manga_preview
Boruto TBV 09

Další možnost?!? 02

Další možnost?!? 02

„Heh, snad jste si nemysleli, že dovolíme snížení Kuubiho síly na polovinu,“ pronesl jeden z mužů posměšným hlasem, „šéf ji potřebuje celou....“

„Jak je možné, že jsem Vás neviděla svým Byakuganem?“ zeptala se nevěřícně Hinata s vytřeštěnýma očkama a Neji jenom přikyvoval.
„Zkoušeli jste někdy vyrovnat svoji tělesnou teplotu s teplotou okolí?“ bělovlasý ninja se zřejmě celkem nudil, „existuje na to taková užitečná technika. Jmenuje se Ounetsubyou no Jutsu.
'To není možný, v životě jsem o něm neslyšel,' přemýtal v duchu Hyuuga z vedlejší větve klanu. Tok jeho myšlenek přerušil znova ten s kosou: „celkem nebezpečné Kinjutsu. Pokud se použije v přílišném horku nebo naopak zimě, může se člověk rozpustit bo změnit v kostku ledu. Ale konec keců, musíme chytit lištičku a pak ..“
„A pak deme pro odměnu, na většinu z Vás jsou vypsaný tučný prachy. Mít špeha v Listový se může i hodit. Bude ze mě boháč..“ skočil Hidanovi do řeči maskovaný ninja.
„Kua, Kakuzu, se*em na prachy. Než bysme se zase dokopali do Deštný.. A až si na nich vyzkouším svůj nejnovější rituál, ani poznat nebudou... Muhehehe,“ ďábelsky se zasmál shinobi věřící v Jashina.
„Zabiju tě,“ zamručel nebezpečně Kakuzu.
„He, jako by si zrovna ty moh,“ znovu se uchechl bělovlasý.
'Oni jsou dva, nás je o pět víc. Neji se stal jouninem, my ostatní chuuniny a Naruto po tréninku s Jirayou-sama asi hodně zesílil. Šanci máme, ale né moc velkou. K tomu Shikamaru říkal, že ten s kosou je nesmrtelnej a ten divnej má pět srdcí. Známe i jejich techniky, ale oni určitě ty naše taky. Mohli bysme zkusit zdrhnout, zřejmě by to ale nevyšlo. Asi nemáme jinou možnost, než bojovat,' mezitím, co se ti dva hádali, Sakura zvažovala všechna pro a proti.
'Měli bysme je dostat od sebe, spolu jsou prakticky neporazitelný. Prej hlavu mu přišil,' Kiba nevěřícně přemýšlel o Shikamarovu vyprávění.
„OK, tak teda, já společně s Kibou a Nejim budem bojovat proti tomu maskovanýmu. Naruto, Saii, Hinato a Shino, vy si vezmete na starost toho druhýho, kterej by měl bejt nesmrtelnej. Musíme je od sebe oddělit,“ zakřičela skoro až hystericky Sakura.
Ihned, co to dořekla, zautočili a snažili se je oba zahnat na jinou stranu. Kakuzu čelil třem ninjům, Hidan čtyřem. Po pár výpadech se jim to podařilo.

Boj s Hidanem

„Taju Kage Bushin no Jutsu!“ Naruto vytvořil tři klony
„Byakugan!“ Hinata zapnula její Kekkei Genkai. Shino podával rozkazy svým broukům.
„Ninpou: Choujuu Giga,“ Sai vytáhl svitek. Hidan široce máchnul se svou kosou: „teď chcípnete!!“ Netrefil se, všichni uskočili. Rychlost bělovlasého ninjy nebyla nijak závraťná. Ale zkoušel to znova a znova, k posvátnému rituálu potřeboval něčí krev.
„Fuuton: Rasen Shuriken!“ blonďák s pomocí klonů vytvořil své nejlepší jutsu - Rasengan posílený větrem, „ a mám tě!“
„Heh, to těžko,“ shinobi z Akatsuki se náhle objevil za Narutem.
„Kawarimi?“ podivil se Naruto. Chtěl uhnout, ale pozdě. Hidan ho zasáhl kosou. Sice ne nějak nebezpečně, ale jeho krev měl.
„Naruto!“ vykřikla Hinata a hned k němu běžela. Mezitím ninja s bílými vlasy vytvořil černý pentagon, doprostřed kterého se postavil a chystal se si bodnout do srdce. Všichni věděli, že tím zároveň zabije Naruto. Nemohli nic dělat, byli bezmocní. A Hidan se už napřahoval s výrazným pošklebkem na rtech...

Mezitím u Kakuzy

„Shanaro!!“ zaječela Sakura a snažila se svou nebesky silnou pěstí poslat Kakuzovo první srdce z onoho světa. Mířila přímo na cíl, ale Kakuzu uhnul.
„Byakugan!“ Neji se chystal udělat totéž, co zřejmě ve stejnou chvíli jeho sestřenice.
„Juujin Bunshin,“ z Akamara se stal druhý Kiba.
„Gatsuuga!“ Inuzuka se svým psem zaútočil zezadu. Trefil se, ale .. puf.
„Klon?“ rozhlížel se Neji, kde je pravý maskovaný ninja.
„Doton: Doryuu Dango,“ Kakuzu vyvolal několik hliněných koulí a poslal je proti Listovému týmu. Neměli šanci, Kakuzu měl díky svým pěti srdcím všechny živly. A tak to hodnou chvíli pokračovalo. Sakura ho párkrát strefila pěstí posilněnou chakrou, Kiba útočil Garougou a Gatsuugou, Neji používal Juuken a Hakke Rokujuuyon Shou (Hmat 64 úderů). Zničili Kakuzovi tři srdce, ale už nemohli. Maskovaný používal už jen Katon a Doton.
„Hakkeshou Kaiten!“ Huyga se bránil proti spoustě kunaiů a vypotřeboval zbytek chakry.
„Katon: Housenka no Jutsu!“ zařval nejbrutálnější shinobi z Akatsuki a vyplivl pár ohnivých koulí. Všichni z Listové už leželi na zemi bez chakry. Sakura byla v bezvědomí, Kiba krvácel, měl zlomenou ruku a Neji ztěžka oddechoval s rozbitou hlavou a vyraženým dechem. Maskovaný se k nim pomalu, ale až hrozivě jistě blížil připraven je zabít.

Hidan

Hidan byl už jen deset centimetrů od svého srdce. Z hrudi mu vytékal tenký pramének krve, stejně jako Narutovi. Když v tom …
„Kamaitachi no Jutsu!“ a bělovlasý díky silnému větru doslova odlétl z jeho pentagonu.
„Temari?!?“ vykřikli všichni z Listové nadšeně a překvapeně zároveň, „jak??“
„Gaara měl špatný pocit, tak jsme přišli s Kankurem. Vypadá to, že docela vhod,“ ušklíbla se Temari.

Kakuzu

Kakuzu si vybral jako první náhradní srdce to Sakuřino. Vytahoval kunai, připraven zabodnout ho do hrudi růžovovlásky. Ale...
„Kugutsu no Jutsu!“ a před Sakuru se postavila loutka.
„Kankurou!!“ Nejimu s Kibou málem vypadly oči z důlku, „co ty tady?“
„Návštěva,“ usmál se Kankurou.

Poznámky: 

Další díl .. už je snad lepší, i sem se snažila s délkou. Hidan a Kakuzu, moje nejoblíbenější Akatsuki týmová dvojce, jsou prostě the best. A taky se nějak nevyznám v jutsu, tak prosím omluvte případné chyby. Gomen. No, a taky nevim, jak vůbec Hidan s Kakuzem bojují, v manze něco bylo, ale né moc a v anime ještě míň (zatím Laughing out loud) Takže taky gomen. No a v anime má Hidánek asi takovou fialovou paruku (vlasy), ale mně se to zdá bílý.

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Inka009
Vložil Inka009, Pá, 2010-10-29 20:17 | Ninja už: 4996 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

super Smiling

!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), St, 2008-12-31 12:47 | Ninja už: 19856 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

uáááá je to supér xD Užaj letím na ďalší a je super, že tam prišli Temari s Kankurom Smiling

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-11-22 19:07 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Naozaj dobré Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2008-10-17 21:18 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Je super, dalsi a dalsi.....Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-10-17 19:21 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

výborní díl

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-23 22:04 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Kunai je v pohodě, a díl je ještě lepší. Eye-wink

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-10-17 22:05 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

moc díky všem Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling