manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 11 - naděje stále žije

Když se oba objevili v nemocničním pokoji, kazekage si je přejel pohledem a když se ujistil, že má Naruto zpět svou dobrou náladu, na oba se usmál.
„Nějaké nové zprávy z Konohy??“ Zeptala se Sakura.
„Ano, zrovna jsem je říkal Kakashimu s Yamatem.“ Pousmál se Gaara.
„Tak povídej!“ Ušklíbl se Naruto energicky.
„No…nevím jestli se ti budou líbit.“ Zakroutil Gaara hlavou.
„Co…co se stalo??“ Začal se blonďák obávat. Kazekage pohlédl nerozhodně na Jonina se zakrytým okem.
„Řekni mu to, stejně by se to dozvěděl.“ Pokývl.
„V Konoze jsou pořád lidi, kteří v tebe věří a neztratili v tebe důvěru. Je jih poskromnu, ale pár jih je…“

Rychle utíkala jednou z tmavých uliček, které v Konoze jsou a neustále se vyděšeně ohlížela za sebe. Vypadala jako by jí někdo honil. Její dlouhé rovné modré vlasy plápolaly. Vystrašeně hleděla před sebe a ještě více za sebe, když se ohlížela a snažila skrýt ve stínu. Na chvíli se zastavila, aby se vydýchala a nabrala nových sil pro další zběsilý útěk. Náhle zaslechla něčí kroky a vylekaně vyběhla, snažila se vzdálit od onoho místa. Znovu se ohlídla ve chvíli nepozornosti zakopla o popelnici a svalila se na zem.
„Wááááá.“ Zařvala při pádu. Zvedla oči a strach jí projel celým tělem. Stál nad ní příslušník root s né moc příznivě tvářející se maskou.
„Hinato Hyuuga, byla jsi přistižena při zradě vesnice tím, že jsi dala veřejně najevo, že věříš v Uzumakiho nevinu. Řeklas to nikým neovlivněna a za plného vědomí. Víš jaký je za to trest.?!“ Hinata začala vydávat jakési pazvuky, které člověk vydává když se bojí.

Bohužel, Danzo takové lidi nechá stíhat, zabít a …

„Já mu věřím!!!“ Zařvala Hin i v té nejméně vhodné chvíli, zvedla se na nohy a dala opět na útěk. Pro větší jistotu zahnula hned u první možné odbočky.
„Proč se vždycky brání?!“ Povzdechl si Anbu.
Hinata utíkala seč mohla, ale co zmůže samotná dívka proti ostřílenému zabijákovi. Když doběhla až na konec uličky, ulekla se a strnule hleděla na konec svých možných nadějí. Sklopila hlavu a opřela se o konec slepé uličky.
„Špatná volba…“ Řekla tiše.
„Volba smrti…“ Ozval se za ní posměšný mužův hlas a ona se, se sklopenou hlavou otočila. Pak pohlédla na muže jak si na ruce nasazuje tygří drápy.
„Co…co chceš dělat?“ Vykoktala ze sebe nejistě.
„Protivila ses proti zákonu…zradila svou rodnou vesnici…nezasloužíš si nic jiného než smrt.“ Řekl tajemně.
„Já nikoho nezradila!!! Řekla sme jen svůj názor!!!“ Začala na něj řvát.
„Zradila vesnici, za to tě nemine ten největší trest!!!“ Začal se k ní pomalu přibližovat.
„Proč…“ Zableskli se jí v očích slzy.
„A víš co je největší sranda?! Až tě najdou mrtvou, tak to hodí na toho tvého Uzumakiho! Uzumaki zabil svou věrnou…nezní to pěkně?!“ Začal se smát.
„Cože?!“ Začali jí téct slzy.

…a hází jejich smrt tobě na vrub.

„Tys mě neslyšela?? Tak ještě jednou!! Tvojí smrt přičtou Uzumakimu.“ Začal se smát.
„Čemu se směješ?“ Vykřikla nechápavě.
„Víš co je tu k smíchu??“ Byl čím dál tím blíž k ní. „Zemřeš pro něho, a jemu to jen uškodí…jaká ironie.“ Smál se tajemně.
„To..to ne…to nemůžeš!“
„Já?? Snad my! My teď můžeme všechno!
„Kdo…kdo my? O..o čem to mluvíš?“ Vykoktala se a s obličejem plným strachu mu hleděla na masku.
„Anbu root! S Danzouem v čel ovládneme Konohu!!! Pardon…oprava…už jsme ovládli.“ Začal se napřahovat k první ráně svou naostřenou zbraní. Hinata zavřela oči a očekávala první úder.

Naštěstí pro některé…

Žádná ale nepřicházela a tak otevřela oči, asi centimetr před nimi se mužova zbraň zastavila.
„Sakra, co to je!!!“ Začal řvát chlápek. Hinata v tu chvíli procitnula a odskočila od znehybněného muže.
„Jsi v pořádku?“ Řekl chlapec stojící za mužem při pohledu na ní. Vystrašení dívka chvíli nečině stála a hleděla na něho.
„D..díky Shi…Shino.“ Vydala ze sebe své díky.
„Uteč, já ho zdržím!“
„Co… co to říkáš?!“ Nechápala svého kamaráda.
„Ten jed nevydrží věčně, neměl jsem čas ho dokončit! Uteč! Schovej se, já se o něj postarám.“ Řekl a dívka přikývla.
„Nikam nechoď ty malá dě*ko. Když utečeš, stejně si tě najdu!“ Ale to už byla dívka na útěku. Shino se na ní naposled ohlédl a to byla chyba. Anbu procitnul dříve než čekal…ohromná bolest zalila jeho záda…kapky zelené tekutiny začali dopadat na zem. Voják si ho ještě chvíli podržel za kapuci aby mohl přidat další, teď již smrtelný zásek. Při jehož vykonávání se jeho zbraň zasekávala o chlapcova žebra…
Muž nechal Skinovo tělo na místě a pokračoval dál za svou původní obětí.

…už jiní prokoukli Danzovo plány a …

„Pojď sem…já říkal že si tě najdu!!“ Ozývalo se za prchající dívkou.
„Sakra…co se stalo…Shinovi?! Problesklo Hinatě hlavou a zatočila za další roh.
„Mě neutečeš…“ Hin se ohlídla ale nikoho neviděla. Náhle jí něco chytlo za pusu a zatáhlo de dveří vedoucích do sklepení nějakého domu. Dívka chtěla začít řvát ale dotyčný jí to nedovolil. Když už si byl jistý, že je v klidu pustil jí a ona mu pohlédla do tváře.
„Kibo?!“ Vyhrkla údivem. On jí ale opět zakryl rukou pusu. Byli v nějaké tmavé malé místnosti.
„Kde jsi?? Mě neutečeš!“ Šmejdil muž okolo poklopu do místnosti kde se ukrývali. Poté si ho všimnul, rozrazil víko nakoukl dovnitř a zařval.
„Mám tě!“
Hinata se ulekla…. Místnost byla prázdná.
„Klid.“ Podíval se na ní Kiba.
„Ale, co když nás najde?“
„Tahle chodba je dobře schovaná, kdyby mi o ní neřekli, tak o ní taky nevím.“ Pousmál se na ní aby jí uklidnil.
„A kam to vlastně jdeme??“
„Uvidíš.“ Pousmál se opět a oba strnuli před dalšími dveřmi.

…slučují všechny, co se jim protiví Danzovo politika, nebo ty, co ti věří.

Poznámky: 

Tak tu máme dalšího psance Laughing out loud co dodat Shocked no…já nevím Smiling snad jen chudák Shino Sad

4.984615
Průměr: 5 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 11:02 | Ninja už: 4192 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Chudák Šino Sad Snad není zabitý... to by byla škoda. Ale je fajn, že v Konoze stále funguje odboj. Přeji Hinatce nějakou romantickou chvilku s Kibou (nebo Šinem, pokud je naživu), aby jí to vynahradilo, že je Naruto zrovna se Sakurou.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Matsue Nagasaki ...zrůda
Vložil Matsue Nagasaki..., Ne, 2009-08-09 23:44 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

ty....ty-ty-ty-ty-ty-ty-ty jsi ták brutální!*sedí schoulená na židli a klepe se strachy* chudinka Shino, co z toho má? Sad ale musím uznat, že tenhle díl se povedl Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Út, 2008-09-02 20:48 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

To bylo skvely,fantasticky,famfarovni proste skvelej dil, jen skoda toho Shina.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-09-02 18:51 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No, oběti být musí!!! Eye-wink Dej jich o trochu víc příběhu to neuškodí... tobě možná jo!!! Sticking out tongue (Pšššt to jsem nebyla já!!! xDDD) Moc dobrý... propracování a děj jsou skvělý!!! Smiling Asi plýtvám dechem když prosím aby byl smutný konec co?!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-09-02 16:29 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tys zabil Shina! Ty...ty...hovnivále! xD (lol...ty víš xD) to bylo kruté...au žebra...ale byl to mazáckej díl xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Út, 2008-09-02 14:32 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Jeden z najlepsich dielov... chudacik Shino. Uz sa tesim na dalsi

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Po, 2008-09-01 20:55 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

AAaaaaaaa TV Bijuu škandáll... škandálll... ja si az ted vsijm ze je tu novej díl Smiling.... a zase výtečnej Smiling

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-09-01 14:17 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

super dielik ale chudak Shino

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Po, 2008-09-01 12:05 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

oh.. já nemám.. písmen... Shocked to bylo... mezihvězdný! Jen tak dál, ale už radši nikoho nezabíjej Eye-wink Kakashi YES !! Kakashi YES !! Kakashi YES!!

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Po, 2008-09-01 11:14 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Když ses mě ptal koho mám míň rád. Tak jsem tušil, že to skončí takhle. Každopádně Shino si to nezasloužil. Jinak, jako vždy hodně povedený.

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-09-01 11:03 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

jujky...Shino, drápky...no třeba ještě schytnul lepší osudXDD. Další skvělej dílek Pary, jen tak dál Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-09-01 07:18 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Muhehe xDD...Hinata blízko smrti ...to sa mi páči xDD...no dobre, som ticho Laughing out loud ...Dokonalý diel Pary Kakashi YES

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Po, 2008-09-01 07:12 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

bwhaha partyzáni Laughing out loud

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Po, 2008-09-01 00:04 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

No ďalší diel je tu a ako vždy paráda Laughing out loud
Len tak ďalej a šup šup ďalší Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-09-01 00:00 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Niee, Shinečko to dostal? Sad Jooj...
Ešteže ma Hin vždy niekoho poruke, kto jej pomôže...
Výborný dielik, taký akčný, smutný a až príliš rýchlo prečítaný Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-08-31 22:07 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

ten Danzou! nesnáším ho, chudáček Shino, tohle si teda nezasloužil Sad
doufám, že bude nějaká hromadná vzpoura a sesaděj ho, dědka plesnivýho Smiling jo, jinak...suprovej díl

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-08-31 21:50 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Heh, už chápu co jsi myslel tím, co by bylo nejhorší pro Hinatu... chudák holka... a hlavně chudák Shino...
Jinak... drápky - skvělá zbraň xD (hm.. sesta pořád otravuje... xD)
Zkrátka - skvělý dílek Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2008-08-31 20:48 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

juj moc zajímavé fakt Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Ne, 2008-08-31 20:37 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

Danzo.. ten zmetek xD ja ho zabiju.. nebo aspon nakopu zadek a Rooťakum taky xD xD.. ne tak zase klidek.. xD
tenhle dil byl super, ale ten Shino Sad

Obrázek uživatele Captain ANBU
Vložil Captain ANBU, Ne, 2008-08-31 20:24 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

TYYYYY jakto že jsi zabil shina ??!?!?! to jsem já (bůh) nechtěl !!! jinak good povídka Laughing out loud

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2008-08-31 20:19 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super.
Toto je jedna z NAJ poviedok.
Strasne sa mi paci .
Uz sa tesim na dalsi dielik.
Laughing out loud

Obrázek uživatele xxxNARxxx
Vložil xxxNARxxx, Ne, 2008-08-31 20:18 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Perfektný diel ako každý Smiling len tak ďalej teším sa na ďalší diel