Jak jsme vyháněli Naruťáky - 6. kapitola - Krkolomné pády
Characterless pídící se po dalším dílu Shipuundenu
Dívka mající ve vlasech červené proužky klikala na tlačítko myši a přeskakovala z jednoho odkazu na druhý. „Uf, no za tu dobou, co už tohle dělám, bych si snad mohla pamatovat, kudy se tam dostanu nejrychleji. Nemusela bych proklikat hromadu stránek, než bych se dostala, kam potřebuju.“
Proti ní se na obrazovce objevil výčet dílů jejího oblíbeného seriálu. Čekala, až vyjde ten nejnovější s českými titulky. Objevila ho zanedlouho, ale kdyby si bývala přečetla seznam novinek, byla by rozhodně opatrnější.
„Asi to chtěli zvýraznit, že je to nový,“ řekla si pro sebe a klikla na další odkaz, který byl tučně zarámovaný. Jakmile to však udělala, začaly se dít naprosto nevídané věci. Web Konoha.cz zmizel z obrazovky a nahradila ho nefalšovaná černá díra, která rotovala a přitahovala dívku k sobě. Ta neviděla lepší řešení, než se rychle něčeho chytit, aby nebyla vsáknuta tou příšerou, co se podle všeho do té doby schovávala v nitru jejího počítače.
„Né!“
Opěradlo židle nebylo dobrou volbou. Vzdušný vír stáhl dívku s sebou do neznáma.
Probudila se na ulici, ale ten svět, ve kterém se ocitla, byl jaksi barevnější. Zdejší móda vůbec neodpovídala tomu, co měla Characterless na sobě. A úplně se zděsila, když si to k ní namířili dva chlápci, celí v zeleném.
„Kruciš! Proč já musela spadnout zrovna sem?“ Přitom by se měla radovat, že se jí poštěstilo dostat se do Naruto světa.
„Maito Gai a Rock Lee. No to jsem teda dopadla,“ zabručela a chystala se prchnout, to už však ninjové došli až k ní.
„Zdravíme, ztepilé děvče. Jste zdejší?“
Co ten divný pohled? Aha, dyť já vlastně nemám čelenku. „Ehm… jsem tu na… na studijním pobytu a... no a momentálně si hledám ubytování.“ Malinko se zakoktala.
„Lee, buď tak laskav a doprovoď tuhle slečnu k naší Hokage.“
„Rozkaz, Gaii sensei!“ zasalutoval kuk s hrozně tlustým obočím a ihned vykročil vpřed. Characterless nezbývalo, než se vydat za ním.
Povídkářka Rika upravuje svůj seznam fanfiction
„Kolikrát mi ještě zmizí ten seznam tlačítek pro úpravu? Dneska mi to snad ten počítač dělá schválně.“
V tu chvíli se jí cosi mihlo před očima, chňaplo po ní a protáhlo monitorem. Zatímco se rvala s tou neznámou obludou, která jí ze všeho nejvíc připomínala zhmotnělého ocasého démona, propadala se do zcela jiné reality. Co je to za hloupé triky? Ale Rika je bojovnice a s tím přeludem se okamžitě pustila do křížku. To něco ji ošklivo pokousalo a pak odběhlo. Zůstala ležet v lese.
„Hej Akamaru!“ Co tam zase hledáš?“ Hnědovlasý kluk v šedé bundě se běžel podívat za svým psím přítelem. „Holka!“ Přehlédl situaci. „A pěkná!“ Přiklekl k ní. „Pěkná polízanice.“ Opatrně ji uchopil. „Cestou domů se stavíme v nemocnici. Pojď, Akamaru!“
Rika se probrala v Konoze. Ležela na bíle povlečeném lůžku. „Kde to jsem?“
„Vítejte ve Skryté listové vesnici, slečno. Ošetřily jsme vám ty rány.“
„Jaké?“ Toužila se podívat do zrcadla. Pořád si myslela, že to bude jen nějaký hloupý vtip. „Jak jsem se sem dostala?“
„Přinesl vás mladý pan Inuzuka. Čeká venku. Mám ho zavolat?“ Zdravotní sestřička byla víc než ochotná.
„Ehm… myslím, že si radši zas lehnu.“ Rika zvolila diplomatické vyklizení bojiště. Vysvětlování si ještě užije až až.
Pilná včelka sorafay v pozdních večerních hodinách schvaluje povídky
Svědomitá editorka fanfiction sekce si povzdychla, že dnes je toho skutečně nějak moc. Chystala se už skončit a jít si lehnout, když tu ji upoutalo jakési poblikávání v rohu obrazovky, a tentokrát to nebyl blikající avatar některého ze členů Konohy.cz. Bylo to něco, co tam vůbec nepatřilo. Měla by napsat některému z administrátorů, aby tu divnou věc odstranili. Chtěla si udělat snímek pomocí printscreenu, aby měla jistotu, že se jí to přece jen nezdálo. Trhla však s myší příliš rychle a nechtěně se toho poblikávajícho čtverečku dotkla. Nic neviděla, protože všude kolem ní bylo plno světla, a jak v něm tápala, dostala se někam, kde by ji nikdy nenapadlo, že se ocitne. Ale už vůbec ne, že se jí podaří zaklínit se za popelnicí, a jakmile se trochu pohnula, nadělalo to příšerný hluk.
„Moja, kde si to zase vliezla,“ posteskla si, ale vzápětí ztichla, protože uslyšela ve své blízkosti dosti naštvaný hlas.
„Kdo se to tam schovává? Okamžitě vylez, dattebayo!“
Snad to není… Naruto? „Keby to tak išlo. Potrebujem od niekoho pomoc.“
Blonďatý ninja se zatvářil rozpačitě a pak si ten problém šel obhlédnout zblízka. Chvíli váhal, než odtamtud sorafay vytáhl.
„Jak ses tam proboha dostala?“
„Nešťasné upadnutie. To sa stáva. Ehm, ďakujem, chlapče...“
„Uzumaki Naruto.“ Natáhl k ní ruku, hned ji stiskla. „Jednoho dne se stanu Hokagem a všichni mě budou uznávat!“ dodal ještě.
Sorafay si oprášila oblečení a podívala se na něj, nepřestával se culit.
„Tak půjdeme.“
„Kam by si ma chcel akože vziať?“ nechápala.
„Do mého bytu přece!“
Podlomila se jí kolena, tohle vážně nečekala. „Čože? Tam...“ Zarazila se v půlce věty a pomalu se vydala za ním. Ubohý Naruto! Ty bys nepoznal nepřítele, ani kdyby před tebou tancoval nahatý!
Lenuřin pokoj
Spící dívka pro jednou zapomněla vypnout počítač, jehož obrazovka teď sytě zářila. Kdyby do něj nyní někdo nahlédl, mohl by spatřit všechny její poklady, o což by určitě ani trochu nestála. Klidně spala a netušila, že se právě děje něco nanejvýš podivného. Z obrazovky vylezli dva muži v černém oblečení, popadli spící děvče a vtáhli ho do svého světa. Proč? To je právě ta největší záhada.
Lenura spokojeně pochrupovala, když si všimla, že je tu větší zima. Probudila se, poplašeně se rozhlédla a zjistila, že leží na zemi jen v pyžamu a zády se opírá o památník padlých. Konoha? Jak je to možné? To je tedy pěkně živý sen. Zaslechla kroky a rychle se přikrčila za černým mramorem. S úžasem pozorovala, jak přichází Hatake Kakashi a smutně hledí na jména dávných přátel. Hlavně se neprozradit! Jak by to vypadalo, kdyby se mu teď ukázala? Počkala, než odešel, a pak si zalezla do křoví, nějak to zde přečká, stejně už svítá.
Ketsueki, ležící, spící
Poslední členka nedobrovolné výpravy do Naruto světa měla stejný problém jako Lenura, ačkoli se přecej en v něčem lišil. Místo cizích mužů byla vtažena do jiné reality obrovským slizkým jazykem, který ji celou obalil, aniž by to postřehla. V domnění, že stále ještě leží na polštáři, se na něm uvelebila pohodlněji.
Když se probouzela, zaslechla šumění. „Vítr?“ zamumlala ze spaní. „Že bych nezavřela okno?“ Otevřela oči a zjistila, že leží na poušti. „Kde se tu vzala poušť?“ Pak si uvědomila, že má na sobě noční úbor.
„Pane! Leží tu člověk!“
Zaclonila si oči, aby neviděla ty, kteří se k ní blížili.
„Co tu děláš?“ zeptal se jejich velitel. Ten hlas… není to…? Odtáhla ruku a hleděla přímo do očí dvěma písečným ninjům a… Gaarovi.
„Budete mi věřit, když řeknu, že doopravdy netuším, jak jsem se tu ocitla?“
„Bude nejspíš dezorientovaná!“ prohlásil jeden z vojáků.
„Možná trpí ztrátou paměti, Kazekage-sama,“ odvážil se říci druhý.
Ketsueki se v duchu zaradovala. Bude lépe, když je při tom nechá. Jak by jim asi tak vysvětlila, že do jejich světa nepatří?
„Vezmeme ji s sebou,“ rozhodl Gaara nakonec. „Ale raději jí dejte něco vhodnějšího na sebe.“
Každý z vojáků předal dívce část svého oblečení, které si přehodila přes ten naprosto nevhodný noční úbor. Všichni čtyři se vydali do Suny.
Tak, celá výprava nám už odcestovala. Příště se dozvíme, co provádí Alea a Mirindaaa-chan
Misia L:
Ummm... čo chcel ten Naruto s ňou v jeho byte robiť? to je jediná otázka, ktorá mi víri hlavou teším sa na ďalšie príbehy z akatsuki tá Ketsueki, no keď ležala na piesku tak to obdivujem, že jej nebolo teplo ležať na zohriatom piesku nie je nič extra príjemné
Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!
Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008
jednou přijde pomsta, nikdo kromě mě ve stjným domě jako Naru být nesmí, di si klidně Leemu třeba
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
Proste kvelé tak ako aj predchádzajúce diely
*Wow, fíha, uf nestačí zírat, jak se to všechno mele dohromady*
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Už jsem se dočetla až ke všem členům, dobrovolně účinkjícím!! , výpravy.. Pěkný moc xD
Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným...
Lalija: Díky, to potěší
Kaze19: No to víš, je to pro některé poněkud drsné
Laitte: To jsem moc ráda
Sakura Sayuri Midori: Zase tolik nežárli
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Ježíííš:Dkdyž Rika zjistí že ji zachránil Kiba tak se s toho zcvokne:DJáá chci takyyy!:DKiba je muj!!!
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
(alebo keď dojdú nápady čo sem dať )
Jejkotku toto je skvělá povídka mňo idu na další díl
Akuma fansubs
Můj fanart
aaaa musím ísť hneď na ďalší diel
Miharu 美晴: Inu, tomu se nedá nic vytknout
Demonic_Angel: Jo, to víš, to zas bude další závislost, jak tě tak pozoruju
lady_anjelik: Jo, Rika měla vyloženě radost
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
hmmm to by chtělo scuka....
Styron to bylo úžasné , ty máš fantazii a celá výprava už je v Naruto světě a už se nemůžu dočkat na další, tahle povídka je vážně dokonalá a originální
Yuy, to je supeeer! Moc se těším na mojí nyní už nenaruťáckou sestřenku, která už trpí pouze a jedině závislostí na DeiDeiovi
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
Jsem OROfil...a to takový, že naprosto nenapravitelný. Proto rovnou říkám...
OROCHIMARU JE MŮJ A BUDU SE ZA NĚHO PRÁT! (a byl můj i před tou děsnou vlnou jeho stoupající popularity. Byl můj více tehdy než dnes.
Nehodlám to opakovat, já vám tohle hádě NEDÁM! A kdo mi na něj hrábne, toho uškrtim!
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
T.a.r.a.n.e.e: Jo, to bude zajímavé Trpí závislostí? Oj, to je zlé
Lilithka: No, není nic lehkého jí tvořit, ale budu se snažit napsat pokračování brzy
Ookami Hime: Však se taky všechny naše holky sejdou
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
OMJ! Tak to je fakt dobré xDD Ako ten začiatok o mne, no skoro som padla zo stoličky xDD
Jaaj, Naruto je ale trdielko, fakt každému verí a takého cvoka si pustí k sebe, ale ja idem k nemu? Ja? Jemine xDD
Takže všetci sú už tam, kde si si ich predstavovala. To som moc zvedavá, čo pôjde ďalej
Je to výborné
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
teda ten Naruto...hned by si každého vodil domů to se celkem divím, když vím v jakým stavu se ten pokojík po většinou nachází
chudáci holky, takový noční únos, nejhorší to měla snad Ketsueki...na jazyku, no fuj, snad to nebyl Orochimarův? už se móc těším na další, začíná to být pekelně napínavý
hehe díky za soucit s tím jazykem...XDD
smrdíme až za chatu!
h***o jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme!
Když ráno na záchod jdeme,
celej barák posereme!
Na s**čku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!
Iron sólo: Sežer bobra,
zachraň strom
Všichni: Itadakimasu!!
Můj Valenth
to nemáš vůbec zač, ale při představě, že bych měla ležet třeba na Oriho jazyčisku se mi dělá husí kůže a vrací večeře
to sis asi nevybrala sama takový krutý osud, že?
hehehe... supér! Gaara *slint* no... hehe... jééé! Trochu závidim i Kibu Rice, ale Gaara mi bohatě stačí!! XD jsem zvědavá, co se tam bude dít... no a hlavně se už těším na pokráčko!!!
smrdíme až za chatu!
h***o jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme!
Když ráno na záchod jdeme,
celej barák posereme!
Na s**čku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!
Iron sólo: Sežer bobra,
zachraň strom
Všichni: Itadakimasu!!
Můj Valenth
Ketsueki_Gaara: Jo, to ještě nevím.
Alalinka: Oriho jazyk to nebyl, ten má co dělat s T.a.r.a.n.e.e A ne, Ketsueki o tomhle fakt nevěděla, ostatní taky ne.
sorafay: Jen se neboj, vypadá to jenom na přespání, zas takovej Naruto není, i když ho zaučoval Jiraiya.
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Hahá, a Styron aktivovala svoji tvořivou fantazii a další je na světě!
Pěknééééé, já se těším dááál!! xDD A potom se budu těšit někdy na sebe a Minata
Jsem ráda, žes tu tvůrčí krizi, nebo co to bylo , zažehnala ^^
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Minata: Tak ona to v podstatě krize nebyla, protože to by nepřibyla kapitola k žádný povídce. Ale tahle se pozastavila, teďka se zase pozastaví jiná Jo, ty a Minato, to bude ještě chvíli trvat.
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
jééé Styron to bylo skvělý!! Chichíí...Kibík *-* (neřeš mě, jsem na něj fakt úchylná xD)...já se tak těším na další
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Heh, v pyžamu? Tak vzácný výlet a já si vyjedu v pyžamu, no ještě že ne v noční košili
Těším se na pokráčko
*vylézá z hrobu a jde komentovat další díl* jak bych to řekl..............je to....užásný suprový a nevím co ješte fakt se to moc povedlo a těšim se na další díl
klasna: Tak to jsem moc ráda, že se líbí. Další díl bude určitě dřív, než tenhle
Lenura: Víš, že jsem o té noční košili vážně uvažovala
Rika: A já se omlouvám, že jsem tě nechala pokousat. Ale to by nejspíš nebyl Kibík
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
ty jsi má oblíbená autorka takže je samozřemost že se mi to líbí
Ještě že ne jen o spodním prádle to bych vážně měla těžký