Svit Slunce 01
Název 01
Byl zamračený den a skoro celý den pršelo. Naruto ráno šel na ramen a déšť ho uvěznil v Ichiraku Ramen.
Házel do sebe už osmý ramen a stále neměl dost.
„Ten první ramen byl dobrý, ale ten druhý byl lepší. Ten třetí nic moc, možná to bylo tím, že jsem si spálil pusu. Ale ten čtvrtý, ten byl. Zase ten pátý, to bylo lahodné a ty nudle.“
A takhle stále přemýšlel a uvažoval, který ramen byl úplně nejlepší.
Když v tom vpadla nějaká osoba na Ichiraku.
Naruto se otočil. Osoba měla na sobě plášť a byla menšího vzrůstu.
Naruto vcucl nudli a zadíval se na osobu.
Venku stále pršelo proudem a občas prořízl oblohu klikatý blesk.
„Co si dáte?“ zeptal se stařík za pultem neznámého.
„Nic si nedám, jen jsem se přišla schovat před deštěm, pokud nevadí,“ ozvala se dívka z pod pláště.
„Za chvíli půjdu,“ dokončila.
„V pohodě,“ řekl stařík a začal se věnovat nádobí.
Narutovi se ten hlas zdál povědomý.
„Neznám tě?“ zeptal se zvědavě.
Dívka sebou cukla, když se všimla, že tu sedí ještě někdo, ale plášť si nesundala. Neodpověděla a jen se otočila a zírala ven ze stánku.
Naruto něco zamumlal a objednal si další ramen.
Ozval se další blesk a dívka v plášti zmizela.
Naruto dojedl a zaplatil. Otočil se a rozběhl se do deště. Déšť mu padal na hlavu a když byl kousek od domova, tak zaslechl zvuk svištění kunaie. Rychle vytasil svůj kunai a skrčil se, rozhlédl se, ale jen viděl, jak nějaká osoba zablokovala kunai a rychle zmizela. Viděl stín jak se další osoba odrazila a vydala se za první.
„Co to je?“ zamumlal a vydal se za nimi.
Naruto stále před sebou viděl záblesky od odrazu zbraní.
Než se nadál tak sledovaní překročili zeď okolo Konohy. Naruto si nebyl jistý jestli by je měl sledovat, ale nakonec zvědavost ho přemohla a vydal se za nimi.
Konečně je dostihl a schoval se do větví stromů.
Boj stále probíhal. Jedna osoba byla skrytá v plášti a druhá byla kunoichi, která prováděla nějaké pečetě.
Hodila shuriken a vykřikla: „Shuriken Kagebunshin no Jutsu.“
Objevila se stovka shurikenu a letěli na zamaskovanou osobu.
Naruto jen slabě slyšel.
„Shugohakke Rokujuuyon Shou,“ a plášť sletěl na zem a okolo kunoichi se utkala modrá sít.
Shurikeny se jen odrážely a zabodávaly se po okolí.
Naruto sebou cuknul, když poznal tu techniku a i kunoichi. Viděl, že spadla na kolena, jeden shuriken pronikl obranou a zabodl se ji do boku.
Žena s tmavými vlasy se vydala k ní a tasila katanu za chůze.
Kunoichi s modrými vlasy se pokusila postavit, ale byla sražena nohou k zemi.
Katana zasvištěla a Hinata jen zavřela oči. Přišel náraz, ale žádná bolest.
„Co se stalo?“ napadlo Hinatu
Otevřela oči a viděla před sebou oranžovou bundu. Narutem projela ostrá bolest, když se mu katana zakousla do zad. Prohnul se bolestí, ale stihl se otočit a zablokovat další úder. Trhl rukou a vytrhl katanu a odhodil ji. Rychle vytáhl svůj kunai a postavil se.
„Jen to zdržíš, zemře tak i tak,“ usmála se neznámá a začala dělat pečetě. Řekla nějaká slova, kterým Naruto nerozuměl a v ruce se jí objevila katana plápolajícím červeným světlem.
„Sakra,“ zaklel Naruto, když zablokoval dráhu katany pomocí kunaie. Celou rukou mu proběhl podivný mráz. Znovu zastavil katanu a rukou zase projel podivný chlad.
Další pohyby byli pomalejší. Udělal klona, který popadl Hinatu a odskočil s ní dál. Klon zmizel, když Naruto zablokoval další úder.
Naruto nechápal co se děje, odskočil od ní a hodil po ní pár shurikenu. Neškodně je odrazila pomocí katany.
Napřáhla se a sekla katanou do země.
Z země vyrazili červené provazy a obmotaly Naruta.
Naruto cítil chlad po celém těle a cítil jak slábne.
„Výborná chakra,“ pochválila si nepřátelská kunoichi. Naruto zvednul hlavu a viděl jen jak se do ní vpíjí chakra.
„Liško propůjči mi sílu,“ pomyslel Naruto.
Naruto sklonil hlavu a když ji zvedl měl rudé oči.
Kunoichi sebou trhla, když Naruto roztrhl provazy.
Naruto se okamžitě objevil za ní a dal jí pěstí. Vzápětí ji dohnal a udeřil znovu. Kunoichi se zastavila až o strom.
„Jinchuuriki,“ vydechla a rychle opsala kruh okolo sebe katanou a zmizela.
Naruto se zastavil a jedním skokem byl u Hinaty. Naruto pocítil jak ho liščí síla opouští a spadl na kolena, když ucítil bolest v zádech.
„Sakra,“ ulevil si a vstal ignorujíc bolest.
Opatrně zvednul Hinatu do náruče a vydal se do vesnice. Pospíchal jak se jen dalo. Klopýtl a spadli oba dva na zem. Naruto vstal a začínala se mu motat hlava. Popadl Hinatu a rozběhl se. Přeskočil hradby a rozběhl se směrem k nemocnici.
Kopnutím otevřel dveře, udělal dva kroky a zhroutil se na zem.
Sakura, která měla právě službu se otočila a uviděla padajícího Naruta s Hinatou v náruči.
Oba dva byli od krve.
Sakura se rychle rozeběhla a zakřičela na sestru: „Nosítka! A rychle pošlete pro Tsunade-sama.“
„Hai,“ řekla a rozběhla se do místnosti.
Sakura je s pomocí sester dostala do místnosti.
„A teď koho dřív?“ zeptala se nahlas.
„Sakuro podívej se na Naruta,“ ozval se hlas od dveří.
Sakura se otočila a viděla Tsunade.
„Hai sensei,“ řekla a otočila Naruta na záda a spatřila obrovskou ránu.
Okamžitě se dala do léčení, zacelila ránu, ale bylo vidět, ze Naruto je na dně svých sil.
Sakura ještě zkontrolovala ostatní zranění a uložila ho do postole.
„Jsem hotová,“ ozvala se unaveně Sakura.
Ozvalo se cinknutí, když Tsunade vejmula shuriken z rány. A okamžitě začala zacelovat ránu. Po chvilce byla hotová.
„Asi nevíš co se stalo, že?“ zeptala se.
„Ne, Naruto jen vpadl do nemocnice s Hinatou v náruči,“ odpověděla.
„Budeme muset počkat až se proberou,“ řekla Tsunade a odešla z místnosti.
Sakura ještě chvíli počkala a zavřela potichu dveře.
Naruto se probral jako první. Rozhlédl se po pokoji a viděl Hinatu jak spí na vedlejší posteli
Otočil dál hlavou a spatřil Sakuru jak sedí na židli a něco si čte.
„Konečně vzhůru?“ zeptala se vesele.
„Jak je jí?“ zeptal se a otočil se na Hinatu
„Bude v pohodě, jen to bude chvíli trvat, ale co se vám to stalo?“ řekla.
„To jsem rád,“ ozval se a vydechl.
Otevřeli se dveře a vešla Tsunade.
„Jak je ti?“ zeptala se.
„Já jsem v pohodě, kdy budu moc odejít?“ zeptal se.
„Nejdřív nám to musíš vysvětlit,“ řekla jemně Tsunade.
Naruto začal vysvětlovat, povídal asi deset minut a když skončil oddechl si.
„Tak takhle,“ zamyslela se.
„Můžeš jít,“ řekla nakonec.
Naruto se oblékl a vypařil se. Běžel vesnicí a mířil do jednoho krámku.
Vešel dovnitř.
„Ahoj Ino,“ pozdravil Naruto.
„Jé ahoj Naruto,“ odpověděla Ino, „co potřebuješ?“
Chvíli se rozhlížel a řekl: „Támhle ty tři narcisy.“
„Jasně, tady máš,“ řekla a podala mu kytky. Zaplatil a běžel zpátky do nemocnice.
Doběhl celý udýchaný a vpadl dovnitř. Sakura ho uviděla a chtěla něco říct, ale Naruto k ní přiběhl a dal ji jeden narcis a řekl: „Díky.“
Sakura vypadala potěšena a Naruto zmizel za rohem. Vešel do pokoje, kde ležela Hinata. Vzal vázu, napustil do ní vodu a dal do ní narcis a položil ji na stolek vedle postele.
„Ještě jedna,“ pomyslel Naruto a zmizel oknem ven.
Za chvíli doběhl ke dveřím a vpadl bez zaklepání dovnitř.
„Co chceš,“ zakřičela nasupená Tsunade za horou papíru.
Naruto přiskočil k stolu a podal ji kytku. Tsunade jen otevřela hubu a Naruto se jen otočil a proběhl dveřmi.
Moje další série, pršelo a já neměl co dělat tak jsem začal psát a dopadlo to takhle
Doufám, že se vám bude líbit
Mise Obl: Začátek hned tak zostra? Co budou dělat v dalších dílech? Lítat? Ne, dělám si srandu. Ale ta představa jak Naruto rozdává kytky je docela komická. Ba až velice nepravděpodobná. Jistě jsem zvědavá, co bude dál. I když asi malinko tuším, ale nechám se překvapit. Třeba to bude pro mě nečekané. Hlavně mě zajímá, kdo byla ta ženská... co na ně útočila. Nevypadala nějak slabě. Naopak jako velice schopná kunoichi...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
krásné jen to pokazila ta poslední fráze: Tsunade jen otevřela hubu.... jinak perfektní
good díl
Moc hezkej díl. Jen tak dál.
Supeeeeeeeeer,
Uža!!!
Pekné... Ale ten priebeh deja, strašne rýchly. Prečo mi to robíte? A zas. A znovu. Keby si to trošku spomalil... Trošku viac opísal... Dej dvoch kapitol si napchal do jednej. To jediné sa mi nepáčilo. Inak dobre zvládnutý boj (trochu rýchlo) a tie narcisy... Milé Zápletka vyzerá zaujímavo, hneď idem na ďalší diel...
Super! Naruto rozdává kytky...
Jdu na další dílek...
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
Jsem OROfil...a to takový, že naprosto nenapravitelný. Proto rovnou říkám...
OROCHIMARU JE MŮJ A BUDU SE ZA NĚHO PRÁT! (a byl můj i před tou děsnou vlnou jeho stoupající popularity. Byl můj více tehdy než dnes.
Nehodlám to opakovat, já vám tohle hádě NEDÁM! A kdo mi na něj hrábne, toho uškrtim!
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
nádhera...fakt povedené...snad bude hodně brzy další nový dílek
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan