manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 30 - Kashiho...

„Prohlížíš si to dvě hodiny, poznala už někoho??“ Skuhrával Kiba, kterého to čekání mučilo.
„Kdyby ses neptal každou chvíli, tak bych třeba byla pozornější.“ Zavrtila hlavou a otočila na další stránku. Tu projela celou, ale nic a dál už to nešlo. „To je všechno??“
„To jsou všichni z vesnice, co mají ohnivou podstatu.“ Odpověděl Gaara a snažil se najít nějakou další knihu.
„Niki a neměli ten znak Písečný přeškrtnutej??“ Řekl Kiba polospánkem.
„To…to je možné.“ Zakoktala se a za chvíli jí před nosem přistál další spis.
„Áááá.“ Ulekl se spící Naruto rány dopadajícího štosu papírů a spadl ze židle. Gaarovi z toho na tváři naskočil mírnej úsměv, Niki z toho zrudla…bylo jí trapně.
„Nemotoro.“ Řekla naštvaně. „Co to je?“ Zeptala se při pohledu na hromadu papírů.
„Seznam ninjů co se nevrátili z mise a my je pokládali za mrtvý.“ Odvětil jí Gaara a rozevřel spis.
„Ne…ne…tady taky ne.“ Prohlížela si Niki unuděně fotky pohřešovaných mužů.
„Akamaru, dej sem tu kost!“ Volal Kiba ze spaní. Akamaru ho nechápavě sledoval, on přece žádnou kost nemá.
„Tenhle!“ Zvolala Niki.
*Bum*
Narutův pád ze židle číslo dvě.
„Jsi si jistá?“ Zeptal se Gaara.
„Jo. Na toho nejde zapomenout. Vždyť si cucal prst.“ Vybavila se jí vtipná myšlenka.
„A tohle je ten druhý.“ Otočil kazekage o několik stránek a ukázal na fotku. Niki mlčky přikývla.
„Jaks to věděl??“ Podivil se Naruto.
„Ti dva byli nerozlučná dvojka.“ Ušklíbl se Gaara a podal Narutovi jejich spis. Ten ho očima prolítl.
„Teď už víme vše, takže můžeš vyrazit za Kakashim a zbytkem.“ Zavelel Naruto.
„Ty bys měl raděj jít domu, než si něco uděláš.“ Zamračila se na něho Niki přidrzle. Naruto na to jen vykulil oči, přešel ke Gaarovy a pošeptal mu.
„Že mě podceňovali protivníci mě sr*lo, ale vlastní dcera.“ Zaskuhral skoro až plačky.
„Ukaž jí stejně jako protivníkům, že v boji dokážeš překvapit.“ Chytil ho povzbudivě Gaara za rameno. Niki mezitím probudila Kibu a mohlo se jít.

„Brr…z toho zdravého jídla se mi už dělá blbě.“ Stěžoval si Atarashi sám sobě. Nic z toho nejedl a měl hlad že by raději snědl svoje boty, ale jenom co ucítil všechny ty hnusy co Orion přichystala, zvedal se mu prázdnej kufr.
„O co tý babizně jde??“ Zezelenal chlapec a pohlédl kolem sebe. Ať kouknul kam chtěl, viděl jen stěny, teda spíše jeskyni a dveře, které samozřejmě byly zamčené.
„To se tady jako mám nudit jo??“ Zatvářil se podle a svůj pohled směřoval na dřevěné dveře.
„Ááááá uhaste to někdo!!!!“ Ozval se zanedlouho Orionid hlas, když se přiblížila ke dveřím vedoucím k Atarashimu do pokoje.

„Můžeš mi říct co si to udělal s mými pěknýma dveřma!“ Začala na něho řvát, když se oheň uhasil.
„Snažil sem se zabavit!“ Namítal a naštvaně odvrátil obličej.
„Za to nedostaneš večeři!“ Řekla a naštvaně odpochodovala.
„Žádná ztráta!“ Zařval tak aby to slyšela.
„Orion, narušitelé!!“ Ozval se z dály hlas shinobiho z písečný.
„Chtějí jeho!“ Obrátila se k Atarashimu, doběhla pro něho a už ho brala jim naproti.

Asi za 3 hodiny.
„To je Kashiho!“ Vykřikla Niki poté co nedaleko od nich uviděla svého senseie, celého od krve. Ihned se k němu rozběhla. Opíral se o kus skály, téměř kulatého tvaru o průměru 10ti metrů. (omlouvám se Laughing out loud sem strojař). Z pohledu na ní bylo jasné že vchod dovnitř vede pod zem. Kashiho měl několik odřenin na obličeji, probodnutý rameno, tržnou ránu v hrudi a zhluboka dýchal. Kolem něho se válela mrtvá další dvojice mužů.
„Kashiho!!!“ Zařvala. Pozvedl hlavu a mírně se na ní pousmál.
„Ni…nic mi není, bu…budu v pohodě.“ Řekl a snažil se přemoci bolest. Naruto ztuhl a hleděl na zraněného jounina. Kiba do něho strčil aby se vzpamatoval.
„Kde..kde jsou ostatní?“ Zeptal se opatrně .
„Pře..přepadli nás u vchodu. Kakashi s Anshinem šli dovnitř, já se o ně…měl…měl postarat.“ Řekl stěží.
„Nemluvte…sensei.“ Řekla Niki starostlivě.
„Do…dokázal sem to.“ Začal se Kashiho mírně usmívat.
„Sensei…“
„Jdi…pomoc Kakashimu, Anshinovi a Atarashimu…já vás doj…dojdu.“ Řekl a zavřel oči.
„Za to můžeš ty!“ Vykřikla nabroušeně Niki na Naruta.
„Já…“ Vykoktal smutně. „Ona má pravdu, kdybych začal jednat dříve, mohlo to dopadnout jinak.“ Zamyslel se.
„Jen spí. Ale není na tom dobře.“ Řekl Kiba po jeho očichání.
„Musíme jim jít pomoct!“ Vykřikla Niki, smutně se podívala na Kashiho a rozběhla se do jeskyně.

„Né…nechoď tam!!! Nééé!!!“ Začala Sakura řvát ze spaní.
„Hokage-sama!“ Vykřikla šťastně Ino a vlítla do jejího pokoje.
„Né..Niki!!! Nechoď dovnitř!“ Pokračovala ve řvaní, z kterého jí ale vytrhla Ino, když jí probudila.
„Jak je vám?“ Řekla starostlivě.
„Ino…kde…kde to jsem? Bolí mě hlava…“ Začala se Sakura ohlížet kolem.
„V nemocnici, máte destičku v hlavě.“
„Kde…kde je Atarashi?“ Ulekla se Sakura.
„Unesli ho, Niki se ho vydala hledat, Naruto a spol následně za ní.“ Řekla smutně Ino.
„Sen!“ Vyjekla Sakura.
„Co…co se ti zdálo??“
„Niki…bylo to zmatený.“ Chytila se za bolavou hlavu. „Vběhla do tmy…a pak už jen…bolest, krev…smrt.“ Řekla smutně
„To byl určitě jenom zlej sen.“ Snažila se jí Ino pozvednout náladu.
„Ne…to…to bylo živý, hodně živý.“ Řekla Sakura smutně.

Poznámky: 

Díl číslo 30 je na světě. Smiling Kashiha sem chtěl původně nechat umřít, ale nakonec sem se rozhodl ho ušetřit Smiling . Ona smrt ještě přijde Sad
Tak komentíky Kakashi YES

4.77143
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 22:07 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jestli zemře ten koho si myslím (ani to tu nechcu psat radsi) ... tak sa asi neudrzim

Obrázek uživatele Koraah - Tori
Vložil Koraah - Tori, St, 2008-10-08 22:38 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

prosim promin, ale mas tam chybu pises: „Kde…kde je Anshin?“ Ulekla se Sakura.
nema tam byt kde je atarashi?
promin ze otravuju Laughing out loud
jinak to mas uplne super, ale trochu me s tema smrtima stves. Jednou hebne mikon, podruhe kashiho, potreti... aby to nebylo nejake masove vyvrazdovani prosim te Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-28 11:22 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A jeeejda, no nič, nebudem hádať, to radšej skočím na pokračovanie Smiling
Hm, chudáčik Kashi... Ale som rada, že si ho nenechal...
Skvelý dielik Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-21 14:53 | Ninja už: 19839 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jak tak koukám, nadávání nemá cenu protože ostatní tě určitě zabijou i beze mě!!! Laughing out loud (Já vím, jsem děsně povzbudivá!!! Sticking out tongue) Hele, jednou to ale muselo přijít nebo ne?!!! Eye-wink Hmm... a nic... žádná smutná nálada, nic... to je zlý!!! Puzzled No, dobrý to bylo, ten Naruto mě dostal!!! xDDD Myslím že se máme na co těšit!!! Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Ne, 2008-09-21 09:37 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

čo máš so smrťov ???
inak to čo je že už iba dva diely??? to mi nesmieš spraviť xDD ...to budem museť začať písať preslov k poslednému dielu o celej tejto fantastickej poviedke xDD vieš koľko mi to dá práce. Laughing out loud
úžasný diel ako vždy Kakashi YES

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-09-21 00:42 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Pzmlomjfňabc? Jak smrt ještě přijde? To si děláš ze mě pr-traktor ne? xD
Nejdřív kuchneš Mikon, což ti nikdy neodpustím a teď to tam chceš zasmrťovat ještě víc? A nebo...zabij Orion....stejně mam Milku radši xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-09-19 20:16 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Smrt ještě přijde... hm, to už vím, ale pořád nevím, koho chceš kuchnout xD Skvělý... řekla bych jen tak dál, ale... nemáš provokovat xD Protože tak dál, jako ty to uděláš... nevím, jestli se mi to bude líbit... smrt... Sad

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Pá, 2008-09-19 19:23 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekny uz se tesim na dalsi ale to cekani... Sad