manga_preview
Boruto TBV 09

Here we are - VII. Poslední den

Blonďatý ninja zmateně pobíhal po vesnici a každému, koho potkal, dal nějaký papír.
„Určitě přijďte.”
„Bude to velká událost.”
„Jestli se neukážete, stane se něco hrozného.”
Po několika hodinách vyčerpávající práce zpocený, znavený a udýchaný Naruto rozrazil dveře bytu a zvolal:
„Hin jsem doma!”
„Pane bože, co jsi dělal, že ses tak zřídil?” ptala se ustaraně Hinata.
„Roznášel jsem pozvánky na naší svatbu.” zazubil se blonďák.
Hinata se na něj podívala a když viděla v jakém je zuboženém stavu, začala se smát.
Naruto se zamračil: „Co je tu k smíchu?”
„Ty pozvánky jsme přece mohli odeslat poštou.” nemohla Hin zadržet záchvat smíchu.
Naruto se zatvářil jako kdyby mu právě zemřel nejlepší přítel a těžkým hlasem ze sebe dostal:
„A to mi říkáš teprve teď?”
„Vyrazil jsi brzo ráno, ani jsi neřekl kam jdeš a co budeš dělat. Jak jsem ti to asi mohla říct?”
Naruto se vyčerpaně svalil do postele. Hinata se ještě pořád smála, ale potom si lehla k němu.
„Máš nějaký nápad co bychom teď mohli dělat?” zeptala se rozverně.
Po jejím boku se však ozvalo jen dlouhé zachrápání.
Hin protočila oči v sloup a pokusila se Naruta alespoň svléknout. Po několika minutách úporné dřiny se jí to nakonec podařilo. Potichoučku se postavila, napsala Narutovi nějaký vzkaz na papírek a vyšla z bytu.
Když se Naruto konečně vzbudil vydal se hledat něco k snědku. Otevřel lednici a zjistil, že hinata byla zřejmě na nákupu, protože lednice přímo přetékala jídlem. Nabral si několik chutných ingrediencí a dal se do vaření. Jakmile byl se svým dílem spokojen vydal se do jídelny, aby se najedl. Zasedl ke stolu, ale za okamžik si všiml lístečku, který ležel na nočním stolku. Zvedl se, aby si ho došl přečíst.

Lásko, až se vzbudíš, dojdi za mnou do Ichiraku ramen. Budu tě čekat kolem osmé hodiny. S láskou, Hinata.

Shinobi pohlédl na hodiny a s hrůzou zjistil, že je za deset minut osm.
Nechal tedy jídlo jídlem, hodil na sebe nějaké lepší oblečení, popadl svou žabí peněženku a vyskočil oknem. Hnal se úprkem směrem k restauraci, kde také za chvilku smykem zastavil.
Jakmile vešel dovnitř věděl, že je něco špatně. V Ichiraku bylo zhasnuto a vypadalo to, jako by bylo zavřeno. Najednou k Narutovi někdo zezadu přiskočil a zkřížil mu obě ruce bolestivě za zády.
„Kruci.” pomyslel si Naruto, „proč jsem si jen nedával větší pozor?”
Ninja stojící za ním mu zašeptal do ucha:
„Ani se nehni a dívej se před sebe!”
Ten hlas! Znám ho, ale nemůžu si vzpomenout komu patří.
Shinobi poslechl a sledoval místo před sebou, přestože tam byla jen neprostupná tma.
Najednou se rozsvítila světla a ozářila celou restauraci.
Naruto udiveně vykřikl.
Před ním stáli s rozzřenými obličeji všichni jeho přátelé a známí. Mezi přítomnými poznal Kakashiho, Nejiho, Choujiho, Shikamaru, Kibu, Akamaru, pana Teuchiho, Ayame, Tsunade, Shina, Ino, Saie, Sakuru, TenTen, Gaie, Rocka Leeho, Izuma, Kotetsu a hlavně svou Hinatu.
Najednou stisknutí jeho paží polevilo. Naruto se otočil a pohlédl do tváře svému největšímu příteli.
„Sasuke.” vydechl.
„Ani ses moc nebránil.” ušklíbl se mladík.
„Nechtěl jsem ti ublížit.” oplatil mu Naruto stejnou mincí.
Chvíli se ještě probodávali zlostnými pohledy, ale nakonec se objali.
Blonďák se obrátil ke všem přítomným:
„Co tu vůbec děláte?”
„Není to jasný? Čekáme na tebe.” ozval se Shikamaru.
„Zítra se ženíš hochu. A to znamená, že jsme museli uspořádat pořádné loučení se svobodou.” ujal se vysvětlování Kakashi.
Narutovi se začal rozlévat úsměv po celé tváři.
„Pan Teuchi řekl, že jsi jeho nejlepší zákazník a tak to pro tebe klidně udělá.” pokračoval Hatake.
„A nejen to dodám jídlo na zítřejší hostinu.” dodal pan Teuchi.
Naruto už zářil jako vánoční stromeček.
„Přátelé, ani nevím jak vám poděkovat.”
„Stačí, když se budeš chovat slušně.” přistoupila k němu Hinata a políbila ho.
„Po-počkej, ty tady nebudeš?” podivil se Naruto.
Hinata se zasmála: „Kdepak, já a děvčata máme vlastní dámskou jízdu.”
Znovu políbila Naruta a v doprovodu Sakury, Ino, TenTen a Tsunade se vydali svou cestou.
„Tak je na čase to tu pořádně rozjet!” vykřikl Gai a položil desku na vypůjčený mixážní pult.

Poznámky: 

No no. Tak další díl je na scéně. Snad se bude líbit.

4.862745
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-09-05 18:39 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Moc pekně napsaný!!! Smiling Hej ale já něco vidím!!! Sticking out tongue Ne, neboj nebudu rýpat!!! Laughing out loud Pospěš si s dalším dílekm!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Pá, 2008-09-05 17:57 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDDD kráásný dílečekXDD už si představuju Gaie jak tančí striptýz na stoleXDD a Lee se k němu přidáXDD. Náádhernej díleček!!!! Rychle pokráčko Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-09-05 00:20 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Super vzpomínky, je to radost číst, prostě úžasné