manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začátek || 9.Kapitola : Neprohraju!

„Takže to byla pravda…“
„Po tolika letech…“
„Hodně se změnil!“
„To je Sasuke?“
„Já vám to říkal!“
Skupinka se pomalu připravovala k výpadu. Tedy…
„Opravdu veliké překvapení.“ Ozval se Sasuke.
Juugo, Karin a Suigetsu se překvapeně otočili. Byli tam. Skupinka z listové! Sasuke je tak úžasný!
„Fajn! Sasuke!“ Zařval zničehonic Naruto.
Sasuke se překvapeně zamračil. Naruto…tentokrát to bude boj.
„Kage Bunshin no Jutsu!“ Vytvořil Naruto klony.
Sasuke se rázem probudil ze své otrlosti.
„Chidori katana!“ Utvořil jutsu Sasuke.
Shikamaru kývl na ostatní a ti se rozdělili podle toho, jak si určili pozice. Pravá bitva začíná…
Sasuke versus Naruto!

„Po tolika letech spolu zase bojujeme, že, Naruto?“ Ušklíbl se Sasuke a zničil svou katanou dva klony.
„Po tolika? Sotva po čtyřech letech! Jenže já tentokrát neprohraju, Sasuke!“ Zařval Naruto a udělal s klony to, že vyskočili do vzduchu a „zakuklili“ se.
„Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi!“

„Tak co? Co se mnou uděláte? Já se děsně nudím…“ Podotkl Konohamaru sklesle.
„Ten fracek se nás vůbec nebojí!“ Sykl mezitím Zetsu.
„To nechápu. Vždyť jsme mezinárodní zabijáci!“ Vztekal se naopak Hidan.
„S tím nic neuděláte. Druhý Naruto.“ Ušklíbl se Kisame.
„Buďte ticho. Právě dostávám informace od jednoho špeha….“ Sykl varovně Pein.
Akatsuki se ztišili a znuděně pozorovali Peina, který zlehka pokyvoval hlavou.
„Výborně…skupina z Listové a Sasuke se střetli. Bude to zajímavý boj. Ale počkat… kam zmizel Tobi?!“

Sasuke neuhnul a dostal obrovskou silou kop do hrudi. Zlehka se zapotácel, a i když pociťoval hroznou bolest, nechtěl to dát znát.
„Nic lepšího neumíš?“ Podotkl.
Narutovi se v očích zablýskl Kyuubi. Naštvaně se proti němu rozběhl.
„Kage Bunshin No Jutsu!“ Aktivoval jutsu Naruto a kolem něj se opět objevili tři klony.
„Snad to nedopadne jako minule, že budu muset aktivovat pečeť.“ Pomyslel si Sasuke a zamračil se.
„Katon, Housenka No Jutsu!“ Vytvořil jutsu Sasuke a z jeho pusy vytryskli plamené koule. Naruto a jeho klony vyskočili a stačili se uhýbat. Sasuke se zamračil a uhnul Narutovo taijutsu. Potom Naruta a klony nechal doběhnout až k sobě.
„Chidori katana!“ Vykřikl, když už byli blízko. Zpražil je svým bleskovým mečem. Jenže něco ho zaskočilo. I ten třetí byl klon?! Kde je pravý Naruto?!
„Pozdě, Sasuke!“ Křikl za ním. Sasuke se otočil.
„Rasengan!“

„Co ta mrcha vůbec používá za techniky?“ Zaklela v duchu Sakura.
Rozběhla se proti ní a dala do své pěsti dostatečnou várku chakry. Udělala výpad, Karin ale uhla. Sakura se mírně naštvala, ale zkusila znovu. Opakovalo se asi třikrát. Sakura už nebyla mírně naštvaná, ale hodně rozzuřená.
„Tohle už stačí!“ Křikla rozzuřeně a máchla pěstí tak, že když Karin uhnula, rozmlátila strom. Karin si mezitím všimla, že ta růžovlasá holka je dost dobrá. Mělo by větší cenu uhýbat než se snažit úkol zarazit. Jenže si taky všimla, že ta holka se dá snadno naštvat. A tak jí taky napadlo, že něco zkusí…

Shikamaru už pomalu litoval, že se rozhodl pro toho chlápka s mečem. Chytil ho stínem, ale jemu to nevadilo. Shikamaru to nepochopil, a proto použil stínové uškrcení. V té chvíli se ten chlápek proměnil v louži vody. Shikamaru se dost udivil, ale než se nadál, dostal pěknou ránu do zad. Pozdě si všiml, že těch louží je tu několik. Tiše zaklel. Nemůže pořádně myslet, ten chlápek má proklatě dobrou techniku…
„Dávej si pozor, chlapečku!“ Slyšel najednou odněkud. Nevěděl odkud…
Shikamaru se naštvaně rozhlížel. Jak proti tomuhle chlápkovi má zvítězit, když na něj nemůže použít stínové techniky? Najednou se proti němu Suigetsu rozmáchl a málem ho trefil Zabuzovo zbraní. Shikamaru přehodnotil situaci. Zbývá mu jen uhýbat a čekat, co se stane…

„Hinato, pozor!“ Křikl Lee a odtáhl Hinatu stranou.
Juugo se opět dostal do ráže. Potřeboval zabít vše, co bylo v dosahu. A ti dva byli nejblíže…
„Nečekejte na smrt…já vám jí pomůžu najít!“ Křikl a ohnal se po nich obrovskou silou.
„Stačil by jeden úder juukenu!“ Poznamenal Lee. Hinata kývla.
„Zaměstnám ho, jasný?“ Křikl a rozběhl se proti němu.
„Konoha Senpuu!“ Následně Lee vykopl a odrazil Juuga.
Hinata se proti němu rozběhla z juukenem. To, co se stalo, ovšem nečekala.

„Tohle je blbý! Potřebujeme někoho, kdo půjde dál a najde úkryt Akatsuki.“
Sykla Temari a sekla do toho chlapíka v masce. Ten uhnul.
„Proč nemluví?“ Podotkl najednou Chouji.
„Co to meleš?“ Řekl rozzuřeně Kankurou.
„Co asi? Jsou nějací divní. Klony…“ Kývl Chouji a trefil se Deidarovi do nohy. Ten se najednou začal nafukovat.
„Sakra! Všichni pryč!“ Křikla TenTen.
Všichni skočili na zem a zakryli si hlavy. Deidarův jílový klon měl vybouchnout, když se dostane do styku se zbraní. A to se stalo. S útokem zmizeli i ostatní. Zmizeli v obláčku kouře.
„Měl si pravdu, Chouji.“ Kývla Ino.
„Klony…takže to mělo úkol zdržet nás!“ Sykl Kankurou.
„Něco se děje. A to není jen o misi.“ Poznamenala Temari.
Chtěli se vydat dál, ale najednou je někdo zastavil. Všichni se zaskočeně otočili.
„Cože?! Vy?! Co tu děláte?“

„Sasuke!“ Křikl Naruto a trefil rasengan do Sasukeho.
„Co to-“ Sykl Sasuke, když do něj Naruto napálil rasengan.
Odletěl pár metrů dál a narazil do stromu. Vztekle si mnul ránu na břiše. Jak se mohl nechat tak snadno trefit? Naštvaně si stoupl. Po tomto byl ochoten použít mangekyou sharingan.
Musel se ale dostat k Narutovi blíž. Musí ho k sobě nějak nalákat. A znal na to nejlepší způsob.
„To nic lepšího neumíš? Jen ten svůj rasengan?“ Ušklíbl se.
Narutovo oči se změnily na Kyuubiho rudé zorničky.
„Buď ticho!“ Vykřikl naštvaně a rozběhl se proti němu. Na to Sasuke čekal.
Když byl u něho, chytl ho za zápěstí a přitáhl k sobě. Naruta ten pohyb udivil. Nedošlo mu, k čemu dojde.
„Mangekyou sharingan!“

„Doton: Gansetsukon (Živel země: Kamenná hůl)!“ Ze země se Sakuře do ruky vytvořila hůl ze země. Pomocí TenTen se tuto zbraň naučila trochu ovládat. Použila rychlý výpad a rozběhla se proti Karin. Ta instinktivně uhnula, což jí ale moc nepomohlo. Sakura se snažila s holí vypadat jako profesionál a začala se prolomit Karininu obranu. Karin uhýbala, asi po pěti minutách uhýbání vytáhla kunai a soustředila chakru. Vyhla se dalšímu výpadu Sakury a s zesílenou kunaií vyrazila proti ní. Když to vypadalo, že zasáhne Sakura Karin, Karin zlomila Sakuře hůl a sama kopla do Sakury silou, že odletěla pár metrů dál. Sakura se zamračila. Tohle na ní neplatí. A nezná ani její slabiny…Karin se ušklíbla a konečně se rozhodla provést tu svou tajnou zbraň…

Shikamaru pomalu uhýbal Suigetsovi a jeho zbrani. Nevypadalo to dobře. Možná by to mohl zkusit znovu a co nejdříve udělat stínové uškrcení… zkusit se to musí.
„Kage mane no Jutsu!“ Vytvořil jutsu Shikamaru.
Stín se bez problémů dostal k Suigetsovi a spoutal ho. Suigetsu ho podcenil. Shikamaru udělal další znamení rukou, což ho udivilo.
„Kage Kubi Shibari no Jutsu (Stínová škrtící technika)!“ Shikamaru tím začal Suigetsua pomalu škrtit. Suigetsu se ale neobával. Pořád stál v klidu.
„Copak si se nepoučil?“ Poznamenal a opět se proměnil v kapalinu.
„Co..ale…jak?“ Sykl Shikamaru.
„Očividně ne.“ Ozvalo se za Shikamarem.
Pomalu se otočil a viděl, jak se na něj Suigetsu rozmachuje se svou zbraní…

„Juuken!“ Hinata použila svůj útok a Juugo odletěl pár metrů dál. Jenže to, co se stalo, nečekali…
„Tak chabý útok mě má dorazit? Jak směšné.“ Ušklíbl se Juugo a bez problémů vstal.
„Tady končí veškerá sranda…co teď?“ Začal panikařit Lee.
Hinata v tom smyslu ještě víc, ale nic nedávala najevo.
Lee se pomalu uklidnil a chtěl vyrazit proti Juugovi s další várkou svého taijutsu, ale to už se proti nim Juugo rozběhl. Vypadalo to špatně…

Poznámky: 

A jak to dopadne...trošku vám napovím v souboji Hinata-Lee-Juugo Smiling Jak to asi dopadne, když Lee použije Suiken?

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2018-08-08 21:44 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Škoda, velká škoda, že povídka nemá konec, a zrovna tady jsem se těšila, že konec bude v epic fight stylu. Tady si musím zase vše domýšlet a namyslet, i když asi vím, jak bys to zakončila. Ono to ani jinak dopadnout nemůže. Nebo ano? Rozhodně ti děkuji za nostalgické chvilky, které mě dostaly během čtení tvé povídky. Jsem ráda, že jsem si vybrala tvůj příběh.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Čt, 2009-01-08 20:06 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

"nech uz je dalsia, nech uz je dalsia" skanduju divaci a vyskakuju pol metra do vzduchu az sa zem trasie Laughing out loud

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Po, 2008-11-17 17:38 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekne ale plsky kdy bude dalsi dil?! Hrozná tragédie...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-25 18:53 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Taak, no pekne, konečne sa dostávame do finálnej, hádam, bitky Laughing out loud A musím povedať, že je to dosť zaujímavé, som zvedavá, kto nad kým vyhrá a ako to skončí Smiling
Ďalší naozaj dobrý dielik, Ancikk Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-27 19:16 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Zbytečné psát vše co si napsala znovu takže jen připojím "podpis"