manga_preview
Boruto TBV 09

Sabaku no Hinata XVII

Hinata aktivovala Byakugan a rychle odvázala šátek se spící holčičkou, kterou pak podala ninjovi vedle sebe.
„Běž s ní do písečné, jak nejrychleji můžeš!“ Promluvila roztřeseně. Dost tiše, aby ji neslyšel nepřítel, ale tak nahlas, aby ji slyšel její ochránce. Ten na ni překvapeně pohlédl. „Běž!“ Vykřikla a postavila se do obrané pozice.
Bleskoví ninjové na nic nečekali a s výkřikem se rozeběhli proti svým obětem.
„Kaiten!“ Vykřikla Hinata a začala se točit kolem své osy, přičemž odrážela všechny jejich útoky.
Listový ninja s Aneki v náručí se odrazil, udělal kotoul a ve vzduchu tak přelétl celou vřavu.
Jeho nohy přistály v oblaku písku pár metrů za nejbližším ninjou. Rychle se narovnal a dal se na útěk.
Dítě, které svíral v náručí se překvapeně rozplakalo.
„Šššš!“ Pokusil se ho utišil a nervózně s ním kolébal ze strany na stranu. V tu chvíli si jich všiml jeden z nepřátelských bojovníků a zastoupil mu cestu.
„Kampak, kampak?“ Zamračil se.
Iku, jak se Hinatin ochránce jmenoval, by bojoval, ale Aneki mu kompletně zaměstnávala obě ruce. Proto se muže z Bleskové pokusil obejít.
„S tím balíkem nikam neodejdeš.“ Upozornil ho protivník naprosto klidně a znovu mu zastoupil cestu.
Ninja se zamračil a pohlédl na plačící holčičku ve svém náručí.
Jeho žena brzy také porodí.
Pohlédl znovu na zahaleného muže, který mu stál v cestě a tvrdě promluvil: „Dovedu ji tam, kam mi Hanata-sama řekla, i kdyby to mělo být to poslední, co udělám!“ Ke konci již křičel. Samozřejmě to nemyslel vážně, chce znovu obejmout svou ženu, chce se vrátit do konohy a vychovat tam svého syna, ale tohle dítě nenechá jen tak! Ochrání ho, jak jen bude moci!
Muž si přehodil batole do jedné ruky, kde ho dost neohrabaně svíral v podpaží a druhou vytáhl tři kunaie z malého batůžku, připevněného na opasku.
Jeho protivník zatím začal skládat pečetě.
Jistě to není nic nebezpečného, protože jinak by ninja mohl zranit i dítě, ale i tak Iku nesmí plýtvat časem, musí být rychlejší! Urovnal si kunaie do mezer mezi prsty a švihl. Pokud jeho protivník neuhne, což nemůže, protože skládá pečetě, první by ho měl trefit do hlavy, druhý do srdce a třetí do ruky, aby se nemohl bránit, kdyby přežil první dva zásahy.

***

Hinata již po několikáté po sobě opakovala Kaiten. Věděla, že tohle nikam nevede. Nemůže se pořád jen bránit a ani doufat, že ji někdo přiběhne na pomoc. Kdyby však použila některé ze svých jutsu, musela by bojovat jeden proti jednomu a při tom by na ni mohl zaútočit kdokoliv další.
Ucítila prudkou bolest v zádech.
Překvapeně zastavila svůj vír a sáhla na ono místo. Téměř zapomněla, že je tu hromada dalších protivníků a jen tak tak se vyhnula kunai, mířícímu na její srdce a další ji silně škrábl do boku.
Nesmí se přestávat bránit!
Letmo pohlédla, jak se vede jejímu příteli, který právě nerozhodně stál naproti dalšímu ninjovi a znovu se roztočila.
„Kaiten!“

***

Hanabi, v čele skupiny ANBU, se hnala za Kakashiho stopujícími psi.
Musí se tam dostat včas!
Nebylo vůbec jednoduché někoho přesvědčit. Nemohla prostě říct: „Právě jsem se vrátila z budoucnost, Hinata bude přepadena a odloučena od Aneki!“ a její původní: „Mám špatné tušení.“ By nikomu jako důvod nestačilo. Musela tedy vymyslet promyšlený příběh o tom, jak náhodou narazila na dokumenty jedné nejmenované skupiny, kde se zmiňovali o tom, že přepadnou Sabaku no Hinatu a její dceru na cestě zpět do Větrné země.
Ze začátku byli všichni, včetně Nejiho dost skeptický o tom, jak mohla čtrnáctiletá holka přijít k takovým informacím, ale nakonec se nechali přesvědčit a byla ji propůjčena skupina černých ochránců spolu s Kakashiho psi.
Není to dost, ale musí to stačit!
Psi hlasitě zaštěkali a prudce zahnuli doleva, kde vyskočili na větve stromů. Mají stopu! Hanabi se odrazila, vyskočila za nimi a chvíli po ní i všichni maskovaní ninjové.
„Nechápu, jak mohli uvěřit té malé holce...“ Uslyšela mužský hlas někoho ze skupiny. Pokusila se to ignorovat, ale chvíli na to přišla ženská odpověď:
„Je to Hyuuga z hlavního rodu, co bys čekal?“ odfrkla si.
Co si o sobě myslí?!
„Ale p***lku má hezkou.“ Dodal se smíchem ještě téměř dětský hlas.
Hanabi se prudce otočila. „Cože?!“ Promluvila tiše, ale důrazně.
Tohle už bylo příliš!
Pozorně sledovala, od které z nehybných masek se ozve odpověď.
„Omlouváme se, Hanabi-san. Mluvili jsme až příliš hlasitě...“ Ozval se onen ženský hlas odněkud vzadu.
„Já svých slov nelituju!“ Zachechtal se chlapecký hlas z přibližně stejného místa. Jedna z postav dala pohlavek druhé, o něco menší se zeleno-bílou maskou draka. „Pardon.“ Ozval se tlumeně kluk.
Tak tenhle to tedy je! Hanabi si dobře zapamatovala jeho masku. Až bude po všem, do má co proto!

***

Aneki, klečící na kolenou ve svém pokoji dlaněmi dopadla na zem, hustě zasypanou spadaným pískem. V pokoji byla tma a světlo by nenašla ani za okny. Přes to, že bylo něco po poledni, nebylo po slunci ani památky.
Hlasitě oddechovala s otevřenými ústy a vytřeštěnýma očima se rozhlédla kolem sebe. Ve dveřích byly v lehkém namodralém světle na sobě svalené Hanabi-san a paní Neini. Omdlely asi hodinu poté, když to všechno začalo.
Gaara se statečně držel, ale i on za pár minut podlehl a ztratil vědomí. Teď leží kousek od své dcery.
Lin neskutečně bolelo celé tělo. Cítila se ohromně vyčerpaná a oči se ji klížily.
Občas se vzduch nepatrně zacukal a prošel jím elektrický výboj. Kyslík již téměř žádný nezůstal a to, co se ještě dalo dýchat, bylo teplé a zatuchlé. Vypadalo to, jakoby nastal konec tohoto světa, jakoby pomalu mizel a z jeho pozůstatků se tvořil nový. Nová dimenze, do které se jako do černé díry ztrácely věci a duše lidí.
Věděla, že už nemá cenu zůstávat v tomto světě.
Je konec.
Něco teplého ji přejelo přes tvář.
V domnění, že pláče, se utřela do zápěstí. V namodralém světle dalšího elektrického výboje ale poznala, že to nejsou slzy, ale krev.
Její tělo umírá a jediné, co ho ještě drží je její duše.
Odevzdaně zavřela oči a objala tělo svého otce. Otce, kterého tak za svůj krátký život nikdy nahlas nenazvala.
„Naše duše se... znovu... střetnou...já věřím...“ Zašeptala vysíleně.

Poznámky: 

Ze začátku jsem se tohoto dílu dost bála, ale jak jsem začala psát, dostala jsem se do toho a věty šly jako po másle. =)

5
Průměr: 5 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 21:24 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Co nám to děláš?! Taakhle si pohrávat s časem, skutečností, sny a vším možným! Nevím, kde mi hlava stojí a nejhorší na tom je, že toho chci ještě víc' A už zbývá jen poslední díl! Pro Boha (samotného Jashina), jak tohle jen dopadne?!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 13:05 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Musím si dočíst ten poslední díl, to prostě nejde jinak. Dobrá práce Flying_Nikass

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-08-25 13:31 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Děkuji moc všem za chválu, poslední díl je na světě. Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-25 12:50 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teda, Nikass, ja neviem, ako to robíš (čo to trepem, viem, si jednoducho skvelá autorka Smiling). Táto poviedka je taká skvelá a úžasná, len čo som to prečítala, už nedočkavo čakám na pokračovanie Laughing out loud
To, čo si písala kurzívou, tak to je zaujímavé. radšej nebudem trápiť moju hlavičku nad tým a počkám si na novú časť, hádam to moje ceruzky prežijú xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-08-24 17:54 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Bezvadný!!!!!! Už se těšim, až bude další Eye-wink

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Ne, 2008-08-24 13:38 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Som zvedavá kto je ten člen ANBU no to sa ešte dozvieme...a dufam,že to bude mať šťastný koniec...lebo síce aj smutné majú niečo do seba,ale raz darmo happy end je happy end:)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-08-24 12:15 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Přečetla jsem poslední čtyři díly jedním dechem. Ta časová změna má zřejmě něco společného s tím, co se děje s Aneki... Jsem moc zvědavá, jak svůj příběh ukončíš, protože těch posledních pár dílů přineslo do příběhu hodně otázek, na které je třeba odpovědět. Už se těším na další část vyprávění a doufám, že ještě nebude poslední Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-08-24 09:52 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

juu...je to uplne skvele, stracam slova.....

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-08-24 09:07 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

nika.nikule - Děkuju moc, díl ještě není poslední. Eye-wink
nettiex, Akasuna no Pilika - Zvláštní, krásně divný.... Ty věše výrazy xDD Ale děkuji =)
San Inuzuka - Neboj, ANBU z toho jen tak nevyjde xDD A natahuji, jak můžu, i když už se hrozně těším na závěrečný díl - v hlavě ho mám skoro celej a těším se, až ho budu sepisovat... =)
Rika - Já je vypínala už před tím, jen jsem si to nikdy nijak neuvědomovala... xDDD Asi náměsíčnost.... Heh, kdo vypnul ty písničky? xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-08-23 21:50 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Jůů mě se tahle FF prostě moc líbí....jak řekla nett, je zvláštní, ale pěkná....a že se píše líp bez písniček? xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-08-23 20:50 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Taky se to jako po másle čte!!! Eye-wink Dobrej dílek je supr že se Ti furt daří to natahovat!!! Smiling A doufám že tam eště dáš jak Hanabi nakope tomu ANBU *něco*!!! Laughing out loud Jo a mohl by to být smutný konec!!! Sticking out tongue (neřeš zas kecá z cesty!!! xDDD)

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, So, 2008-08-23 20:18 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

je to moc pěknej díl Smiling ale tohle není poslední díl že ne ?? Protože mi to přijde jako předposlední Laughing out loud ....Přece Hin musej ještě zachránit Smiling

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, So, 2008-08-23 19:50 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Je to takový... krásně divný xDD... je to hezký moooc !! Moc se mi ten díl líbil !!! byl takovej hezu zvláštní ! Moc pěkný moc !!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-08-23 19:19 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Je to skvělý... zvláštní (v dobrém slova smyslu) a skvělý...
A ten šťastný konec... já ho chci taky xD ale stejně mám pořád ten divný pocit...