manga_preview
Boruto TBV 15

Minulost si nevybírá - 2. kapitola - Úkryt hadího muže

Dlouhovlasý ninja se svým společníkem konečně dorazili k cíli své cesty. Hadí muž otevřel bránu a vstoupil do chodby. Nepřekvapovalo ho, že zaregistroval nepatrný pohyb za jedním ze sloupů. „Stýskalo se ti?“ usmál se.
„Ne. Jen mi bylo divné, že jste tak dlouho pryč,“ odpověděl mu hlas z temnoty.
„Jen pro tvou informaci… Orochimaru-sama si vyšel na lov žen.“
„A Kabuto má opět jízlivé poznámky,“ uchechtl se hadí ninja a obrátil se k místu, odkud zazníval tajemný hlas. „Přivedl jsem někoho velice zajímavého,“ pronesl a slastně se oblízl. „Zdá se, že tahle dívka zná velmi dobře Akatsuki. Můžeš se jí zeptat na svého bratra.“
Oba slyšeli, jak dotyčnému vypadla údivem zbraň z ruky. Už to nevydržel a vystoupil ze stínu. Poněkud delší černé vlasy měl rozježené, černé oči zlostně žhnuly. Oblečení bylo podobné tomu, jaké nosil Orochimaru. Pohlížel na bezvládnou bledou dívku s nenávistí i údivem.
„Vidím, že tě to přeci jen trochu zajímá, milý Sasuke. Ale teď počkáme, až se probere.“ Podal mu obrázek, který měla mladá žena u sebe.
„Rozhodně si s ní promluvím.“ Sevřel ruku v pěst, odhodil obrázek a kráčel chodbou někam pryč. Orochimaru se opět zasmál a kresbu pečlivě schoval. „Postarej se o ni, Kabuto. Pár hodin trpělivého čekání nás nezabije.“
„Samozřejmě, Orochimaru-sama.“

Shenai otevřela oči. Ucítila, že leží na studené zemi nebo podlaze. Před očima se jí mihla vzpomínka na kluka s brýlemi, se kterým se poprala. A pak tu byl ten druhý muž. „Orochimaru…,“ zašeptala a postavila se. Pokoj tonul v temnotě, neviděla na krok, ale to jí nevadilo. Neměla strach, kdysi ji naučili nebát se. Rozběhla se k místu, kde tušila obrys dveří, ale hned po několika krocích ji něco zastavilo. „Jak to?“ Nemohla pochopit, co se s ní děje. Trhla rukama a ucítila, jak ji cosi dře na dlaních. Podívala se pozorněji. Na zápěstích měla navinuta lanka, která byla na něčem upevněna. Byla opět zajatcem, ale tentokrát skutečně cítila tu nejistotu. Sedla si a donutila se uvažovat rozumně. Co by jí poradili, kdyby tu mohli být s ní? Jak by se asi zachovali oni?
Nebylo to o moc jiné než její dávný pokus o útěk, ještě si na to dobře pamatovala. Tehdy měla strach, bála se Itachiho, přesto se pokusila o nemožné. Přestala až ve chvíli, kdy se zvedl z postele a přiložil jí nůž ke krku. Vyděšeně polkla a nedovážila se ani nic říct. Odtáhl zbraň, utáhl její pouta a řekl: „Radím ti dobře, spi.“ Už se o podobnou hloupost nepokusila.
Shenai si řekla, že teď je to stejné a že se o to musí pokusit. Otočila se a snažila se najít místo, kde byla ta divná vlákna zaháknuta. Měla štěstí, brzy ho objevila. Nezůstanu tady! Dostanu se odtud!
Pokoušela se rozvázat ty uzly, ale vůbec jí to nešlo. Ani zběsilé trhání zápěstími jí nepomohlo. Nevadí, ona se tak snadno nevzdá.
„Měla bys toho nechat!“ ozvalo se za ní, byl to ten s brýlemi.
„Co ty víš? Třeba se mi to i povede!“ odsekla drze.
„Pochybuju. To jsou chakrová vlákna, ta zrušíš jedině pomocí ninjovských jutsu!“ Otočila se k němu. Postavil před ni misku s jídlem. „Hlady tě trápit nebudeme,“ prohlásil a odešel.
Snědla ten pokrm a v hlavě už se jí rodil plán. Nemyslela si, že bude mít ještě příležitost použít tu techniku, kterou ji učil člověk, co ji nenáviděl. Ale nevěděla, zda se jí to podaří, nikdy jí to pořádně nešlo. Zaposlouchala se do ticha, ale v její blízkosti vůbec nikdo nebyl. Znovu zkusila trhnout pažemi, ale jen se tím unavovala. Spojila ruce a vzpomínala. Musí si vybavit přesný sled těch pečetí. „Jutsu… zvládnu ho. Musím!“ Byla připravena, udělala všechno podle vzoru svého nedobrovolného učitele. „A teď už stačí jen plivnout.“ Vydechla, ohnivá slina začala propalovat vlákno, brzy mohla volně pohybovat s jednou rukou. Zopakovala jutsu a díky nepatrné jiskřičce přepálila i druhé lanko z chakry. Obmotaná zápěstí jí nevadila, přece si kvůli tomu nespálí ruce. Teď mohla svobodně chodit po místnosti. Jsem hrozná ninja, ale tohle zjevně zabralo. Podařilo se jí dostat až ke dveřím, daly se snadno otevřít. Zaslechla kroky a rychle se skryla v rohu.
„He? Kam zmizela?“ vyděsil se brýlatý.
„Jen hledej, Kabuto. Koneckonců máš přece čtyři oči,“ rozchechtal se druhý muž.
„Laskavě si ze mě přestaňte utahovat, Orochimaru-sama! Vaše zajatkyně zmizela!“ naštval se mladík.
„Tomu nevěřím,“ ušklíbl se hadí ninja a zformoval pečeť.

Lanka ovinutá kolem Shenainých zápěstí se rozzářila a začala pálit. Dívka se v bolestech svíjela na zemi. „Přestaňte!“ křičela na ně a Orochimaru jí to přání rád splnil. „No neříkal jsem, že nebude daleko?“
„Máte pravdu, jako vždy.“
Dívka na ně hleděla s vytřeštěnýma očima, nedokázala pochopit, kde se v těch dvou bere tolik zla.
„Působivé! Kdo ti pomohl?“ Mlčela. „Vlákna někdo přepálil. To mohl být jedině…“
„Klid, Kabuto, však já se ho zeptám sám,“ pokynul mu rukou hadí ninja a zanechali dívku o samotě. Uvědomila si svou bezmoc a zhroutila se na zem.

„Naše podnikavá dívka se částečně osvobodila, tedy spíš někdo přepálil chakrová vlákna. Nevíš o tom náhodou něco?“
Sasuke se ušklíbl. „Vás dva bych přece mohl naštvat mnohem snadněji.“
„Tvá odpověď neznamená ano ani ne.“
„Přestaň se tak vyptávat, Orochimaru. Co je mi po nějaké cizí holce?“
„Pravda. Ale může nám poskytnout velice cenné informace, na to nezapomínej.“

Shenai se opřela o stěnu, slzy jí tekly po tvářích, nevěděla, co by měla udělat. Místnost byla o něco světlejší, protože při odchodu zapálili ti dva pochodně na stěnách. Znovu se otevřely dveře, tentokrát do nich vešel někdo cizí. Černé vlasy, vysoký a hubený, s černýma očima. Zastavil se pár kroků od ní a zkoumavě si ji prohlížel.
„Itachi?“ zašeptala nevěřícně.
Zarazil se a jeho oči se rudě rozzářily. „Kde je můj bratr? Vím, že to víš!“ sykl.
„Bratr?“ podivila se. Pak se otřásla, jak se jí opět vybavovaly vzpomínky.
„Já jsem několikanásobný vrah, Itachi Uchiha!“ řekl, snad doufal, že to na ni udělá dojem.
„Je to už hrozně dávno a asi bych ti to ani neměl říkat, ale tenhle ninja k nám přišel krátce poté, co vyvraždil téměř celou svou rodinu. Slyšel jsem Kisameho říkat, že se setkal s jeho bratrem, Sasukem.“ Deidara se tvářil zaskočeně, protože viděl, že tohle přiznání na dívku nepůsobilo právě nejlépe.

Pohlédla mu zpříma do očí, teď už se nebála. „Uchiha… Sasuke,“ řekla a dívala se na něj.
„Co víš o Itachim?“ zasyčel nepřátelsky. Mlčela a to ho dopalovalo. Ztratila snad náhle řeč? „Jsi snad němá? Tak řekni něco!“
„Raději zemřu, než bych ti cokoliv prozradila!“ odsekla.
Jeho ruka okamžitě sáhla po zbrani. V té chvíli se před mladou ženu vrhl Kabuto a zadržel Sasukeho ruku.
„Nehodlal jsem ji zabít!“ dopálil se černovlasý.
„Nauč se přesvědčivěji lhát, Uchiho. Znám tě už docela dost dlouho!“ Brýlatý ho donutil odejít a pak se obrátil k děvčeti. „Neudělej si z něj nepřítele. Mohla bys na to šeredně doplatit.“ Odvrátil se od ní.

Poznámky: 

Shenai je vystrašená a Orochimaru netuší, co má od ní očekávat. Ale jako správný velitel ví, že vojákům chybí... motivace Eye-wink

4.927535
Průměr: 4.9 (69 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2010-03-01 20:12 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Najprv Itachi, teraz Sasan -.-" to robíš naschvál alebo čo? Laughing out loud

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Čt, 2008-11-27 19:59 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Hltám, tohle je nebezpečné čtení x)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2010-03-01 21:12 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Temari.II.: No a na to jsi přišla až teď? Laughing out loud

Laitte ヅ: Jo, naschvál Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2008-11-20 21:19 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Krúci, toš to máš ženiální a ten Sasuke je pořád stejnej


Jinak je to super

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-11-20 21:20 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Sasuke je pořád stejně slizkej, to je fakt Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., So, 2008-11-15 17:19 | Ninja už: 6168 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

Ledva sa rozlúčila s Akatsuki, dostala s k Orochimarovi, tomu sa hovorí šťastie... Len nejak nemám dojem, že Orochimaru by sa s ňou chcel spriateliť.

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-10-11 11:17 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

bezvaa!!! já tě normálně žeru! jak můžeš psát tak skvělý povídky?? Sticking out tongue

Můj Valenth

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-11-15 18:37 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara: Nemám tušení, opravdu...

goforit: Skvělá dedukce Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Čt, 2008-10-09 16:46 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Hm, Sasuke je stejnej jak Itachi! Chudák Shenai...jinak, dobrá kapitola!

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Ne, 2008-08-24 22:11 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Ale tak Kabuto se jí zastává jo? Teda ten Ori je fakt záludnej parchant...Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-10-09 16:50 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

petricka-chan: No, neřekla bych přímo zastává, spíš to bere jako nutnost...

Xinji.E: Ještě se budou dít věci Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-08-09 16:53 | Ninja už: 6250 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jaaj jeden brat lepší ako druhý Laughing out loud
Obaja také makovičky natvrdlé xDD
Ale Shenai sa nedá, to sa mi mooc páči Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, St, 2008-07-30 20:09 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Ale jo...je to hezký...a baví mě to... ale chybí mi tam Akatsuki XD

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-08-09 16:54 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

T.a.r.a.n.e.e: Nepřijdeš o ně. Akatsuki se objeví v páté kapitole a už nás neopustí Eye-wink Laughing out loud

sorafay: Natvrdlé makovičky... to bylo hezky řečeno Smiling Máš dobrá přirovnání.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-07-30 15:47 | Ninja už: 6413 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To byla báječná kapitola. Tohle se mi vážně moc líbilo. Chudák holka se konečně zbaví Itachiho a on je tu jeho brácha Laughing out loud

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Út, 2008-07-29 23:32 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

chudak Shenai Laughing out loud jinak zase uzasne jako vzdy Laughing out loud

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-07-29 20:10 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Druhé zajetí se pro ní nevyvíjí zrovna nejlépe, jsem moc napjatá, co bude dál

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-07-30 15:48 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lenura: To uvidíš. Orochimaru je záporná postava a podle toho se i chová...

Demonic_Angel: Děkuju mockrát.

Haruko Hime: Tak, tak. A oba bratři by se týhle holky rádi zbavili Laughing out loud A pak ať někdo říká, že nejsou z jedný rodiny Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink