manga_preview
Boruto TBV 09

Ja sa nevzdám! 01

Zatiaľ čo Naruto trénoval s Jirayaom, v Konohe sa toho veľa zmenilo. Zo Sakury a Hinaty sú najlepšie priateľky a skvelé kunoichi. Neji a TenTen spolu chodia a Shino už nie je taký introvert, akým bol kedysi. Vlastne, on, Kiba a Chouji tvoria niečo ako „nerozlučnú trojku“, čo v praxi znamená, že vidieť ich oddelene môžete akurát tak v sprche (xD). A Shikamaru? Tomu Temari pri jednej menšej výmene názorov jemne oznámila, že nechápe čo ju na ňom priťahuje,... Skrátka, o mesiac budú mať svatbu. A Lee s Gaiom sú rovnakí, stále veria na silu mladosti a z hyperaktivity im tiež neubudlo.

Je jedno z pekných letných popoludní v Konohe a z neďalekej lúky počuť Hinatu a Sakuru. Včera sa všetci dohodli, že si spravia piknik a ony dve sa ho podujali prichystať. Keď už bolo všetko na svojom mieste, sadli si na najbližšiu deku a čakanie si krátili rozprávaním sa.
Ako prví prišli členovia „Nerozlučnej trojky“ sprevádzaní Akamarom, hneď po nich Neji s TenTen a Lee. Nakoniec prišli aj Temari a Shikamaru, ktorí však nevyzerali na to, že by boli schopní vnímať svet okolo seba.
Všetci sa najedli a každý sa venoval niečomu inému. Lee sa rozhodol zabehnúť si zopár kolečiek okolo lúky, „Nerozlučná trojka“ naháňala Akamarua. Nejiho a TenTen nebolo nikde vidno, zato mľaskanie, ktoré prichádzalo od Shikamaru a Temari, dávalo jasne najavo, čo robia.
No a Hinata a Sakura sa rozprávali, presnejšie povedané, Sakura sa rozprávala s Hin, ktorá vyzerala byť duchom neprítomná.
„Hin? HIN! Haló, počúvaš ma?“ povedala Sakura a zatriasla Hinatou.
„Ach,... ja.... no chcela si niečo?“
„No, ja len, že už asi päť minút sa tu s tebou rozprávam, ale ty absolútne nevnímaš.“
„Vieš, ja... zamyslela som sa...“ ospravedlňujúco povedala Hin.
„To nič, veď aj ja chcem, aby sa už Naruto vrátil.“ Hinata, ako obvykle, sčervenela.
„Čo?...Ja.... Ako?....Ako si vedela, že nad ním rozmýšľam?“
Ona si vážne neuvedomuje, že sa červená zakaždým, keď naňho myslí? Je to vôbec možné?
„Hin, sme najlepšie priateľky už dlho. Kto vie lepšie ako ja, kedy naňho myslíš?“ Hinata musela uznať, že Sakura má pravdu.

Z ich doterajších činností ich zrazu vyrušil nejaký hlas. Všetkým bol akýsi povedomý, avšak ihneď ho spoznali iba Sakura a Hinata, ktoré na nič nečakali a rozbehli sa za ním.
Keď sa však Konohou rozľahlo:
„Ja ťa porazím, Ero-sennin! DATTEBAYO!“ Mali jasno všetci a Lee to už len spečatil vetou:
„Sila mlado... Sakra, čo to trepem?! NARUTO SA VRÁTIL!“ V tej sekunde sa všetci rozbehli na miesto, odkiaľ bolo Narutov hlas počuť.

Poznámky: 

ehm,,, takže, toto je prvý dielik,.. no,, od komentovania ste tu vy, tak čakám Eye-wink napíšte mi či mám pokračovať, etc.

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-09-19 12:29 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

jeeej Laughing out loud diki moc Smiling na pokračku už robím, teda, prepisujem ho do pc,.. no, ale kedy bude netuším, lebo v našej škole sa si zbláznili, máme toho dosť,...Sad ale diki moc Smiling

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-09-17 13:58 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Pokračovat, prodloužit, kvalitu uchovat! Super Eye-wink

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-09-16 21:32 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Josh! To je super! Moc se těším na další díl!! je to uža! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-09-16 19:21 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže uprostred takej pohodičky sa vrátil náš netrpezlivec a hyperaktivista xDDD
To začína zaujímavo Smiling
Tak som zvedavá, ako to pôjde ďalej, takže šup s pokračovaním Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.