manga_preview
Boruto TBV 11

Proměny 2-Noční návštěva

Viděla, jak někdo odchází po střeše pryč. Vylezla z okna na střechu a rozběhla se za tou záhadnou osobou. Najednou se ta osoba zastavila a promluvila chladným hlasem.
„Dlouho jsme se neviděli.‘‘
„Co po mě chceš!!!‘‘ zaječela Sakura na cizince, ale ten odpověděl.
„No, neumíš mluvil!‘‘ dodala zuřivě, ale cizinec se jen rozesmál.
„Co je ti k smíchu?‘‘ otázala ho protivně a založila ruku v pěst, ve které začala hromadit chakru. Cizinec se k ní otočil a začal si ji prohlížet, ale obličej měl zakrytý. Sakura začala nervóznět. Nebylo jí zrovna příjemné, že si jí prohlíží, měla na sobě jen tenký ručníček, který ji sotva zahaloval stehna. Hned ji naskočila husí kůže, protože jeho pohled směroval na její stehna. Trochu ucukla a začala pomalu couvat.
„Co, přišel si mě očumovat nebo co, nestačilo ti, když jsi mě pozoroval ve vaně!‘‘ znovu zaječela, avšak trochu rozzuřeněji.
„Sluší ti to, když se zlobíš,‘‘ odpověděl ji velmi těžce a hned se zakuckal. Chytil se za břicho pomalu se skácel na kolena. Těžce oddechoval a stále si držel ruku na břiše. A pak se pod ním objevila velká louže. Krvácel a to hodně. Sakura k němu pomalu přistoupila, natahovala k němu ruku, chtěla mu sundat kápí. Ale dřív než to udělala kápí spadlo samo. Ulekla se. Hned se zas její tváře třpytily slzami smutku i radosti. Úplně ji to vyrazilo dech, nemohla se ani pohnout ani promluvit.
„Sasuke, ‘‘ zašeptala zoufale a rozplakala. Zadívala se mu do tváře, opravdu to byl on.
Sasuke se jí svalil do náruče, lekla se, jeho celá hruď byla od krve.
„Utekl, jsem chtěl jsem tě naposledy vidět,‘‘ vydal ze se sebe těžce a pohladil ji po jí uplakané tváři. Ještě jednou se na ni usmál a zavřel oči, jeho ruka spadla a zem vedle něj.
„Ne, to není možné,‘‘ zašeptala zoufale Sakura a přitiskla Sasukeho k sobě.
Naruto, pojď jsem, teď tě potřebuji,‘‘ zakřičela Sakura a brekem. Pohledla do Sasukeho bledé tváře a omdlela vyčerpáním.
Sasuke se pomalu probouzel. Bylo mu však takové teplo a byl tak ospalý, že ani neotevřel oči a chtěl spát dál. Ale nakonec oči otevřel a rozhlédnul se kolem sebe.Uvědomil si, že je zdřejmě v nemocnici. Ležel v bíle povlečené posteli a na stolku vedle něj byla váza s čerstvou květinou. Chytil se za břicho, ale měl ho obvázané. Věděl, že musí zmizet a to hned. Ztěžka si sedl.
„Sakura,‘‘ zašeptal. Zvedl se a šel pomalu k oknu, ale ucítil bolest v břiše, která ho přinutila se zastavit, ale nejen to. Někdo ho pozoroval.
„Být tebou, tak bych nikam neutíkal,‘‘ promluvil a něj mužský hlas.
„Tohle není moc dobrý nápad,‘‘ znovu ozval pro změnu ženský hlas. Pak ho něco zasáhlo, nemohl se ani pohnou, začal se proti své vůli otáčet. Pohledl do tvářích těch co mu zabránili v útěku.
„Proč mě tu držíte, na to nemáte právo,‘‘ okřikl je.
„Ale máme.‘‘ Odpověděl Shikamaru přísným hlasem.
„Hokage nám to nakázala,‘‘ dodal a vystoupil ze stínu.
Sasuke začal pomalu zuřit.
„Uklidni se mi ti nechceme nic udělat,‘‘ řekla klidným hlasem Ina.
„Nechcete mi nic udělat ..hah.....to určitě, když mě tu držíte jako vězně,‘‘ zakřičel rozzuřeným hlasem. Ale vzpomněl si co se stalo na střeše.
„Kde je Sakura?‘‘ křikl na ně.
„Před měsícem ji pustily domů, už je jí dobře,‘‘ oznámila mu Ino.
„Měsíc, už tak dlouho, musím zmizet,‘‘ zašeptal.
Chtěl se otočit a vyskočit z okna, ale nemohl se pohnout.
„Co to děláš, pusť mě hned!‘‘ okřikl ho.
Shikamaru na něj použil svoje stínové jutsu, aby mu zabránil v útěku.
„Nemám na výběr,‘‘ odpověděl mu Shikamaru a udělal několik kroku k němu a on zas k nim.
„Co pak jste neslyšeli!‘‘ okřikl je arogantně.
Stínové jutsu přestalo působit, Sasuke měla v plánu utéct.
„A kam chceš jít, venku bys za chvíli nejspíš umřel hlady, tak si dej říct.‘‘ Prohlásila Ino a udělala několik kroku k němu.
„Jen se na sebe podívej ještě si se neuzdravil,‘‘ řekla, ale to byla pro Sasukeho poslední kapka.
Usmála se na ní a jednu Ině vrazila, ta se zapotácela, ale Shikamaru ji hned chytil.
„Copak si se zbláznil!‘‘ zakřičel na něj zuřivě Shikamaru.
To už ale bylo pozdě, protože Sasuke už mizel v dály. Ino a Shikamaru nečekali a šli za ním. Ale nikde ho nezahlídli a tak utíkali k Tsunade.
Shikamaru rozvalil dveře.
„Tsunade-sama utekl!‘‘ vyklopil na ni.
Tsunade, která spala na stole se hned probudila a na čele objevila obrovská vráska.
„Shizune svolej jednotku ANBU, ať ho najdou, tak dělej!!‘‘ Zakřičela přitom praskla rukou o stůl, až zněj udělala hromadu dříví. Shizune poslechla a odběhla pryč.
Všichni už byli zvyklí na Tsunadiny výkyvy nálady.
„A vy!‘‘ podívala se na Ino a Shikamara.
„Hned ho běžte taky hledat, nejspíš utekl za Sakurou ,tak se k ní běžte podívat,‘‘ přikázala jim.
Ti dva hned poslechli a vyrazili pryč.
Mezitím se před Tsudinym stolem, ze kterého zbyla jen hromádka objevila skupina ANBU.
„Volala jste nás?‘‘ promluvil jedem z nich.
„Ano ihned najde Sasukeho přiveďte ho ke mně!!‘‘ Okřikla je a v tu ránu zmizeli.

Poznámky: 

Další díl s názvem:Proměny-Změnil se nebo ne

4.9375
Průměr: 4.9 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-10-19 21:27 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazoo až na ty překlepy xD Ale jinač fakt pěkný

Jsem fanda:

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Út, 2009-04-28 07:51 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Takže jsem na konohu zavítala opravdu po dlohý době, a zabloudila jsem na tvé povídk, kde to začalo jednou z těch tvých, a pak sem vlezla rovnou na tvůj seznam, ka tam se ted utáopim po půl roe ve čtení ff XD
Zapůsobila jsina ě svými žánry, i když je ještě co ladit, ale t i umě XD
Tyhle styli povídek miluju Smiling
Vážně boží -)
Jen sice ti tam párkrát utekly dst citelně překlepy z na místo mužského rodu na ženský(což mě místy dost pobavilo XD, OVŠEM V DOBRÉM MYSLU), a taky pář překlepů a nedoklepů, že to sem tam člověka na chvilku zarazil, protože t tím hned získalo na dvousmyslném podání, a vyber i , které je to správné XD
Ale jinak úžesné Eye-wink letim na další

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2009-04-28 13:55 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Moc ti děkuji. No překlepy, tohle je moje první dílo a korektorka mi ho ještě neprohlídla, ale určitě to opravím Laughing out loud

Obrázek uživatele Kiki
Vložil Kiki, Pá, 2008-08-29 19:14 | Ninja už: 6240 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

kraaasa, upa supa...tesim na dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Misaki
Vložil Misaki, Pá, 2008-08-29 15:07 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

To je krása!!! Fakt paráda plsss pokračkooo!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-28 20:13 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No to pokračuje naozaj dobre Laughing out loud
Takže to bol Sasuke, a ranený... Ale zase zdrhol. Hm, asi nebude Sakura moc nadšená. A ani Naruto xDD
Som zvedavá na nový dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.