manga_preview
Boruto TBV 08

Provinění 05


Provinění


5.část - Únos

Daleko od Konohy si to tři ninjové namířili přímo k sídlu nepřátel. Vstříc nebezpečí, neúprosné krajině a… nudě?
„To je otrava,“postěžuje si Shikamaru a doskočí na další větev.
„Co bys čekal?“nehodlá mlčet Sakura a doskočí na místo, kde předtím stál jejich znovuzvolený velitel mise.
„Sakuro-chan, možná bychom měli zastavit, už nemůžu, dattebayo.“
„Hm ještě chvíli poběžíme a pak se na večer utáboříme,“zavelel Shikamaru.
„Stejnak to je mise na nic,“postěžuje si Naruto.
„Mise typu B?“zeptá se Shikamaru a pozvedne jedno z obočí.
„Naruto-baka! Je to mise, jako každá jiná.“
„Ale já chci A.“

Rána do hlavy. Naruto omráčeně ležel pod stromy.
„Super Sakuro, teď se utáboříme o dvě hodiny dříve, jak otravné.“

Tým tří ninjů se utábořil. Shika se nabídl, že bude hlídkovat jako první. Sakura s Narutem si tedy lehli a snažili se dohnat ztracený spánek. Shikamaru zkoumal okolí. Pozoroval mýtinu a čekal na případné nebezpečí. Sedl si na větev stromu uprostřed louky a čekal na případné nebezpečí.

Uběhla hodina, dvě, tři. Už to bylo půl čtvrté hodiny a Shikamaru se rozhodl vystřídat stráž s Narutem. Došel tedy k těm dvěma a začal budit Sakuru. Nic se nestalo. Začal tedy trochu víc. Za chvíli jí málem vláčel po zemi, ale nic se nedělo. Zkusil tedy Naruta. Ten byl ještě tvrdší než Sakura. Polil je tedy oba vodou. Z ničeho nic se všude vytvořil prach a Shikamaru zdaleka nic neviděl. Když bylo konečně vidět, po těch dvou zbyl jen papír. Jakmile si ho Shikamaru přečetl, okamžitě sbalil všechny zbylé věci a uháněl zpět do listové…

Ráno bylo ospalé jako každé jiné. Hinata by radši ani nevylézala z postele. Díky sestře si ovšem dala jisté předsevzetí a chtěla ho splnit. Oblékla se a hned po snídani, hned jak mohla, odešla konečně z domu. Cesta jí přišla zdlouhavá, s každým krokem se jí zmocňoval pocit nejistoty. Obavy z nadcházejícího střetu se ještě zvýšily, když se objevila před nemocnicí.

Mlčky prošla po chodbě a už z dálky cítila, jak jí z obličeje zmizely nepatrné barvy. Krok… svíral se jí žaludek. Další krok… co mu má říci? A další… je to tak daleko. Pomalu a o to nejistěji došla k oněm dveřím. Natáhla jemnou ručku a položila ji lehce na kliku. Bylo zajímavé, jak si v této neklidné chvíli uvědomovala každý detail. Madlo bylo kovově chladné. Když se ho dotkla, bylo by to, jakoby položila ruku do ohně a pak na led. Netečně hleděla na kliku.
„Naruto by to nevzdal a neutekl,“zašeptala neslyšně ve snaze přesvědčit sama sebe k otevření.

Prsty kliku nedržely, jen se o ni opíraly. Křečovitě madlo obemkla dlaní a stlačila. Pomalu, nejistě a křečovitě otevírala dveře. Centimetr po centimetru se jí objevovala postel, deka a…

Někdo otevřel dveře. Kiba se s nezájmem otočil a čekal jen sestru, jež mu nese prášky nebo opět jídlo s vodou. Celou dobu stál u okna a opíral se o parapet. Nebylo mu kupodivu ani chladno a to neměl tričko, jelikož měl stále obvázaný bok. Když otočil hlavu, nevědomky otevřel ústa. V rámu stála ta nejkřehčeji vypadající kunoichi, jakou kdy viděl. Ani Hinata nevypadala nijak sebejistě a stále pevně svírala kliku dveří. Pomalu je za sebou opět zavřela a tiše spustila:
„A-ahoj, jak, jak ti je?“zeptala se těžce.

Kiba ještě chvíli mlčky zíral s otevřenou pusou na svou návštěvu neschopen slova a pak konečně krkolomně odpověděl:
„Jo, jo, dobrý.“
„Jasně,“přikývla Hin.

Oba dva mlčeli. Hinata už to chtěla mít za sebou a tak opět zpustila svým tenoučkým hláskem:
„Víš, Kibo… moc mě to mrzí. Je to j-jenom má chyba, ž-že se ti to stalo,“nervózně hleděla do země.
„Ale ne, není to tvá chyba,“snažil se ji uchlácholit a přišel k ní o trochu blíž.

Ucukla a trochu zčervenala. Pak se rychle otočila a chmátla po klice se slovy:
„U-už musím, měj se… hezky.“

Rychle stlačila a zmizela za nimi. Rychle vyběhla z nemocnice a opřela se o omítku. Sjela po ní až na zem a skončila stočena do klubíčka. Bylo jí nanic.
Nicméně se posléze na celou záležitost v nemocnici snažila zapomenout.

Myšlenkami se nyní ubírala na její tým. Jak si asi daří na misi? Nemohla vynechat vzpomínku na Naruta. Tolik jí zcházel. Náhle ji naplnil zvláštní pocit, jakoby tušila, že se mu něco stane, nebo možná už stalo, zděšeně tedy přidala do kroku a běžela rovnou ku kanceláři hokage.

Prošla okolo několik štosů papírů, které byly v úhledných komíncích vyskládané na chodbě, před kanceláří páté. Vešla již otevřenými dveřmi dovnitř a uviděla dalších několik sloupců plných papírů na stole, kde měla sedět velká Tsunade. Sanninka ani netušila, že přišla a tak si tam dál mumlala a vyřizovala další papírování, které se výjimečně nahromadilo.
„Eh, hokage-sama?“
„Anoo?“ozvalo se za kupou papíru.
„Chtěla bych se zeptat,“začala skromně mladá Hyuuga.
„Nevidíš, že teď nemám moc čas?“

Do kanceláře vběhla tmavovlasá, vysoká žena – Shizune – a svírala další a další papíry, faktury a jiné úředničiny.
„Děkuji Shizune,“řekla pátá, když jí tam žena položila další papíry a namířila si to těsně vedle Hinaty.
„Ale hokage-sama, já vám nezaberu, no, moc času,“namítla Hinata.
„S kým mám vlastně tu čest?“
„S Hyuuga Hinatou.“
„Myslela jsem si to,“podotkla Tsunade a dál se zabývala papírováním.
„Napadlo mě, není to už dlouhá doba? Co je no, tým Shikamaru a jeho tým na misi. Nemohlo se jim nic stát? Nemohla bych jim jít třeba napr-“začala se ptát Hinata, ale nedokončila svou myšlenku, protože ji hokage přerušila.
„Ne to tedy nemohla, svůj trest sis ještě zdaleka neodpykala. Buď ráda, že ti dovolím alespoň nějaké lehčí mise, nemusela bys mít také vůbec nic. Rozumíš?! A co se týče týmu toho znuděného Nary. Nic se jim nestalo, v to doufám,“okřikla ji zprvu Tsunade a pak ji trochu uklidnila.
„Myslíte? Tsunade-sama?“zašeptala nejistě Hinata.
„Já to vím…“ukončila tak řeč.

Shikamaru se neslyšně prodíral stromy. Všude okolo byl jen les a skály. Musel si pospíšit. Dát co nejrychleji zprávu páté. Ale to mohlo trvat klidně den, než tam dorazí. Už celou noc běžel bez odpočinku. Musí tam doběhnout a to rychle. Srdce mu tlouklo zděšením, námahou i únavou. V duchu si přemílal obsah lístku, který našel. Do jaké zapeklité situace se to zase dostal?


Konec páté části

Poznámky: 

nový dílek, trochu nudný, ale právě se tam zamotalo trochu té zápletky, no však uvidíte... Smiling


další části děje mě napadli díky jedné naprosto úžasné písničce, kterou jsem oběvila pár minut po tom, co jsem získala komplet diskografii nightwish od kamaráda Smiling - zde je odkaz

4.941175
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2020-09-28 21:26 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PM: Tak, že zrovna únos Naruta a Sakury? V minulé povídce jsem měla přesně tu samou zápletku, ale uvidíme do jakého kontextu to dáš ty. Jsem docela zvědavá. Vím, že jsou silná Genjutsu, ale neměla by je Sakura odhalit? U Naruta to v podstatě chápu... Hmmm, polonahý Kiba? To musel být hodně zajímavý pohled. Asi stejný jako na Kankura...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele faye
Vložil faye, So, 2018-07-21 15:36 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Nečekaný zvrat Laughing out loud čekala jsem, že unesou Hinatu a né Naruta se Sakurou. Jsem ráda, ze to není tak předvídatelné. Její krátká návštěva u Kiby mě ale nepřekvapila, popravdě jsem myslela, že si to rozmyslí a půjde domů Laughing out loud Jediné co mi na této kapitole vadilo, bylo opakující se "...čekal na případné nebezpečí", měla jsem pocit, že čtu znova ten stejný řádek. Smiling

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, So, 2008-09-13 18:25 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Prý "romantickou sr..." lol, to mě dostalo Laughing out loud
Uááá, co se asi stane? Shika to začíná brát vážně, takže to bude asi pořádný problém.

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Út, 2008-09-09 19:22 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

děkuji vám všem, jsem ráda za těch pár lidišek, kteří čtou tuto povídku Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-09-09 18:13 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný! A rozhodně ne nudý, už se těšim na další Eye-wink

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-09-05 20:53 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

jó, konečně zase nějaká akce Sticking out tongue
já z tý Hin nemůžu...takovou dobu váhá a pak mu řekne 2 věty..cccc Smiling
nudný to rozhodně není, těším se na další

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-09-05 20:37 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vypadá to zajímavě, píšeš hezky

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Pá, 2008-09-05 20:30 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

bezva, konečně za ním šla!! a vůbec to nebylo nudný! náhodou zajímavý a krásný!! no... já teda ani nějakej slaďáček nechci Smiling a těším se na pokráčko, protože tohle je super FF!! Eye-wink

Můj Valenth