manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 10 - důvěra je důležitá

Hleděla z okna nemocnice do vesnice utápějící se v dešti. Její týmový kolegove ještě spali, ale ona od doby co kazekage s Narutem odešli nezahmouřila oka. Nemohla spát, hlavou se jí prohánělo hodně myšlenek.

„Proč nespíš??“ Ozval se za ní mužský hlas.
„Nemůžu usnout, mám hlavu plnou nezodpovězených otázek.“ Řekla smutně.
„Na to mi pomáhá čtení.“ Pousmál se Kakashi.
„Pořád nemůžu uvěřit, že jsem úředně mrtvá.“ Hleděla na kapky deště, stékající po okně.
„Tobě se to možná zdá zvláštní, ale ve světě shinobi to není novinka.“ Ozval se druhý mužský hlas. Otočila se.
„Vy už jste někdy byli prohlášeni za mrtvý??“ Vykřikla na oba shinobi, ležící v nemocničních postelích.
„Všichni co se stanou anbu jsou označeni za zemřelé. Změní se jim totožnost tak aby byli ochráněny jejich rodiny “ Řekl smutně Yamato.
„Myslím že mě za mrtvého označili již 2krát, ale nejsem si jistý. Jednou když sem plnil misi a podruhé když jsem se stal anbu. Naštěstí jsem se poté mohl vrátit zpět ke svému pravému jménu, jelikož nemám rodinu.“ Pokýval smutně Kakashi.
„To je smutné.“ Řekl a otočila se zpět k oknu.
„To nebyla jediná věc co tě trápí.“ Řekl Kakashi. Sakura mlčky hleděla z okna a na jeho slova nereagovala.
„Trápí tě Naruto??“ Řekl na její adresu Yamato.
„Jak by mě mohl netrápit.“ Řekla smutně.
„Myslíš na to jestli opravdu mohl zabít Tsunade??“
„Proč se ptáš, když to víš Kakashi.“ Zavrtěla smutně hlavou.
„Jediný, kdo ti na to může dát odpověď je on.“ Zakoulel Yamato očima.
„Koukám že už jste všichni vzhůru.“ Zjevil se ve dveřích Kazekage s bratrem v zádech.
„Kde máte Naruta??“ Řekla Sakura udiveně a zároveň smutně, když si všimla že s nimi není.
„Na střeše, vypadá že má výčitky.“ Pohodil Gaara rameny.
„V tomhle dešti??“ Vykřikla a vyletěla ze dveří. Gaara se za ní jenom otočil.
„Mám otázku.“ Řekl Kakashi.
„Ano?“
„Říkali jste včera, že to bylo divadlo na obě strany. Nějak to nechápu.“ Řekl Kakashi s údivem. Gaara se pootočil na Kankura, ten si jen povzdychl.
„Když se tehdy Naruto přiznal že Tsunade zabil, ani já ani Temari jsme nevěděli že hrají divadlo. Mě to řekl až těsně před tím než jste měli odejít zpět do konohy. Temari se to dozvěděla až poté co jsme vás převezli do nemocnice.“
„Proč to tobě řekl před tím než jsme měli odejít a Temari až poté??“ Nechápal Yamato.
„Protože mě potřeboval.“ Zašklebil se a ohlídla na Gaaru.
„Ah už rozumím.“ Pousmál se Kakashi.
„Nechápu.“ Zakroutil Yamato hlavou.
„Tehdy, když na vás Naruto zaútočil, potřeboval aby se do toho nezapletl příslušník root.“ Zašklebil se Kankuro.
„A tys použil své loutkářské umění na to, abys se nemohl hýbat a jen nečině přihlížel? Chytré.“ Pousmál se Kakashi.
„Ano, je vidět že ti to pálí, ostatně jako vždy. Už tehdy, když Narutovi sundával pouta jsem ho měl ve své moci, ale nechal jsem ho volně se hýbat. Pak když Naruto zaútočil jsem využil svého umu abych s ním odskočil do rokliny, jenž odděluje písečnou od pouště a nechal ho nečinně koukat, musím uznat že se ani moc nebránil.“
„Ale kdy jsi byl?? Musel si být někde, kdes na nás viděl ale mi si tě nevšimli.“ Podivil se Yamato.
„Byl jsem skryt ve svitu slunce, nahoře nad roklinou. Skvělé místo pro tuto operaci. Jenom jsem si byl přinucen vzít žlutej ohoz, abych splynul se slunce.“ Zatvářil se naštvaně. Gaara ho s úsměvem chytl za rameno.

Sakura rozrazila dveře na střechu a vešla do deště, který jí ihned zvlhčil vlasy a promočil oblečení. Byl opravdu intenzivní. Chvíli se rozhlížela okolo sebe a pak ho spatřila. Byl opřen o jeden ze vchodů na střechu nemocnice, celý promočený a smutně hleděl do země. Přišla až před něj a ustaraně se na něj podívala. On, jakmile si všiml jejích mokrých nohou, si jí přejel smutným obličejem zdola nahoru a opět zpět dolů.
„Můžeš mi říct, co tady děláš??“ Řekla starostlivě a snažila se mu podívat do tváře.
„Sedím…“ Řekl smutně.
„To vidím. Ale proč tady?“ Zeptala se nechápavě a začala se třást zimou.
„Protože nebe má stejnou náladu jako já.“ Podíval se na ní. V jejích očích se cosi událo.
„Kam se poděla tvá věčně dobrá a bojovná nálada??“ Řekla nevěřícně při pohledu do jeho očí.
„Nevím.“ Sklopil opět hlavu.
„Co tě trápí??“ Sedla si proti němu na mokrou střechu nemocnice.
„Víš kam se poděla? Zmizela, stejně s důvěrou lidí z konohy? S tou, kterou jsem si budoval už do mala. Snaha ukázat že jsem dobrý člověk, že se mě nemusí bát a že se jednou stanu hokage. To že nejsem stejný, jako ta zrůda ve mě. To všechno se zhroutilo. Už mi nikdo nevěří.“ Začali mu téct z očí slzy a i přes silné kapky deště si toho Sakura všimla.
„Jak tohle můžeš říct?? Ještě stále jsou lidi co ti věří.“ Postavila se.
„A co ty?? Sakuro-chan? Věříš mi??“ Zeptal se a podíval se jí do očí. Zeptal se na to, na co se ona ptala celou noc sama sebe a nenalezla odpověď. Srdce jí říká věř, ale v mysli měla pochybnosti. Chvíli byla jako v transu.
„Znáš ho tak dlouho! Vždy tě chránil, vždy stál při tobě! Vždy byl na blízku když jsi byla v nebezpečí! Není jako Sasuke, ten který by ti byl schopný i ublížit a nejednou to udělal! On byl vždy s tebou!“ Projelo jí hlavou a na její tváři se objevil malinkatý úsměv.
„Věřím ti.“ Řekla a podala mu ruku. On se na ní trochu nechápavě podíval ale pak jí chytil a ona mu pomohla vstát.
„Pojď dovnitř, tady není zrovna příjemně.“ Řekla a znovu se zatřásla zimou. I jemu se vrátila dobrá nálada. Objal jí a poté se oba vrátili dovnitř.

Poznámky: 

Chvíli to trvalo, ale nakonec je to tu Smiling Doufám že vám to vynahradilo to čekání Laughing out loud Nějak jsem se do psaní pořád neměl Smiling ale snad to už bude lepší Smiling

4.97143
Průměr: 5 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 10:56 | Ninja už: 4193 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: V Písečné prší! Tak to jim přeji Smiling A těší mě, že ANBu nebyl až taková lama, jen byl holt na provázku... na jeho trudném osudu to však již nic nezmění. Sakuře ten závěr přeji (V souladu s první kapitolou bych ho přála i Hinatě Laughing out loud).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-09-01 06:57 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Krásne Pary Smiling ...perfektný diel Kakashi YES ...neviem čo mám dalej dodať

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 22:10 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Díl bez krve? Pary, co se děje? NE dělám si srandu, skvělý. Smiling

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-08-31 13:37 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

na tebe nějak nezvykle smutný....ale dobrý xD Sakča je charakter xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Pá, 2008-08-29 23:02 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

peknucky dielik rychlo dalsi

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-08-29 18:06 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

bomba díl a dobře vystižený název Smiling
tahle série se mi fakt líbí a vůbec nevadí, že sis dal s psaním na čas, když je to pak takhle famózní dílo Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-08-29 13:23 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Ááááá příspěvek číslo 1500 je na světě Laughing out loud tak a teď se de děkovat Smiling
Seiber: ale sem rád žes to napsal Eye-wink díky
Krian: divnej název pro TV ale co nadělám Laughing out loud díky Smiling
jobek: pokusím se Laughing out loud
helgast: díky Smiling
Akitawa: zastřelím tě!! zase si něco nakousla Laughing out loud ty se dalšího dílku nedožiješ! Laughing out loud
love_kakashi: měl sem už rychlejší série Laughing out loud pár lidí co to čte by ti mohlo povídat Laughing out loud
sorafay: urážíš starší díly jako Laughing out loud njn (musel sem se optat co je to melancholický Laughing out loud ) ale pohoda Cool , co by se mělo rýsovat ?? Laughing out loud
Aniqua: THX Smiling
nettiex: ehm...eh Laughing out loud kratší už tu nešlo ? Sticking out tongue jo je důležitá Laughing out loud ale myslím že není 100%ní Laughing out loud
Uzumaki Naruto-san: hmm, chtěl sem neutrální povídku Smiling takže to taky dodržím Eye-wink snad Laughing out loud
San Inuzuka: já sem ti to řikal Laughing out loud njn, musel ze sebe pro dobro mise udělat šaška Laughing out loud chudák Smiling

Tak všem opět moc ARIGATOU Smiling
HEH, zase přesmajlíkováno

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-08-27 21:13 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Musim přiznat že mi to už nepřipadá tak dlouhý!!! Sticking out tongue Ae to jenom že na mě netlačí čas!!! Eye-wink Je to dobrý... dokonce moc dobrý... ae představa Kankura ve žlutým... šílený!!! xDDD Fakt good těšim se na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, St, 2008-08-27 21:08 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Paradni dilecek, ten konec se mi libil a ze by byl par NaruSaku?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-27 16:54 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jo, trochu melancholické... no, pravda, důvěra je důležitá...
Skvělý dílek, jen tak dál!

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-08-27 11:45 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Naozaj skvela poviedka.
Uz sa tesim na dalsi dielik.
Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-08-26 21:44 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teda, Pary, Psanec je diel od diela lepší a lepší Smiling
Tento bol taký melancholický xDD Ale výborný Laughing out loud
Už sa moc teším na ďalšie pokračovanie...
Hm, začína sa tam niečo rysovať alebo sa mi to len zdá? xDD No nič...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Út, 2008-08-26 21:14 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

huh xD tyvado.. uz desatej dil jo? to tak rychle utika.. Smiling
a tenhle dil.. jako vzdy zeo.. skvely Kakashi YES xD

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-08-26 20:57 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

jjj už to určo bude lepšíXDDD no moožná.....rači nic Sticking out tongue !!! Další super dílek, rychle pokráčko Laughing out loud !!

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Út, 2008-08-26 20:20 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

vyborne

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2008-08-26 19:55 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno zase skvělej novej dílek.... co jen říct? prostě jen toto: honem další díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Út, 2008-08-26 19:25 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

tak tedy... Tv Bijuu, jak to rict... no... zase jako vzdycky Bezva super supa maso... no proste super Smiling

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Út, 2008-08-26 19:00 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Je asi zbytočne písať, že je to skvelé Smiling ale napíšem to Sticking out tongue Teším sa na ďalší diel Smiling ... len tak ďalej Laughing out loud