manga_preview
Boruto TBV 09

Čekání ve tmě! - 17 Měsíční kámen a stará legenda

Vložila jsem to sem od kamošky, protože už týden mám počítač v háji! Příští týden ale už bude v poho, tak se pustím do psaní! =)

Naruto, Gaara, Itachi a Hinata pokračovali dál v cestě. Vlastně to ani žádná cesta nebyla! Jen se tak potulovali a trénovali, vymýšleli nová justu a připravovali se nad nadcházející bitvu. Nikdo z nich ještě ale nevěděl, že před touto bitvou budou zápasit o své životy se svými novými nepřáteli.

"Jak dlouho ještě, Naruto?" zeptal se Gaara asi v polovině cesty do malé vesničky, daleko na sever od místa, kde se odehrál Hinatin boj.

"Ještě chvíli a budeme tam! Ale nebudeme se tam zdržovat dlouho, aby nás moc nepodezřívali! Nakoupíme jen nějaké jídlo, šaty a zbraně. Hned potom se vrátíme zpátky do lesa!" rozkázal Naruto a sám si zkontroloval zbraně.

"Hmm, chybí mi kunaie! Co vám?" zeptal se Naruto po chvíli počítání.
"Mě kunaie i shurikeny! Také by se mi hodily jehlice!" oznámil Itachi.
"Mě jenom shurikeny!" řekl Gaara.
Hinata se zamyslela.
"Já potřebuji kunaie a výbušné lístky." řekla klidně.
Naruto kývl. Za tu dobu, co jsou pryč z vesnice, se zněj stal docela schopný vůdce.

"Takže já a Hinata zajdeme pro zbraně. Gaara pro šaty a ty, Itachi, pro jídlo! Nezapoměnte si vždycky nasadit kápi, aby vás nikdo nepoznal. Pokud přece jenom, utečte... pak se sejdeme přesně tady!" oznámil jim Naruto a zapíchl do stromu kunai. Všichni kývli a Gaara s Itachim zmizeli. Dohodli se, že do vesnic či měst budou chodit vždy maximálně po dvou.

"Tak jdeme, Hin!" řekl Naruto a Hinata k němu přiběhla.
"Jasně! Jen..., Naruto?" zeptala se trochu ostýchavě.
"Copak?" usmál se na ni.
"Mám zlé tušení, že nás čeká ještě hodně podobných bojů, jako byl tento!" vysvětlila Hinata trochu ustaraně. Naruto se nad jejími slovy zamyslel.
"Myslíím, že máš pravdu. Musíme být ostražití!" přikývl Naruto a zmizel s Hinatou k branám vesnice.

..........

Naruto a Hinata se procházeli po vesnici a hledali ochod se zbraněmi.
"Támhle!" zašeptala Hinata a ukázala na obchod.
"Tak jdeme!" usmál se Naruto pod kapucí a oba zamířili k obchodu. Když vztoupili dovnitř, ozval se nad jejich hlavami zvonek, který ohlásil jejich příchod.
"Vítejte! Co si budete přát!" ozvalo se za nimi. Naruto a Hinata se otočili a přešli k pultu.
"Chtěli by jsem sto kunaiů a osmdesát shurikenů!" objednal Naruto a trochu si změnil hlas. Prodavač si je překvapeně prohlédl.
"Tolik?!" užal prodavač, ale raději to neřešil a donesl to, co si Naruto přál.
"Bude to 2,000 jenů!" oznámil mu prodavač.
Hinata zalovila v kapse a vatáhla přesně 2,000. Prodavač se zaradoval, že dneska bude mít konečně pořádnou tržbu.
"Děkuji mnohokrát!" řekl prodavač co nejsrdečněji.
Naruto a Hinata se pod kápěmi usmáli a uklonili se, poté se z nákupem odebrali k odchodu. Najednou však Naruta něco upoutalo. Byl to Měsíční kámen, velký jako jeho pěst, ve trvaru kapky. Byl umístěn v krásně vyřezávané krabičce z černého dřeva. Naruto k tomu přstoupil. Prodavač si všiml jeho zájmu a usmál se.
"Je to Měsíční kámen, ke kterému se váže dávná legenda! Říká se, že ten, kdo kámen vlastní, může mít neomezenou sílu a také ovládá devět dávných stvůr! Může jim nařídit cokoliv a oni ho poslechnou!" řekl zamyšleně stařík.
Naruto se podivil.
"A jak se dostal k vám?" zeptal se zaujatě.
"Je to už zhruba sedmnáct let, co ho mám, ale ještě nikdo si ho nekoupil, dala mi ho jedna mladá žena. Měla dlouhé zrzavé vlasy a krásně jasné oči, blankytně modré! Byla ale vážně zraněná a po pár dnech umřela. Předtím mi ale kladla na srdce, abych kámen dobře opatroval a vystavil ho v obchodě. Prý až příjde jeho vlastník, tak to poznám. A myslím, že už jsem ho našel!" řekl s širokým usměvem prodavač. Naruto se podivil.
"Opravdu?" zeptal se ho překvapeně.
Tařík přikývl.
"Ano vy!" řekl, podal mu skříňku i s kamenem.
Naruto na něj šokovaně hleděl stejně jako Hinata.
"Myslíte to vážně?!" zeptal se stále zaskočený Naruto.
Prodavač kývl a pevně mu skřínku vtiskl do rukou.
"Za žádnou cenu ale nesmí přijít do špatných rukou! Pokud by se tak stalo, svět by pohltila temnota a všechno dobré by zmizelo!" řekl vážně stařík. Naruto se cítil nesvůj, ale nakonec kývl a kámen přijal.
"Děkujeme za nákup!" řekla ještě Hinata a poté zmizeli z obchodu pryč. Prodavač si povzdechl.
"Hodně štestí, chlapče! Budete ho potřebovat!" řekl si v duchu a zamyšleně se zamračil.

4.93496
Průměr: 4.9 (123 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2021-02-12 23:52 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: Jak tady píši ostatní. Chtělo by to fakt pokračování. Povídka má/měla pěkný spád. Nikdy jsem se u ní nenudila a bez dechu jsem četla, co přinesou další řádky. Achjo, konec zrovna v místě, kde to bylo nejzajímavější. Ale to už se tak u nedokončených povídek stává. Budu si muset zase domyslet jak to bude dál. Za mě to bude mít šťastný konec. Takže u další povídky... zdar!

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-08-06 21:08 | Ninja už: 2703 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Naše trio s Gaarom sa potuluje, trénuje a nakupuje zásoby. Z Naruta sa stal schopný vodca, čo je fajn Smiling Zaujímavé bolo, aké zbrane si vyberali Smiling Všetci sú zahalení, aby ich nespoznali. Hehe, Hin platí, tá je vybavená všetkým Laughing out loud Pozoruhodná je historka s Mesačným kameňom a jeho legendou, ktorý Naruta upútal ako magnet Smiling Mám podozrenie podľa opisu neznámej ženy, že ho tam zanechala Kushina pre svojho syna. Predavač dal kameň Narutovi s varovaním, že: "Za žádnou cenu ale nesmí přijít do špatných rukou! Pokud by se tak stalo, svět by pohltila temnota a všechno dobré by zmizelo!" A tu nám séria končí, autorku asi zaujali iné záležitosti Sad Škoda, lebo príbeh práve začal gradovať, ale už som kdesi spomínala, že neukončovanie FF je tu ako mor Hrozná tragédie... Zhrnula by som svoje čítanie asi takto: Už podľa obrovského množstva čitateľov vidno, že hinata-sempai bola (dávno nebola na webe prihlásená) obľúbená autorka, píše ľahko, zrozumiteľne a pútavo Smiling Má svojský prístup k charakteru postáv, ktorý mi pripadal často humorný, ale to je môj pohľad Smiling Jednoznačne je hlavnou postavou Hinata, ktorú autorka má určite rada (ja tiež) a vo svojom príbehu jej dala skutočne mimoriadne schopnosti Smiling Ostatné postavy len dokresľujú dej. Ako som písala v úvode, mám rada spoluprácu Itachiho Z lásky s Narutom a v tomto smere sa mi príbeh páčil Kvítek sakury O ostatných postavách som sa vyjadrila v komentároch pri kapitolách, kde sa vyskytovali. Ďakujem autorke za príjemné čítanie, možno sa vráti a ešte niečo pekné napíše Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele ninjamajk
Vložil ninjamajk, So, 2014-01-25 17:25 | Ninja už: 4003 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Doufám že bude pokračování. Jinak super FF jedna z nejlepších

Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Po, 2012-12-03 22:27 | Ninja už: 4199 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Musim rict, ze tohle je opravdu jedna z nejlepsich FF na konoze co jsem zatim cetla.Nasla sem ji dneska a i celou precetla Smiling

Jak rikaji ostatni skoda ,ze stejne jako u par dalsich opravdu povedenych se nejspis nedockame pokracovani.
Clovek by cekal ze lidi ,ktere takhle bavi psat zapocatou praci dokonci.

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Čt, 2012-09-13 19:37 | Ninja už: 4308 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Pěkná série. Jen mi mrzí, že jako pár dalších i tahle asi už nikdy nebude dokončená podle data kdy byla vložena

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Čt, 2012-02-16 20:06 | Ninja už: 4485 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

super séria, len jak tak pozerám na tie dátumy ... zaujimalo by ma ci bude aj pokracovanie ? Smiling

Obrázek uživatele vamp1re
Vložil vamp1re, Út, 2010-05-25 21:13 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

pokračování pls...jestli teda nějaké ještě je Laughing out loud

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, So, 2010-01-09 21:40 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

ahojky kdy bude pokráčko? todle me moc zaujalo a strašne se mi to líbí!! jestli by to šlo pošleš mi to soukromou zpravou??? plíííííííísk

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-18 21:36 | Ninja už: 5343 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Krasa....Eye-wink hmm chtělo by to rychle další

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Riivy
Vložil Riivy, Pá, 2009-11-20 01:02 | Ninja už: 5294 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Najprv som si myslel, že toto FF prestanem čítať po tom mučení, ale nakoniec som rád, že som to nevzdal... píšeš veľmi dobre a budem len dúfať, že čoskoro pridáš nejaké ďalšie diely....

Obrázek uživatele Shoper
Vložil Shoper, Út, 2009-11-10 23:20 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

super ff chtelo by to dalsi dil Smiling

Obrázek uživatele Asmodeus
Vložil Asmodeus, Ne, 2009-11-08 19:04 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Zatial najlepšie FF co som čítal.

Obrázek uživatele Jishi Akashira
Vložil Jishi Akashira, Út, 2009-09-29 14:12 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Tak za 1 den přečtená celá FF jsem blázen ale to o mě každý ví xD pokračovat Smiling

Obrázek uživatele littlesasa
Vložil littlesasa, Čt, 2009-08-13 15:35 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

a co pokracovanie????Sad(((

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, Ne, 2009-07-26 19:17 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

pokračování nebude? Sad

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-07-24 23:55 | Ninja už: 5417 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

chtělo by to pokračování, je to vážně skvělá FF

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Čt, 2009-07-16 22:57 | Ninja už: 5441 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

naozaj skvele

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2009-07-12 18:04 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Musim říct že poslední tři díly byly moc dobrý! x) Ten boj byl úžasnej, škoda že to nemůžu vidět jako video. Oo
Tahle série vypadá... vcelku nadějně, pokud ovšem opravíš všechny ty chyby. xD Ne, vážně, mohla by z toho být suprová povídka... Těšim se až se do ní znovu pustíš ať zjistim jak to dopadne. ^^

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Ne, 2009-05-24 13:01 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-05-22 16:45 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

skvele fakt skvele ale chcelo by to dalsie vyzera to skvele

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-05-03 10:09 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

hodilo by sa pokráčko k tejto FF...

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-04-08 16:55 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

honem další prosím



Obrázek uživatele simko.lub
Vložil simko.lub, St, 2009-04-01 19:09 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

další další další

What Naruto Character Are You?What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-03-11 23:58 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

todle nemám rád nedodělané příběhy které vypadají moc zajímavě Sad

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, Po, 2009-06-22 14:04 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

jo tak to s tebou souhlasim a ze jich tu takovejch je dost tenhle je bozi ale mrzi me ze neni komplet!!!!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2009-02-28 15:53 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem přečetl zatím všechny díly téhle série a rád bych četl dál, ale asi s tím nic nenadělám, když je tato série pozastavena. Jen doufám, že nebudu moc dlouho čekat a budu si moci přečíst další úžasné díly jak této tak i jiných sérií. Laughing out loud

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Pá, 2009-01-23 21:01 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

skvělý Smiling už by to chtělo novej dílek Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 09:57 | Ninja už: 6198 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

hned musím na další

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-01-07 07:33 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

dalsiiiii

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Futatsu-chan
Vložil Futatsu-chan, Po, 2009-01-05 20:04 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

fakt super příběh ty máš jedny stěch nejlepších tady na konoze strašně dobře se čtou a mají dobrý děj Laughing out loud