu a za chvíli byl zpět i s Narutem, Kibou a Kakashim. Všichni 3 byli v bězvědomí.
„Hokage, a takhle se nechá vyřídit.“ Ušklíbla se Orion.
„Proč..proč nám pomáháte.“ Zakroutila Niki nechápavě hlavou.
„Máme jistý zájem na obnově Uchiha klanu.“ Řekl Orochimaru, Kabuto mezitím začal ošetřovat raněné.
„Naruto-kun bude v pořádku, je jen otřesen.“ Informoval Kabuto.
„Proč…proč jdete proti vlastní dceři.“ Zeptala se roztřeseně bloncka.
„Protože je po matce. Musí nutně mít co si umane, musí se naučit chovat. Z trápení malejch dětí není žádnej požitek.“ Přivřel Ori zlomyslně oči.
„Ummm.“ Ozval se stále svázaném Atarashi.
„Copa, přišel si navštívit svou nemilovanou dceru.“ Odsekla si Orion.
„Vůbec nevíš jak se chovat k malejm dětem!“ Zařval na ní ori.
„Hlavně že tys to věděl, když si nás s matkou opustil, že pro tebe nejsem dost dobrý.“ Zařvala a do očí se jí začali vkrádat slzy. (kde je zrovna ona vzala??)
„Kakashi s psovodem budou též v pohodě…Já ti řikal že si s ní ten románek nemáš začínat.“
„Mělssss mě zasssstavit!“ Začal Ori litovat.
„Chtěl sem, ale nedal sis říct.“ Zakroutil medik hlavou.
„Jo…a takhle to dopadlo.“ Zamračil se had.
„To není vtipný!!!“ Zařvala a začala skládat pečetě!
„Kage bunshin no jutsu! Henge!“ Zaječela Niki a vedle ní se objevila Mikon.
„Konečně čistý vzduch.“ Pousmála se a začala kolem rozkoukávat.
„Mizu: mizu gan!!!“ Vystřelil z protějšího konce jeskyně ohromný proud vody. Niki vzala Anshina a kousek s ním odskočila. Kabuto s Narutem a Ori s pomocí svých hadů odtáhl Kibu Kakashiho. Mikon popadla zraněného Akamara.
„Atarashi!“ Uvědomila si Niki že se její brácha nemůže hýbat.
„Sakra!“ Vyjekl Orochimaru.
„Néé!!“ Skočila Niki, odstrčila svázaného chlapce a samotnou jí strhl nemilosrdný proud vody.
„Niki!!!“ Zaječela smutně Mikon.
„Kráva.“ Ušklíbla se Orion.
„Ku*va !“ Rozběhla se bez rozmyšlení Mikon k Orion. Na půlce cesty se ale zastavila.
„Coje, zalekla ses mě, no to máš ale smů…“ Ohodila Mikon její krev. Dívka zůstala jen strnule stát.
„Ani sem si nevšiml že už se probudil.“ Vykulil Kabuto oči.
„Dop*dele!“ Vytáhl svou ruku z jejích zad Naruto a žena se svalila k zemi.

Poznámky: 

Začátek konce je tady…

5
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 21:15 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ori je nám nějak hodný .. no tohle jsem teda nečekala a kdióvi co ma v planu .. mno asi ty to vis ze Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-09-29 22:20 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Ten_Ten: Slibuji, že je to naposled Eye-wink
Rika: jooo zase konec Sticking out tongue Jo, je to hajzlík Laughing out loud snad nebude mít zrádcovství v krvi.
Tomon: odpověď snad získáš zítra.
Nett: No, tak hlavně že ses toho dobrala Laughing out loud jááá?? strašit?? Laughing out loud nikdy Sticking out tongue
San: Smrtelně vážně! Protahuj?? Laughing out loud Neprotáhnu Laughing out loud už ne Smiling dlužím, takže jestli ho chceš, tak musíš doufat že přežiju Laughing out loud Co že to budu Shocked
Jo, dal sem ho tam Laughing out loud
sorafay: A proč?? Laughing out loud co je na ní deprimujícího ? Smiling Ty nechceš?? Smiling fíha Laughing out loud myslim že petice s 100 podpisama by mi změnila názor Laughing out loud ne, já jsem jako skála, mam už to dávno napsaný! Měnit se to nebude Smiling Líto Shocked asi máš hodně ráda čokoládu co Laughing out loud
s.u.z.k.a: vždyť na konoze je hodně povídek, a já jich mam taky dost Eye-wink ty si něco vybereš Smiling

Tak všem moc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Po, 2008-09-29 20:07 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

aaa uz se zase blíží konec tak to je teda pěkně smutný! Co budu číst?! No neva, ale škoda. Tvoje povídky jsou fakt pěkný! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-28 10:30 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Chjoo, ta poznámka na konci ma deprimuje...
Ja viem, smrť, koniec, ale ja nechcem ešte konieeeec Smiling
No nič, naozaj parádny diel Laughing out loud
Hm, takže Orinkovi sa nepáčia Orionkine spôsoby...
A je po nej...
Škoda, akosi mi v tejto časti jej prišlo aj ľúto...
Už sa moc teším na pokračovanie...
A že posledný Uchiha, to je teda prekvapenie Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-28 10:34 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Sakra, ty to myslíš vážně!!! Shocked Do nory, prosím tě, hlavně ten konec protahuj, já nechci abys mi umřel, nechci aby tě zabili, nechci... ty hele, ještě mi dlužíš díl NT!!! Laughing out loud (Poslyš, jestli to nakonec nějak změníš po tomhle mým nemožných projevu... slibuju že budeš impot... to si domyslíš!!! xDDD) Safra práce, já se snad... a helemese, už to přichází!!! Puzzled A já ještě proč to tak trvalo!!! Sticking out tongue Jo, vím že tenhle koment vůbec nechápeš, ale to já taky ne takže v klidu!!! Eye-wink No, ale na druhou stranu, jsem zvědavá jaká bude ta b... ne, nebudu spoilovat!!! Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-09-24 08:19 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak Atarashi je.. OK, nebudu rozebírat svou tupost a dobu než mi trvalo, než jsem na to přišla xD
Začátek konce... a pořád budeš strašit xD Bez toho straše¨ní - jen tak dááál! xD

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-23 20:32 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Takže otázka jaký konec bude, no nechme se překvapit, zatím je to skvělé Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-09-23 20:32 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Huš! to je zase konec...Tak Atarashi je potomek Uchiha klanu...se nezdá, harant malej xD
Pecka díl xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Út, 2008-09-23 19:39 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Huh A zase konec v nejlepším. Sakriš, lidi, co mi to děláte?
Kromě toho utnutí je to skvělý!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!