manga_preview
Boruto TBV 07

Další možnost?!? 03

Další možnost?!? 03

„Temari?!?“ vykřikli všichni z Listové nadšeně a překvapeně zároveň, „jak??“
„Gaara měl špatný pocit, tak jsme přišli s Kankurem. Vypadá to, že docela vhod,“ ušklíbla se Temari.

„Kankurou!!“ Nejimu s Kibou málem vypadly oči z důlku, „co ty tady?“
„Návštěva,“ usmál se Kankurou.

Po necelé půl hodině boj skončil. Kankurou zabil Kakuza tajnou černou technikou; dva výstřely stroje. Temari přivolala Kamatari a Hidan byl doslova násilnicky rozsekán na tisíce kousků. Jako naschvál i jeho týmový parťák zkrachoval, tak už ho neměl kdo sešít. Byl odsouzen navždy zůstat na tisíce částí ..
„Kua!“ jeho pusa oddělená od všech ostatních částí těla naposledy zaklela a pak ho Temča pohřbila
zaživa. Mezitím už k nim doběhli Kankurou, Neji a Kiba se Sakurou na zádech.
„Tak to bysme měli,“ píseční sourozenci si plácli.
„Musíme do Suny.. Sakura-chan potřebuje zdravotníky, my ostatní si odpočinout a pak … pak půjdem hledat první část svitku -ttebayo!“ Naruto nasadil svůj obvyklý elán.
„To je dobrý nápad, Naruto-kun,“ ozvala se Hinata.
Šli pomalu, někteří byli lehce zranění nebo bez chakry a Sakura nebyla zrovna jednoduchá.
„Víme aspoň přibližně, kde ten slavnej svitek je?“ řekl Neji hlasem bez zájmu. Ale odpovědi se mu nedostalo, nikdo netušil, kde se nachází.
„Asi … budem …. muset prohle-dat .. celou Písečnou od A … do Z,“ ozval se po menší chvíli celý udýchaný Kiba.
„Osud nám napoví .. ,“ vydechl zasněně Hyuuga.
„Haha, moc vtipný,“ ucedila Temari.
„Jo a mimochodem, Kibo, nechceš pomoc se Sakurou-chan?“ Naruto nazdvihl obočí.
„Konečně to někomu docvaklo, díky, Naruto.“
Urazili, uběhli, někteří dokonce ulezli po čtyřech ještě dva kilometry, když se konečně Shino vytasil s chytrou otázkou: „neutáboříme se náhodou?? Je tu zrovna pěkná louka a ani nás teď už snad nikdo nesleduje.“
„Asi bysme měli,“ Sai pohlédl na Naruta, jednoho z těch, co už nechodili vzpřímeně.
Postavili stany, rozdělali oheň a po chvíli všichni, až na Naruta, který stále nemohl přijít na to, kam s tou a tamtou tyčkou od stanu, seděli kolem něj.
„Zkusim něco chytit, mam hlad,“ dlouhovlasý s hnědými vlasy se zvedl a zmizel v lese.
„Půjdu spát,“ Shino zašel do stanu. Po chvíli se na téže místo odebrali i Temari, Kankurou, Kiba a Sai. Naruto konečně dostavil svoje provizorní obydlí a sedl si k ohni vedle Hinaty. Byli tam sami, všichni ostatní už 'potichu' chrápali a Neji stále sváděl ukrutný boj s nepolapitelným zajícem.
Nastalo trapné ticho, které až po chvíli prolomila tmavěmodrovláska.
„Ehm … Naruto-kun,“ a zrudla. Blonďák si ji prohlížel, teprve teď si všiml, jak je hezká, obvzlášť ve svitu měsíce a ohně.
'Vypadá skoro nadpozemsky..
….jako víla...
….jako tma sama....
….tak tajemně....
….tak záhadně...' hodilo se Narutovi v hlavě.
'On na mě kouká .. nesmím omdlít,' myšlenky tohoto typu zase provázely Hin, která si začala ťukat prstíčkama.
Naruto to všechno nějak nepobral a tak udělal to, co mu přišlo v tu chvíli nejlepší. Políbil Hinatu. Ta zrudla a nejdřív ucukla, pak mu ale polibek opětovala. Oba si přáli, aby ta chvíle trvala navždy...
„Hin, miluju tě,“ Naruto nasadil tón, který od něj snad v životě nikdo neslyšel.
„Já tebe taky, Naruto, už dlouho,“ vyslovila modrovláska větu, kterou si už dlouho přála vyslovit. Větu o které si myslela, že nikdy nevysloví... Ale, stalo se...
Ani nevěděli jak a proč si lehli... k ohni. A tak usínali, vedle sebe. Hinata byla sice kapku (tj. barvou, za kterou by se nemuselo stydět ani rajče) rudá, ale pak se uvolnila a uvelebila se na narutově hrudi, šťastná. Naruto byl překvapený sám sebou, ale také šťastný.
Po chvíli přišel Neji, sice celý od bahna, mokrý a v roztrhaném oblečení, ale s úspěšným úlovkem. To, že nejednou zapadl do bažiny radši ani zmiňovat nebudem. Při pohledu na ty dva se musel usmát, přál to své sestřenici. Mlčky si vzal první hlídku a dopřál si svou vytouženou véču. Během deseti minut taky usnul, vykašlal se na hlídání..
Všechny ráno vzbudily první sluneční paprsky. Dokonce i Sakura už nabyla vědomí.
„Dobrý ráno!“ vzájemně se celá skupinka pozdravila. Všichni měli dobrou náladu. Nasnídali se
(tentokrát lovil někdo jiný než Neji), zabalili a připravovali se na cestu. Do Suny to bylo už jenom kousek.
„Ehm .. .Naruto, nechceš mi náhodou důvěrně prozradit co bylo včera veřer?“ Sakura nazdvihla obočí a zatvářila se andílkovsky.
„He??“ Narutova inteligence a chápavost se opět projevila.
„Víš, ty a Hin...?“ růžovovláska se snažila být v klidu, ta jeho debilita jí dopalovala.
„Jak …?“ po chvilce přemýšlení o Sakuřině moci čtení minulosti či chození mimo stanu ze spaní Naruto došlo, že někdo jako Neji zřejmě nedržel hub … ehm, jazyk za zuby. Na otázku neodpověděl.

„Tsunade-sama, Tsunade-sama ..!!“ do kanceláře Hokage se vřítila černovláska a ječela.
„Co je, Shizune??“ Pátá neměla příliš dobrou náladu.
„Přišla zpráva od Naruta-kun a ostatních,“ vyhrkla a něco podávala naší velectěné káge.
„Píšou tu, že nejdřív byla cesta v pohodě, ale pak.. Cože??? prej je napadli Akatsuki..“
„Žijou ještě?? skočila Pátý do řeči uječená Shizune.
„Debilní otázka … přišli jim na pomoc ninjové z Písečné, jinak by nám už asi těžko napsali. Do dvou dnů by měli bejt na místě..“ Tsunade si celkem oddechla.

V dálce už viděli bránu Písečné, šli celkem svižně a rychle. Za necelou čtvrt hodinu už byli přede dveřmi kanceláře Kazekageho. Zaklepali.
„Dále,“ ozvalo se zevnitř.
„Gaaro!!“ Naruto byl štěstím bez sebe, že znovu vidí svého kamaráda.
„Naruto, Sakuro, Kibo, Saii, Shino, Hinato, Neji!! . . sem rád, že ste v pohodě,“ nadšenost za shledání by se dala najít i v hlasu Gaary.
„Temari s Kankurem přišli přesně akorát .. díky,“ řekli všichni z Listové najednou.
„Za nic, ale teď k věci..,“ Gaara se odmlčel, „ve vesnici je jeden člověk, kterej by vám mohl hodně pomoct ohledně toho svitku. Už něco zažil a zná pár legend, o kterých sice nikdo neví, jestli jsou pravdivý, ale stojí to za to zkusit. Co myslíte??“ dokončil.
„Jasně, pojďme toho stařika navštívit -ttebayo!!“ tato slova zřejmě Narutovi zlepšila náladu.
„OK, bydlí úplně na kraji vesnice, určitě rád pomůže,“ znovu se ujal slova červenovlasý.

Poznámky: 

No, tak další dílek.. zase o ničem, ale příště už se doufám bude něco dít, budou hledat svitek Sticking out tongue. Komenty potěší a kritika vítána.

4.95238
Průměr: 5 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), St, 2008-12-31 11:57 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Wohooou xDD Tak to ja letím s nadšením na ďalší dieeel xD Síce mám radšej NaruSaku, ale nevadíí xD

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-11-22 18:18 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Hm....ItaHina...To by nebolo od veci, ale to by Itachiika chceli zabiť už dvaja, to by nebolo dobré Laughing out loud Ale k veci: Super Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, So, 2008-10-18 10:04 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

ale sasuhina je jůůů!a když né sasuhina tak itahina!

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2008-10-17 20:29 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Super, má to švih a romantiku heh Laughing out loud

Obrázek uživatele ripstole
Vložil ripstole, So, 2008-10-11 06:38 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

sice bych byla rači kdyby tam byla hinata se sasukem ale jako je to čupr!!kdy bude další díl:D?

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-28 12:38 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Super pokračování, no ale čeká je ještě hodně dlouhá cesta, což nám čtenářům nijak nevadí Laughing out loud

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-10-18 13:50 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Tomon: Moc dík /sem strašně originální/
Ripstole: SasuHina né Laughing out loud .. díky moc ... zanedlouho
Hinata666: taky arigatou Smiling
m-a-d-a-r-a-u-c-h-i-h-a-: SasuHina prostě nééé Laughing out loud... a ItaHina je zajímavý


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling