manga_preview
Boruto TBV 09

Drak z papíru

Už dávno jsem si něčeho všimla.
Lidé chtějí pořád něco vědět. Věčně mají spousty otázek a neustále se dožadují odpovědí. Na věci, na které je samozřejmé se ptát, ale i na věci … Věci, které by vědět prostě neměli … Ty, které se týkají existence světa, ty, které se týkají tajemství kouzel a jiných zázraků … Proč na všechno potřebujeme odůvodnění? Proč potřebujeme tolik odpovědí? Stačí otevřít svoje srdce a to nám poví svoje. Krátce a jednoduše … „Věř tomu,“ řekne.
Jenom se díváme na představení, kdy kouzelník vytáhne bílého králíka. Jak … Jak to udělal? Ale, vážně nás to zajímá? Neztratilo by tím to kouzlo smysl? Nestalo by se z něčeho „neuvěřitelného“ jenom laciný trik? Tímhle se odlišuje myšlení dospělých a myšlení dětí. Děti věří, věří tomu, co vidí. Ale dospělí … Ti možná krátce uvěří, ale potom jim místo srdce odpoví mozek. Složitěji a proto hned vědí, že mají poslouchat zrovna jeho. Jsou hloupější, než vypadají … Existují věci, které by všem měly být skryty. Už jenom pro to, aby v ně každý věřil …

„Krásný … Krásný, krásný!“
Obličej malé dívenky vesele zářil. Usmívala se … Bezstarostně a klidně. Vykulila svoje velké modré oči, aby mohla všechno vidět, každičkou jednu květinu a každičkého motýla, který proletěl kolem. Ještě nikdy nebyla v takovém prostředí … Všechno mělo nějaký řád, ale přitom tu vládl hrozný chaos. Všechno mělo svoji neuvěřitelnou krásu a přitom to bylo tak neuvěřitelně přeslazené … Ale právě tím, že to mělo svoje chyby, to bylo dokonalé. Líbilo se jí tu. Strašně moc.
„Tati?“ zatahala za rukáv svého otce, který stál přímo vedle ní.
Nevnímal. Sám se díval okolo … Ale v jeho obličeji nebylo tolik nadšení. Spíš … Překvapení? Možná trochu strach. Trochu.
„Tati?“ zopakovala dívka a zatahala trochu rázněji. A ještě víc, dokud neměla pocit, že jeho ruku stáhla dostatečně nízko, aby si toho všiml.
„Ano, zlatíčko?“ zamrkal její otec překvapeně. Dívka ho pustila a široce se usmála.
„A kde vůbec jsme?“
Neodpovídal. Mlčel … Místo toho, aby jí všechno hned vysvětlil, radši se rozhlížel okolo. V jeden moment si na jeho rameno sedl krásný oranžový motýl, ale on si toho nevšiml. Neviděl blízkost, viděl dálku. To důležitější, to, kde toho mohl zjistit víc. Dívá se tak přece každý ‚velký‘ …
Dívka ho zatahala za rukáv ještě jednou.
Desítky lidí kolem nich procházely. Nezastavovaly se … Možná na chvíli. Rozhlédly se a hned šly dál. Byli to podivní lidé, dívka ani jednoho z nich neznala. A oni neznali ji. Samozřejmě, nikdo se s ní nebavil … Byla tu jenom se svým tatínkem. A ten snad ví, co se děje.
„Nevím, kde jsme …“ řekl najednou.
„A proč tu vůbec jsme?“
„Víš,“ zamyslel se její otec a konečně se podíval i na ni. Ale při náhlém pohybu se ten zapomenutý motýl lekl a uletěl. Dál, do té zeleně, do těch kopců, které halila jemná, nadpozemská mlha. „Museli jsme odejít, Haru-chan …“
„Z domova?“ polekala se holčička. „A to už se tam nikdy nevrátíme?“
„N-ne,“ zdráhal se odpovědět muž. Ale věděl, že tu není co skrývat. „Už se nikdy nevrátíme.“
Dívenka na chvíli sklonila hlavu a hned zase vyděšeně vzhlédla.
„A co maminka? Vážně už ji nikdy neuvidíme? Ani tady?“
„Víš … Je pryč, zlatíčko.“
Ochranitelsky jí položil ruku na rameno a holčička vzhlédla ještě vyděšeněji než předtím.
„Pryč?“
„Pryč,“ vydechl její otec. „Ale možná ji někdy uvidíme … Za hodně dlouhou dobu.“
Holčička přikývla.
„A co tu budeme dělat, tati?“
„Hledáme nový domov, zlatíčko …“
Dívka opatrně vložila svoji malou ruku do jeho, velké. Pevně sevřela jeho ukazováček a zahihňala se. Hned zapomněla ...
„Chtěla bych veliký pokoj,“ usmála se a její pohled na chvíli padl na motýla, který znovu proletěl okolo. Vztáhla volnou ruku, ale motýl si nesedal … Tentokrát ne a Haru se zamračila.
„Blbeček …“
„Uvidíme, snad najdeme nějaký velký,“ usmál se její otec a jemně zatáhl svojí ‚obsazenou‘ rukou. „Pojď … Půjdeme se zeptat.“

„Tak co, tenhle pokoj se ti líbí?“ pozvedl muž obočí a usmál se.
„Líbí!“ zavýskla dívka a ještě víc se zabořila do peřin. Jednou rukou objala svého velkého medvěda. Dneska ho koupili.
„I ten medvěd?“ ujišťoval se její táta.
Dívka přikývla a zabořila do hnědého plyše svůj nos.
„Ale smrdí,“ zaznělo po chvilce tlumeně.
„To je novotou. Však on už brzo začne vonět …“ usmál se, zatímco holčička zamyšleně otočila svůj obličej.
„Maminka mi na něho stříkala voňavku,“ pozvedla obočí, ale muž se podíval do země.
Neodpovídal. Žádný návrh na to, jak navonět jejího plyšáka od něho nepřicházel, jak čekala. Ale … Teď si uvědomila, že … Cítila …
„Děje se něco, tati?“
„Ne ne, zlatíčko,“ vzhlédl její otec. Ale oči měl mírně narudlé. A Haru věděla, čím to je.
„Máš rýmu?“
„Nemám,“ zasmál se její otec smutně. To bylo ono … Smutně …
„Jsi smutný?“
Otec zamyšleně hleděl do dřevěných parket. Okny sem pronikalo slabé sluneční světlo, ale už bylo načervenalé, slunce totiž právě teď zapadalo a hřálo zvláštním způsobem, jakým hřeje už jenom večer. V těch paprscích bylo něco kouzelného … Zvláštního.
„Jsem,“ přikývl. „Víš … Chybí mi tvoje maminka.“
„Vždyť jsi říkal, že ji někdy uvidíme?“ přimáčkla se Haru ještě víc k hřejivému medvědovi.
„Ale asi až za dlouho … Asi to bude dlouhá doba …“
„Ale uvidíme, že?“
„Možná jo a možná ne,“ usmál se její otec. „Ale teď spi, ano?“
„Ale mamin-,“ zarazila se najednou. Nechtěla ho znovu rozesmutňovat a tak spolkla to, co chtěla říct. „No … Řekneš mi nějakou pohádku?“
„Pohádku?“
„Na dobrou noc, přece. Abych usnula.“
„A to bys jinak neusnula, Haru-chan?“ přitáhl jí muž deku ještě víc ke bradě.
„No … Ne,“ vydechla holčička. Její otec se odevzdaně usmál. Popravdě, očekával to. Jenom jí to nechtěl začít vyprávět on sám, čekal, jestli mu ona řekne … Nemyslel, že je zrovna skvělým vypravěčem. A už vůbec si nemyslel, že by ve vyprávění překonal její matku.
Ale všechno se má zkusit, nebo ne? Nesmí si říkat, že něco nejde, aniž by se o to pokusil. Kolikrát už tuhle poučku každý ve svém životě slyšel … A teď byl čas praxe.
„Řeknu ti něco, co se možná stalo a možná ne,“ usmál se konečně, lehl si k ní do postele a hlavu opřel o polštář. Jeho dcerka se k němu přivinula, aby mohla pečlivě poslouchat a pořádně nastražila uši. Jako vlk v pohádkách. Proto toho věděl nejvíc, říkávala jí maminka v jedné pohádce. Protože měl vždycky nastražené uši.
„Kdysi dávno se narodil jeden drak. Ten drak rostl, sílil … A najednou, aniž by si to byl uvědomil, slavil svoje dvacáté narozeniny. A právě ten večer poznal jednu krásnou dračici a zamiloval se do ní. Strávili spolu spousty dračích dnů, společně létali, jedli a lovili …“
Dívenka překvapeně zamrkala a uši nastražila ještě víc. Dozví se teď konečně něco z "toho" světa, který jí rodiče vždycky tajili?
Ale otec změnil směr. Trochu to zkrátil …
„A potom, po devíti měsících se té dračici narodilo dráčátko.“
„Holčička nebo chlapeček?“
„Byla to malá dračí holčička. Byla moc pěkná, ale … Už od začátku byla trošku jinčí, než ti ostatní. Už hned po narození byla slabší než jiní draci a proto jí vůbec nešly ty věci, které její vrstevníci už s přehledem ovládali. Třeba plivání ohně. Nebo běh. Ani v tom nebyla moc dobrá. A všichni se jí smáli.“
„Ta dračí holčička je jako já,“ zamyslela se Haru, „Maminka mi říkala, že jsem jinačí … Že ani nemůžu bojovat … Už od narození, prý …“
Otec jenom smutně vzdychl.
„No … Ta dračí holčička teda neuměla ani plivat oheň. A proto jí děti dali přezdívku. Začali jí říkat Tako, papírový drak. Protože podle nich byla stejně užitečná …“
Dívenka se po jeho boku trošku zavrtěla.
„Ale potom … Něco se stalo. Na jejich dračí vesnici zaútočili velcí a zlí draci. A chtěli jenom ničit, zničit celou vesnici. A její tatínek musel jít do boje. I maminka, protože oba patřili k dračím bojovníkům. Plivali hodně ohně, byli zranění, ale jejich dcerka musela zůstat ve sluji, v bezpečí. Ale … Ti zlí draci útočili všude. Vnikli do vesnice a mířili přímo k té dračí sluji … A její otec si toho všiml, neposlouchal křičení své dračice, která bojovala vedle něho a vyletěl směrem ke sluji … Snažil se svoje dráčátko zachránit …“
„A zachránil?“ vyděsila se holčička. Bála se, že to nedopadne dobře …
Otec chvíli mlčel.
„A-ano,“ přikývl najednou. „Zachránil ji, jasně. Vždyť je to pohádka. Zachránil svoji holčičku a válka skončila. A všichni draci se měli dobře …“
„A co ta malá dračice? Už si z ní nikdo neutahoval?“
„No … Víš, ona se dostala někam jinam, někam, kde dostala další šanci … A tam už není slabá. Tam už ji všichni berou normálně …“
Holčička se zamyslela.
„To nechápu. Když přežila … Jak se mohla dostat někam jinam?“
„Ehm … To neřeš,“ zavrtěl hlavou její otec a pomalu vstal. „Dobrou noc, zlatíčko. A zítra máme zajít za Akami-san. Na oběd.“
„Proč?“ objala holčička znovu svého medvídka. Do okna přilétl jeden z těch oranžových motýlů, zakroužil okolo a pomalu si sedl přímo na jedno jeho hnědé ucho.
„Jé, tati! Podívej!“
Otec se usmál.
„Tak ho nevylekej. Říkala, že když jsme tu noví, trochu nás se vším seznámí, víš?“
„A ona je tu nová?“
„Říkala mi, že už je tu strašně dlouho …“
„Kolik to je?“
„Prý tři sta let,“ zamyslel se muž a dívenka vyvalila oči.
„To jde?“
„Tady jde všechno,“ zašeptal její otec s úsměvem a pomalu zavřel velké, dřevěné dveře.

Ale … Trošku jsem porušila to svoje pravidlo. Neptat se … Ptám se pořád. Je po smrti nějaký další život? Nebo nějaký další svět, kde se dá žít? Nebo třeba nebe?
Víte, tohle je jedna z věcí, která by měla zůstat tajemstvím. Měla by být uzavřená v nějaké silné truhle na rovných šest západů. Kdyby se to lidé dozvěděli … Bylo by to špatné … Ale … Já bych si to moc přála vědět. Protože mi na tom záleží.
Víte … Zůstala jsem sama. Ze dne na den. Kvůli něčemu, čemu se říká záchrana. Ale tahle nedopadla dobře … Ani pro ty dva mně nejbližší, ani pro mě … Teď mám pocit, že nemám domov. Nemám místo, kde bych byla šťastná … Jsem tak zoufale sama …
Chtěla bych … Chtěla bych moc vědět … No, až zemřu, za těch několik let, třeba v boji, nebo tak nějak … Jestli se dostanu za nimi. Povídá se, že někam se potom odchází. Jenomže co když se jejich duše rozletěly do prázdna a žádné ‚potom‘ není? Co když … Se to nikdy nestane?
Ale možná že ano. Protože mám, někdy, jako třeba dneska večer … Mám pocit, že na mě moje dceruška myslí. I můj muž … Je to takový ten zvláštní pocit, když mě z ničeho nic popadne mravenčení v břiše a bezdůvodně se usměju. Já vím, zvláštní. A tak trochu věřím, věřím, že … Že je ještě uvidím. Ale … Já ani nechci znát odpověď. Zase by mluvil můj rozum a ne srdce. Já tomu prostě vážně budu věřit. Budu si myslet, že potom něco je … A až, jednou, až budu umírat … Budu vědět, že jdu na místo, kde mi bude dobře. Kde mi bude … jako předtím …


***
Ne, tentokrát jsem nepsala o těch, které všichni znají ... Tyhle tři znám jenom já. A teď i vy Smiling
Tako = papírový drak. Když jsem si tenhle překlad přečetla, napadla mě k tomu okamžitě pohádka ... A celkem dlouho jsem hledala, kam to vložit. A nakonec jsem to vložila do úplně jinýho nápadu ... Moc se mi ten význam "papírový drak" líbil ...
K tomu začátku ... Všichni chceme všechno vědět. Jenom se podívejte. Každý den do nás všech cpou nebo cpali spoustu vědomostí. Proč vychází a zachází slunce? Už to víme. Proč po létě přichází podzim? To taky víme. No jo ... A tím pro nás celej tenhle cyklus ztratil hodně z toho kouzla, který měl, když jsme byli malí a neměli o tom ani páru ... Nebo třeba ... Typickej Ježíšek. Už neexistuje, že? (Jéé, pardon ... Existuje! Existuje! Kdyby to četly nějaký malý děti ... Minata je blbá, vůbec neví! Neposlouchat! xDD) A nejsou ty Vánoce o něco ošizený?
No nic ... Snad se vám tahle jednorázovka líbila Smiling
Tenhle příběh bych chtěla věnovat třem osůbkám. Ayence, Ailen-papričce xD, Ramy-chan. Moc vám holky přeju, abyste ve všech kouzlech dokázaly vidět "to pěkný" ... A tím, abyste měly vždycky důvod pro úsměv Smiling Jsem strašně ráda, že vás znám Smiling
***
Haru = jaro

4.935485
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2011-06-27 17:54 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Vždycky mi bylo líto, že furt někam chodím pozdě... ale co s tím nadělám. To už asi bude můj úděl. Smiling
Min, já vím, že tohle dost možná nikdy nebudeš číst... ale... kdyby přece jenom náhodou, nějakou neuvěřitelnou náhodou sis to jednou přečetla Smiling ráda bych, abys věděla, že ty tvoje povídky dodávají naději pořád. Že jsou tak dobrý, až je lidi musí pořád číst, a i když už jsou to skoro tři roky, co tahle povídka vznikla, vždycky se najde nějakej blázen, co si tak projíždí FF seznamy, najde ji a přečte si ji. A řekne si, že to stálo za to... Smiling No, asi tu jen sentimentálně plkám. Když já už ty tvoje povídky čtu nevím jak dlouho, některý poprvý a některý už víckrát, a pořád v nich nacházím to jedno krásný, uklidňující a konejšivý "něco", pro co stojí za to je číst. Jsou plný naděje a úsměvu, a i když jsou třeba smutný, nikdy člověka nezdeptaj, naopak, zanechaj v něm ten krásnej nadějeplnej pocit, že je vždycky v co doufat a v co věřit. A tak... Smiling
Chci ti jen poděkovat, i když mě vůbec neznáš a já tebe taky ne; poděkovat ti za všechny ty tvý úžasný výtvory, kterýma jsi rozsvítila nejeden můj den. Takže... Děkuju! Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2009-05-24 22:19 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Minat, tohle bylo to nejkrásnější, co jsem dneska četla Smiling Na krátkou chvíli jsi zahnala ty mraky, který se kolem mě stahují... Arigatou.

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 12:13 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Minátka zlatá, toto ma tak dojalo a neviem čo ešte... Smiling
vieš ako niektorí ľudia sa hľadajú príliš ťažko, pretože sú takí skromní, že sa objavia iba málokedy a nechcú sa chváliť svojim talentom, o to viac by si mala byť na svoje dielka pyšná ty, každí ti ich môže závidieť, vrátane mňa Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Anara
Vložil Anara, Út, 2008-09-23 19:48 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 538 | Autor je: Prostý občan

To je tak neskutečně nádherný..... já pomalu brečím! Smiling hey ne já na to fakt newím co napsat já nemám slova!!! Nad tímto teď budu přemýšlet nejmíň týden (to, že o tom přemýšlí prakticky celý život nepočítám... Smiling)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-09-18 22:51 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Milá Minnie...Tohle bylo bezkonkurenčně nejlepší, co jsem v posledních dnech četla. Protože právě tyhle poslední dny jsou pro mě plné tmy a tahle tvoje povídka mi přinesla světlo. A za to ti moc děkuju.

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, St, 2008-09-17 20:36 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Hľa, na oltári života tri sviece ležia,
no dve z nich už viac nehoria.
Smrť si po ne prišla,
ich plamienky zhasla,
no tam hľa, kde svet duchou začína,
ich plamienky opäť zažína.
Dva plamienky sa znova naučiť horieť musia,
bo život ich sa skončil a smrť sa začína,
no voskové slzy roniť netreba,
v novom svete žiariť budú
a čakať na tú poslednú tretiu.
Osud troma kockami hodil
a život dvoch sviec sa skončil.
Tá tretia na oltáre života smutným plamienkom horí,
bo smutné voskové srdce sviece bolí.
V jej spomienkach dve sviece stále horia,
o to viac ju však tie spomienky bolia,
no nezúfa, veď rieka času stále plynie,
a až príde jej čas taktiež zhinie.
A potom ako dúfa,
bude na konci dúha
a na konci dúhy budú opäť tri sviece radostne svietiť,
veď osudu sa nemožno priečiť.
Dve sviece už ju čakajú na dúhy konci,
tak neváhajte a verte
a po dúhe môžete prejsť všetci.
Svet na konci dúhy čaká na tých, čo veria.
Tak verte aj vy! Do neskorého videnia.

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Čt, 2008-09-18 07:04 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-09-17 20:24 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Moc vám moc děkuju moc, že si ty moje povídky čtete .. Strašně, každej komentář pro mě znamená hodně a proto musím každýmu odpovědět Smiling
A pamatujte, že "Deštníky sebou" se v těhle časech vyplatí poslouchat xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, St, 2008-09-17 19:43 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tahle povídka nutí hodně k zamyšlení. Trochu se pozastavit v tom našem uspěchaném světě a pořádně se rozhlénout kolem. Začít se radovat i z drobností, které mezi těmi velkými přehlédneme. Právě ty "malé" v sobě skrývají nejvíce krásy...

Tvůj příběh mě opravdu chytil za srdce...

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-09-17 10:27 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

Dlouho, dlouho jsem přemýšlela, co mám napsat... nechtěla bych se stále opakovat, stále vychvalovat každého, kdo napsal nějakou povídku...

tohle je pro mě povídka, nad kterou jsem nepřemýšlela ani jako nad fanfikcí ale jako nad opravdovým příběhem
...nevím, zda to bylo tím, že neznám postavy, možná kdyby to tam bylo napsané, dívala bych se na to jinak, nevím...

když jsem to četla, z nějakého důvodu mi to přípomnělo babičku, někdy mám pocit, že mě možná slyší, že tam někde nahoře je, možná jen blázním, ale nepřestávám v to věřit...
...děkuji ti za tuhle povídku Smiling

Obrázek uživatele Lifaena
Vložil Lifaena, St, 2008-09-17 20:23 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Je mi líto že ty tři postavy neznám... Mohli by být zajímavé. Určitě tě ta povídka donutí se zamyslet. Nad světěm, nad časem, nad jiným životem... Naše životy mohou být jako zlaté křeslo, nebo jako drak z papíru. A mnohdy nevíme co si vybrat. Já osobně bych si vybrala toho papírového draka... Může letět do světa a těšit se z krás přírody, má své srdce, svou duši. Kdyžto zlaté křeslo je sice krásné a všemi obdivované... ale bez srdce a bez možnosti vidět svět.
Tvoje povídka je já, jako ten papírový drak. S duší, se srdcem. Přesto je však krásná, jako to zlaté křeslo.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-09-16 21:17 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Min, ty nejen, že na kouzla a pohádky věříš, nejen, že o nich píšeš, ale ty kouzelná a pohádková jsi. Každá tvoje povídka, každý odstaveček, věta a slovo jsou tak krásné, až si někdy říkám, že neexistují. Ale ony tu jsou, stejně jako Ježíšek, otázky a sny, stejně jako ty nádherné myšlenky, které nám jejich prostřednictvím předáváš. Jsi jako naše sluníčko, které vždycky zasvítí přesně ve chvíli, kdy se ztratíme ve tmě. Je mi ctí, že můžu kráčet po cestě ozářené tvým světlem. Arigatou.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-09-16 21:10 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Minnie... Tohle je tak, tak nadherna povidka! Tolik krasnych pravdivych myslenek... Ve vsem co jsi rekla s tebou souhlasim... Obcas lituji, ze uz nejsem dite (nejsem, nejsem! Vazne uz ne! Doufam... Laughing out loud ) a tak za vsemi kouzly vidim tu 'pravdu'... Obcas se mi po tom vsem styska... Smiling
Pribeh je seznzacni, je mi tech dvou moc lito... vlastne vsech tri, ale verim, ze se nakonec vazne setkaji... Smiling Vsichni tri dracci

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Út, 2008-09-16 20:53 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

K tvým povídkám není nutné nic dodávat. Všechno řekneš ty. Chváli by bylo až příliš a kárat tě nelze. Tak jenom můžu děkovat, že jsi ochotná se snámi o tvé povídky rozdělit.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Út, 2008-09-16 20:53 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

miluju pouštění draků.
Na podzim jdeme s kamarádkou do jednoho parku a spolu pouštíme draka. Je to už rituál.. Vrátíme se tak do doby, kdy jsme chodili do školky a neměli starosti. A já je v tu chvíli taky nemám... žádná škola, žádné hádky, žádné.... No skrátka jen radost.
A přesně takoví mám pocit s téhle povídky. Bezstarostná.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-09-16 21:12 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Všichni chceme všechno vědět... já ne xD protože vím (xD) že pak by ten svět byl nudný... trocha tajemna musí být.. něco, co neustále objevujeme... a něco, co se nikdy nedozvíme...
Heh, už žvaním xD Tákže - je to krásná povídka... máš takový pěkný, úsměvný, a řekla bych tak dětsky nevinný styl, ten se mi moc líbí... je to skvělý příběh... no, vždyť je také tvůj Smiling

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Út, 2008-09-16 20:22 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Citlivé a pekné...Ďakujem

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-09-16 20:11 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Min, tvoje príbehy, a najmä jednorázovky, ma vždy prinútia zamyslieť sa. A tak premýšlam o tom príbehu, o tom čo vo mne zanechal a ver tomu že je toho veľa Smiling. A myslím že našťastie nepatrím k tým ľudom čo potrebujú vedieť aj tie odpovede, ktoré im nie sú súdené. Ja totiž ,rovnako ako ty, viem že sú veci, ktoré je lepšie brať také, aké sú. Viem že na svete, aj mimo neho, je veľa tajomstiev, ktoré robia život krásným také aké sú. A dakujem ti za to že si mi to týmto zvláštným príbehom pripomenula. DAkujem Min, dakujem za to že si, dakujem za tvoje správičky, ktoré mi vždy rozjasnia deň, dakujem za tvoje krásne poviedky a tiež dakujem za to krásne venovanie.
PS: Tako, to je krásne Smiling a vieš čo ma pri tom napadlo? Pako z Tako Laughing out loud

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Út, 2008-09-16 19:43 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tohle nemá potřebu jakékoliv kritiky. O negativní nemůže být ani řeč, té pozitivní by bylo příliš mnoho a jen bych opakoval slova jiných.
Ten závěr, to je umělecké dílo...

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Út, 2008-09-16 19:41 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Strašně moc děkuju, Minatko-mrkvičko. Smiling
Né, že by tvoje ostatní díla nebyla nádherná, ale pro mně je tahle jednorázovka ze všech nejkrásnější. (nepočítám Chránit xD) Usadila se hluboko v srdíčku a doufám, že tam zůstane navždy. Můj důvod pro usměv je jen to, že si vzpomenu na naše konverzace. Smiling
Fakt ti za ní strašlivě moc děkuju.


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-09-16 19:33 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vieš Minnie, ty vážne dokážeš v človeku vyvolať veľa rôznych pocitov...
Vo mne teraz prevláda smútok... A hoci som ho už mala aj dlhšiu dobu, a teraz sa o niečo zväčšil, je o niečo iný. Krajší, a nie až taký smutný...
Ja viem, to znie divne, ani ja sama to neviem vysvetliť...
Skrátka, toto bola krásna poviedka...
Ďakujem, že si ju smiem prečítať...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.