manga_preview
Boruto TBV 11

Bitva mezi dobrem a zlem! - 3 Zkoušky a zápas!

No tak jsem se donutila napsat třetí kapitolu a díky bohu mě i k tomu přispělo trochu fantasie! Smiling Ale je to tak trochu díl o ničem! Příští díl bude lepší a moooožná to bude někdy příští týden!! Smiling
PS: Stále hlavní prioritou je povídka čekání ve tmě , protože mám na to nápady a hned jak ji dodělám pustím se do osudové lásky a do téhle povídky! Doufám, že vás ta správa potěšila!!! Laughing out loud

Po úžasném zjištění, že Naruto už o svém otci ví je všechny propustila Tsunade spát. Narutovi a Hinatě ale ještě nakázala, že si s nimi potřebuje zítra na něčem domluvit.
„Už si v té kanceláři připadám jako doma!“ povzdechl si Naruto. Hinata umučeně kývla.
„Jo. Běh jednoho dne lítáme sem a tam! Doufám, že zítra to bude krátký a ža už k Tsunade nebudeme muset!“ souhlasila Hinata. Naruto se rozesmál a Hinata se k němu také po chvíli přidala.
„Zas takové štěstí mít nebudeme!“ řekl Naruto mezi smíchem. A oba zmizeli ve dveřích svého domu.
.............
Ráno se probudil jako první Naruto. Hned zamířil do koupelny a pustil na sebe studenou vody.
„Aaaaaaaaa!“ zakřičel na celý dům a tím každého okamžitě probudil.
„Bože! Co se tady děje?“pomyslela si otráveně Kushina a stejně tak i Hinata. Obě dvě zamířili ke koupelně ale když zjistili, že je zavřeno domysleli si, že tam je Naruto.
„Naruto! Už od tam tud vylez!“ zabušila mu na dvaře matka.
„Jo hned!“ ozvalo se zevnitř slabě. Hinata a Kushina se na sebe udiveně podívali.
„Stalo se něco, Naruto?“ zeptala se ho s obavami Hinata.
„Ne, to je v pohodě!“ ubezpečil ji skoro okamžitě Naruto a zámek na dveřích povolil. Dveře se otevřeli a v nich stál Naruto už plně oblečen ale ještě stále šokovaný.
„Eh, Naruto?“ zeptal se opatrně Hinata. Naruto se slabě usmál.
„Dobré ráno!“ řekl jenom a zamířil velmi malátným krokem do kuchyně. Obě ho ještě vyprovázeli pohledem dokud nezahnul do místnosti ale pak to nechali být a šli se také umýt. Hinata pak šla ještě probudit Minata a Ayu, kteří se nějakým zázrakem neprobudili.
„Minato, Ayo! Vstávat!“ probouzela je Hinata a mírně s nimi zatřásla. Aya pomalu otevřela oči a usmála se na mámu, Minato zrovna tak.
„Tak pojďte jde se jíst!” řekla Hinata a vzala je do náruče a zamířila do kuchyně.
„Dobré ráno miláčku!” pozdravila Naruta Hinata a musela se tomu usmát.
„Ahojky Hin! Dneska musíme k Tsunade!” usmál se na ni Naruto. Hinata se zatvářila jak u mučení.
„Tak rychle. At to máme za sebou!!” řekla bojovně Hinata a nakrmila děti z láhve. Sama si pak udělala pouze chleba a v rychlosti ho snědla.Poté nechali děti na starost Kushině.
„Do oběda jsme doma!” křikla ještě u dveří Hinata a pak bulo slyšet jen mírně bouchnutí dveří. Kushina ani nestačila odpovědět.
„Eh! Ale je to krásné být babička!” pomyslela si Kushina a věnovala se svým vnoučatům, která byla až nezvykle hyperaktivní na svůj věk. Najednou zazvonil domovní zvonek. Kushina se podivila.
„Že by si zapomněli klíče?!” mumlala si pro sebe Kushina a položila děti. Zamířila ke dveřím a otevřela je.
„Dobrý den, Kushino-san! Je doma Hinata?” pozdravila ji Sakura a usmála se.
„Před chvíli z Narutem odešla k Tsunade. A prosím tě nevykej mi!” řekla trochu zamračeně Kushina přesto s úsměvem. Sakura se na ni také usmála.
„No dobře, Kushino!” řekla trochu ostýchavě Sakura. Kushina kývla.
„A, copak jsi potřebovala?” zeptala se ji ještě Kushina aby navázala na předešlé téma.
„No napadlo mě jestli by našla z dětmi ven?” vysvětlila Sakura.
„Aha. Tak pojď dál a počkáme na ně až se vrátí! Měla by to být chvilka.” navrhla Kushina a Sakura po chvíli rozhodování přijala a i s dětmi vešla dovnitř.
...............
Naruto zaklepal na dveře od Tsunadiny kanceláře a spolu s Hinatou čekal až je Tsunade pustí dál.
„Dále!” vyzvala je Tsunade. Naruto s Hinatou vstoupili dovnitř a spatřili celkem uklizenou kancelář.
„Ty jsi uklízela Tsunade?!” zeptal se nevěřícně Naruto. Hinata nebyla schopna slova. Tsunade hrdě pokývala.
„Jo. Počkat tím jako narážíš, že tu mám bordel!” řekla naštvaně Tsunade a na čele se jí objevila menší žíla. Naruto a Hinata se zděsili.
„Ne to ne! Jen nás to překvapilo!” zaháněla hrozbu Hinata okamžitě. Tsunade na ně zkoumavě podívala a Hinata s Narutem se nervozně usmáli.
„No to je teď stejně jedno! Asi netušíte pro jsem vás sem zavolal, že?” zeptal se jich Tsunade. Oba po chvíli uvažování zavrtěli hlavami.
„No budu stručná! Jste pouze genini a podle všeho máte schopnosti na Jonina!” vysvětlila Tsunade.
„No ano máš pravdu. Já jsem sice genin ale Hinata?” zeptal se poněkud nechápavě Naruto.
„Zapomínáš na to, že po tu dobu co jsi tu nebyl byla Hinata v Suně a trénovala stejně jako ty s Jiraiyou!” připomněla mu tsunade.
„Oh! Ano už si vzpomínám!” přikývl Naruto.
„Ale...” zarazil se Naruto.
„Ale?” zopakoval po něm překvapeně Tsunade.
„No na zkouškáš Chuuninnů je potřeba tříčlenného týmu!” vysvětlil Naruto své znepokojení. Tsunade se ale usmála.
„O to už je postarané! Váš tým doplní Yuu!” vysvětlila Tsunade. Hinatě a Narutovi poklesla čelist.
„Ona ještě není chuunin?!” zeptal se užasle Naruto.
„Ne! Celou dobu jsem ji spolu s ostatními trénovala! Neměla čas na zkoušky ale ted už je připravené a měla by to zvládnout!” osvětlila jim situaci Tsunade. Pak se otočila obzvlášť na Hinatu.
„Zítra v jednu hodinu na cvičišti týmu 7! Bude se konat ten váš souboj a můžu říct, že Yuu se na to velmi těší!” oznámila jí Tsunade. Hinata se usmála.
„To já taky!” přikývla Hinata.
„Ted můžete jít!” povolila jim Tsunade a oba hned zmizeli.
...................
„Jsme doma!” křikl na celý dům Naruto a dostal od Hinaty štouchanec do břicha.
„Promin!” omluvil se bolestivě a třel si bolavé místo. Hned se k ním však něco doplazilo.
„Jej Minato!” zvolal Naruto a doběhl k němu. Popadl ho a začal s ním točit. Minato se rozesmál a Naruto taky. Hinata se pouze usmála a jeji pozornost padla na něco jiného.
„Ayo.... Ne ty nejsi Aya!” zarazila si Hinata. Najednou se připlazili další tři děti.
„Ah tady jsi Ayo! Ale ty ostatní...” Hinata se zarazila a když postřehla světla růžové vlasy usmála se.
„Sakuro! At se nám ty děti nepomíchají!” řekla se smíchem Hinata a vztoupila do kuchyně, kde uviděla sedět Kushinu tak Sakuru. Sakura se zasmála a vzala si své dvě deti na klín.
„To by ani nešlo! Na to ale, že jim je rok a něco, jsou ty vaše nějak moc hyper! Nemáš v tom prsty Naruto?” zeptala se podezřívavě Sakura a všichni i s Narutem se začali smát. Když se uklidnili Kushina se zeptala Naruta jak bylo v kanceláři a Naruto jim vypověděl všechno o zkouškách a o tom, že Hinata bude zítra bojovat z Yuu.

4.81818
Průměr: 4.8 (110 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele romcasahulova
Vložil romcasahulova, Út, 2011-07-05 14:59 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

tohle je nejlepší povidka

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-26 16:53 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jsem strašně zvědavá, co se stalo Narutovi a jak to bude s Yuu a zkouškami, no prostě je toho moc a hned musím jít dál. Smiling

Obrázek uživatele -rock lee-
Vložil -rock lee-, So, 2010-02-13 20:36 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

mooc pekne ale pokud by to melo byt trochu pravdy tak HINATA je uz chunin!
No ale to byl jenom maly nedostatek ale SUPRRR!!

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Čt, 2010-12-16 19:50 | Ninja už: 5097 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

mg vraj je to jeji FF xD

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, So, 2009-10-24 22:22 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

¨Mazeec xD Rychle na další

Jsem fanda:

Obrázek uživatele littlesasa
Vložil littlesasa, Út, 2009-08-11 15:38 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

joooj ti vies taak krasne pisat Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-05-22 21:46 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

skvele rychle prosim dalsiu cast

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-04-26 09:39 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

bolo to výborné...už aby bol ďaľší dielik

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Út, 2009-04-07 21:23 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

SUPER ! kdy bude další ?



Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Po, 2009-03-02 18:38 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

nO no at uz je tady dalsi dil nemohu se doakat

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 10:51 | Ninja už: 6246 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Kuromo-chan
Vložil Kuromo-chan, Út, 2008-12-23 13:03 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Super, už se těšim na další!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2008-11-25 17:17 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Musím povedať že ma táto séria vážne zaujala. Pri prvej som sa super bavil a takisto je na tom aj táto. Veľmi sa mi pozdáva už sa teším na pokračovanie.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 18:35 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Subaraší!

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, St, 2008-09-03 17:43 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

no mega mega mega!!!!!!!

Obrázek uživatele Kada-sensei
Vložil Kada-sensei, Po, 2008-09-01 20:25 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

další další !!

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Út, 2008-08-26 00:11 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

skvěléé

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-21 18:09 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

GENIALNE, fakt supeer, teším sa na ďalší dielik Eye-wink

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, St, 2008-08-20 09:09 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

honem další díl:-)jinak je to upe upe hezký Smiling Laughing out loud

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Út, 2008-08-19 13:05 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

nemohu to slovami ani popísat jeké to bolo úžasné jednoducho nemam slov už se moc tesím na dalsí díl Laughing out loud davam 5 bodu

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Út, 2008-08-19 12:37 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Nááádhera!! Už moooocinky mooooc těšim na pokráčko!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Út, 2008-08-19 09:18 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele mara15
Vložil mara15, Po, 2008-08-18 11:12 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

rychle rychle dalsíííí díííl prosímmm

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-08-18 09:42 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jééjky, krása, krása, krása Laughing out loud . Mooooc se těším na pokráčko, Hin Kakashi YES !!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-08-17 22:04 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Úžasné jako vždy a jsem opravdu rád že pokračuješ i v této sérii Smiling