manga_preview
Boruto TBV 09

Dvojčata 5-Tak jsi zpět

Byl chladný večer, někteří obyvatele Konohy už se vydali na kutě. Avšak ani černočerná tma nedonutila Kakashe usnout, pořád musel myslet na dívenku.
„Naruto je zpět, už konečně dostal rozum?‘‘ Zamyslel se Kakashi a převalil se na bok, zadíval se osmnáct let starou fotku na jeho stolku.
Zavalili ho vzpomínky.
„Měl bych se s ním setkat.‘‘ Usmyslel si a vstal. Nevěděl, kde teď jsou, ale měl plán, najde ho podle pachu té dívenky. Udělal několik znamení rukou a před ním se objevil malý pejsek.
„Co potřebuješ Kakashi?‘‘ Zeptal se rozespale pejsek.
„Dokážeš ji najít podle pachu z téhle fotografie.‘' Naléhal a podal mu očichat fotku.
„A koho přesně hledáme??‘' Zeptal se ho z velkým zájmem a dál důkladně očichával fotku.
„Hledáme Naruto a jeho dceru, tu druhou samozřejmě.‘‘ Opravil se a Pakkun sebou cukl.
„Takže Naruto se vrátil?‘‘ Otázal ho radostně Pakkun, Kakashi se pousmál. Jako odpověď to stačila.
„No tak jdeme.‘‘ Pobídl ho pejsek a vydali ulicí.
„No nebude to tak lehké, jak to vypadá.‘‘ Podotknul Pakkun, když dvě hodiny bezcílně bloudily po vesnici.
„Nejspíš už vesni opustily, ale proč.‘‘ Pomyslel si Kakashi a přiměl Pakkuna aby se víc snažil.
Dlouhé bloudění začalo Kakashe znervózňovat, už byl tak blízko a nechal jí utéct, příště se to nestane. Pakkun zbystřil.
„Počkej něco cítím, tudy.‘‘ Zvolal a rozběhl se uličkou.
„Tak přece je jen najdeme.‘‘ Radoval se Kakashi a rozběhl se za ním. Neběželi moc daleko, zastavily se kousek od brány do vesnice a malé ubytovny.
„Jsou tady.‘‘ Oznámil Pakkun, ale to už přece dávno věděl, neváhal a vešel dovnitř.
Pakkun ho podle pachu zavedl do nejvíše položeného pokoje.
„Tak teď už to zvládneš sám.‘‘ Zdělil mu a zmizel v oblaku kouře. Kakashi se zhluboka nadechl a pomalu přistoupil ke dveřím, chystal se zaklepat. Najednou uslyšel hlasy za dveřmi, ti dva se nejpíš hádali. Zaposlouchal se do rozhovoru.
„Proč si to udělal, proč si lhal!'‘ Zaječela nějaká dívenka za dveřmi, Kakashi pochopil, že je to ona.
„Tak mi odpověs to ani neumíš mluvit, nebo co.‘‘ Pokračovala, podle křiku usoudil že už nejspíš brečí.
„Uvědom si s kým mluvíš!‘' Řekl další hlas za dveřmi. Tohle byl Narutův hlas takže se vrátil.
„Už mě nech na pokoji, já už to s tebou nevydržím!'' Zakřičela znovu a uchopila kliku a pomalu otevřela, Kakashi usoudil, že musí zmizet. Ukryl se ve stínu a čekal co bude následovat.
„Tak jdi si za nimi, když myslíš, že ti bude líp.‘‘ Zavolal na ni Naruto, ale to bylo pozdě Daisa už zmizela. Dveře zůstali stále otevřené, Kakashi pomalu vešel dovnitř a zavřel za sebou dveře.
„Řekl sem ti vypadni!‘‘ Zavolal někdo Naruto na něj, myslel si, že se Daisa vrátila. Byl zticha, očima pátral po místnosti. Pak Naruta našel, seděl v křesle a obličej měl schvaný v dlaních, vypadal zničeně.
„Dlouho jsme se neviděli.‘‘ Upoutal Kakashi Narutovu pozornost, pak čekal na reakci. Narutovi se honili hlavou myšlenky.
„Mám utéct, nebo tu zůstat?‘‘ Přemýšlel a pomalu pohlédl na toho cizince mu vlezl do pokoje. Pomalu otočil hlavu a pohlédl mu do tváře. Zavalil ho vzpomínky jak nikdy předtím.
„Sensei.‘‘ Zašeptal a Kakashi se na něj jen mile pousmál. Až teď si uvědomil, jak mu Konohu chyběla.
Kakashi a němu pomalu přistoupil a posadil se vedle něj.
„Vyrostl si.‘‘ Řekl mu a Naruto se trochu usmál.
„Tak aby ne, je to už čtrnáct let.‘‘ Odpověděl mu, v jeho hlase byl slyšet žal. Tolik let pryč, tolik vzpomínek co ho léta trápila, teď byl jeho žal u konce byl zpět.
„Jsem rád, že jsi zpět.‘‘ Řekl Kakashi a položio mu ruku na ramena, Naruto ji tam nechal.
„Sensei, kde je teď Sakura?‘‘ Otázal ho trochu z obavami.
„No teď je doma,‘‘ odpověděl mu. Naruto zaváhal má k ní jít, ale Kakashi pomalu stal. Vyzval ho ať jde s ním, sice netušil kam, ale vydal se za ním.
„Kam tu jdeme?‘‘ Zeptal se ho půl hodinové cesty městem. Kakashi mu nedpověděl a zastavil se u malého domečku.
Naruto trochu udivilo, tohle nebyl Kakashiho dům. Pomalu přistoupil ke dveřím. Šáhl na kliku, kupodivu nebylo zakmnuto, což Naruto považoval za nevodpovědnost. Pomaličku vešel dovnitř, rozhlédl se, byteček byl moc pěkně útulný. Na pojičce stálo pár fotografii, neváhal a šel se podívat, kdo je na nic. Pohlédl na tu nejbližší byla na dívenka velice podobná Daise, zavalilo ho pocit štěstí tady teď musela bydlet.
„Naruto myslím že bys měl jít sem.‘‘ Vyrušil ho Kakashi a ukázal na dveře, Naruto neváhal a šel se podívat, kdo pokoj ubývá, pomalinku otevřel dveře a…….

Poznámky: 

Trochu kratší, ale ten další bude hodně dlouhý.

4.95122
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Maydira
Vložil Maydira, Po, 2016-02-08 17:32 | Ninja už: 3666 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Misia V: Zajímavé...nečekala jsem, že Kakashi je až tak zvědavý. Taky mě dorazilo, že se Naruto až tak změnil. Je zajímavé zjistit, že Kakashi se viděl s Narutem po čtrnácti letech, takže další překvapení. Je příjemné vidět změnu, takže rozhodně palec nahoru.

My fantasy is my life ^^ Imagine...
Never more! Just be bad...

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 17:32 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-08-23 09:27 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Je úžasné sledovat svého studenta a senseie po 14 letech Smiling Moc povedený dílek Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-09-22 18:55 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

supeeer, je to zvlaastne a krasne uz sa tesim na dalsiu cast Laughing out loud

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Po, 2008-12-29 17:56 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Vídíš jak je skvělá?

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Ne, 2008-09-21 20:53 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

no skvele! uz sa tesim na dalsi diel! dufam ze bude uz zajtra.


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-09-21 20:57 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Bude už je napsaný