manga_preview
Boruto TBV 09

Like a boy 03

Je tu další dílek .... Itadakimasu!

„Hinato?“ Šťouchal kdosi do spící dívky, která ležela bez známek života na Sakuřině posteli, „Hinató!“ zakřičela rázněji růžovláska, ale stále nic…
„A jéje, snad doopravdy neumřela… do prkýnka, co teď?“ Skousla Ino nervózně ret a Sakura pokrčila rameny.
„No… alespoň už nemusíme lhát.“ Povzdychla si blondýna a Sakura ji začala propalovat pohledem.
„Co je? Neměli jsme na vybranou, umřela. Umřela… a nikdo se už nic nedozví.“ Zazubila se blondýnka.
„Ino?! Jak tohle můžeš říct? Je to naše kamarádka.“ Plácla ji Sakura po hlavě a dál třásla s Hinatou, která se už konečně probouzela.

„C-co? Už na to přišli? Já věděla, že to…“
„Neplaš se, Hinato, nic se nestalo, vše probíhá podle plánu.“ Mrkla na ni Ino.
„Na pohřbu byli všichni zarmoucení, dokonce i tvůj otec byl smutný, popravdě…nikdy jsem ho neviděla v takovém stavu. A Neji s Kibou zapomněli na to, že jsou Shinobi a rozplakali se,“ uchichtla se.
„Můžeš být ráda, že tě měli všichni tolik rádi.“ Zasmála se Sakura, ale při pohledu na úzkostlivý výraz v Hinatině tváři se jí optimismus zas rychle kamsi vytratil.
„Copak se děje? Skočili na to … a vše jde tak, jak má.“ Podivila se blondýnka a Hinata se zamračila.
„Když… mě škrtí… tamto… to dole.“ Ukázala prstíkem ke svému klínu. „…holky, s tou vycpávkou to asi nepůjde, je to moc… veliké a nemůžu chodit.“ Povzdychla si a Ino vyprskla smíchy.
„Alespoň už víš, jak si asi připadá Kakashi.“ přidala se Sakura a musela se smát Hinatinu bolestnému výrazu.

„Tak, klid!“ uklidnila růžovlasá obě dívky. „…teď bychom měly napsat dopis, ale nejdřív musíme vymyslet, co tam napsat.“
„Dobře… já… já dojdu pro papír a tužku a vy tu zatím přemýšlejte.“ Ušklíbla se Ino a vmžiku byla pryč.
„Chm, prasečina!“ zaklela Sakura a pak se podívala na… vycpávku Hinaty a opět se neudržela a začala se smát.
„Moc mi to neulehčuješ.“ Posmutněla Hinata, ale pak se postavila a začala se všelijak kroutit. Vycpávka lítala sem a tam a pokojem se ozval další hlasitý výbuch smíchu.

„Hele holky, mám ty pa…!“ Do pokoje vrazila Ino a strnula při pohledu na kroutící se Hinatu a vysmátou Sakuru, doslova umírající smíchy.
„Mu… musíme… udě-udělat …men-ší.“ Ze všech sil se snažila mezi záchvaty a dušením promluvit Sakura a blonďatá kráska se zamračila, hodila rozčileně dopisní papíry před ni a se složenýma rukama se uraženě posadila na postel.
„Tak můžeš začít psát, ty inteligentní obočí z bilboardu, když se ti moje nápady nelíbí!“ Odsekla.
Sakura uznala vážnost situace a přestala se smát. Vzala do ruky papír a tužku a začala psát.

„Teď ještě napsat tvé jméno… jak se chceš vlastně jmenovat?“ optala se růžovláska a Hinata pokrčila rameny.
„Nemáme moc času, tak rychle… šup, vymysli si něco.“ Popohnala jí Ino.
„Nevím,“ Hinata se na chvilku odmlčela a popřemýšlela, „…co třeba Kami, myslíte, že se to ke mně hodí?“ zeptala se a obě dívky kývly.
„To není špatné, dokonce je to výborné...“ uznala Sakura. „…teď ještě příjmení.“
„Co Ishikawa? To zní docela přesvědčivě, ne?“ navrhla Ino a Sakura nadšeně zatleskala a připsala do dopisu celé jméno.

„Ták…a je hotovo, teď ti ještě zmenšíme vycpávku a pak se musíme vplížit za bránu Konohy, aby Izumo a Kotetsu viděli, že jsi nespadla z nebe.“ Oznámila Sakura a Ino začala Hinatě upravovat svůj, podle Sakury, nedobrý výtvor.

Děvčata se proplížila temnými, nezalidněnými uličkami vesnice a přelezla vysokou zeď, která obklopovala celou vesnici.
Došly z opačné strany k bráně, kterou se vcházelo do Konohy.

„Hodně štěstí a nebuď nervózní, však ty to už nějak zvládneš.“ Pousmála se na modrovlasého kluka Sakura a Ino dokončila poslední úpravy. Pak si prohlédla celou Hinatu a musela uznat, že se jim nový ninja povedl.
„Vypadáš skvěle a moc ti to sluší.“ Rozzářily se Sakuře oči. „…spíš se ale bojím, že na tebe poletí víc holky, než Naruto.“ Ušklíbla se.
„Vážně, jako kluk jsi moc pěkná.“ Zasmála se Ino a Hinata se jen stydlivě začervenala.
„Měla bys jít a nezapomeň odevzdat Hokagemu dopis.“ Strčila do ní Sakura a Hinata vykročila vstříc svému novému životu.

Vážený Hokage!
Daleká vesnice Ukrytá ve Sněhu Vám posílá novou vojenskou posilu jménem Kami Ishikawa. Je velmi nadaným ninjou, má skvělé schopnosti a ovládá dovednosti v naší vesnici již zcela vymřelého klanu Hyuga. Dostala se k nám nemilá zpráva, že zemřela Hinata, dcera ninji hlavní větve tohoto váženého rodu.
Kamiho matka se kdysi seznámila s Hiashim Hyugou, když navštívil Sněhovou zemi. Nikdo neví, co konkrétního se onu noc odehrálo, ale o pár měsíců později se narodilo paní Ishikawové miminko. Proto Kamiho posíláme, aby se seznámil se svým biologickým otcem a byl vřele přivítán v Konoze.
Nakonec bych chtěl poprosit, aby byl Kami přidělen do „nejmenovanou osobou doporučeného“ týmu 7, který vede známý kopírovací Shinobi Hatake Kakashi.
Přeji Vám hodně štěstí a doufám, že bude Kami Ishikawa prospěšný Vaší vesnici a pomůže Vám ji ochránit před nebezpečím.
Děkuji za vřelé přijetí, s pozdravem Snowkage.

„Chyba…“ zazubil se Sandaime Hokage na očividně velmi nervózní a chvějící se Hinatu. Nebyl vůbec překvapen její návštěvou. „O Sněhové vesnici jsem nikdy neslyšel.“
Hinata se celá rozklepala a začínala mít obavy, že už Sarutobi něco tuší o jejím malém podvůdku.
„M-má v-vesnice… je malá a…a hodně vzdálená od té vaší.“ Zakoktala se Hinata a Sarutobi si ji přeměřil od hlavy až k patě. Sakura s Ino odvedly dobrou práci. On sám měl potíže poznat Hinatu, když vešla do jeho kanceláře.
„Tím lépe, je skvělé, že jsme získali spojenectví Sněhové země, a navázali tak další přátelské vztahy.“ Usmál se na ni a trochu ji tím uklidnil.
„Odpoledne tě já sám provedu po vesnici a seznámím tě s tvým otcem.“ Mrkl na ni. „A hned zítra ráno se přidáš k týmu 7, souhlasíš s tím?“
„A-ano.“ Pípla tiše Hinata.

Poznámky: tenhle díl se mi moc nepovedl Sad, poslední dobou toho mám moc a hlavně ve škole, chemie a fyzika v jednom dni, to je zrádná věc xD... taky se už těšíte na další dílek? Laughing out loud

4.89855
Průměr: 4.9 (69 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-07-08 23:09 | Ninja už: 2692 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Chudák vystresovaná Hin sa ešte musí mocovať s náhradou mužského prirodzenia, ale aspoň sa Sakura odhalila, na čo myslí pri tréningoch s Kakashim Laughing out loud Prepánajána, Hiashiho asi picne, že z neho urobili zvodcu žien, čo kade chodí, tade potomstvo plodí Laughing out loud Saturobi sa úspešne robí sprostým, možno sa potajomky dobre baví Smiling Veľmi vtipné a dobre napísané dielko, človek sa rozhodne nenudí Smiling
Chýba prepojenie na ďalšiu kapitolu: https://konoha.cz/?q=node/42206

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, So, 2011-05-14 21:24 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

dalsi diiil xD ale dobry fakt xDDD ste me fakt slozily xD

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, So, 2010-01-23 19:20 | Ninja už: 5423 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Vycpávky xDxD, Snowkage Laughing out loud ... vy mě zabíjíte Laughing out loud

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2009-01-23 23:05 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Prej Snowkage Laughing out loud hláška tohohle příběhu Laughing out loud Supér, pádim na další díleček! Smiling

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2009-01-04 16:27 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

No tak tohle... Prej Snowkage! Válím se smíchy po zemi, moc mi to tam nesedí... Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2009-01-04 16:30 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Právě proto, že ten Snowkage je výmysl Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-12-16 23:07 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No potěš koště! Perfektní díl Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Čt, 2008-12-11 22:38 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Jsi vrah! Málem jsem se udusila smíchy xD .)

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, So, 2008-11-15 14:07 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Hehe, som sa tu šúlala po zemi jak bláznivá, ked som čítala o tej vypchávke XD XD XD. Super Smiling, bežím na další.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-10-24 20:01 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Dobrá zpráva! Další kapitola bude zítra, dneska už ji nestihnu přepsat, tak s tím počítejte. Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Aisha-chan
Vložil Aisha-chan, So, 2008-10-18 19:47 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

xD úplná bomba!

Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, Pá, 2008-10-17 21:01 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Náhodou, je to krásný. Teda, docela by mě zajímalo, co udělaly Hinatě, ups,teda vlastně Kamimu s vlasy?

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-10-12 21:14 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to suprový!!! Smiling Moc se těším na další díl!

Obrázek uživatele Drakuba
Vložil Drakuba, Pá, 2008-09-26 19:37 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

ja vim ze toho chci moc Smiling ale neslo by aby aspon vysly 2 za den Sticking out tongue ... NE delam si srandu Eye-wink super dil jen tak dal Smiling
PS:jinak z tech predmetu si nic nedelej...ja mam fyzyku skoro kazdej den a do toho se mi plete maika,technicky kresleni,technologie,strojnictvi ...

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-09-25 00:18 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Vjůů no tak tohle je moc pěkná FF...neobvyklý námět a skvělé zpracování. Asi jsem závislá..xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Út, 2008-09-23 16:29 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

juuu Lilinkooo mojeee xD
o5 dokonalostní dílek jezus já uzh prostě neim co psát..
prostě je to náječný xD žjeee xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-09-22 21:50 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Na další části se pracuje, do konce týdne určitě bude Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-09-22 18:15 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

supeeeeeeeeeer, uz chcem dalsiu cast.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-09-22 14:07 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No paráda, takže už pôjde k nim, tak na to sa mooc teším xD
Lilit, toto je naozaj skvelá časť, ako tie vypchávky nemajú chybu xDD
Styron, už som veľmi zvedavá na tvoje Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Ne, 2008-09-21 20:01 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Těím, TĚŠÍM ani nevíš jak!

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-09-21 20:00 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ten dopis a vycpavky me upa dostalyXDDDSnowkage,me by neco takoveho nenapadlo,mocinky chvalim

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Ne, 2008-09-21 19:42 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Z té vycpávky nemůžu Laughing out loud Sakuře se ani nedivím, že se z toho položila XD
Jsem zvědavá co bude dál

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-21 19:27 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

povedl se a dost!!! XDD prostě ta vycpávka... já z toho nemůžu... a taky to s tou jeho/její matkou... Sticking out tongue prostě drsný
PS: jo joooo! taky se těším na pokráčko! Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Ne, 2008-09-21 19:26 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

perfektné, nevedel som, že to bude tak rýchlo, fakt super
že moc veľké vypchávky, tak to ma zložilo
to si neviem ani predstaviť, koľko tam toho Ino dala

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať