manga_preview
Boruto TBV 09

Sabaku no Hinata - Závěrečný díl

Hinata byla vysílená.
Její vír pomalu zpomaloval a ona začala dostávat více a více ran.
Jeden z kunaiů se ji zabodl do nohy. Bolestně vykřikla a hned na to se kousla do rtů. Jsem Hinata Hyuuga! Okřikla se v duchu. Musím to vydržet! Nenechám to dopadnout tak, jako minule! Zavřela oči o pokusila se udržet rovnováhu. Zastavila kaiten a okamžitě dostala od protivníka ránu do břicha. Nevnímala bolest celého těla. Jedna...dva... tři... Prudce otevřela oči, kolem kterých znovu naběhly žilky a rozevřenou dlaní udeřila jednoho z ninjů do břicha. Zvládnu to, já to ZVLÁDNU! Otočila se a to samé udělala s dalšími třemi.
Byla vždy ta nejslabší. Nejslabší z klanu, slabší, než její mladší sestra, slabší, než kdokoliv z vedlejší rodiny. Myslela si, že nemá šanci zvládnout padesát po zuby ozbrojených ninjů, ale teď věří. Víra totiž dokáže zázraky a ona věří, aby se znovu mohla setkat se svou dcerou. S Aneki!
„Ha!“ Vykřikla a kopla jednoho z protivníků do břicha. Její ruce zářily chakrou a ona se snažila co nejpřesněji strefovat do bodů na jejich těle.
Někteří ninjové se zvedali a začali znovu útočit. Někteří padli mrtví, nebo jen v bezvědomí.
Jeden ze zakuklených bojovníků se po ní vrhl s kunaiem. Tak tak uhnula do strany a zbraň rozřízla látku na jejích šatech.
Nadechla se a udeřila ho do hrudi. Náhle uslyšela ze zadních řad překvapené výkřiky.
Přes hlavy nepřátel viděla, jak ninjové na okrajích bojují s cizímy vojáky.
„Hinato!“ Vykřikl známý hlas. Pootočila hlavou a jako v transu se zastavila.
„Ga-Gaaro!“ Byl to on. Se svou rezavou kšticí vlasů a tykví na zádech vedl celá vojska, aby ji zachránil!
Písek pod jejíma nohama se zvedl a jemně ji objal kolem pasu, přičemž ji vyzdvihl nad hlavy nepřátel a odlétal s ní směrem ke kazekagovi.
Z očí ji vyhrkly slzy. Hleděla na jeho rozmazaný obraz. Na svého manžela, na muže, kterého neviděla celé roky.
Nohama pevně přistála na zem a rozběhla se k němu. „Gaaro!“ Vykřikla znovu a on se na ni usmál. Usmál se úsměvem, který byl jen pro ni.
Zakopla o vlastní nohy a svalila se mu do náruče. Připadala si neohrabaná, jako malé dítě.
Gaara ji rychle objal kolem pasu a přimáčkl k sobě.
Měla spoustu zranění, ale v teple jeho těla, jako by na vše zapomněla.
Plakala, jako malá holka. Vzlykala a slzy jako hrách máčely jejímu muži rameno. Pocit, který zažívala, se nedal popsat slovy.
„Gaaro, Gaaro, Gaaro...“ Opakoval stále pološepotem jeho jméno. Nemohla tomu uvěřit, ale zároveň moc chtěla. Tohle už přeci není sen!
Kazekage ji jemně chytl za bradu, naklonil si její hlavu k sobě a políbil ji. „Už jsem tu, miláčku.“ Zašeptal a dál se utápěl v jejích radostných dotycích.
I jemu se oči leskly. Rukou dal vojákům povel, aby se daly do bitvy a pak se od Hinaty na chvíli odtrhl. Bylo to sotva pár vteřin, ale jí to připadalo jako věčnost. Toužila si vynahradit všechny ty roky, chtěla cítit jeho teplé tělo, chtěla vědět, že se ji před očima náhle nerozplyne.
Gaara ji objal kolem ramen a došel k muži, sedícímu k ním zády na písku.
Hinata ho okamžitě poznala: Byl to Iku. Náhle si na něco vzpomněla. Kde je Aneki?!
Gaara se ke Konožskému ninjovi naklonil a poklepal mu na rameno. Ten se prudce otočil. „Ach ano, pane Kazekage!“ Usmál se a vstal. V náruči stále držel šátek a v něm zabalenou holčičku.

***

Hanabi již několik hodin běžela pouští, když na obzoru konečně zahlédla skupinu lidí. Dala si ruku nad oči a přimhouřila je. To jsou... Radostně se zazubila.
„Hej, přišli jsme na pomoc!“ Zakřičela. Všiml si jich jeden z písečných ninjů.
„Již není třeba, situaci jsme zvládli!“ Oznámil radostně.
Hanabi zajásala a s roztaženýma rukama se svalila do písku. „Zvládli to...“ Zašeptala radostně. Gaara a Hinata budou zase spolu!
Přes její tělo se přelétl stín. Pohlédla na postavu, natahující k ní ruku.
„Promiň, že jsme ti nevěřili.“ Promluvil chlapec v ANBU masce trochu ostýchavě.
Hanabi jeho ruku chytla a zapřela se, aby mohla vstát. „To je v pohodě...“ Pronesla laskavě a pohlédla na něj. Ta zeleno-bílá maska... „Ty!“ Vykřikla naštvaně.
Chlapec se lekl, až téměř odskočil.
„Tak ty si myslíš, že mám pěknej zadek?!“ Rozkřičela se. Stále se ale nedokázala pořádně zlobit. Chytla ho za masku a strhla ji. Pohlédla mu do očí. Byli modré, jako řeka... „Bu-budu to brát jako kompliment...“ Usmála se a vlepila mu polibek.

***

„Pane, z jihu přitáhla písečná vojska a rozdrtila nás!“ Oznámil poslušně zahalený muž. Stál v temné místnost a jeho vůdce opět hleděl do mapy.
„Kdo je jejich velitel?“ Zabručel.
„Kazekage, pane!“ Vykřikl vzrušeně posel.
Černovlasý muž rozzuřené praštil pěstí do stolu.
„Pane, co máme-“
„Odvolej zbytek, hlupáku!“ Vykřikl nepříčetně velitel a počkal, až se ninja opět vzdálí. „Jednou tě stejně dostanu, Sabaku no Hinato.“ Zašeptal zlostně. „A když ne tebe, tak tvoji dceru!“ V nejlepší se má přestat, a jistě to platí i naopak: Teď je na tom Blesková vesnice nejhůř, ale jednou, až se počty ninjů opět doplní, získají byakugan a pak, pak se stanou nejmocnějšími na celém světě.

***

„Zrovna usnula.“ Napomenul rodiče Iku. Hinata si s úsměvem pomyslela, že se o dítě stará, jakoby bylo jeho vlastní.
Vesele se usmála a už se chtěla něco říct, ale Gaara začal jako první: „Ahoj Aneki,“ zašeptal k dítěti a převzal ho od Ika.
„Jak...Jak znáš její jméno?“ Zeptala se Hinata překvapeně. Hned na to ji napadla další otázka: „A co tu vůbec děláš?! Jak jsi věděl, že se budu vracet domů a co ta arm...“
„Já nejsem ten, co by měl na tohle odpovědět.“ Usmál se Gaara a trošku s dítětem zatřásl. Aneki rozevřela očka a zmateně se kolem sebe rozhlédla. Když její pohled zaostřil na Gaaru a hned po tom na Hinatu, radostně se zařehnila. „Táta!“ Vykřikla a pracně se v jeho náruči posadila.
Hinata na Gaaru překvapeně pohlédla. „Jak-“
„Teď už bue dobže!“ Oznámilo jim děťátko s vážnou tváří.
Hinata nic nechápala, ale na otázky bude čas později. Teď jsou zase rodina a jediné, co chce, je užít si toho nádherného pocitu.
Usmála se na dítě a zašeptala ke Gaarovi: „Nevěřil bys, co se mi stalo... prožila jsem deset let v otroctví!“
Gaara pozvedl obočí: „Deset let?“
„Ano, je to, jako kdybych se vrátila v čase! Asi si budeš myslet, že...“
„To ty bys nevěřila, co se mi stalo!“ Skočil ji do řeči Gaara. „Kvůli tomu dopisu jsem prožil deset let v domnění, žes mě opustila!“
„Dopis? Já žádný nepsala, byla jsem slepá!“
„Slepá?! Já myslel, že jsi zemřela!“
„Počkej chviličku, ty ses vrátil v čase taky?“ Došlo náhle Hinatě.
„A nejen já...“ ukázal Gaara vesele na přicházející Hanabi s úsměvem na tváři.
„Hanabi!“ Vykřikla radostně starší ze sester a objala čtrnáctiletou dívku. „Kdo... Kdo za tohle všechno může?“ Zeptala se zmateně Hinata. Pak ji to došlo:
Všichni tři pohlédli na nevinné batole v Gaarových rukou.

Gaara: „Hmm, Aneki, proč si někdy nespleteš vlasy do copánků? Slušelo by ti to!“
Aneki: „Děláš si srandu, tati?! Proč bych něco takového dělala? Kdybych měla spletené vlasy, cítila bych se spoutaná i já!“
Ashitakagi: „Ale... v tomhle účesu taky vypadáš hezky!“
Aneki: „A-a-ashi-to-kun?!“
Gaara: „Aneki, je ti dobře?!“
Ashitakagi: „Hej, Nepadej!....Promiň, urazil jsem tě něčím?“
Aneki: *Znovu omdlévá*
Naruto: „Gaaro, jseš si jistej, že ty Chuuninský zkoušky zvládne?“
Gaara: „Aneki je silnější, než by si kdokoliv jen dokázal přestavit...“ *Tajemně mrkne*
Hinata(šeptá si pro sebe): „Slabost pro blonďáky má po mě...“
Naruto: „Eh?“

Poznámky: 

Božínkiu, taková trapárna! Nejhorší poslední díl v celé historii Konohy xDD Já pořád říkala, že to tímhle dílem zkazím...
Nojo, dobře, jsem s ním docela spokojená, i když to má své mouchy, které ale ne a ne odhalit xDDD
Asi mě zabijete, ale v tomhle díle jsem hrozně kritická. Všechny poslední dly jsou vždy tak.. úžasné, krásné, uplakané, dojemné, smutné/šťastné, veselé, nadějné.... A můj poslední díl?! xDDD Ha, ha ha....
---------
Ale kašlete na to! Celou tuhle serii jsem se snažila sepsat, jak nejlépe můžu a vám se to, podle komentářů, většinou líbilo a o to tu přeci jde, ne? Eye-wink

A teď nastane ta chvíle, na kterou se každý autor od začátku příbehu těší: Čtenářovo konečné zhodnocení celého příběhu! ^^

4.853335
Průměr: 4.9 (75 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 21:31 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Teda! To byla jízda! Díky Bohu to dopadlo tak, jak jsem chtěl, i když mě konec celkem překvapil. Mluvící batole atd... Každopádně si přečtu i pokračování, protože žádám vysvětlení a snad ho i dostanu! Laughing out loud Každopádně povídka to byla krásná a nená se vůbec za co stydět! Tleskám a jsem rád, že jsem si ji přečetl Eye-wink Kakashi YES

Obrázek uživatele Naora
Vložil Naora, Út, 2015-09-08 17:04 | Ninja už: 3206 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Pěstitel rýže

Ten konec je zabitej xD

Obrázek uživatele Sierra
Vložil Sierra, Pá, 2015-08-14 11:38 | Ninja už: 3213 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Ten konec: Uh? XD To byla vážně skvělá série! =3

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Čt, 2012-10-11 23:49 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To bolo tak nádhernéé hneď si to dávam do obľubených

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Po, 2011-10-31 20:16 | Ninja už: 4585 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Krása Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2009-08-09 01:16 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

juuuu upe kraaasny xD Arigato za krasny pribej Smiling

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-03-08 15:54 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Ten konec byl nej Eye-wink...mno...nic...du se vrhnout nedočkavě na další sérii Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 13:28 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Skvělé zakončení! A jak jsem zjistila, tak máme pokráčko! A jdu na něj Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Akai Ite
Vložil Akai Ite, So, 2009-01-17 23:29 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

moooooooooooooooooooooooooc božííííííííííííííííííííííííí

Obrázek uživatele PanS007
Vložil PanS007, So, 2009-01-03 14:40 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Musim se priznat ze sem celou serii precet ze zatajenym dechem,chytlo meto od sameho zacatku proste BOMBA! Smiling
Jen tak dal at tve ostatni povydly sou stejne dobre nely lepsi nez ly tahle Eye-wink

Dlouho uvažuj, než někoho učiníš přítelem. Pak-li se pro někoho rozhodneš, přijmi jej celým srdcem. Mluv s ním otevřeně jako sám se sebou. (Seneca Lucius Annaeus)

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Pá, 2009-01-02 20:27 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Náhodou, moc se ti to povedlo... První dvě kapitoly jsem četla už... v dubnu 2008 a válela jsem se smíchy po zemi. Ty prostřední díly mi připadaly trošku prázdný, ale tohle se ti fakt povedlo. Trošku sem sice zatahuješ Harryho Pottera (obraceč času) ale je to tak krásně zkombinovaný, že to nejde skoro vidět. Njn, Kurio se mě zase pokusí zabít... Ale ,mrtví vstávají ze hrobů' atp. Zase píšu já... Eye-wink
Ale nejvíc prostě: Hinata: Slabost pro blonďáky má po mně... Naruto: Eh? To mě prostě dostalo!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Pá, 2009-01-30 12:07 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Podobnosti je čistě náhodná, Harryho jsem v životě nečetla... Eye-wink

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Ne, 2008-11-09 21:57 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je vážně nádhera! Přečetla jsem to na jeden dech, nemohla jsem přestat číst. Moc se ti to povedlo, nemám slov! Nádhera, nádhera, nádhera..Laughing out loud

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-16 21:32 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nejsem fanoušek tohohle páru, ale tenhle příběh jsem četl s opravdovým nadšením, nádherné dílo a navíc se rovnou můžu vrhnout na další sérii! Prostě PERFEKTNÍ Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-09-14 16:35 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

To je naprosto bombastocký!!! Naprosto úžesný. skvělý a já nevím co ještě.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 06:41 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak, konečne som sa dostala k tomuto dieliku Smiling
Fly (nevadí, že ťa tak volám?Smiling),
túto poviedku som nezačala čítať hneď, ako si ju začala písať. Ale niečo ma k nej doviedlo. Už ani neviem, čo to bolo, ale som za to vďačná. Lebo prísť o niečo takéto skvelé, to by som nechcela.
Musím sa priznať, že som sa strašne bála toho, aký bude koniec. Najmä po tom, čo všetko sa stalo Hin, Gaarovi a ich dcérke...
Prežívala som s nimi všetky ich starosti a aj radosti. Vieš tak dobre opísať postavy, že človek ich ako keby vidí pred sebou Smiling
Tento záver sa mi veľmi páčil. Je taký... Pekný. Všetci šťastne pokope. A k tomu aj tá Hinatina hláška: „Slabost pro blonďáky má po mě...“ Tak tá to vynikajúco uzavrela xD
Bola to vynikajúca poviedka a ja som ti vďačná, že si ju napísala Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-09-14 09:43 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Po tom všem, co si vytrpěli, jsem prostě MUSELA zakončit happy endem xD
Nad tím odkazem na pokračování jsem přemýšlela, ale přijde mi to takové... Nutivé. Že čtenáři mají pocít, že si ten další příběh musejí přečíst. Někdy je ale přeci jen lepší radovat se ze šťastného konce a sladce netušít, co jsem tem chudinkám připravila dalšího x)
Možná, že ten odkaz ale přeci jen dodám... ^^

edit: Jo a nevadí, že mi říkáš Fly =D

Obrázek uživatele Faramir
Vložil Faramir, Pá, 2008-09-12 00:43 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Takže,jsem velkým milovníkem tohoto typu povídek a musím sundat klobouk,ta ppovídka se četla opravdu krásně a nechybělo tam nic co by v povídce bejt mělo. Napětí,láska,akce,toť je můj názor a kdybych měl dát bodování, tak řikáám 5/5. Prostě šp**a, jen tak dál

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-09-09 20:45 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

tak to byla jedna z nejlepsich povidek co sem cetlaXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-09-01 16:40 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No, nejsem na dlouhý komentáře(teda ne většinou), ale pokusim se aspoň nějak po svým vyjádřit. Ta povídka je... úžasná! Vždycky mě bavilo ji číst, vlastně jsem hodně často koukala, jestli už tu je pokráčko. Je skvěle napsaná, zábavná, zápletka je opravdu zajímavá... Prostě obravdu moc moc dobrá povídka! Jsem strašně ráda, že jsi něco takovýho napsala, jelikož bych asi přišla o tak bezvadný zážitek při čtení Eye-wink
Fakt, dík žes to napsala... Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-08-31 09:40 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tuhle povídku jsem nečetla úplně od začátku....no četla jsem jí spíš kdyžbylo skoro u konce, ale to už je detail xD a moc se mi líbila...jak styl psaní, tak ten nápad....a konec vážně nebyl divnej ani jinak degenerovanej (já jen, kdybys náhodou hledala nějaký další nadávky xD), prostě k téhle FF patřil. Tudíž poznámky jako nejhorší poslední díl a podobně si nech pro sebe xD
Je to moc krásná FF. Moc. Neobvyklá, ale má své zvláštní kouzlo.
Co se týče druhé série? Klidně xD Určitě....Jasněě!! xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-08-31 09:58 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Druhá serie už je na skladě... Počkejte si do večra a hodní admini vás ji jistě nechají přečíst Eye-wink
......A já si odjedu na intr a v pátek vychutnám vaše radostná komentáře x)
Pokud se už nemůžete dočkat, přečtěte si popisek v mém Seznam FF xDDD

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2008-08-28 11:16 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Uff takovej čtecí maraton hned po ránu. Člověk vstane v 10(bůh žehnej za prázdniny) pustí si počítač a podívá se na konohu. No a pak si všimne, že jedna nejmenovaná osoba má ve svém podpisu Povinnost,Odkaz a ještě nějakou Sabaku no Hinatu. Tak se na to podívám.
Jak že to dopadlo. No ještě že čtu tak rychle a dostal jsem se až nakonec v rekordním čase.
Jinak chválím tě za netradiční pár a hlavně vzpomínkový pasáže byli skoro dokonalí. Přidávám se k prosbě na pokračování. Teda nemusí to být ani tak pokračování ale hlavně piš dál.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Čt, 2008-08-28 09:46 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Děkuji moc všem, vaše komentáře mě hrozně těší =)

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-08-27 20:06 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Teda jak tohle můžeš říct?!!! Shocked Bylo to famózní!!!!! Eye-wink Oki já sice preferuju smutný konce ae tenhle taky (ne)byl špatnej!!! Sticking out tongue (ta tak kecá!!! xDDD) Ne teď vážně... celá tahle FF byla skvělá!!! Smiling Jenom mi asi eště pořádně nevlezlo do hlavy že je to konec... Puzzled ae neboj to přijde!!! Laughing out loud Série= skvělá, propracování= vynikající, obrázky= úžasný!!! Eye-wink Fakt se ti to moc povedlo!!!!! Smiling

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-11-09 22:07 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

tak koniec bol uplne uzasny tak ako aj cela seria Kakashi YES Kakashi YES dufam ze bude aj nejake pokracovanie
edit:ako ja tuto seriu milujem

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2008-08-26 12:38 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak to je ten nejlepší díl z celé série! Já se u toho málem rozbrečela a u konce zase padala na zadek... No doufám, že napíšeš i další povídky na pár HinaGaa( můj druhej nejoblíbenější pár), opravdu se ti to moc povedlo!


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Út, 2008-08-26 11:35 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Mno... můj názor je ten... že to bylo naprosto úžasný xDD... přečetla jsem toho asi osm dílů najednou za sebou... to se mi ještě nikdy nestalo že by mě něco tak chytlo!! Myslim že to mělo zajímavej námět a že něco takovýho jsem ještě nečetla. Bylo to moc hezky napsaný a dobře se mi to četlo! Zkrátka.... 5 hvězdiček xDD!!!!
ps: mocík hezkej obrázek!! xDD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-08-26 00:35 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Co ti mám říct, stejně jako byl zvláštní celý příběh, je zvláštní i závěr. Nemyslím to nijak špatně, jen to neumím správně vyjádřit. Ty jsi svá, originál, proto se tvůj příběh dobře četl. Humor, boj, dojemné chvíle i spousta věcí k přemýšlení, povedlo se ti namíchat skvělý koktejl tak, abych se ani chvíli nenudila, abych nepřeskočila ani jeden odstavec (ano, občas to dělám Smiling ). Ty první díly byly ještě trošku nejisté, ale tak od pátého pokračování to šlo všechno už jen k lepšímu. Ubylo chyb, zlepšil se styl vyprávění a poslední čtyři části byly úžasné. A ten konec... život není matematika, rovnice, která vyjde s kladným nebo záporným výsledkem. Život je relativně normální. A proto tvůj "obyčejný" závěr působí podstatně uvěřitelněji, naž tragedie nebo happyendy, jakými se tu v FFkách obvykle končí.
A jako vysloveně sobecký tvor se přimlouvám za nějaké pokračování, třeba po pár letech... Tahle rodina má něco do sebe Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Po, 2008-08-25 22:31 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

juch xD tak uz je to tady.. konec..
co rict.. je to kvalitni povidka.
a jsem rada, ze jsem si mohla neco takoveho precist.. Smiling
a z toho konce jsem taky nemohla.. prej: „Slabost pro blonďáky má po mě...“ lol xD