manga_preview
Boruto TBV 11

Bitva mezi dobrem a zlem! - 2 Odhodlání...

lidičky tady je druhý díl druhé serie!!!! Doufám, že se bude líbit! Jinak na trojku si budete muset chvíli počkat, protože ji nemám ještě ani rozepsanou a ted se vrhnu na Nový život a Když ztratíš city!! Smiling

Naruto, Kushina, Hinata a Sakura dorazili před velký dům. Hinata se na to užasle podívala.

"Ty bylíš tady? Sakuro?" zeptala se ji překvapeně Hinata a Sakura jen u usměvem kývla. Otevřela dveře a vstoupila dovnitř.

"Budte prosím potichu a vyzulte se." požádala je Sakura a počkala až udělají co jim řekla. Když už nikdo z nich neměl na sobě boty zavedla je dveřmi do velké zahrady s poměrně velkým cvičištěm uprostřed. Sakura zamířila k němu. Všichni tři přemýšleli proč ale nechali to být když uviděli nějakou čenou hromadu čehosi a jak po tom lozí malé dítě. Kluk. Sakura se usmála.

"Sachiro." oslovila dítě Sakura a vzala ho do náručí. Kluk na ni upřel své zelené oči stejné jako měla ona a usmál se.

"Mami!" křikl a začal se smát. Sakura ho pohladila a otočila se na ostatní.

"Toto je mé druhé dítě Sachiro a tady to jak už jsem říkala je Chiki." představyla své děti Sakura. Pak ukázala na tu hromadu.

"A toto je můj manžel." řekla a usmála se. Naruto z němu opatrně přešel a púodíval se mu do obličeje. Najednou však strnul a začali mu cukat koutky.

"Co se děje Naruto? Kdo to je?" zeptala se ho se zájmem Hinata a také k němu přistoupila. Nakonec i jí začali cukat koutky.

"T-to je Sasuke!" vykřikl Naruto a s Hinatou se rozesmáli. Sasuke sebou trhl a postavil se. Rozhlédl se kolem sebe a pohled mu spadl na Sakuru.

"Ahoj Sakuro! Jak ses měla?" pozdravil ji Sasuke a rozpačitě se poškrábal na hlavě.

"Ahoj Sasuke! No já se měla dobře ale tobě to nějak nevyšlo! Tohle už je po třetí za tenhle týden!" hubovala ho Sakura. Sasuke se nevině usmál. Sakura mu usměv oplatila.

"Ale máme návštěvu. Hádej kdo se vrátil Sasuke?!" řekla Sakura a ukázala na Hinatu a Naruta, kteří se ještě chlámali smíchu a Kushinu, která se smála s nimi. Sasuke si je dlouho prohlížel.

"Kdo to je?" zeptal se překvapeně Sasuke. Naruto to uslyšel a zarazil se. Došel k Sasukemu a chytl ho pod krkem.

"Ty idiote! Ty ani nepoznáš svého nejlepšího přítele, který se za tebou honil aby tě přivedl zpátky do konohy!" křikl na něj Naruto a zamračil se. Sasuke se mu podíval do očí a najednou se v nich zračilo poznání.

"Naruto!" vykřikl Sasuke a objal ho.

"No to je dost!" postěžoval si Naruto ale usmál se. Sasuke se zadíval na Hinatu, která držela Minata a Ayu a na Kushinu.

"Kushina-san a......" zarazil se Sauske a zmateně se podíval na Naruta.

"Hinata a moje vdě děti Minato a Aya." představyl je Naruto a Sasukemu málem vypadli oči.

"Páni! Od kdy je Hinata tak hezká?!" pošetal Narutovi Sasuke tak aby ho slyšel jenom on. Naruto se zašklebyl.

"Ani se ti nedivím, že máš takovou reakci. Věčina kluků a tak se na ni jen lepili. Ale dej si odchod! Hin je jen moje!" řekl mu s usměvem Naruto. Sasuke se zašklebyl.

"O to se neboj. Stejně kdybych se o něco pokusil tak tady tahle mě zabije!" zašeptal Sasuke a hodil pohledem na Sakuru. Narutovi stekla po tváři kapka potu.

"Jo tak to tě lituju! Brutálnější ženskou jsem v životě nevyděl." přikývl Naruto a vystrašeně se na Sakuru dívali.

"Co je?" zeptala se jich nechápavě Sakura. Naruto a Sasuke sebou škubli a nervozně se usmáli.

"To nic, Sakuro." mávl ledabyle rukou Naruto a radši odešel za Kushinou, Hinatou a dětmi.

"Tak zase zítra!" křikl ještě a pak se s ostatními přemístil. Sakura přešla k Sasukemu.

"Je vidět, že zase o něco vyrostl!" řekla Sakura a chytla se Sasukeho. Sasuke přikývl.

"Ano. Určitě z něj bude dobrý hokáge! Ale nepřipomýná ti někoho?" zeptal se ji zamyšleně Sasuke. Sakura přikývla.

"Jo. Strašně mi připomýná Yondaimeho!" řekla svůj názor Sakura a Sasuke se na ni užasle podíval.

"Myslíš, že jsou příbuzní?" zeptal se ji. Sakura zamyšleně kývla.

"Půjdeme za Tsunade a zeptáme se jí!" řekla rázně Sakura a i s dětmi se rozběhli ke kanceláři Hokageho.

......

Naruto, Hinata, Kushina s dětmi mezitím dorazili k velkému domu.

"Páni!"vysoukal ze sebe zaraženě Naruto. Kushina se usmála.

"Je pěkný, že? Tady jsme já a Minato bydleli, když jsme byli maladí a ještě spolu."vysvětlila Kushina a spolu s ostatními vešla do domu. Byl rozlehlí a opravdu prostorný.

"Trochu mi připomýná dům mé rodiny."řekla Hinata do ticha a Kushina se usmála.

"Ano. Velké klany jako je Hyuuga, Uchiha a Uzumaki měli velmi podobné sídla."vysvětlila Kushina. Naruto se podivil.

"Uzumaki?"řekl překvapeně. Kushina přikývla.

"Ano. Klan Uzumaki byl mocnější jak Uchiha nebo Hyuuga klan. Máme dokonalou oční techniku ale bohužel se vyskytuje jen u některých členů."vysvětlila Kushina.

"A u kterých?"zeptal se Naruto. Kushina posmutněla.

"Jenom u mě, protože celá rodina zemřela při velké válce ninjů. Vlastně všichni co jsme ted tady, tak jsme poslední žijící potomci klanu Uzumaki."řekla Kushina trochu sklamaně. Hinata se na ni usmála a položila ji ruku na rameno.

"Klan Uzumaki se bude určitě zase plně rozvíjet ale řeknětemi. Má Naruto také tu oční techniku? A co vlastně všechno dokáže a jak se jmenuje?"zeptala se ji Hinata. Kushina se mírně usmála.

"Nejsem si jistá jestli ji Naruto má. Jmenuje se Shikugan. Po jeho aktivování má uživatel bílé oči a u vnitř oranžovou spirálu. Mám díky němu schopnost vidět soupeřovu chakru a určit i jeho element. Dále vidím tělesné teplo člověka a tím určit přítomnost jakéhokoliv živého tvora ve vzdálenosti 5 mil. Také dokážu díky těmto očím vymyslet potřebnou techniku na odražení nebo na utok nepřítele."vysvětlila Kushina. Naruto a Hinata na ni zírali s otevřenýma pusama dokořán.

"Páni! To je užasný!!!"vyhrkl Naruto a Hinata přikývla.

"Ano je to naprosto fascinující! Ani jsem neveděla, že Uzumaki klan existuje!"řekla omámeně Hinata.

"Náš klan byl před velkou válkou ninjů velmi znám a byli jsme velmi obáváni. Ale byli jsme skoro všichni vyvražděni a tak na nás všichni zapomněli."přikývla Kushina.

.....

Sasuke a Sakura se svými dětmi mezitím dorazili k Tsunade. Vyšli nahorů a zaklepali na její dveře od kanceláře.

"Dále."ozvalo se a oni vztoupili do vnitř. Tsunade zvedla hlavu od papírování a tázavě se na ně podívala.

"Co potřebujete?"zeptala se jich zvědavě. Sakura se trošku zamračila.

"Senseii ..... jak je Naruto spřízněn se čtvrtým Hokagem?!"zeptala se jí rovnou až v Tsunade hrklo. Zaraženě se na ni podívala.

"J-jak to myslíš, Sakuro?"zeptala se jí Tsunade a po čele ji stekla kapička potu. Sakura se mírně pousmála.

"Nejde si nevšimnout, že je mu Naruto velmi podobný! Když jsem si ho předtím prohlížela myslela jsem že je to čtvrtý!"přeznala Sakura a Sasuke jenom kývl. Tsunade si povzdechla a zahleděla se z okna.

"Myslím, že by jsme měli zavolat Naruta a jeho rodinu."řekla po chvíli Tsunade a zavolala Shizune at přivede Naruta, Hinatu, Kushinu a jejich děti. Shizune hned odběhla a za několik minut se v místnosti oběvila i s nimi.

"Co se děje Tsunade?!"zeptal se trochu naštvaně Naruto. Právě se chystal najíst, když ho vyrušila Shizune. Tsunade se na něj podívala.

"Zavolala jsem vás sem kvůli jedné věci, která se týká hlavně Kushiny a tebe Naruto."vysvětlila Tsunade a Naruto s Kushinou se na ni tázavě podívali.

"Jde o tvého otce."řekla přesněji Tsunade a Naruto se uvolnil. Podíval se na Tsunade a usmál se.

"Jo můj otec je čtvrtý Hokage neboli Namikaze Minato."řekl Naruto jako by se nechumelilo a Tsunade nebyla schopna slova.

"Ale jak to víš?"zeptala se ho zaraženě. Naruto pohlédl na Kushinu.

"Máma mi to před rokem a půl řekla, právě když jsme bojovali s Akatsuki a Orochimarem."vysvětlil Naruto. Tsunade se zahleděla z okna.

"Takže ty už všechno víš..."zašeptala Tsunade a pozorovala vytesané hlavy předchozích Hokagů. Naruto kývl.

"Počkejte chvíli!"zarazil je Sasuke. Všichni se na něj podívali.

"Vy chcete říct, že Naruto je syn čtvrtého Hokage, který do něj zapečetil Kyuubiho a syn tady Kushiny?!"zeptal se přímo Tsunade. Ta jenom kývla. Sakura a Sasuke se nevěřícně podívali na Naruta.

"Fakt to je pravda. A já se dokonce s otcem i setkal."řekl Naruto. Ted se na něj zase podívala nevěřícně Tsunade.

"C-cože?! A-ale to není možné! Vždyt Minato je mrtví!"zvýšila hlas Tsunade. Hinata se usmála.

"Ano je mrtví ale my jsme našli způsob jak s ním mluvit, lépe řečeno s jeho duší. Tady Naruto je něco jako médium. Když Naruto dostane doruki nějakou věc co Minatovi-san patřila provede jutsu na spojení a nám se zjeví jeho duše. Poté s ní můžeme mluvit jako by byl živý ale je to pro Naruta velmi náročné a velmi to ubírá chakru."vysvětlila Hinata.

"To je užasné!"zašeptala Sakura.

"Ano to je!"souhlasil Naruto a zahleděl se z okna ven.

"Ale tohle všechno je jen začátek!"pomyslel si Naruto a s usměvem se díval na tvář svého otce. Na muže, kterého vždycky obdivoval a bral jako svůj vzor. Muže, kterého hodlal oživit.

4.911765
Průměr: 4.9 (102 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-26 16:46 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Myslím si, že příště bude vzpomínání na to jak se Narutovi podařilo spojit s otcem nebo co dělal atd. Bylo to jako obvykle vynikající, ty reakce a všechno jen mi to pořád kazí ty chyby havně i/y

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Po, 2009-03-02 17:53 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

No parad kezby Minata obzivyli i v normalni Mange byl bych nesmirne rad. Pises moc krasne Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-04-26 09:33 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

tak v tomto úplne súhlasím

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Út, 2009-01-27 14:49 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Genialne!Nemam co dodat... Snad len:odkial mas obrazok tejto serie?

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 10:42 | Ninja už: 6246 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 18:24 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super díl!!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 15:22 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

SKVELEEE,, pls rychlooo dalsi dieeel, plsss, nemozes to nechat pozastaveneee, to by ma asik zabilo,,,

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), So, 2008-08-09 19:16 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

pání drsné rychle další!!!

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Ne, 2008-08-03 20:02 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Dalšíí diel pls další diel.. strasne brutalna powiedka...

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Pá, 2008-07-18 09:57 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

už aby bylo pokráčko a hlavně aby se povedlo oživit Yondaimeho

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, St, 2008-07-16 15:50 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

waw váážně moc pěknýýý Smiling

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-07-14 03:22 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

V posledních dnech jsem tu přečetl, troufnu si říct opravdu hodně FF, ale až tohle mě donutilo se registrovat. Opravdu toužebně doufám v pokračování. Je to úžasné, někdy se mi to líbí dokonce víc než originál. Prosím pokračuj! Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-07-13 15:35 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Hmmm, pervní sérii sem přečetla najednou a ihned jsem se vrhla na další. Je to vážně skvělí!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-07-10 12:06 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

wow Smiling to som teda baka, že som si to prečítal až teraz


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, So, 2008-07-05 20:21 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

SupER Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-07-04 16:44 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

abych pravdu řekla chybí mi fantasie! nevím jak dál pokračovat a navíc od 8 ráno chodím tak do 5 na brigády a jsem utahaná atd. .... ale o víkendu pracovat nejdu tak bych mohla něco napsat ale nic neslibuji! Smiling

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, So, 2008-06-28 13:33 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Jako všechny tvoje FF i tahle je úžasná doufám že další díl bude co nejdřív ikdyž si ho přečtu až za 14 dní protože jedu na tábor.

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-06-27 13:30 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

To ještě nevím!! .... sice začali prázdniny ale stále nestíhám ...

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-07-04 14:16 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

japato?

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Analia.....
Vložil Analia....., Pá, 2008-06-27 12:47 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

kedy bude další diel?

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, So, 2008-06-14 23:54 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

no parada Laughing out loud strasne strasne rada citam tvoje poviedky Smiling

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2008-06-11 19:23 | Ninja už: 6214 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

pekny dil jako vždy.celou tvoji serii jsem stihl za 2 hodiny prečist

Obrázek uživatele Sakurina ♀
Vložil Sakurina ♀, So, 2008-06-07 19:54 | Ninja už: 6071 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Je to fakt super...... těšim se na pokráčko

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, So, 2008-06-07 16:26 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-06-07 12:42 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Lidi, ty pravopisný chyby ani neřešte, ona je píše všude! Ale jinak fakt good!

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-06-06 16:33 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

trojka tu bude asi o výkendu .....

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-06-12 14:48 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

skôr nemôže byť? pls pls pls!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Pá, 2008-06-06 14:49 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Lidi honem další díl!!!

Jsem nedočkavej jak Naruto na ramen!!!

Sakra já se zblázním nedočkavostí!!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-06-06 07:29 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Rýchlo ďaľší diel, lebo ma picne! Je to super Kakashi YES!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-06-05 18:12 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

heh to neřeš!!! Se stane! Smiling