manga_preview
Boruto TBV 11

Bratia Uchihovi riešia bordel v Konohe...a tiež niečo navyše... 001

Kapitola prvá

(...už ma naozaj vytáčaš!)

.........................

Táto spatlanina ako nazývam všetko čo sa mi páči Eye-wink vznikla po dlhom čakní na génia menom Chisaii Kyuubi, ktorá sa konečne so mnou rozhodla napísať spoluautorskú poviedku (nieže ma zaškrtíš cez net, keď si to prečítaš Laughing out loud ) a preto fakt vám vravím, prečítajte si to, lebo sa nestáva tak často, že sa stretnú dva geniálne mozgy Smiling (Chisaii tvrdí, že samochála smrdí) ale kto by ju mal chváliť ak nie ja?
Takže čakam ohromné množstvo komentárov na jej adresu a mne stačí ten jeden, že to z mojej strany ušlo, jo ;)


.......................

Skutočne krásne letné ránečko. Vtáčiky si štebocú v korunách stromov, slniečko svieti, vetrík povieva, všade vládne ranný kľud a pokoj.
Konoha sa zatiaľ len zobúdza do ďalšieho dňa, v ktorom bude mestečko znova potrebovať ochranu.
Ľudia by pomysleli, že dvaja toľko hluku nenarobia, a že to nie je ani možné. Ako sa totiž títo dvaja nasťahovali k sebe do toho veľkého domu, znie to akoby sa tam každý deň konal zraz metalistov. Niesli sa rôzne fámy a proste normálne klepy, ktoré pomiatli celé mesto.
Ak by sa vyskytla anketa o najschopnejšieho ANBU, tak by to rozhodne nevyhral ani jeden z dvoch bratov, keď boli spolu.
Ľudia nevedeli, či to je zo zlomyseľnosti ich piateho Hokage, ktorá sa skrátka chcela ľuďom pomstiť, že zabudli na jej narodeniny, alebo obyčajný kiks, ktorý sa už nedal vrátiť. Ale v podstate bolo absolútne šialenstvo týchto dvoch dávať do kopy.
V rannom hlásaní počasia sa už ľudia dožadovali pravdy, pretože im občas z neba k hlavám padal ohnivý dážď a horúci vietor, ktorý povieval k ním, neveštil žiadne ochladenie, ktoré hlásali sporo odeté rosničky. A to bol možný krach celého spravodajstva v Konohe.
Popularite uberali i tie krásne zábery v novinách, ktoré hlásali, že potenciálna ochrana Konohy padla pod priemer. To aby sa ľudia obávali ďalšieho nájazdu toho syčiaceho stvorenia s nádychom antického Drákuly. Len povzdych a ďalšie kliatby na dvoch bratov, ktorí sa práve prechádzali ulicami Konohy.
Mladší z dvojice len hľadel po okolí, tak hlúpo, že ho celé toto mesto už štve a nudí a bolo by dobré ho nejako prerobiť alebo zničiť. Starší ho ako vždy napomenul, nech prestane s takými kecami, lebo to môže znieť ako sprisahanie sa.
„Sprisahal som sa!!!“
Ozval sa hrozivý hlas ulicou Konohy, a za ním sa otáčali zvedavé hlavy občanov, ktorý tupo na nich hľadeli. Itachi pokrútil bezradne hlavou. Demencia jeho brata nepoznala zrejme hranice. Ustúpil preto od neho o krok, potom o dva až sa od neho úplne odpojil. Sasuke tak ostal sám vo svojom sprisahaneckom klube a keďže nemal žiadneho spojenca vo svojej plánovanej pomste, začal uvažovať o spáchaní harakiri. Až keď mrkol vedľa seba, zistil, že jeho brat ho ako vždy podrazil. V tom zazrel toho úskočného podrazáka v dave. Tak teda usúdil, že mu môže ďalej robiť kľudne zo života peklo, že si to rozhodne zaslúži za to, že mu ukradol ocenenie za naj ANBU roka. Pri jeho úžasne čertovskom úsmeve a myšlienkach ako „do troch minút strápniť svojho staršieho brata“ prebehol výkrik akejsi starej pani.
„Okradli ma!!!“
Sasuke sa uškrnul a už pálil k miestu nehody. Pri čom v strete premávky na križovatke vrazili do seba dvaja bratia. Jeden z nich cúvol a druhý padol na zadok.
„Dávaj pozor otrava!“
„Nepočul si také niečo ako starší a chytrejší majú prednosť?!“
Mladšiemu Uchihovi navrela na čele žilka. Fialový odtieň jeho tváre nesignalizoval, že by toto čudo malo práve najlepšiu náladu.
„A ty si zase nepočul, že samochvála smrdí?!“
Jediné čo skutočne nemohol vystáť bolo to, že jeho brat vôbec existoval. Tak to mal chudák v živote ťažké. Okamžite mu precvakli nervy, krv mu začala nebezpečne vrieť ako keď pred Naruta hodíte misku s rámenom, a prudko vytasil katanu.
„Okradli ma!!!“
Zvrieskla ženská Itachimu do ucha, ten sa zatrepal, tak taký prenikavý hlas nemal ani Sasuke, keď na neho po ránu vrieskal z kúpelne, že za sebou zanechal povodeň a že nech nechá trocha gélu na vlasu aj jemu. Ešte pár sekúnd mu zvonilo v otrasených ušiach. A keďže sa vie, že stredné ucho je centrum pohybu a reflexov, tak si neskoro všimol diabolského pohľadu sharinganu v očiach svojho brata a ostrie katany pri svojom krku.
„A čo ako chceš ako robiť s tým napichovátkom na bravčové?“ spýtal sa pobavene Itachi a sledoval rozzúrený výraz svojej druhej polovičky.
„Ja ti dám také napichovátko na bravčové!“
ohradil sa na neho dotknuto, ale v tom mu do uší prenikol ohromujúci škripot staršej dámy.
„Okradli ma! Okradli ma!“
Vrieskala hystericky ženská vedľa Itachiho, ktorý sa kyslo zatváril na svojho mladšieho bračeka. Pokrútil súcitne hlavou a zdvihol ruku. Sasukeho pohľad dvoch červených očiek sledoval jeden prst, ktorý pristal na jeho čele a ďobol ho do neho.
„...nie, nie...Sasíček...“
Mladší Uchiha stiahol katanu s povzdychom. No jediné, čo mu teraz kolovalo v tele boli hormóny, ktoré podporovali reflex, ktorý zdvíhal nohu, a mal chuť vykopnúť ľavačku tomu drzému človeku oproti do rozkroku. Pretože na rozdiel od ostatných, Itachi nemal žiadne slabé miesto, až na jedno.
Aspoň nebudú po svete behať také stupídne deti po Itachim, o vzkriesenie klanu sa postarám aj sám... Prečo inak by som si tak precízne udržiaval svoj vzhľad gigola Skrytej Listovej?
Už poznáte odpoveď.
Už sa chcel napriahnuť, že ho fakt kopne, ale ženská zase zvrieskla...
„To by už stačilo.“
Zaumienil si v duchu a červené oči sa zableskli. Toto nepočúval ani keď fanynky kradli Itachimu jeho súkromné veci bez povolenia! Opera sa tu tento rok nemala konať, tak načo precvičovať svoje hlasivky pred celou verejnosťou?! Už chápal prečo máva tento druh tak zvaného umenia tak nehorázne málo divákov, rovnako prečo sa koná iba raz do roka. Keby mali obyvatelia Konohy počúvať stále podobné jančiace scény viac než raz, určite by sa pridali do jeho spolku sprisahania alebo by aspoň spáchali to spomínané harakiri. Itachi sa pousmial nad jeho unáhleným konaním, no skôr než stihol hocičo urobiť, Sasuke sa pustil do sólo akcie. Nádherné ticho sa rozlialo ako morský príliv po okolitých uličkách ako aj do uší svedkov celej situácie.
„Konečne ticho.“
Utrúsil nezrozumiteľne Sasuke, keď sa daná otrava zosypala na zem v bezvedomí ako vrece zemiakov. Taktiež sa zaškeril na Itachiho ako dokázal daný problém vyriešiť aj sám, navyše bez jeho vtieravej pomoci.
„Vidíš, veľký brat? A zrazu je všetko vyriešené!“
Rozhodne mal zaujímavý spôsob riešenia detektívnych prípadov, to si všimol už dávnejšie.
„Nikto nič neukradol, nikto sa na nikoho nesťažuje, a ulice Konohy sú opäť bezpečné!“
Jeho reakcie boli rýchlejšie a efektívnejšie, to musel uznať aj Itachi.
„A čo teraz Sasuke?“
Pretože i keď Boli bračekove techniky teda zaručene efektívne, Itachi mal v šedej kôre zabudované niečo ako podozrievavosť so štipkou akéhosi koreneného tušenia, že sa bude konať niečo nekalé v priestoroch v jednej z budov v Konohe.
„Teraz si vezmem tvoje ocenenie za najlepšieho ANBU roku!“
Itachimu sa stiahlo čelo do nepekných tvarov, a div mu z nich nevysršalo celé Amaterasu. Sasuke sa začal smiať na spôsob starých hororov, v ktorom dominuje psychopat na opustenom zámku, ktorý vyrába svoje zombie špeciality na halloween.
„Skrátka na mňa žiarliš! Vždy si žiarlil a vždy budeš Sasíček. Som proste lepší, talentovanejší, krajší, zábavnejší a rozhodne…som krajší a krajší!!“
„Nútiš ma robiť nepekné veci Itachi!!!“
Sasuke sa na neho vrhol a tak sa tam driapali ako dva rozzúrené kocúre. Ani jeden si nepriznal chybu z čoho vyplynulo, že to bude dlhý boj! Veľmi dlhá bitka, o česť a o cenu ANBU roka, ale hlavne o to, kto je krajší a vtipnejší.
Nedalo sa však povedať, že by to niekomu nevadilo, preto do toho vletela rozzúrená Shizune a zbliakla po nich...
„Okamžite k Tsunade – sama!“
„To on!“
Okamžite zdvihol Sasuke prst k Itachimu tvári. Ten mu to opätoval.
„Nie to on začal!“
„Ty!“
„Nie! Ty!“
„Ty si to začal! Prvý si po mne zle pozrel!“
„Ty sa zle dívaš stále!“
Vyštekol po ňom Itachi. Shizune sa začali krížiť z toho oči. Rozhodla sa preto pre razantné riešenie. Zohla sa k dvom bratom, ktorý ostali na zemi a oboch ich chytila za uši.
„Tsunade – sama to vyrieši! Ale ak by šlo na môj názor...“
Zhlboka sa nadýchla a spustila krik a rev a všetko aby to počula celá Konoha a okolité dedinky, a aby to začul aj Kazekage, ktorý sa dnes určite nudí.
„...obaja ste totálne úbožiaci!!!! A nikdy v živote už ani jeden z vás nedostane cenu ANBU! Pretože ste ale veľký úbožiaci! A jediné čo vyhráte bude cena za najväčšieho úbožiaka!“
„Ale vyhrám ju ja!“
Skríkol Sasuke po Itachim.
„Nie ja!“
...sú totálne dementní

No krik, ktorý sa ozval ešte neskôr potom v mohutnejšom vydaní a buzerovanie, ktoré potom takmer ihneď nasledovalo už také nevinné ako zažili na ulici od sršiacej sopky Fuji Shizune určite nebolo. Pretože...Tsunade, bola absolútna atomovka!
„A to si vravíte Uchiha?!“
Skríkla Tsunade a praštila hŕbami spisov o stôl. Jej mrzutá nálada a blesky sršiace z oči, nenapovedali nič dobré. Sasuke iba ľahostajne odfrkol do vzduchu, Itachi sa však namiesto obvyklej arogantnosti začal ospravedlňovať 5. Hokage.
„To je neospravedlniteľné, Itachi! Osoba, ktorú ste mali chrániť skončila v nemocnici, s neznámou guľou na hlave a otrasom mozgu, očakávam, že mi to vysvetlíte... Obaja!“
Nasledovalo podivné ticho a za ním tiché šomranie a niečie nadávky.
„Sasuke?“
„Sama zakopla o vlastné nohy, ja za to nemôžem!“
„Ale nie! vy sa mi tam ešte aj pobijete! To čo je za reprezentácia našich najlepších shinobi?!"
Odporoval tvrdému pohľadu staršej dámy a zamračil sa nad Itachiho ľahostajnosťou. Kde je teraz, keď ho potrebuje? No určite! Vraj aký je starostlivý!!! Klamár...
„Sasuke?!“ vyrušil ho opäť rovnaký hlas.
„Čo stále chceš! Už som ti predsa povedal ako to bolo!“
Náhle sa ozvala osoba, ktorú by najmenej čakal.
„Tsunade.“
Predniesol Itachi z ničoho nič.
„Nebola to jeho chyba.“
Takmer sa neudržal na nohách! Čo to práve teraz najlepší spomedzi všetkých Uchihov povedal???
„Pozri mala si narodeniny, je tak? A my sme ti priniesli menší darček, takže čo keby si to celé nedorozumenie na chvíľku pustila z hlavy a...“
„Vy ste nezabudli?“
Spýtala sa ohromene, nečakajúc, že by si niekto po toľkej dobe vôbec spomenul.
„Ako by sme mohli...“
Upokojil ju a rýchlym švihom ruky sa pred Tsunade objavil vkusne zabalený darček veľkosti buika.
„Čo to môže byť? Žeby súdok toho najlepšieho saké, alebo mi konečne kúpili vlastný automat?!“
Rozplývala sa nahlas. Bola taká nedočkavá, taká natešená, že malý problém, ktorý doteraz tak zásadne riešili jej celkom vyfučal z myšlienok.
„Dobre, ale nech sa to už neopakuje...“
Vyrozumeli spomedzi návalu potokov slín, vytekajúcich z Tsunadiných rozochvetých pier. Saké, saké, saké, opakovala si dookola. Automat, automat, automat...
„Prekvapenie!!!“
Ozvalo sa nečakane a Tsunade od úľaku úplne onemela. Toto by určite nečakala, zahlásila si pre seba skleslo a sledovala osobu v trápnom kostýme rozkošného zvieratka. „
Tak čo ty stará vykopávka, to si nečakala, čo?!“
Spustil podnapito Jirayia prevlečený za rúžového zajačika a nemotorne sa vymotal z dekoračných ozdôb...

Poznámky: 

...myslím, že ďalší diel bude cubi dub, ak sa nám bude chcieť Eye-wink

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, So, 2008-11-15 11:57 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

strasne blby nerozumim ani 1 slovu fakt hruza

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Ne, 2008-11-16 16:42 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

a kto ti to káže čítať, keď nerozumieš???? Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2008-10-25 23:23 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jezusky tahle jsem se nepobavila hodně dlouho. Tak to se mocinky povedlo

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-10-25 23:02 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Holky, tak tohle je vraždaaa!!!!! xDDD Kvůli vám se musím smát do polštáře, abych nevzbudila celou nemocnici! Sticking out tongue Je to úplně dženiální, vážně nevím jak jinak to popsat! Laughing out loud Myslím že si tu chválu i zasloužíte, za tohle na sto procent. Smiling A já mažu na další díl. Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2008-08-28 22:41 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

LOOOOOOOL...Laughing out loud Já jsme se u toho tak smála až jsem se málem poto...Laughing out loud To bylo megaaaa...Smiling

Obrázek uživatele kotelmaniac
Vložil kotelmaniac, St, 2008-08-27 11:22 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

No parádní kousek. Tohle by chtělo cenu !!!

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), St, 2008-08-27 08:59 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Já... nemám slov Laughing out loud Tohle bylo geniální! Boží! Dokonalé! SKvělé! Megadokonalé! Laughing out loud *Ano, šílený záchvat smíchu jednéé šílené ocasé zrůdičky*

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-08-27 07:15 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jeeej, to je výborné xDD Jeden lepší ako druhý a obaja ako malé deti xDD
Holky, vaša spolupráca je geniálna, ja sa už moc teším na pokračovanie, lebo toto začína naozaj skvele Laughing out loud
Ako vidím, podplácanie je všade xDD Ale Jirka preoblečený za ružového zajačika? Nieee xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Strife
Vložil Strife, Út, 2008-08-26 23:53 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Heh tak ten konec sem fakt nečekal. Ale je to super, Uchihové se perou jako malý holky to je moc. Laughing out loud Těšim se na další díl, tohle se moc povedlo.

Obrázek uživatele Kral91
Vložil Kral91, Út, 2008-08-26 22:53 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Recepční v lázních

No, to je fakt niečo! Dielo dvoch geniálnych hláv. Taký príbeh by nenapísal žiadny smrteľník ktorý nemá talent spisovateľa, vidno že sa máme na čo tešiť.
A ten koniec s Jirayom, ten ma fakt pobavil, a ešte dlho aj baviť bude Smiling

Obrázek uživatele Sajuri
Vložil Sajuri, Út, 2008-08-26 21:29 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

„Tak čo ty stará vykopávka, to si nečakala, čo?!“....toto ma úlne zložilo na lopatky Laughing out loud
Tipujem, že teraz bude nasledovať Masaker z Kohohy Laughing out loud

Obrázek uživatele Nagaso
Vložil Nagaso, Út, 2008-08-26 21:23 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

mne to pride tiez smiesne ale uzasne


Akatsuki personality test -- Create and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele SuNSuNs
Vložil SuNSuNs, Út, 2008-08-26 21:10 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

( v kuse sa vála po zemi od smiechu)
Laterie a Chisaii vy ma chete asi zabiť od smiechu a sasuke s tým napichovátkom na bravčové výborné Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-08-26 19:19 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

LATERIE!!! Ja ťa asi zabijem!!! To čo bolo za poklonu na moju osobu, prestaň sa budem červenať Laughing out loud to ja musím ďakovať tebe, ty moje lepšie svedomie, no čo dodať, hádam sa to bude páčiť, pravda keď sa stretnú také dva (choré) mozgy tak je načo pozerať?

Uchiha brothers forever!!!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Út, 2008-08-26 19:22 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

vidíš to? ja som vravela, že ma budeš chcieť zaškrtiť Laughing out loud
Tak sme to dopatlali koleginka...vrhneme sa na druhú časť, až nás naši Uchiha brother osvietia Eye-wink

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Út, 2008-08-26 19:04 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Konecne sme sa vseci dockali spoluautorskeho diela od najlepsich spisovateliek na Konohe Smiling Je to uplne super Smiling ...som sa nasmiala pritom Laughing out loud ...typicky bratia Laughing out loud

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^