manga_preview
Boruto TBV 13

Tichá hrozba - 14.díl

"Ježiš tolik světla!"pomyslela jsem si otráveně a znovu jsem zavřela oči.Najednou jsem vedle sebe uslyšela šramot a otočila jsem tím směrem hlavu. Pak jsem pomalu otevřela oči. Překvapeně jsem se podívala.

"S-Sousuke!"vykoktám překvapeně. Sousuke se nacházel pár centymetrů od mého obličeje a pomalu otevřel ospale oči. Jakmile jsem ale promluvila byl dokonale probuzen a podíval se mým směrem. Neše pohledy se střetli a nemohli jsme se od sebe odtrhnout.

"J-jak si se vyspala?"napadla ho první věc. Trochu jsem se uvolnila a vzdálila jsem se od něj. Když jsem si sedla můj obličej měl mírný nachový nádech. Sousuke na tom byl stejně.

"EH. No celkem dobře! A ty?"zeptala jsem se ho na oplátku.

"Taky!"přikývl a mírně se usmál. Pousmála jsem.

"Jak dlouho jsem vlastně spala?"zeptala jsem se po chvíli ticha.

"No zhruba tři dny!"oznámil mi zamyšleně Sousuke.

"A co tady vlastně děláš, ty?"zeptala jsem se ho zamyšleně a udiveně zároven. Sousuke znervozněl a podrbal se na hlavě.

"ehm no jen tak jsem se za tebou přišel podívat! Jestli už nejsi vzhůru. O no totiž pokaždé když jsem přišel tak jsi stále spala!"vysvětlil nervozně Sousuke a díval se všude jen né na mě.

"Takže ty jsi tu byl celou tu dobu?!"zeptala jsem se ho překvapeně. Sousuke se zzarazil.

"NEEE! Jak jsi na to přišla?!"řekl ihned celý rudý Sousuke.

"No právě jsi to řekl!"pokrčila jsem rameny a on nevědel co řict.

"Aha!"řekl pouze a nervorně se zasmál.

"Sousuke."

"Ano?"zeptal se a podíval se na mě. Byla jsem těsně u něj a dala jsem mu malou pusu na tvář.

"Díky!"řekla jsou pouze a usmála se na něj. Sousuke na mě vykuleně zíral rudý jako rajče.

"U-Už b-budu muset jít!"řekl honem a jako blesk vyletěl z místnosti.

"Eh?"vypravila jsem ze sebe. Sousuke doletěl do svého pokoje a bouchnutím za sebou zavřel. Pak se o ně opřel a šáhl si na místo, kam jsem mu dala pusu.

"Proč, jsem utekl?"pomyslel si zamteně a dál si přejíždej po tváři. Nakonec se usmál.

"Ha nemáš šanci Uchiho!"pomyslel si Sousuke a začal se vítězně smát.

................

"Tak co, Aki! Jak ti je?"zeptala se mě starostlivě Hinata. Usmála jsem se na ni.

"Už je to dobrý!"řekla jsem pouze.

"A kde máš vůbec Naruta? Myslela jsem, že spolu chodíte."zeptala jsem se ji překvapeně a hledala jsem ho po pokoji. Hinata zčervenala jak ředkvička a uhnla pohledem.

"No já jsem mu jaksi ještě neřekla, že ho miluju!"vysvětlila trochu ostýchavě Hinata. Usmála jsem se.

"Myslím, že by jsi to měla udělat co nejdřív! Nech to na mě! Do týdne spolu budete chodit!"řekl rázně a zdvihnu palec. Hinata se zasměje.

"To chci vidět! Když ale o tom tak mluvím .... co ty a ten tvůj kamarád?"zeptala se mě škádlivě Hinata. Mírně jsem zčerevnala.

"Proč se vlastně červenám?!"pomyslela jsem si zmateně.

"Nic. Co s ním?"zeptala jsem se prostě. Hinata se na mě zkoumavě podívala. Nakonec se však usmála.

"No já jenom, že si nejde nevšimnout jak se na tebe dívá!"vysvětlila Hinata. Nadzvedla jsem jedno obočí.

"Jak?"zeptala jsem se překvapeně.

"To musíš poznat sama. A až na to příjdeš tak já se vyznám Narutovi!"slíbila Hinata. Podala jsem ji zdvižený malíček.

"Slibuješ?"zeptala jsem se. Hinata natáhla svou ruku a stiskla můj malíček svým.

"Slibiji!"přikývla s usměvem.

................

Druhý den už mě pustili stejně jako Sousukeho.

"Dobré ráno!"pozdravila jsem ho a upravila si výzbroj.

"Čau!"pozdraví mě Sousuke a usměje se na mě. Trochu nejistě mu usměv opetuju a společně se vidáme za Tsunade. Zaklepu ne její dveře.

"Vztupte!"vyzve nás dál a já otevřu dveře.

"Oh Aki! To jste vy?!"řekla překvapeně Tsunade. Přikývnu.

"Tak co potřebujete?"zeptala se mě se zájmem.

"Chtěla jsem se zeptat jestli bych tu já a Sousuke nemohli zůstat?"řekla jsem na rovinu. Tsunade se usmála.

"Počítala jsem s tím ale budete muset složit aspon chuuninskou zkoušku!"oznámila nám Tsunade. Podívali jsme se se Sousukem na sebe a kývli jsme.

"Bereme ale kdo s námi bude v týmu."zeptala jsem se zamyšleně.

"Naruto!"žekla klidně Tsunade. Podivila jsem se.

"Naruto ještě není Chuunin ani Jonin?"zeptala jsem se překvapeně.

"Ne! Nebyl čas aby zkládal zkoušky!"řekla prostě Tsunade a já to radši dál neřešila.

"A kdy se budou konat?"promluvil za celou dobu poprvé Sousuke. Tsunade se na něj zkoumavě podívala. Připadal ji nějak povědomí.

"Zkoušky se budou konat za tři dny!"řekla klidně Tsunade.

"ted už ale bežte! Tady Shizune vám ukáže kde budete bydlet!"vysvětlila nám tsunade a ukázala na svou asistentku vedel sebe. Přikývli jsem a všichni tři jsme odešli z kanceláře.

........

"Tady budete bydlet a pokoje budete mít hned vedle sebe. Po vesnici se můžete libovolně pohybovat a kdekoliv trénovat a připravovat se na zkoušky."sdělila nám Shizuna a usmála se. Poté zmizela v kouři. Sousuke se na mě hned otočil.

"Co kdybychom si šli za trénovat?"navrhl. Usmála jsem se.

"S velkou radostí ale šetřit tě nebudu!"řekla jsem se smíchem a oba jsme odešli na nejbližší cvičiště.

4
Průměr: 4 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Po, 2009-07-13 17:30 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

No tak to sem zvědavá kdy se ti dva rozhoupou. xD
Hezký, jen zase ty chyby... x)