manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a duchové 2.kapitola

Oni opravdu existují, já se snad zblázním

Je tu dvojka, já nevím, ale zdá se mi to celé jakési pochybné, ale každému se přece líbí něco jiného, tak to posuďte sami (jo, a kritiku nepřijímám) Eye-wink

„Ne, Naruto, říkám ti, že u mě v pokoji spát nebudeš.“
„Ale, Sakura-chan…“
*vrrrz uííí*
„Ááááá, Sakura-chan, slyšela jsi to? Duch. Už přichází!“ řval Naruto s jistotou v hlase a strachy rozšířenýma očima pevně stiskl dívčino nadloktí.
„To zavrzaly schody. Jestli sis nevšiml, právě po nich jdeme. A už po desáté říkám ne. Spi se Saiem," navrhla potěšená Sakura, že se toho strašpytle konečně zbavila.
Se Saiem? S tím necitou? Hodil po něm okem.
Vydává ve spaní divný zvuky a pořád se mele. Ale přece nebudu spát sám… chci ještě žít. Znovu na něj upřel pohled, Sakura se musela kousnout do jazyka, aby se nahlas nerozesmála. Úplně na Narutovi viděla, jak mu to v tý hlavě šrotuje.
„Saii, můžu?“ zaprosil blonďáček po zvážení všech pro a proti.
„Jo, ale jen pod jednou podmínkou… že nebudeš zase před usnutím nahlas počítat ovečky.“
„Slibuju.“
„Tady jsou vaše pokoje. Přeji dobrou noc,“ rozloučil se s nimi stařičký shrbený napůl slepý sluha a šoural se zpátky ke schodům.
„Dobrou noc, vy dva,“ mávla na ně Sakura a zmizela ve dveřích naproti.
„Můžeš jít první?“ pípl Naruto, Sai na to nic neřekl, jen zakroutil hlavou a vešel do prostorné nazdobené místnosti.
„Fíha, tak to si nechám líbit," otrkal se celkem rychle Naruto a skočil na postel s vyřezávanýma lvíma nohama, až matrace zaúpěla.
„Jdu se osprchovat. Doufám, že to tady na chvíli zvládneš.“
„Jo, jen… můžeš se mi ještě podívat pod postel? Když jsem byl menší, tak na mě vybafl Iruka-sensei a potom jsem celé čtyři dny spal ve vaně se zamčenými dveřmi.“ Co tedy našemu druhému DaVincimu jiného zbývalo?
Musel se mrknout pod obě postele, do skříně, za okenní závěs a do krbu, načež mohl konečně jít do koupelny.
No, to se mi snad zdá. V jeho věku a ještě věří na bubáka v šatníku. Mít city, asi bych se pěkně dožral, že jsem musel lozit po čtyřech a hledat pod postelí Leontýnku.
Naruto byl relativně v klidu, ležel v tom měkkém pelíšku a pomaloučku mu začaly padat víčka, když to uviděl.
Když HO uviděl.
Vznášel se přímo nad ním, byl celý stříbrný, tak osmdesát čísel vysoký, měl zelené svítivé oči, velkou baňatou hlavu a... usmíval se?
„Ahoj, já jsem Casper.“
„Vahááááá, au!“

Naruto otevřel ztěžklá víčka, viděl nad sebou dva rozmazané stíny, které se pomalu ale jistě začaly rýsovat do známých postav.
„Dobrý, už se probírá. Naruto, kolik vidíš prstů?“ ptala se růžovláska a mávala mu rukou před nosem.
„Kde… kde je? Viděli jste ho?“
„Koho?“ Zaznělo dvojhlasně.
„No, toho ducha… Caspera.“
Jeho dva přihlížející kamarádi si vyměnili pohled plný obav.
„Asi je to horší, než jsem si myslela.“
„Co se tady děje? Ten du… ááá, Saii, prosím tě, hned se obleč! Sakura-chan, zavři oči!“ Naruto se v mžiku posadil a zakryl dívce dlaní oči, zatímco Sai, omotaný pouze ručníkem, hledal něco na sebe.
Konečně měl čas se rozhlédnout, ležel na zemi v jejich pokoji a křečovitě k sobě tiskl z postele stáhnutý polštář.
„Co se tady děje?“
„Co by? Něco se ti muselo zdát, slyšela jsem křik, potom jsi musel spadnout a bouchnout se do hlavy. Byl jsi v bezvědomí.“
„To ten duch, úplně mě vyděsil.“ Stál si dál blonďák za svým.
„Přestaň s těma pohádkama nebo ti jednu ubalím! Žádné nadpřirozené bytosti neexistují!“ dopálila se kunoichi, vstala a naštvaně rázovala pryč z pokoje. Až teď si Naruto všiml, že má na sobě pouze lehkou noční košilku.
To přiblblý pako, pořád mě musí vytáčet. Hudrovala v duchu Sakura a lehla si do už vystydlých peřin.
„Ksakru, zapomněla jsem zhasnout.“
„Já to udělám.“
„Díky… ááá!!“ vřískla k smrti vyděšená dívka a přitáhla si peřinu až pod bradu.
Je to jen sen. Je to jen sen. Žádný stříbřitý světélkující stvoření nevidím. Zoufale si rukama protřela oči v naději, že má nějakou hrůzostrašnou noční můru. A… už tam nebyl.
Uf.
„Ty jsi Sakura, viď?“
„Ááááá!!“ Omyl, to NĚCO sedělo vedle ní na posteli. Aniž by věděla, co dělá, vyskočila na nohy.
„Já jsem Casper. Nemusíš se mě bát.“
Jsem blázen, jsem blázen, jsem… Trhajíc si vlasy se rozeběhla hlavou proti zdi.
*třísk*

Au, to je bolest. Chytila se za cukající spánek a pomalu zkusila otevřít oči.
„To muselo bolet, ještěže už jsem po smrti.“
„Néé, zase ty.“
„Sakura-chan!“ Naruto rozrazil dveře držíc zvon na čištění umyvadel jako smrtící zbraň.
„Ustup od ní a dej ruce za hlavu!" namířil tou věcí na ducha.
„Narutooo!“ zavyla Sakura, rychlostí Shikamarových mozkových pochodů se přemístila ke dveřím a zděšením úplně mimo skočila střapatému blonďákovi na záda.
„Udělej něco. Prašť ho!“
„Počkej, nechci vám ublížit," snažil se Casper zachránit celou situaci zdvořilým konverzováním.
„Hej, co seš zač? Jsi ještě bledší než já,“ objevil se na scéně Sai v purpurovém přiléhavém županu.
„Už jsem to říkal tady tomuhle, jmenuji se Casper a ano, jsem vážně duch, ale nechci vás sežrat nebo tak něco. Jen jsem pořád sám, chybí mi kamarádi.“ Zatvářil se stejně zkroušeně jako Chouji v obchodě po zjištění, že brambůrky s jeho oblíbenou příchutí už jsou vyprodaný.
„Vím přesně, jak se cítíš,“ ujistil ho Jinchuuriki se Sakurou stále na zádech.
„Já jsem Naruto, tohle jsou Sai a Sakura. Tak to tebe jsem viděl pod těmi schody. Jaké to vlastně je být po smrti? Au!“ Něco ho hodně silně zatáhlo za vlasy. Byla to medička stále sedící na jeho zádech.
„Ty pitomče! Jsi tak netaktní. A pusť mě, sakra, dolů!“
„To je v pořádku. Jaké to je? No, zvláštní, smutné, dlouhé, ale je to taky známka toho, že se něco pokazilo. Duše tu na zemi normálně zůstat nemá, podle zákona se musí odebrat na ´druhou stranu´ k ostatním zemřelým. Nejspíš se chcete zeptat, proč se to stalo zrovna nám čtyřem, ale to já nevím. Možná je to trest za chování a činy, jakých jsme se dopustili ještě, když jsme byli na živu.“
„Byli?“ zeptala se ho růžovláska držíc si stále dostatečný odstup.
„Já a moji bratři, jsme tu spolu na dovolené.“

Poznámky: 

Co se stalo Casperovi a proč se jeho duše nemůže přesunout na ,,druhý břeh"? A pomůže mu Naruto se svým týmem?....příště

5
Průměr: 5 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Po, 2016-08-01 22:15 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Takže Casper, jo? Byl mi vždycky strašně roztomilý a ty ho tady líčíš obdobně, z čehož mám radost. Stejně tak z toho, žes tým sedm zvolila v novém složení – Sai tu bude (a je) mnohem zábavnější figurka, než by byl býval Sasuke.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-10-14 21:44 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Jé... Caspera mám ráda! Ale ta Leontýnka... cheche, tak mi říkají doma Laughing out loud občas. Ne, nebudu se schovávat pod postelí. Hustá FF Alalinko Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, Ne, 2008-08-17 12:00 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

je to super. suúer. a super. leontýnka pod posteli. iruka vybafl na naruta, sai v zupanu a sakura na narutovo zadech?? proste bomba. kde na to chodis?? jdu na dalsi. je to bomba

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Út, 2008-08-05 10:14 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ty jsi geniální Eye-wink Úžasné, skvělé, dokonalé Kakashi YES 5 hvězdiček!

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2008-07-31 23:35 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Dibla: Děkuji moooc. Pády ze židle, jo? To snad ne, já se příště budu mírnit Eye-wink
Pary: Díky moc, jsem ráda, že to konečně někodo čte a zvlášť ty (taký super vtipálek) Smiling doufám, že nezkklamu Smiling
Kátinka: díky sestři, jsi fakt grant a tvoje komenty jsou fakt třída...jen to musíš krapet dopilovat Eye-wink

Obrázek uživatele Kátinka
Vložil Kátinka, Čt, 2008-07-31 19:59 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

jé, tak to je krutý...Leontýnka pod postelí a Sai v župánku...no, teda....Laughing out loud Laughing out loud...docela brečim smíchy Laughing out loud...už se moc těším na další díleček...

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Čt, 2008-07-31 16:44 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, jestli to půjde tímhle tempem, tak si budu muset pod sebe pořídit matraci. Holt pády ze židle na tvrdou zem celkem bolej. Laughing out loud
Skvělý, co víc k tomu říct...

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-31 16:30 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Lol Laughing out loud Sai a župánek Laughing out loud Naruto se zvonem a Sakurou na zádech Laughing out loud Sai hledající Leontýnku Laughing out loud lol Laughing out loud já myslel že se uřechtam Laughing out loud fakt moc pěkný Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-31 12:25 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Teda... pořád ještě žádný koment???!!! Shocked Lidi styďte se!!! Sad
„Jo, jen….můžeš se mi ještě podívat pod postel? Když jsem byl menší, tak na mě vybafl Iruka-sensei a potom jsem celé čtyři dny spal ve vaně se zamčenými dveřmi.“
Ten du….ááá, Saii, prosím tě, hned se obleč! Sakura-chan, zavři oči!
Jsem blázen, jsem blázen, jsem… Trhajíc si vlasy se rozeběhla hlavou proti zdi.
*třísk* - proč mi to děláš co sem Ti jen udělala že mě tady takhle katuješ?!!!!! Shocked Puzzled Laughing out loud Je to fakt skvělý na Tvý hlášky nikdo nemá!!! Laughing out loud Sticking out tongue Už se těšim na další!!!!! Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2008-07-31 16:00 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Děkuji ti moc, Sany, jsem ráda, že zrovna ty máš první (a taky jediný) koment...prostě věrná čtenářka Eye-wink Laughing out loud pokráčko bude snad brzko Smiling