až přestane pršet 02
Yamato ztratil vědomí, a klesl k zemi. Sakura začala panikařit. Naruto zmizel, Yamato umírá. A ten vrah je někde tady, a sleduje jí. Co mohla dělat?
„Narutoooo!“ zaječela. Nikdo se ale neozval. „Naruto!“
„Ten neřijde.“ Promluvil na ní cizí hlas. Sakura zpozorněla. Otočila se, a uviděla Hayaka. Stál klidně, a upřeně se na ní díval.
„Jak to myslíš?“ zeptala se vyděšeně Sakura.
„Prostě nepřijde. Nemůže.“ Začal se nepříjemně hihňat. Sakuru to vytočilo. Co si o sobě sakra myslí? Vytáhla kunaii, a vyrazila proti němu.
„Ééééé, špatnej pokus.“ Chlápek zvedl ruce, a udělal pár pečetí. V tom se kolem Sakury udělala jakási bariéra.
Sakura se zastavila. Z té bariéry nemohla ven, ať se snažila, jak chtěla.
„Z tohohle se nedostaneš.“ Zašklebil se chlápek.
„Co si udělal Narutovi? ŠANNARÓ!!!“
„Vy jste si nevšimli? Ten kluk s váma nešel od začátku mise.“
Sakura se zarazila. Od začátku?
Když chlap viděl její výraz, začal vysvětlovat.
„Když jste se šli připravit (převlíct se, vzít si zbraně a tak), čekal jsem už na něho u něj doma. Pak jsem se za něho prostě celou dobu vydával.“
Sakuře to začalo být jasné. Roto byl celou cestu Naruto tak zamlklý.
„A co si s ním udělal?“ pořád doufala, že se tu Naruto objeví, a zachrání je.
„Zabil. Co jinýho?“ řekl úplně klidně.
Sakura zůstala stát na místě. Do očí se jí draly slzy. Místo lítosti se ale pořádně naštvala.
„Ty hajzle!“ rozběhla se proti stěně, a vší silou do ní uhodila. Stěna se ani nehla.
„Hm, tos neměla dělat.“ Poznamenal suše chlap. Udělal zase nějakou pečeť, a na Sakuru začali vystřelovat ze stěn bariéry jehlice. Zabodávali se jí hluboko do těla. Když s tím chlápek skončil, klečela Sakura na zemi a těžce oddychovala. Podívala se na Yamata. Ležel na zemi bez jediné známky života. Chtělo se jí brečet. Za Yamata sensei…Za Naruta…
„To už máš dost, holčičko?“ křiknul Hayak a zase tvořil pečetě.
Sakuru začali sekat shuriken a kunaii. Nebyla schopná pohybu, a tak se jenom krčila, a zakrývala si rukama obličej.
„Nech jí bejt!“ ozval se známý energický (a možná i trochu drzý) hlas.
Sakura zvědla hlavu.
„Naruto…Naruto?“
„Pche, ty žiješ? Jak mrzuté…“ Hayak dal oči v sloup.
„Mě jen tak nezabiješ.“ Zašklebil se Naruto.
„Kage Bush…“
„Ale, ale, ale… Zase stínový klony? Už si s tim nudnej!“ poznamenal chlápek.
Obrátil se k Narutovi, a udělal kolem něj tu samou bariéru, jako kolem Sakury.
„Z tohohle se jen tak nedostaneš, ty spratku.“ Řekl, a otočil se zátky k Sakuře.
„Né, aby ses jí dotknul!“ vztekal se Naruto.
„A co bys s tim chtěl asi tak dělat?“ chlápek se usmál na Sakuru.
„Poděkuj svýmu drzýmu kamarádovi. Teď tě to bude bolet!“
Sakura se přikrčila, aby se chránila před dalšími zbraněmi. Ale nic se nedělo. Zatím.
Mise V2: Napínavé, místy i horrorové, líbilo se mi to Od první kapitoly vidím zlepšení Jen tu romantiku z toho pořád tak úplně necítím, i přes to, že jí máš mezi žánry označenou. Doufám, že ještě přijde
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
Mise H: Uf, už jsem si chvilku myslela, že se Narutovi něco stalo. Je to dobře napsané, člověk má chuť hned zjistit, jak to bude pokračovat. A to moc lidí napsat neumí, čehož si cením.
Jen by mě zajímalo, kde je vlastně Kakashi, mohlo to tam aspoň zmíněně býti.
„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia
Mise L: Líbí se mi, že se tu žánr hororu projevuje hlavně stupňováním napětí až k zoufalství, prokládaným zábleskem naděje, která ovšem jen přinese prodloužení toho napětí. Tedy že to nejsou samoúčelné obrazy hrůzy. (Což znamená něco v tom smyslu, že to ještě v duchu srovnávám s minulou povídkou přečtenou v rámci mise.) A taky se mi líbí, jak Naruto chrání Sakuru.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.