manga_preview
Boruto TBV 07

Someone in my heart - ep.03

Miluji tě...
"I já tebe..." zašeptala a věděla, že ji slyšel...
Opatrně a něžně vzala jeho tělo a vydala se zpět, odkud přišla.
Musí žít dál, slíbila mu to.
Věděla však že odteď bude její život jenom pouhou existencí beze smyslu...

Mladá žena seděla na louce a hleděla do dáli. Pozorovala západ slunce.
Byli spolu tak málo, jak jen je ten svět nespravedlivý...
Už to je pět měsíců co jsem našla Narutovo tělo, pomyslela si, a ten smutek se pořád neutišil... přestane to utrpení někdy?
Když přiběhla její mladší sestra, že ji otec volá, jen neochotně vstala a přinutila nohy k pohybu.
Nevěděla, proč ještě žije. Kdyby to bylo na ní, nežila by...už ne... byla by s ním. Ale slíbila, že bude žít dál...
proč to na ní chtěl?
Proč po ní chtěl aby žila, když věděl že bude trpět?
Proč jí prosil aby žila, když už nemá smysl žít...?
Nevěděla...
Pomalu procházela lesem a vracela se domů do sídla klanu Hyuuga.
Už před čtyřmi měsíci se vzdala života shinobi.
Neměla sílu k boji...neměla motivaci.
Otec to přijal až podivně klidně. Od té doby o tom spolu nemluvili. Možná...jí nechtěl ubližovat? Vždyť to bylo jedno... stejně už trpěla...

Usedla spolu s rodinou k večeři. V jídle se jen nimrala. Jako vždycky.
Neměla motivaci jíst... neměla motivaci žít...
"Tak se v tom kruci nerejpej!" otci praskly nervy. Věděla, že se to stane.
"Nemám hlad," pípla.
Vstala od stolu a odcházela.
"A kam si myslíš, že jdeš?"
"Ven."
odpověděla prostě.

Kráčela po lesní pěšince. Tam, kde dřív rostly divoké rostliny už nyní byla vyšlapána cestička.
Tak často tudy chodila... jako by snad doufala, že ho tam znovu spatří.
Začalo sněžit. Vločky dopadaly na její uslzenou tvář a tály.
Brzy již budou vánoce... první, co jsme mohli spolu strávit... ale nestrávíme.
Jako vždy došla až k místu, kde ho tehdy našla a klekla na zem. Pomalu zapadávala sněhem. Víc než kdykoliv předtím si přála tady zemřít...
Hinato...
Už na ni zase promluvil. Rozhlédla se kolem, ale neviděla ho.
Nezapomeň, cos mi slíbila...
A pak už bylo jen ticho. Vločky se neslyšně snášely na zem.
Kreslila ve sněhu obrazce... květy...
"Hinato, vždyť tu zmrzneš," tenhle hlas byl skutečný...a polekal ji.
"Ty? Co tady děláš?" zeptala se. Bylo jí jedno, jestli jí přišel zabít.
"Chodím sem často."
"Proč?"
"Abych tě viděl,"
odpověděl popravdě.
On? Proč jí chce vidět on? Jak ví, že půjde zrovna sem?
"Sasuke, proč... bys mě zrovna ty chtěl vidět...?"
Neodpověděl. Pouze se na ni díval. Tak nějak jinak, než se kdy dívával na dívky.
"Také je mi líto, že zemřel," řekl do ticha, "ale nebyla jiná možnost."
"To ty... proč?" Hinata plakala tak usedavě, až ho zabolelo u srdce.
"Měla jsi ho ráda, proto." nevěděl, jak jí lhát.
Přešel k ní a jemně jí utřel slzy. Vyděsila se. On ne!
"Pojď," jemně ji vzal do náručí.
Vykročil opačným směrem než byla Konoha.
Takže on mě nese Orochimarovi? Potřebuje snad k něčemu i Byakugan? Slíbila jsem že budu žít... ale můj život nemá smysl... Naruto, nezlob se. Třeba možná teď naleznu nový smysl svého života... posloužím alespoň jako pokusný králík...
Sasuke uděla několik znamení ruky a na Hinatu najednou přišla jakási ospalost. Usnula mu v náručí.
"Promiň lásko," zašeptal i když věděl, že už ho neslyší, "jinak to nejde. Nikdo bys se mnou nešla dobrovolně..."

Narutův duch se zjevil na opuštěné mýtince.
Snad budeš šťatná...
Pohlédl směrem, kudy odešel Sasuke s Hinatou v náručí.
...Alespoň s ním...
Po tváři mu stekla slza,
...protože on tě miluje...
A pak se rozplynul. Nebylo mu nikdy souzeno být s ní. Ale jeho přítel snad nalezne cestu k jejímu srdci...
...doufal...
...přál jim štěstí...

Poznámky: 

Uhm...takže další dílek Someone in my heart.
Hinata byla unesena Sasukem. Co s ní asi udělají v Orochimarově sídle...?

4.87879
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2018-02-08 19:08 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Misia V3: Neviem prečo, ale tiež si vždy Hin predstavujem na lúke, je známe, že miluje kvety a sama je krásny nežný kvietok Kvítek sakury Hin trpí, jej myšlienky o zbytočnosti žitia sa mi moc nepáčia, ale chápem, že strata blízkeho môže mať takéto následky. Dokonca sa vzdala aj života šinobiho, čím sa ešte viac potápa, podľa mňa je práve práca najlepší liek na psychické neduhy. Rodina je z nej už tiež na nervy. Ale Narutov duch nad ňou bdie a utešuje ju Naruto Ajeje, objavuje sa náš Sasuke a priznáva sa, prečo zabil Naruta, takže vieme, komu patrí jeho srdce: „Měla jsi ho ráda, proto," nevěděl, jak jí lhát.“ Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Fíha, nesie Hin v náručí k Orovi a tá sa teší na nový zmysel života, že: „posloužím alespoň jako pokusný králík...“ Ehh... jasně... hehe... Zlatý Naruto prejavuje svoje veľké srdce, keď im praje šťastie, tak si predstavujem ozajstnú nesebeckú pravú lásku Z lásky Veľmi milá a dojímavá časť Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2011-03-10 16:32 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je úžasné, chudák naruto Sad

Obrázek uživatele Aoi_Nyappy_Allen-chan
Vložil Aoi_Nyappy_Alle..., St, 2009-05-27 17:34 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

kawaii takmer som sa rozplakala i ked SasuHina neni až tak dobry pairing ako NaruHina bo SasuNaru

No1. Allen Fangirl! Dangerous!! Biting!! Roleplaying!!!
My blog -> klik

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2008-10-11 21:18 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Sakra podařilo se ti mě rozbulet jako mimino. Sad Sasuke měl umřít a ne Naruto.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, So, 2008-10-11 21:01 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Hm, to zavání romantikou...nebo zvrácenou romantikou? Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2008-08-31 13:36 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Bože to je fakt nádhera..kawaii, kawaii, kawaii!!!! Jen tak dál je to boží..

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-08-07 23:52 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem si přečetla znovu tu první ochutnávku, potom druhý a teď třetí díl. Pěkné, moc pěkné, ono někdy je opravdu největší štěstí, dovolit nebo umožnit být šťastným tomu druhému, i když já sám šťastný nebudu. Zvláštní logika, ale funguje to...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-08-02 21:09 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Tyyy jo ja čučím, faakt super!!! nemam co dodat každým dílkem je to lepčí a lepčí!!! Prostě krása Kakashi YES

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES