Můj život změnil Naruto - 11. kapitola - První stopa
Kimberly si ráno zkontrolovala rameno. Jen malý škrábaneček a přitom to pálí jak čert! Pochopila, že ninjové zde nemají tak silnou moc, jako ve svém světě. Byla za to vděčná, ale umínila si, že až najde Itachiho, nakope mu zadek! Uf, takhle se vyhne zbytečným otázkám, kdyby se na to přišlo, protože tam je vlastně jen docela obyčejný strup. Ale stejně… Těš se, Uchiho!
Ashley byla připravená, uvědomovala si vážnost situace. Slizákova písemka bude jistě hrozivá. „Já tak nesnáším matiku!“ zkroutila zrzka obličej do útrpného šklebu. „Ale v dnešním testu budeme mít obě A+.“
„Ty máš plán, co?“ nadchla se Kim.
„No… každopádně to bude týmová práce,“ uchechtla se.
Kankurou poklepal Ashley na rameno. „Tak která z těch holek to je?“
„Ta brýlatá s copánky. Už teďka je jasný, že Judith bude mít správný odpovědi,“ mrkla na něj.
„Tak jdem na to.“ Loutkář si mnul ruce a vesele se šklebil. Tuhle srandu těm dvěma rozhodně nezkazí.
Test začal a byl skutečně hrozně těžký. Učitel procházel mezi lavicemi a hledal zakázané pomůcky, zatímco pomalovaný došel líným krokem ke zmíněné Judith a začal vyřvávat správné odpovědi na celou třídu. Kim a Ashley se ještě nikdy při matematice tolik nepobavily.
Kimberly se pochlubila, co se jí v noci přihodilo. „No teda!“ Zrzka byla u vytržení. „To si dovolil fakt hodně!“
„Vrátím ho domů, i kdybych ho měla celou cestu píchat vidlemi,“ zaškaredila se černovláska. „Ještě si naši budou myslet, že jsem se zkoušela podříznout!“
„Jako čertíkovi by ti to ale slušelo,“ zachichotala se rusovláska.
Sousedka rodiny Sommersových začínala mít podezření, že něco není v pořádku. Ashley Sommersová teď pokaždé odcházela do školy s úsměvem na rtech a vracela se až k večeru. Od toho dne, kdy ji přistihla, jak hraje na ulici nějakou velice podivnou hru, si umínila, že ji bude sledovat pozorněji. Důchodkyně v jejím věku se klidně může zabývat takovými zbytečnostmi. Z nevinného nápadu se brzy stala posedlost. Právě teď pozorovala okno v přízemí. Uprostřed obývacího pokoje seděla dívka a něco si vykládala, přitom ukazovala všelijaká gesta. Sousedka tušila, že je na správné stopě. Stačí si jen potvrdit to podezření, že děvče trpí nějakou duševní poruchou. Je si jistá tím, že to nemůže být jinak!
Loutkář se zamračil a ukázal směrem k oknu. Ashley vzhlédla od připravených poznámek, které potřebovala k výuce angličtiny. Ztuhla. „Ta stará babizna! Co si o sobě vůbec myslí?“ Naráz byla na nohou, ale mezitím už se zvědavá stařenka vytratila z jejich trávníku.
„Proč tě sleduje?“
„Nevím, ale nelíbí se mi to. Plete se do věcí, kterým nerozumí!“ vybuchla Ashley. Pak však znejistěla. „Musíme si na ni dát pozor a začít hledat co nejdřív.“
Dalšího dne se sešli u Kimberly doma. „Seznam by měl bejt po víkendu hotovej,“ vzdychla zrzka.
„Vypadáš, že tě něco žere,“ odtušila Kim.
„S tím lovem ninjů bysme měli začít co nejdřív! Moje sousedka si začíná vyskakovat.“
„Fakt? A která? Snad ne stará Peabodyová?“
„Trefilas to. Včera jsem jí načapala, jak nám zírá do obýváku. Asi by mi to bylo jedno, kdybych se zrovna nesituovala do role učitelky.“
„Viděla tě, jak ho učíš anglicky?“
„Jistěže ne! Ale mám pocit, že něco chystá.“
Zpozorněla, když si Kankurou začal vyhrnovat rukávy, protože mu bylo horko. „Tetování?“
Ninja si prohlédl svou paži, na které měl neznámý šesticípý symbol. Kim zalapala po dechu. „Druhá část té značky. Je možné, že když se rozpálilo moje znamení, dokázala jsem někoho z nich přenést sem?“
„Kankurou, zkus na to sáhnout,“ navrhla Ashley. Ninja to vzápětí udělal.
„Dost! To je příšerná bolest!“ Kim zadržovala slzy, loutkář okamžitě stáhl ruku z toho černého „cosi“.
„Musíme zjistit, jestli to jde i naopak!“
„Ashley!“ rozkřikla se Kimberly. „Ještě jsem se nevzpamatovala z tvého prvního zásahu!“
„Nebuď hloupá, Kim! Pokud to spojení funguje i obráceně, můžeme celý tenhle problém vyřešit!“
Černovláska ještě chvíli protestovala a pak si hodila vlasy dopředu. Ashley si stoupla za ní. V té chvíli do pokoje vstoupila o něco mladší dívka. „Ty jí masíruješ záda?“
Ashley sebou trhla, nevěděla, kam s očima.
„Jdi pryč, Janett!“ zasyčela Kimberly.
„Hej! Vy dvě jste teda…!“ vyvalila oči její sestra.
„Vypadni! Hned!“ Černovláska ji sjela pohledem, ve kterém šla zřetelně rozeznat nenávist. Navíc její oči byly hrozně podobné hadím. Symbol na dívčině krku se rozzářil, ale Ashley ho stačila zakrýt. Janett začala pronikavě ječet a utíkala pryč. Zrzka se třásla.
„Dotkni se toho,“ požádala ji Kimberly, která se snažila udržet svůj vztek v mezích. Její kamarádka nervózně polkla a přiložila obě ruce na pečeť. Loutkář zavrtěl hlavou. „Nic?“ Kim si musela sednout, oči už opět začínala mít normální. „Nechtěla jsem tě vyděsit, Ash.“ Držela ji za paži a druhou rukou si mávala před očima. „Takže to spojení je pouze jednostranné. Až doneseš ten seznam, začneme s pátráním,“ vzdychla.
Loutkář byl ještě trochu ohromený její nenadálou proměnou.
„Čím dřív to skončí, tím líp pro nás. Dávej si hlavně pozor na tu ženskou.“ Kimberly už se konečně vzpamatovala. Rozloučila se s přáteli a šla si dát ledovou sprchu.
Doma zrzka padla unavená na postel. „Vypadá to, že Kimberly ty transformace nesnáší zrovna nejlépe,“ poznamenal Kankurou.
„Nejsme zvyklý na něco takovýho,“ mávla rukou Ashley. „Navíc… musí jí to děsně bolet. Ta pečeť byla úplně vařicí, když jsem na ni šáhla.“ Prohlédla si pozorně loutkářův kostým. „Fleky? Sundej tu hrůzu, vyčistím to.“
„To budeš hodná, ale co si vezmu na sebe?“
„Jsou tu nějaké košile po tátovi. I když se s ním máma už dávno rozvedla, pořád nemá to srdce je vyhodit.“ Jednu mu podala a on jí trochu neochotně podával svůj kostým a pokrývku hlavy. Svítily jí oči, když ho pozorovala.
„Nevadí ti, že jsem před tebou takhle?“ ptal se pro jistotu, stál před ní v rozhalené košili.
„No… spíš tady každou noc, takže jsem si zvykla. Hlavně, jestli to nebude vadit tobě.“
„No víš… já a holky…“ nervózně se uchechtl.
Ještě se smála, když nesla Kankurouovo špinavé oblečení do prádelny. Ty skvrny půjdou dobře odstranit. Při práci si zpívala a ani ji nenapadlo podívat se okem ven. Kdyby to udělala, jistě by se v ní krve nedořezal.
S úsměvem podávala vysokému brunetovi vymáchaný kostým. „Je jako novej!“ pravila spokojeně. „Ale teď se pustím do té práce!“ Usedla k notebooku a otevřela si na internetu vyhledávač. Kankurou stál za ní, dotýkal se opěradla židle a pomáhal jí třídit informace.
Ashley se s loutkářem vracela ze školy. Už ve dveřích poznala, že není vše, jak má být. Z obývacího pokoje slyšela dva hlasy, matčin a skřípavý fistulový, který patřil všetečné paní Peabodyové. Zaslechla jen cosi jako „psycholog“ a „zanedbaná výchova“, doplněno ještě o „výstřední chování“ a „nesmyslné průpovídky“.
„Počkej tady,“ sykla zrzka a nakráčela do místnosti.
„Zlatíčko, tady paní Peabodyová se mnou právě hovořila o…“
„Mami, nech mne s ní pět minut o samotě!“ prohlásila chladně.
„Buď zdvořilá,“ řekla matka, než zmizela v kuchyni.
„O co vám jde? Chcete naši rodinu rozvrátit?“
„Vidím, že se na tobě začíná podepisovat puberta. Během následujících dvou týdnů se u vás zastaví jedna hrozně milá paní z psychologické poradny,“ zašvitořila sousedka.
Rusovláska uhnula pohledem a setkala se s loutkářovým nechápavým výrazem, načež sklopila hlavu a dost se v té chvíli podobala Gaarovi těsně předtím, než ho zachvátil amok.
„Nechte mou rodinu na pokoji,“ zasyčela. „O vaši pomoc nikdo nestojí!“
„Chovej se rozumně, Ashley! Nerada bych, abys měla nějaké psychické problémy.“
„Nechtějte, abych vás těma dveřma musela vykopnout! Zmizte, a to rychle!“
„Přestaň se tak chovat, nebo špatně skončíš!“ varovala ji stařenka. Bála se toho pohledu v jejích očích a raději rychle odešla.
„Už je pryč, mami,“ usmálo se děvče a zmizelo v pokoji.
Dívka s delšími zrzavými vlasy stála nad umyvadlem a oplachovala si obličej. Cítila se hrozně, ale ne kvůli tomu, co řekla sousedce. Postřehla jeho pohled. Čím ho tak vyděsila? Stará paní ani nemohla budit hrůzu. Usadila se na zemi naproti němu, netroufala si přijít blíž. Chvíli trvalo, než promluvil. „Ten pohled jsem viděl jenom u jedné osoby… svého bratra.“
Pomalu zavrtěla hlavou. „Tohle jsem ale neodkoukala z anime. Je to můj výraz, když se doopravdy rozčílím. Ale v žádném případě tě nechci děsit. Sama se začínám bát budoucnosti…“
Ashley s Kankurouem si začínají vytvářet zvláštní pouto. Zdá se, že už brzy začne hon na Naruťáky. Kdo to odnese první? A budou spolu vycházet, nebo z toho vznikne ještě větší zmatek? A vzdá se sousedka Peabodyová?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise Pro V: Akatsuki by měli přidat, nebo jim paní Peabodyová brzo vyfoukne pozici hlavního záporáka. Kankuro ječící výsledky z matiky na celou třídu je dost zajímavá představa, občas by se mi hodil taky A naštvanou Ashley bych teda nechtěla nikde potkat...
juu Ash a Kankurou?uz slysim svatebni zvonyxDkecam,je to super,ta sousedka by se nedozila rana,kdybych zjistila,ze na me vola psychologa(proc mam takovy neprijemny pocit,ze ho brzi zavolaji nasi?)
Á tvoří se nám tu pár a poměrněě se k sobě hodí
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Kaze19: Jo, já páruju ráda
ajima: Nezoufej, všichni jsme cvoci
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Týjo tak to jsme nečekala....Copak bude mezi Kankurem a Ashley??? Pecka...
Ja nemám slov je to skvelé, dochadzajú mi slová chvály
Ashley a Kankurou sú zlatý párik
Veľmi sa mi to páči, skvele napísané, ako vždy, a môžem povedať, že je to diel od dielu lepšie a lepšie
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
sorafay: To opravdu moc ráda slyším. A pokusím se, aby další díly byly aspoň stejně dobré
Mitsuki: Jsem moc ráda, že se tyhle povídky tak líbí. Já s fanfiction na Naruta teprve začínám.
petricka-chan: Tak to ti nepovím. Ale to se dozvíš
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Už jsem to říkala jednou a opakuji znovu - tohle je nejlepší verze setkání světů (pokud pominu kultovní televizní seriály typu Star Gate ), hltám každý díl jedním dechem, a vůbec, celé se mi to líbí
Ha, jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli... Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá! Aktuální seznam členů a přihlášky u naší předsedkyně Akumakirei :)
Takovou sousedku bych vážně nechtěla, o té psycholožce tam určitě bude od ní ještě bude řeč. No zvědavá, jak budou po celém Londýně dvě dívky a jeden animák nahánět další animáky
Sousedka a vzdát se, to silně pochybuju, celkem mi připomíná tu naši
Každopádně moc pěkný díl a jako vždy se těším na další. Taky bych chtěla umět takový strašidelný pohled, abych ho použila na bráchu a ten by mě přestal otravovat
Alalinka: Říká se, že každý z nás má v sobě démona, kterej se projeví, když se přestaneme kontrolovat Takže myslím, že ten strašidelný pohled bys klidně dokázala vyvolat A jinak moc děkuju za komentář a za chválu.
Lenura: Trefilas to přesně do černýho. Ale už brzo dorazí k té naší trojici pomoc a na lov "animáků" jich bude víc
Yamata no Orochi: Velice děkuju. A to jsem tuhle povídku původně ani nechtěla zveřejňovat, přišla mi totiž divná...
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete