manga_preview
Boruto TBV 07

V znamení vetra a ohňa 15 - Priatelia až do úplného konca...

„Môj priateľ...“
Sasuke sa rozbehol plnou rýchlosťou, jeho katana žiarila bleskovým ostrím. Chidori prechádzajúce čepeľou, bolo jasným znamením , že to tento krát myslí smrteľne vážne. Naruto však necítil strach ani váhanie, akoby v tú chvíľu neexistovalo nič iné, iba on a Uchiha Sasuke. Ten istý Uchiha Sasuke, ktorého sa snažil zachrániť pred ním samým, ochrániť ho pred vlastnou temnotou v srdci, vyviesť z pekla, ktorým prechádzal vinou krutého osamotenia. Čas prestal hrať hlavnú úlohu, prenechal miesto dvom ninjom, stojacim na hranici vlastného rozhodnutia a úsudku.
„Je neskoro, Naruto!“ zakričal ostro Sasuke, keď sa ostrie katany zabodlo do Narutovho nehybného tela...
Ticho. Iba ticho napĺňalo okolie, hlas všade prítomného vetra stíchol, nemal odvahu spievať dávno zabudnuté piesne. Nemal odvahu...
„Prečo sa vôbec nebrániš... Mohol si predsa odraziť môj útok.“ Vyslovil nahlas, zmätený z toho, čo sa tu práve stalo. Nečakal túto jeho na pohľad bláznivú reakciu, o to viac trpkú odpoveď, ktorá za tým takmer ihneď nasledovala.
„Mohol som... odvetil pravdivo a skrz pramienok rubínovej krvi vytekajúci jeho suchých pier sa nútene pousmial.
Slnko začínalo zapadať a miesto hlavného pána na nekonečnej oblohe prebral tmavý súmrak.
„Ja som nechcel.“ A privrel obe oči v návale rozpínajúcej sa bolesti. Vedel, čo všetko riskuje a čo všetko môže stratiť, no rozhodol sa, slobodne a nenútene si vybral svoju cestu.
„Ty si nechcel?“ Zopakoval nechápavo a pomalými krokmi sa dal na ústup, držiac svoju katanu pevne v ochromených rukách. Udivený jeho nečakanou voľbou a úprimnými slovami náhle zneistel.
Vždy sa tak úpenlivo snažil vyhrať každý súboj za každú cenu, prekonával sám seba, nikdy ho nevidel cúvnuť alebo sa vzdať. Nikdy! Ale teraz... Prečo....
Naruto, akoby vystrehol jeho správaní prebúdzajúcu sa paniku. Nemal mu za zlé jeho konanie, dokonca mu už dávno odpustil všetko zlé, čo kedy spôsobil. Nedokázal sa však hnevať na jediného priateľa vo svojom živote, ktorý ho kedy rešpektoval ani ho nenávidieť, sťa by to bol ten najhorší zločinec. Nato ho mal až príliš rád, na to si ho až príliš vážil nielen ako shinobiho, ale hlavne ako človeka...
Prenikavo sa zahľadel do jeho prázdnych oči, čiernych a záhadných ako tá najtmavšia noc: „Už som ti raz povedal, že nedovolím, aby si si prešiel tým istým peklom, čo ja... že nedovolím svojmu najlepšiemu priateľovi prežiť znova tú bolesť...“
Ostro zakašľal a z pier mu vytryskol ďalší prúd horúcej krvi.
„Umieraš...“ povedal potichu, avšak trasúcim sa hlasom.
„Umieram, Sasuke.“ Predniesol sťažka a zhlboka si vzdychol.
Pre teba...“ dodal z posledných síl, než sa začal poddávať krásnemu pocitu prinášajúcemu mu vytúženú smrť.
Zomrieť pre priateľa bola tá najväčšia pocta vo svete shinobi. Neľutoval obetovať svoj život, svoje túžby, svoj sen práve pre neho. Iba pre neho...
Jediné čo ľutoval bolo, že mohol obetovať tak málo. To, že mu nikdy nepovedal ako veľ a pre neho znamená a že mu bolo cťou žiť vedľa neho!
Zachránil ho, pomyslel si spokojne v posledných nádychoch, venujúc ich práve tomuto zradnému ninjovi. Keď spozoroval Sasukeho bolestný pohľad pri jeho strate. Keď videl ako sa vnútorne trápi, ako ho to ubíja, usmial sa...
Prebudil v ňom pocity, city ako ľútosť, pochyby či nebodaj vinu? Nie je taký prázdny ako sa pokúšal byť, nie je taký chladný ako sa snažil správať! Nie je taký ľahostajný ako mu vždy ukazoval, jeho srdce stále kdesi vo vnútri jeho tela bije, síce slabo a takmer ho nepočuť, ale je tam... To isté ľudské srdce ako pred rokmi, ako v časoch, keď jeden pre druhého znamenali všetko, aj keď si to nechceli nikdy priznať. Vedeli to predtým a rozpoznali to aj teraz...
Boli viac ako súpermi, konkurentmi či priateľmi. Vždy boli a aj zostanú, a to už navždy...
Potom Sasuke náhle zacítil ostré teplo, vychádzajúce z jeho vlastnej hrudi, prenikalo do všetkých svalov a orgánov. Napĺňalo jeho stuhnuté svaly novou pre neho zatiaľ neznámou energiou. Nerozumel tomuto novému pocitu, stále nechápal...
Čo som to len urobil! Kričalo jeho prebudené svedomie, keď si uvedomil svoju obrovskú chybu:
„Naruto!!!“
Na rukách uvidel krv, nebola to však Narutova krv. Nebola to jeho krv...
Zabodnutý kunai v jeho bruchu naznačoval, že Naruto hovoril predtým pravdu a dostál svojim pre neho tak nezmyselným, bezvýznamným a zbytočným sľubom.
„Poď so mnou, môj priateľ...“ príval slabosti sa nedal viac potlačiť.
„ Niekam, kde naša bolesť neznamená nič...“ zneli posledné slová žltovlasého ninju, predtým než sa zvalil do náruče žiarivého piesku v chladnom objatí smrti.
Sasuke vytiahol krvavý kunai zo svojho tela a odhodil ho o kus ďalej na krvou posiaty piesok.
Po to všetkom si uvedomil, že kráčal tým nesprávnym smerom, že v pomste nenašiel zmysel svojho života a že sám nemôže nad mocným osudom nikdy zvíťaziť.
„Pôjdem...“ odvetil nakoniec s úsmevom a vyčerpane klesol k zemi, hneď vedľa mŕtveho tela svojho najlepšieho priateľa.
Neopustil ho ani v jeho najťažších chvíľach, dokonca aj na úplnom konci bol vždy s ním, no on si to nevšimol.
Jediné čo pre neho môže teraz urobiť on je to, že mu bude robiť spoločnosť v krajine tieňov.
A stúpajúci dym z práve sfúknutej sviece zahalí osudy oboch do mesačného závoja večnej tmy, vytvoreného z najjemnejších pavučín posvätných pavúkov, aby spolu zostali bok po boku už naveky...
„Odpusť mi...“ vydýchol svoj život, smerujúc do prázdnoty.

Poznámky: 

Tak konečne sa mi podarilo ukončiť svoju nudnú sériu, dvaja ninjovia sa stretli a ukončili tak svoje životy, niekomu sa to môže zdať patetické, ale ja to vidím takto, vo vlastnej smrti našli vykúpenie a cesty ako zostať spolu už navždy. Mne osobne sa takýto koniec páči, neviem čím to je, ale má to svoje čaro, o to viac, keď môžeš zomrieť za svojho najlepšieho priateľa... Dúfam, že sa vám to páčilo, lebo po tomto si chcem dať pauzu Kakashi YES

4.935485
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-07-07 21:05 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bylo to skvělé, takto popisovat city jsem ještě nikoho neviděla, prostě úžasné.

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-02-20 11:31 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

tato FF bola nenormalne nadherna a neviem preco som aj rada ze zomreli tí dvaja pri sebe Smiling nadhera Laughing out loud

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-05-14 10:00 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no tak po dlhšej dobe ale dočítal som sa až do konca. Bol to priam smutný konec ale prekrásny. Dúfam, že si od teba ešte niečo také nádherné prečítam.

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2009-02-14 20:40 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Krásně, procítěně napsané, že to k lidem promlouvá, opravdu umíš něco vyjádřít, ale konec byl hroznej, protože to byl konec a konce já u skvělích povídek nemám rád :(

Obrázek uživatele Merrysek
Vložil Merrysek, Čt, 2008-11-20 20:58 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

E... *padá brada* To je krása! Neskonalá! Laughing out loud Opravdu, píšeš nanejvíc procítěně a originálně, každou větu každý slovo... Z každýcho písmenka se dá dokonale vžít do toho příběhu... a to jen díky jeho autorce! Naprosto nádherný!

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Po, 2008-12-08 18:14 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Mno... Teda... Já oopravdu smekám... Hrozně moc se mi líbí jak dokážeš všechno vyjádřit... A napsat přirovnání... Rozepsat to... Prostě vždycky napíšeš nějakou větu která se tam v danou chvíli hodí a já bych jí nikdy nečekala... Proto se mi tvůj styl tak líbí... Naprosto nepředvídatelný! Užasná série opravdu!
Je to nádherný málem mě to rozbrečelo, je to hrozný konec pro oba, ale alespoň si Sasuke konečně uvědomil smysl jeho života a kamarádství, co v něm a Narutovi přebývalo... ;[ Eye-wink

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Út, 2008-11-18 19:48 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Takový konec je určitě lepší než nějaký happy end.. i když tohle je teky takový happy i když z jinýho úhlu Smiling prostě se mi to páčí a ten konec je prostě nádherný a dokonalý Smiling

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Út, 2008-11-18 19:16 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

kráááááááááásne a zároveň smutné rozplakalo ma to,myslim si že to nebola nudná séria.Celá séria bola uzasná a neuveriteľná!Laughing out loudKakashi YES

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, St, 2008-10-29 12:36 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Já ti dám nudné série! Jedna z nejlepších, co jsem kdy četla! úžasnej konec! prostě dokonalý, famózní, nepřekonatelný! kdybych byla někdo jinej, tak bych snad i brečela! Tak tohle si přečtu ještě minimálně desetkrát!

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Ne, 2008-10-26 19:34 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Super séria mohlo by sa dať z nej urobiť aj pokráčko dobré Sticking out tongue

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2008-10-25 22:12 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Nudnou? Ty si mě rozbrečela Sad a to se stává jen u výjimek. Takový konec jsem nečekala a byl krásný i smutný zároveň doufám, že takhle Naruto neskončí.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, So, 2008-10-25 20:01 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

To... tahle povídka... Zase mě něco po dlouhé době rozbrečelo... Jsi opravdový talent, celá povídka je nádherná, nečekaný, avšak svým způsobem krásný konec... Nemám slov, skláním se před tebou.Smiling


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-10-03 10:23 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nudnej série? Moja milá, chceš ma nahnevať???
Bola to nádherná poviedka, taká plná pocitov a zvratov... Teda, takýto záver. Kto by to bolo povedal...
Zomrieť pre priateľa, za neho...
Krásne to skončili. Hoci obaja umreli, je to také iné, také pekne zvláštne a mne sa to moc páči Smiling
Ďakujem Ivi, za túto krásnu poviedku Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Čt, 2008-09-11 15:38 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Kraasny koniec Smiling ...presne takto som cela, aby sa to skoncilo Laughing out loud

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Pá, 2008-09-05 18:30 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

No aj ked som nechcela aby zomreli, tak musim priznať že sa mi ten koniec páči. Asi to tak naozaj malo byť Smiling. A ešte ti musim napísať že si skvelá spisovateľka Kakashi YES, len tak dalej

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Čt, 2008-09-04 13:10 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Pekne len tak dalej.... :]

Obrázek uživatele Shinoby_Lady
Vložil Shinoby_Lady, Čt, 2008-09-04 12:32 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

To bylo krásné!!Heyk upe paráda!*respekt*tak krásný a smutný!!!!!!to bych nikdy nevymyslela*poklona*

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Čt, 2008-09-04 12:00 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Ja ti dám nudné! Chi!
Všetci umierajú... To snáď nie je možné, že si mi zabila Sasíka! Eye-wink
Skvelý koniec, naozaj. Ja teraz vôbec neviem, čo mám písať. Sa strcam v tvojom tieni.

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2008-09-04 11:51 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

SLuníčko moje....To bylo krásné až si mě rozplakala!Smiling Fakt nádherný!Smiling

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-09-03 18:27 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

no, fakt úžasný záver, treba uznať
ak budeš mať čas, pozri svojím odborným očkom po novej časti v mojej sérii

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať