manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začátek || 8. Kapitola : Že by konečně... Sasuke!

„No to je super. Proč sem se jen hlásil…“ Stěžoval si unaveně Shikamaru.
„To máš jedno, stejně by si sem musel.“ Mávla rukou Sakura.
„Najdeme Sasukeho…najdeme…najdeme….dattebayo!“ Prozpěvoval si mezitím Naruto.
„Potřebovali by jsme nějakého…ehm…čmuchala.“ Zastavil je Lee a ukázal na cestu zahalenou kapkami krve.
„Hm? Půjdeme prostě po ní a zjistíme, kdo tu krev udělal, ne?“ Nehledal v tom problémy Naruto.
„Naruto, ty seš fakt pako! Co když tam je třeba Sasuke?“ Křikla Sakura.
V tu ránu se Naruto trošku zklidnil, ale ne na dlouho. Když Shikamaru a Sakura přemýšleli, koho by tam vyslali, Naruto se zvedl a rozběhl se.
„Sasuke!“ Vyřvával při tom.
„On si myslí, že tam je Sasuke? To je otrava…“ Vzdychl Shikamaru a Sakura se plácla do čela. Ach jo, ten Naruto…

Sasuke si naštvaně mnul zkrvavené rameno. Pitomý Madara! Vždyť by stejně nic neprozradil. A stejně to udělal! Když nad tím přemýšlel, nebyl by to špatný nápad se vrátit do Konohy. Po smrti Itachiho se cítil mnohem uvolněnější…. Věděl, že Naruto a ostatní by ho přihnuli s otevřenou náručí. Ale co ostatní? Co když ho nebudou brát, že je uprchlý ninja? Nemohl se vrátit. Ale co Karin…Suigetsu…Juugo…co s nimi? Mohli by se stát listovými ninjy nebo by je zabili? Na tuhle otázku si nedokázal odpovědět. A přitom… Madara mu tam tu kunai zapíchl jen proto, aby se ujistil, že ho neprozradí. Jenže má opravdového spojence? A co Naruto?

Chlapec se s neskrývanou zvědavostí prodíral lesem. Vůbec by ho nenapadlo, že by ta krev mohla být Sasukeho, až když to řekla Sakura-chan. Co když ale nemá pravdu? No, aspoň se Shikamaru a ostatní nebudou dohadovat, kdo tam půjde. Šel tam on sám. Šel tam Naruto Uzumaki.

„Temari-san? Kankurou-san?“ Křičela jejich jména TenTen.
„Ne tak hlasitě!“ Sykla Temari a zatáhla dívku k nim do křoví.
„Co budeme dělat? Bylo nečekané, že se stane tohle.“
„Co tím myslíš?“
„Útok Akatsuki.“
Temari vzdychla. Pár minut po tom, co se ocitli za hranicí ohnivé země, na ně zaútočili Akatsuki. Přesněji Deidara, ten klučina v masce a podivný chlápek, co vypadá jako ryba.
„Kisame.“ Poznamenala předtím TenTen.
„Jdu na to!“ Vykřikl najednou Kankurou a strhl Ino, která se i tak jen o kousek vyhnula kunai.
Následně přivolal loutky a dal se do boje. TenTen a Temari na sebe kývli a přidali se k nim. Poté vznikla formace, že Chouji a TenTen se pustili proti Deidarovi, Kankurou a Ino proti Kisamemu a Temari proti Tobimu.

Naruto se zvědavě podíval za křoví, kde slyšel hlasy. Nebyli mu moc povědomé, ale byl si jistý, že je odněkud zná. Že je slyšel…neměl odvahu se podívat za křoví. Ale udělal to. Podíval se maličkou škvírkou, ve které viděl tu skupinku. Jeho noční můra a zároveň sen se vyplnil. Sasuke!
„Juugo…Karin…Suigetsu. Uvažoval sem o tom, že se vrátím do Konohy.“ Sykl Sasuke.
„Vždyť jí chceme zničit!“ Pronesl vzdorovitě Juugo.
„A navíc, Madara by zuřil.“ Poznamenal Suigetsu.
„Vím. Byl to jen návrh… a možná, že se do Konohy přece jen vrátím. Ale ne do této Konohy. Do té…do té zničené.“ Naruto zpozorněl.
Takže je to pravda. Sasuke chce opravdu zničit Konohu? Rychle vstal. Sasuke uslyšel, že něco zašustilo v křoví. Rychle tam hodil kunaie, ale nic se nestalo. Naruto už byl dávno pryč.

„Shikamaru! Sakuro! Lee! Hinato!“ Ječel už z dálky Naruto, div se nepřerazil.
„Naruto, tak kdo tam byl?“ Ptal se Lee.
Naruto ztěžka vydýchával. Všichni se usmívali, ale když spatřili Narutovo vyděšenou, vážnou tvář (což u něj není moc časté) a škrábanec od kunaie na rameně, zpozorněli.
„Sakuro-chan….měla si pravdu…je tam….Sasuke!“

„Jsi si jistý, že tam byl Sasuke?“ Ptal se otráveně Shikamaru, když se pomalu blížili k jejich tábořišti.
„Naprosto!“ Vydechl Naruto.
Sakura se zamračila. Konečně se setkají…
„Když ano, měli by jsme si rozdělit nepřátele. Sakuro, ty se postaráš o tu holku. Lee,ty si vemeš na starost toho výbušného. Já si vemu toho s mečem Zabuzy…a ty, Naruto, se společně s Hinatou utkáte se Sasukem.“ Dořekl Shikamaru.
„Tak to ne!“ Vykřikl Naruto. „Nechci urazit Hinatu, ale já se s Sasukem utkám sám! Já ho nezastavil, to on mě porazil! Já ho chci dostat zpět do Konohy! Já ho porazím i bez té otravné lišky!“
Hinata se na něj podívala s obdivem. Vždycky byl takový…
„Tady nejde o tebe, Naruto! Tady jde o to, že musíme dokončit misi.“ Sykl Shikamaru.
„To je v pohodě… chápu tě, Naruto.“ Vzdychla Hinata. „Pomůžu Leemu.“
Shikamara Hinatino rozhodnutí trošku udivilo, ale nakonec musel souhlasit s tím, že Leemu pomůže, jelikož Juugo byl velmi silný nepřítel. A to konečně spatřili jejich tábor…

Poznámky: 

Tak, a naše hlavní setkání začíná! Povídka se pomalu, ale jistě blíži ke konci...

4.90909
Průměr: 4.9 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2018-08-08 21:34 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Se divím, že Naruto jen poslouchal a nevrhl se do akce jako vždycky. Ale ty si autorka. Dílky nám krásně odsýpají a nabírají pěkné tempo. Tý jo, akce tam je, že bys ji mohla dávat do pytlů a vyvážet do zahraničí. Moc se mi tvoje povídka líbí. Letím na další.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-08-24 14:24 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

jeee to supeeer, uz sa tesim na dalsie diely.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-18 20:59 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No Sasan sa ukazuje xDD Ale pokračuje to naozaj dobre Smiling
Som veľmi zvedavá na tie boje a strety Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.