manga_preview
Boruto TBV 13

Proměny 6-Konečně spolu

„Ale já to tak nenechám, najdu ho a donutím ho , aby to zrušil!‘‘ zahučel na Tsunadea zmizel ven.
„Okamžitěho najděte, sám to nezvládne,‘‘ nakázala jim a kakashi a Yamamto se rozběhli za ním.
Sai doprovoď Sakuru domů a zůstaň tam s ní,‘‘ nakázala Saiovi a ten poslechl a Sakurou odešli.

Naruto uháněl, co mu nohy stačily.
„Já ho dostanu, udělám z něho cucky a ty utopím!‘‘ Nadával a skákal se střechy na střechu.
„Stůj Naruto!‘‘ Zavolal někdo za ním.
„Proč?‘‘ Odpověděl a uháněl dál.
Najednou se před ním oběvila tlupa psů a skočila po něm.
„Slezte ze mě!‘‘ Křičel Naruto a divoce máchal rukama a nohama.
„Promiň, jinak to nejde.‘‘ Řekl Kakashi a porušil psům, aby ho pustili.
Naruto se zvednul a posadil se na komín.
„Musím ho najít.‘‘ Odporoval a sklopil hlavu.
„Nemůžeš na něj jít sám ani já a skupina ANU na něj nestačila.‘‘ Řekl mu Kakashia sedl si vedle něj.
„Nejdůležitější je teď hlídat Sakuru.‘‘ Oznámil mu.
„No jo, půjdu za ní.‘‘ Prohlásil a uháněl za ní domů.

Našel ji jěště před domem.
„Sakuro.‘‘ Zavolal na ni a uháněl k za ní.
„Co tady děláš?‘‘ Zeptal se ho Sai ironicky.
Naruto nasadil uraženou tvář.
„No a co ty tady děláš?‘‘ Otázal ho a hodil na něj vražedný pohled.
„Jen doprovázím Sakuru, mám ji hlídat.‘‘ Odpověděl mu.
„Neboj já už se o ni posarám.‘‘ Řekl a chytil Sakuru a uháněl k ní domů.
„Díky za doprovod.‘‘ Zavolala na Saie než zmizel.
„Tak pojď.‘‘ Pobídla Naruta a vtáhla ho k sobě do pokoje.
Sedla si na postel a dala si bradu na kolena.
Naruto se podívala jejich společné foto.
„Nikdy by mě nenapadlo, že je toho schopný.‘‘ Zašeptala a rozplakala se.
Naruto si k ní přisedl a dal ji ruku na rameno.
Sakura mu skočila do náruče a zatulila se mu do oblečení. Naruto to nečekal a svalil se na záda. Oba se rozesmáli a Naruto ji pohladil po tvářích.
„Jsi krásna.‘‘ Zašeptal a ona se mírně začervenala. Naklonila se a políbila ho.
„Miluju tě.‘‘ Zašeptala a znovu ho políbila a on ji polibek opětoval.
Jeho polibky byli jiné než Sasukeho, byly sladké a vášnivé. Jemu se tahle poloha moc nelíbila, tak se přetočil a ona se ocitla pod ním. Naprosto mu důvěřovala, věděla, že on jí nic neudělá. Začal ji líbat po bradě a po krku. Sakura tiše zasténala, když ji zaryl nrhty do jejích hýždích. Narutovi její stenání neuniklo a začal ji líbat víš až se ocitl u jejiho ucha. Zasténala hlasitěji a zaryla svoje nehty do jeho zad.
Naruta napadla podobná věc jako Sasukeho a začal ji vyhrnovat tričko. Nebránila se a stáhla mu to jeho. Začala ho líbat po celém těle a Naruto tiše sténal. Když už byli jen ve spodním prádle, Naruto se najednou zastavil.
„Opravdu to chceš?‘‘ Zeptal se ji s obavami. Sakura se usmála a pokračovala…..
(Zbytek nechám na vaší fantazii)

Teplota venku dosahovala nejvyššího stupně, slunce pálilo tak moc, že všichni raději zůstávali doma. Ozařovalo také pokoj ve, kterém se k sobě chouleli dvě nahé postavy. Oba spokoje spinkaly, dokud je nevyrušil zvonek. Oba se vylekali a Sakura začala hledat své oblečení. Zvonek zazvonil znovu, Sakura konečně našla svoje oblečení a vyrazila ke dveřím.
Naruto si zatím skočil do sprchy, aby ze sebe smyl pot. Sakura mezitím otevřela dveře, před nimi stály dva osoby v černých pláštích, dřív než stihla utéct ji jeden chytil přiložil kapesník k ústům. Ihned usnula.
Naruto si mezitím dopral sprchu, když skončil oblíknul se, šel se podívat kdo přišel, ale nikdo nikde.
„Sakuro?‘‘ Zavolal, ale žádná odpověď.
„Hledáš ji?‘‘ Ozvalo se před ním.
Pohlédl na křeslo před ním, které bylo otočené opěradlem k němu.
Náhle se otočilo, seděl v něm Sasuke a smál.
„Doufám, že jste si pořádně užili.‘‘ Zeptal se ho Sasuke s úsměvem na tváři.
„Co tě to zajímá, kde je!‘‘ Zahučel na něj Nauto.
„Je zvláštní, že s tebou chtěla a mě odmítla, ale to už je jedno, já si ji spacifikuji.‘‘ Oznámil mu a znovu se rozesmál.

4.976745
Průměr: 5 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Út, 2009-10-20 20:33 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

¨Luxus!!!!

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-10-19 21:43 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Ten sasuke je úchylnej! Smrt sasukemu! No to mu přeji aj manze xD Ne mazec povídka xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Čt, 2009-01-08 19:12 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Nádherný!!!!!
SMRT SASUKEMU! Sad

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-28 21:30 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Díky moc

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Ne, 2008-12-28 21:27 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Krása...'smrk'

Obrázek uživatele Misaki
Vložil Misaki, Út, 2008-09-02 21:21 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Juuu ďaleeej!!! Hihi som zvedavá čo sa tam ďalej odohraje! =D

Obrázek uživatele Kiki
Vložil Kiki, Út, 2008-09-02 20:59 | Ninja už: 6332 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

cooo? nemyslis vazne to takto skoncit...aaaa, v tom naj Laughing out loud jaaaj, jak sa tesim na dalsiu cast...je to suuupr Smiling

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Út, 2008-09-02 19:17 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

No som zvedavý , dúfam že Sasuke dostane poriadnu nakladačku a zalezie tam odkiaľ vyšiel Laughing out loud
Vydarený diel ...