manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoichi ze Suny II

Aneki stála u umyvadla a v ušmudlaném zrcadle si prohlížela svou tvář: Zaschlá krev z rány byla rozmazaná po celé tváři.
Už to tolik nebolelo, ale když se pokusila usmát, nebo zašklebit, nepříjemně ji v ráně zatahalo.
Božínku, jsem to ale pitomá! Okřikla se v duchu. Kdyby si to nechala vyléčit, vůbec by tyhle starosti nemusela mít!
Pohybem ruky nechala z kohoutku proudit horkou vodu, která se po dotyku s chladným umyvadlem měnila v páru a zamlžovala zrcadlo. Namočila dlaň a krev setřela. Nešlo to zlehka, kůži již měla podrážděnou od neustálého mnutí, ale povedlo se ji obličej vyčistit a odhalit tak podlouhlý, zarudlý strup, táhnoucí se ji na pravé tváři kousek pod okem.
Měli pravdu, z toho bude jizva.
Teď už ale Aneki nesměla couvnout. I tahle rána se jednou vyléčí přirozenou cestou a než se tak stane, uběhne nějaký čas a ona si dokáže, že za něco stojí.
Ale jak?
Tahle otázka, pečlivě zadupávaná v koutku mysli, nyní vyplula napovrch.
Nemůže jen tak odejít hledat toho zelenovlasého kluka, aby dokončila svou práci! Za prvé by nemusela stihnout chuuninské zkoušky, a za druhé: Dokázala by ho vůbec zabít? Ona sama má panický strach ze smrti, ovšem je ten strach tak velký, aby kvůli němu zabila?
Ne, na tohle nesmí myslet! Tam na té cestě ho zabít chtěla a byla jen její chyba, že přežil. A chyby se musí napravovat!

„Po cestě se nám stala menší nehoda.“ Vysvětlil Kazekage.
Stáli ve studené chodbě konožské nemocnice a naproti nim chápavě přikyvovala sestřička.
Bílé zdi, holá podlaha a zápach desinfekce v Aneki vyvolával pocit nevolnosti. Přišlo ji, že na ni všichni zírají.
Ano, ano, pěkně se na mě podívejte! Jsem dcera Kazekageho a Hyuugy. Ten protivník, co mě řízl, musel být určitě silný! Pomyslela si v duchu ironicky. Jakoby téměř slyšela jejich soucitné myšlenky. Kdyby tak věděli...!
„Mohu ji to vyléčit hned teď, nezůstala by ani jizva!“ Nabídla se sestřička a znovu pohlédla na dívčinu zkrvavenou tvář.
Už tak ji nezůstal ani ždibíček sebevědomí. Je tak slabá, že nepřepere ani necvičené děcko! ...a ještě nechává lidi, aby si o ní mysleli pravý opak!
„N-ne, to je dobrý.“ Zarazila sestřičku. Musí si dokázat, že něco vydrží!
Všichni na ni překvapeně pohlédli. Zdálo se ji, že ti, co před chvílí někam pospíchali, najednou zastavili. Bože, to je tak paranoidní!
„Já-“ Jestli si chce udržet tvář, musí teď vymyslet pěkně dobrej důvod! „Já-“ Stále ji ale nic ne a ne napadnout.
„Aneki, nemáš horečku?“ Zeptal se ji překvapeně otec.
„Ne.“ Zavrtěla hlavou. „Jsem... unavená!“ Vysvětlila rychle a vyběhla z nemocnice.
Hned, jak se za ní zavřely dveře, pohltil ji dusný, letní vzduch. V ráně ji ostře zapíchalo. Co by teď dala za trochu vánku!
Otočila se zpět ke dveřím a přes sklo zahlédla svého otce.
Neboj tati, neudělám ti ostudu... Trochu se na něj pousmála a vydala se k ubytovně.

***

V poušti bylo něco po poledni.
Slunce neúprosně pálilo a tak se Hinata se skrývala v příjemném chládku písečných staveb.
Právě se nacházela v místnosti, která sloužila jako tělocvična: Na zdech byly pověšené ozdobné koberce, ale jinak byla úplně prázdná.
Její syn Hiroba stál naproti ní v bojovém postoji. Byl téměř věrnou kopií svého otce, chyběly mu už jen kruhy pod očima.
Když se chlapec narodil, rodiče se domluvili, že ho bude cvičit Gaara. O čtyři roky starší Aneki si pak vezme na starost Hinata. Teď byl však Hirobův otec, spolu s nejstarší dcerou, mimo písečnou a tak se Hinata rozhodla poučit ho alespoň o základech bojového stylu klanu Hyuuga.
„Napni víc dlaně!“ Křikla na osmiletého synka. Trochu mu dělalo problémy držení těla, jeho matka si ale byla jistá, že kdyby mu věnovala více času, byl by z něj skvělý bojovník. „Neutíkej očima, sleduj !“ Napomenula ho.
Chlapec na ni upřel svůj odhodlaný pohled.
Měl radost, když se ho Hinata rozhodla učit. Nejraději by uměl všechna jutsu a techniky světa.
„A teď se mě pokus strefit!“
Hiroba se rozběhl, dlaně ve stejném úhlu, a zaútočil na její velké kimono.
Hinatě to připomnělo její vlastní trénink, když ji byly tři roky.
Natáhl ruku v lokti, jeho soupeřka však uhnula. Skusil to druhou, ale opět netrefil. Třetí pokus přerušil hluk otevírání dveří.
Matka i syn zastavili a pohlédli na příchozí: Byla to Hirobova blonďatá sestřenice Te, v rukou radostně držící ruličku se zprávou.
„Hinato-san, přišla zpráva od strýčka Gaary!“ Vykřikla hned, když si byla jistá, že ji věnují pozornost.
Hinata se usmála a posadila do podřepu, její syn se však aktivně rozběhl k Te. Otec byl pryč sotva dva dny, ale on měl radost z každé jeho zprávy, jakoby ho neviděl několik let.
Chvíli se o dopis přetahoval se sestřenkou, která chtěla mít to privilegium, přečíst ho tetě Hinatě jako první, ale pak se ho zmocnil a zubíc se od ucha k uchu papír důležitě rozvinul.
„Cesta dopadla úspěšně, Aneki se psychicky i fyzicky připravuje na Chuuninské zkoušky. Držte palce a všichni pozdravujte. Milující otec, manžel a strýc, kazekage Sabaku no Gaara.“ Přednesl výpravným hlasem, unášen otcovy slovy.
Hinata si oddechla. Nechápala proč, ale již od začátku měla o této cestě špatné tušení. Jak je ale vidět, nic se nestalo.
„Hinato-san, co odepíšeme?“ Zeptala se Te, která, bůh ví jak, najednou držela v ruce papír a pero, s vystrčeným jazykem připravena procvičit své písmo.
„Že... že se těšíme na jejich návrat.“ Usmála se Hinata. A moc!

4.954545
Průměr: 5 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2016-09-04 07:53 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Opravdu skvělé! Aneki se snaží potatit a ukázat všem, co v ní vězí a hlavně! Má dalšího sourozence! V Suně bude tolik geninů až to pěkné nebude Laughing out loud Moc se mi líbí ta scéna s Hinatou, jejím synem a ještě malou/mladou Te. Opravdu krásná nostalgie, pokud to tak můžu napsat ^^

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 13:36 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, parádní, úchvatné... a koukej tu povídku dopsat Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-09-28 09:48 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Fly se nakazila a také začína hromadně odpovídat! ^^

A abych nemusela psát každému zvlášť(a opravdu každému, protože, i když vás teď nejmenuji přezdívkami...hmm... asi jmenovat přeci jen budu, ať se necítíte zapomenutě xDD... no nic, pokračuju: opravdu každému z vás!) jak moc vám děkuji, a jak moc pro mě vaše komentáře, Natt, Sorafay, Piliko, Riko, Minnie, Siboko a Ten_Ten (xDD), znamenají, tak tady máte jedno veliké - DĚKUJI! =)

edit: Nový díl je na světě Eye-wink

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-09-14 16:47 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Skvělé!!! Naprosto úžasné! Bombastické. Už se moc těším na další díl.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Ne, 2008-09-14 14:43 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Tá Shikamarova dcérka Te nemá chybu,úplne ju pred sebou vidím...stáva sa mojou obľúbenou postavou tohto obľúbeného dielka.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-09-14 10:30 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Perfektní Smiling Moc krásně stylově čistě napsanej dílek, člověk se do toho začetl a buch! konec ... To bych na tom jediný vyčetla xDD Ale spíš sobě, nesmím to tak hltat Laughing out loud
Jůů, tahle série bude úžasná, už to vidím, už to vidím! A moc se těším na pokračování ...
Ale maj to těžký, děti velkejch ninjů ... Já bych třeba chtěla, kdybych byla dcera Gaary a Hinaty, aby mě každej naučil dobře to jejich tak abych uměla obojí xDD Když už třeba mám ten byakugan a písek ... Ale chápu, že na to asi není tolik času, holt bych měla smůlu Laughing out loud
A určitě mají ještě nějakou dceru! Si to tak pěkně nahrála, abysme si to mysleli, takže teď ven s ní Laughing out loud
Krásnej díl a já se těším na další ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-09-14 10:20 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Takže Hiroba...hm trochu mi připomíná Orochimara. Chce všechny jutsu na světě...no nic, nechám to být Smiling
Docela mě mrzí, že se Aneki nenechala ošetřit, bude vypadat divně.
A tohle byl další skvělý díl do tvé sbírky...možná se mi to jen zdá, ale zlepšuješ se.

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, So, 2008-09-27 15:58 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Hinata a ostatní se těší na jejich návrat a já se strááááááááášně těšim na další díl!!! A moc!!! Je to naprosto úžasný!!! Už aby byl zase novej díl!!! Už teď bych si ho dala!! xDD

Dodatek: chápu... mno jo... to je tim že jsem si o prázdninách zvykla na brzký díly xDD... ale to neva!! Aspoń budu natěšená xDD... už se ale vááážně těším na další díl!! xDD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 06:52 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže má bračeka Hirobu, pekne Smiling
Hm, naozaj skvele si to napísala s tou jazvou. Páči sa mi, ako dobre používaš slová, ako si s nimi hráš Laughing out loud
Ale ja sa moc už teším na toho tajomného muža, ktorý chce získať Byakugan. Za cenu všetkého. Príde mi, že to bude poriadny zloduch, a to ja rada mám xDD
Ale na to si ešte asi počkám Smiling
Výborná časť...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-09-13 19:47 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Á další dílek, a skvělý! xD
Aneki nám opravdu dospívá... hm, ale ještě jí čeká dlouhá cesta, řekla bych...
Tak synek se jmenuje Hiroba... a mají i další děti? xD když nejstarší dcera, tak by asi měly být i nějaký další, ne? xD
Jen tak dál, Nikass Smiling