manga_preview
Boruto TBV 13

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … II. | 12. |

„Víš …“ začala dívka. Usedla na zábradlí a odfrkla si. Kiba čekal, co z ní vypadne a upřeně jí pozoroval. Zadívala se na nebe. Potom opět pohlédla Kibovi hluboce do očí.
„Chtěla bych …………………………………………………………..“

12. Opět nerozluční přátelé!;Tvrdý trénink potomků Uzumaki začíná!

„Chtěla bych se ti omluvit za své chování …v předchozích dnech…“ sklopila hlavu.
„Víš ono to je prostě pořád bolí … Když jsem byla pryč s Jiraiyou tak jsem pomalu zapomínala, ale jakmile se jsem se vrátila zpátky, tak to přišlo i s tím. Nedokážu prostě přežít to,co se stalo … představ si, že by umřel člověk, kterého by si hluboce miloval zrovna, když se chcete udobřit … je to tak-“ stekla jí po tváři slza. Setřela si slzu z oka a když chtěla dát ruku zpátky tak jí to uklouzlo … Vyděsila se , ale chytla jí Kibova ruka a vytáhla jí. Kdyby to nestihl … spadla by ze skály. Prudce jí objal.
„Nano!Takhle už mě neděs!“ svíral jí v náručí.
„Pr-romiň uklouzlo m-mi to …“ vydala ze sebe. Opřela se mu o hruď …
„Nano …“ zvedl jí bradu tak, aby se mu dívala do obličeje.
„Rogen by nechtěl, aby si se takhle trápila … nesnaž se zapomenout, protože to nepůjde, ale žij dál. Neobviňuj se za jeho smrt. Obětoval se pro tebe … aby si ty mohla žít. Tak dokaž, že neopustil tento svět zbytečně…“ zašeptal.
Hleděla mu do očí. Utřel jí slzy tekoucí po jejích tvářích.
„Máš pravdu …“ lehce se pousmála a odstoupila od Kibi.
Sedli si pod strom a rozpovídali se. Jako dřív …
Kiba pohlédl na dívku. Hlava jí spadla na mladíkovo rameno. Měla zavřené oči a pravidelně oddechovala.
/Usnula …/ usmál se mladík. Uchopil jí do náručí a vydal se s ni pryč z vyhlídky na Konohu.

Probouzela se, ale ještě nechtěla … přetočila se na bok.
/Hmmm ta vůně …/
Pomalu otevírala oči.
/Vůně ???/
Posadila se a pozorovala, kde to je. Když přejela po místnosti spatřila Kibo naproti ní sedícího na židli a pozoroval jí.
„Dobré ráno,“ usmál se na dívku.
„Ahoj … kde to jsem ???“
„U mě doma …“
„Jak-?“ chtěla začít, ale Kiba jí přerušil : „…Nemám klíč od tvého a tak jsem tě vzal k sobě. Usnula si víš?“
„Ach tak…“ pomalu se zvedla z postele. Mladík tu měl krásně útulno. Všude ve svém pokoji mu po stěnách visely obrázky nebo plakáty. Měl tu útulno a krásně uklizeno. Něco velkého chlupatého se zvedlo z rohu místnosti pod oknem a vydalo se směrem k dívce.
Akamaru jí olízl dlaň a zavrtěl šťastně ocáskem.
„Ahojky chlupáči!“ sehla se k němu a pořádně ho podrbala za ušima.
Kiba je zkoumavě sledoval. Pozoroval dívku, jak se opět směje a dovádí.
/Vypadá tak … /
„…nádherně…“ poslední slovo vyslovil nahlas aniž by si to uvědomoval.
„Hm co?“ zvedla k němu své zelenohnědá očka.
„Jé ale nic …“ usmál se na ní a podrbal se za hlavou.
/Hernajs … musím si dávat pozor na pusu./
Dívka se po usilovných pokusech konečně zvedla ze země.
„Tak jo … měla bych jít, ať tu pořád neoxiduji…“
„Mě to nevadí … nejsi tu pořád. Vlastně si tu poprvé,“ zářivě se na ní zaculil Kiba.
„A no jo … to máš jedno!“ začala se smát.
„Půjdu kousek s tebou … najdu zbytek mého týmu.“
Tak se tedy oba vydali z Kibova domu ven, do ulic Konohy.
„Ještě se uvidíme!!!“ zamával na ní hnědovlasý mladík po boku velkého bílého psa. Zamířil na opačnou stranu než Nano.
/Konečně …/ pomyslela si a mířila k tréninkovému palouku. Žralo jí to, že nedokázala pomoci svému bratrovi.
/Slíbila jsem mu, že mu pomůžu a nic jsem nedokázala …/ posmutněla.
Mrzelo to dívku daleko víc, když viděla Narutův zklíčený obličej.
Vzhlédla k čistě modrému nebi …
/ … proto musím hodně cvičit, abych slib splnila … i když celkem pochybuji, že Sasuke se vrátí zpátky …. Jeho slova, výraz, ten tón hlasu … je hodně zmanipulovaný temnou stranou. Bude to ještě dosti těžké …./

***

Naruto ležel v trávě pod vysokým velkým stromem a díval se do jeho listnaté koruny.
/Sasuke … proč? Proč jsem tak slabí? Zase jsem nic nedokázal …/ zavřel smutně oči.
Zatnul hořce zubu a nehty zaryl do země pod sebou.
Užíralo ho to, že to opět nedokázal …
/Tak blízko …/
Zase se mu to nepovedlo …
„Jsem k ničemu …“ vzdychl.
„To si nemyslím …“ ozvalo se nad ním. To Naruta donutilo otevřít své modré oči. Spatřil nad sebou sklánějící se osobu se stříbrnými vlasy, knížkou v levé ruce a páskou přes oko.
Naruto se posadil a zadíval se na muže.
„Vstávej,“ vybídl Naruta. Mladík se zkroušeně zvedl ze země.
„Vy možná ne…“ hleděl někam mimo vedle sebe.
„Nikdo si to nemyslí … nakopak. Všichni vědí, jak si silný…“
„Tak proč jsem ho nepřivedl zpátky?!“ dal ruku v pěst.
„Dřel jsem jako mezek !!! A co z toho???!“ křičel.
Promáchl rukou a praštil do stromu.
„NIC!! ZASE UNIKL!!! Je silný až moc …“ zaryl nehty do kůry.
„Už si se uklidnil?“ Kakashi založil knihu a hleděl upřeně na chlapce.
Mladík svěsil ruce podél těla a hleděl do země.
„Tak teď mě poslouchej. Dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak bys mohl v krátké době zesílit,“ to upoutalo Narutovu pozornost.
„Ode dneška tě opět trénuji. Zaměříš se na svou podstatu chakry. Zítra ráno začneme. Sejdeme se na cvičném palouku,“ po těchto slovech se otočil k odchodu.
„Děkuji Kakashi-sensei. Od teď budu trénovat jako nikdy dřív! To přísahám, že se NARUTO UZUMAKI JMENUJI!!!“ dal ruku v pěst. Jounin se pousmál a mizel pryč.

***

„Jsi připraven Kabuto?“ ozval se Orochimaru ze svého křesla.
Mladík s brýlemi kývl na souhlas.
„Nechť náššš plán začne …“ zasyčelo tajemně stvoření s hadím jazykem.
Kabuto se otočil a vyšel z místnosti již nového úkrytu.

„Nechápu proč s ní ztrácíte čas. Místo toho byste mně měl víc trénovat,“ ozval se drze mladý Uchiha.
Orochimaru se ušklíbl : „Neboj se Sasuke, tvůj trénink nezanedbávám.
Mladíkovi se zablýskly ve tmě oči.
„Ona je totiž velice zajímavá …“ /A mohla by se hodit …/ hleděl na dveře, ve kterých před chvílí zmizel Kabuto.

***

Nikdo tam naštěstí nebyl. Nano vstoupila na cvičební palouk a rozhlédla se kolem.
Nějakou dobu přemýšlela až si nakonec stoupla do bojové pozice.
„Je na čase pokročit v tréninku !!!“ řekla pevně rozhodnutá.
/Pomůžu bratrovi …./
„Toho kluka přivedu zpátky …“ zhluboka se nadechla.
„Zesílím …“ vydechla a v očích jí zaplály plamínky.
„Ochráním mé přátele i kdyby mě to mělo stát život!!!!“ zaťala ruce v pěst tak tvrdě až jí klouby zbělaly.
/Protože já patřím do klanu UZUMAKI!!!/
Ladně vytáhla svou katanu z pouzdra. Meč zdvihla do výše očí až se na jeho ostří odrazili paprsky slunce. Zavřela oči a pocítila chvění chakry uvnitř sebe. Soustředila se a pak prudce otevřela zavřené oči.
„Jde se na TOOOOOOOOO !!!!“

Poznámky: 

Jako první se vám chci mocinky omluvit. Tak strašně dlouho jsem nepřidala nový díl OSUDU. Byla jsem líná prostě to dostat z hlavy do PC. Ukamenujte mě klidně za to!!! Sad xD

MOC SE OMLOUVÁM!!!

Jinak doufám, že se vám dnešní dílek alespoň trochu líbil. Já vím nic moc, ale snad se to dá ne? x)

Vaše Iri

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., St, 2009-07-29 11:42 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

úplně supa dílek!

Obrázek uživatele Hatake Kakashi93
Vložil Hatake Kakashi93, Ne, 2009-05-10 20:01 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 386 | Autor je: Prostý občan

Uplně neskutečně nádherně píšeš Kakashi YES si fakt moc talentovaná !!! Je to strašně moc krásně napsaný !!! Prostě nemám slov Laughing out loud
______________________


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2009-05-10 20:13 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Já ??? Ummmm ty zas krásně maluješ!!!! Ty jo ... ale dík ... jsem tak strašně moc ráda, že se ti to líbí !!! Laughing out loud Smiling uaaa mám teď ještě větší chuť ke psaní než dřív ... s každým komentíkem to narůstá Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Hatake Kakashi93
Vložil Hatake Kakashi93, Po, 2009-05-11 15:22 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 386 | Autor je: Prostý občan

Jééé tak to je dobře jen piš dál máš fakt talent na psaní a ten musíš uplatnit takže Piššš!!! Laughing out loud
______________________


Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-12-01 16:59 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Neboj, žiadne kamene nebudú Sticking out tongue MOžno keď tak pomelá Sticking out tongue Ale nie, pekný dielik, a čím ďalej, tým viac si mylsím, že Sasuke pôjde do konohy Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-12-01 17:08 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Nech se překvapit Laughing out loud ! Jinak moooc díky :-* !! x)

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-10-31 20:07 | Ninja už: 6082 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Jééé!!! To je naprosto skvělý!!!! Přečetla sem to (skoro) jedním hltem (nebýt školy, potřeby spánku a ídla tak to mám přečtený úplně jednim hltem).
Je to skvělá FFka, fakt!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-10-31 23:26 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to díky !!!

Moc moc mě to potěšilo. Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Ne, 2008-10-19 13:47 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

lidi moje ja se už nemůžu dočkat....potřebuju new díleček...Sad je to fakt BOMBOA:-* psat umíš moooooooooooc krásně

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-10-19 14:03 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Anoo já vím, že už se nemůžete dočkat, ale já jsem se jaksi zasekla a nevím jak dál !!! Sad *krize* *mlátí hlavou o zeĎ*

Dokud to nevymyslím, tak to prostě nemůžu dopsat ... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Ne, 2008-10-19 16:49 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

ouu.....,,kdo si počká ten se dočká" tak budu čekat a at tu krizi brzo překonáš pp:-*

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, Čt, 2008-10-16 09:38 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

Lidičky já nejsem normál todleto se mnou dělá divi když byly Rogen s Nanou v Písečné tak sem se uplně klepala a když ve vodopádové tak jsem zase bulela. Tohle fakt neni normální
Iriam jsi úžasná
včera kolem pulnoci jsem to docetla a ted jsem znova pomalu na konci Sticking out tongue

Taky by mne zajimalo jak to dopadne mezi Kibou a Nanou

;)

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Čt, 2008-10-16 14:01 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to se těš.
Vypadá to, že podle tvé reakce, se ti to líbilo... což jsem jedině mooooc ráda a straaašně šŤastná už vůbec, že to alespoň čte další nový člověk! Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, Čt, 2008-10-16 16:30 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

tak jsem si te vzala za vzor a odvazila jsem se konecne svuj sen v upraveny verzi jinac by se tam lidi nevyznali a prosim te jako zkusenou pisarku ohodnotit me dilko
arigatogozajmas
tohleto je 1. část víc dnes nestihnu

https://konoha.cz/?q=node/40869

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Čt, 2008-10-16 16:48 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Hned jak to bude schválené, tak se mrknu ! Eye-wink

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, Čt, 2008-10-16 14:40 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

aj sem taky štastná že tu píšeš Datebayo

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, Po, 2008-10-13 08:32 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

nevadí ze sem si vsehcny dily - co je to osud.... jak 1. tak 2. řadu vytiskla.
ja tu totiž čtu věci asi prvnich deset řádků a co se mi líbí tak si dám to takove kroniky naruto fan fiction a pak to čtu po nocích samožřejmě nechávám autorovo jméno

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-10-13 16:11 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Vůbec ne!!! Ty jo tak to jsem ráda, že se ti to líbilo ! Laughing out loud Jupíííí Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Po, 2008-10-13 18:45 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Kdypak bude další díleček...já už umírám..Sad

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-10-13 19:46 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Já nevím ... mám toho hodně. Zkuste ještě vydržet ... Eye-wink

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-10-08 21:04 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Orino Kiras : Děkuju moc to jsem ráda, že se ti FF líbí i to jak píšu:)Laughing out loud

Tsunade-Hime : To mě těší! Díky! :)

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Orino
Vložil Orino, St, 2008-10-08 20:15 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

Jééé tadle povídka je žůžová..XD...těšim se na další dílek...fakt krásně píšeš!!!....

*Noblesse Oblige*

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, St, 2008-10-08 16:51 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

moc krásný !!!!!!

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Ne, 2008-10-05 12:19 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

ahojky kdypak bude new dilek??Sad

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-10-05 18:38 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Ahojky,
no momentálně ho teĎ píšu. Uvidím, pokud to stihnu, dám ho sem ještě dnes, ale pravděpodobně asi ne. Ještě uvidím.
Každopádně neboj, bude brzy.
:)

Iriam

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Po, 2008-10-06 20:44 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

skvele ja myslela že už umřu;-)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-09-29 19:14 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

No jo, ty tohle prostě umíš napsat nádherně, je radost to číst

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-09-29 19:49 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Ouu ... děkuji moc! Smiling
Moc to potěší ! xD Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2008-09-29 00:44 | Ninja už: 6068 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

super díl...ale krapet krátkej Sticking out tongue to musíš napravit!!! XD
jinak jako vždy perfektní...jen tak dál Eye-wink


Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Ne, 2008-09-28 21:34 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

Ukamenujte mě klidně za to!!!???? emmm...jako proč?? to už by nebyli další díly takže na to zapomeň Laughing out loud to si možná nechám na to až dokončíš všechny serie a rozhodneš se seknout ze psaním pak o tom teprve začnu uvažovat Laughing out loud jo a moc pěknej díl povedlo se ti to Smiling a nevadí že si to napsala trochu díl no božee !!Každej potřebuje voraz Smiling

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď