manga_preview
Boruto TBV 15

Můj život změnil Naruto - 6. kapitola - Poplach v Listové

Kotetsu začínal být nervózní. Už nejmíň pětkrát se ptal Shizune, kam zmizela Hokage, a ona mu nedokázala dát smysluplnou odpověď. „Jirayia-sama říkal, že má pro ni nějaké hodně důležité informace. Ale kam šli, to skutečně nevím!“ bědovala.
„Neviděli jste někde Leeho? Měl se dostavit na trénink!“ Do pracovny Tsunade se vřítilo něco rychlého, vysokého a zeleného.
„Gaii!“ vypískla brunetka, protože se příšerně lekla. Netrvalo dlouho a přišel si stěžovat Shikaku Nara, že postrádá syna.
„Nebude o něm něco vědět Naruto?“ otázala se nejistě Shizune.
„Ten taky není k nalezení!“
„Tsunade-sama! Vraťte se!“ vykřikla hlasitě zoufalá asistentka Páté Hokage.

V sídle Akatsuki nebylo o moc veseleji. „Co teď jenom budu dělat?“ Pein měl hlavu položenou na stole a jen chroptěl. „Během pár vteřin všichni zmizeli.“
„To se nějak vyřeší,“ těšila ho Konan. „Hlavně se, prosím tě, uklidni!“
Vůdce Akatsuki si ale dál vedl svou. „Přiznávám, že mi občas lezli na nervy, ale takhle zmizet? Jedna pohroma za druhou! Nejdřív zabili Sasoriho a teď tohle!“ Zavyl jako raněné zvíře. Bylo jasné, že mu ruply nervy. Konan se ho snažila přivést k rozumu, ale zdálo se, že je to marné.

Písečný Jounin podával veliteli Bakimu hlášení. „Kazekage-sama, slečna Temari a mistr Kankurou se nevrátili z mise. Ale přišla od nich zpráva, že uspěli.“
Trenérovi slavné trojky se to nějak nezdálo. „Vyšlete pátrací jednotku, ale ať nevzbudí podezření, že někoho postrádáme!“ uděloval rozkazy. Sám si lámal hlavu s tím, co se asi mohlo stát.

Brzy se předsálí před pracovnou Páté Hokage zaplnilo lidmi, kteří neměli právě nejlepší náladu.
„Kam se poděl Lee?“ zuřila TenTen.
„Postrádám Naruta a Sakuru!“ upozorňoval přítomné Kakashi a Sai vedle něj horlivě přikyvoval. Asuma se sháněl po Shikamaruovi. A všichni chtěli navštívit Pátou.
„Není tady!“ kvílela zoufalá Shizune. „Už po ní pátrají Jounini a nenašli dosud vůbec žádné stopy! A Jirayia-sama se taky vypařil.“
Ninji Shizunino přiznání doslova ohromilo.
„Nemůžeme vyhlásit poplach, ostatní vesnice by si všimly, že jsme oslabeni,“ namítala Kurenai, která doprovázela Asumu.
Za ní se přiřítila Hinata se zapečetěným vzkazem. „Kontaktovali nás z Písečné!“
Shizune okamžitě vyslala posla do dešifrovacího oddělení. Brzy byla zpráva rozluštěna. „Ztratil se Kazekage a jeho dva sourozenci. Velitel Baki nás prosí o pomoc.“
„Nemůžeme dělat nic jiného, než nenápadně pátrat. Sdělte mu, ať to před veřejností nějak utají!“ navrhoval Kakashi.
„Myslíte si, že v tom mají prsty Akatsuki?“ tázal se ostatních Gai.
„Nabízí se to jako jediné možné řešení,“ přiznal ninja v masce.
„Že by chtěli dorazit Gaaru? To se mi nějak nezdá,“ zapochyboval Neji.
„V tom bude určitě něco jiného. Akatsuki chtějí přece Naruta!“ namítl Kakashi.
„Neříkejte to jméno před ní!“ zaúpěl Kiba Inuzuka a zachytil Hinatu, která omdlela.
„No dobře, připustíme tu možnost,“ podpořil je Asuma. „Ale proč by kradli Tsunade? Už teď je jasné, že museli zmizet ve stejnou dobu!“
„Takže i Shikamaru…,“ zalapala po dechu Ino.
„A Sakura!“ přisadil si Sai.
„A můj nebohý Lee!“ Maito Gai už ronil slzy.
„To zní jako šílenost! Chápu, že by si přáli dostat Naruta, ale proč by Akatsuki unášeli tolik lidí najednou?“ zaškaredil se Kotetsu.
„Peníze!“ ozval se ninja v zeleném. „Potřebují finance, v poslední době přece dost často kradli. Nakonec by si nechali Naruta a…“
Hinata se zrovna probírala. „Nechali… Naruta?“ Zrudla a znovu se kácela k zemi.
„Gai sensei, nebudu to opakovat! Přestaňte říkat jeho jméno!“ zařval hnědovlasý mladík.
„Ovládej se, Kibo!“ zaječela Ino.
„Hádání nám nepomůže!“ klidnil je Asuma. Nebylo to nic platné. Ninjové se mezi sebou začali hádat.

Baki přecházel po místnosti jako lev v kleci. „Už dorazila zpráva z Listové?“ utrhl se na přicházejícího vojáka.
„Zatím jsme neobdrželi žádný vzkaz, pane.“ Jounin se zatvářil zkroušeně.
„Dobrá. Ještě počkáme,“ vzdychl a bylo mu hrozně.

„Tímhle se přece nic nevyřeší!“ hulákal Asuma na celou místnost, protože několik Shinobiů už se pustilo do sebe.
Kakashi mezitím přemýšlel nad nějakým plánem. Nakonec ho přece jen něco napadlo a ihned to pošeptal Shizune. „Tohle nemůže vyjít!“ zaprotestovala.
„Aspoň to zkusíme! Rada nesmí vědět, že Hokage zmizela.“
„Běžte všichni ven!“ rozkřikla se asistentka Páté, a tvářila se přitom tak hrozivě, že ninjové ji bez váhání uposlechli. V místnosti zůstal jen Izumo, Kotetsu, Asuma s Kurenai a Kakashi.
„Je to dost riskantní,“ odvážila se namítnout Shizune.
„Musíme doufat, že ten trik nikdo neodhalí. Henge no Jutsu je přece tak banální řešení. Ale… koho můžeme obětovat a nechat ho dočasně zmizet pod záminkou nějaké tajné mise?“ Ninja v masce se opatrně rozhlížel.
„Kurenai?“ navrhla brunetka.
„Její tým ji potřebuje. Toho úkolu se bude muset zhostit muž.“
„Tebe a Tenzoua, vlastně Yamata, nemůžeme postrádat, Asuma ani Gai by to nepřipustili, navíc mají své týmy…,“ uvažovala Shizune a tvářila se čím dál ztrápeněji. Nakonec ji napadlo, že by ten úkol mohla vzít na sebe.
„Nemluv nesmysly! Ty se staráš o veškerou administrativu! Asistentku Páté nemůžeme v žádném případě postrádat.“
Pro nezvyklý plán byl nakonec vybrán Umino Iruka a Izumo s Kotetsem jako jeho náhradníci. „Za tu šaškárnu chcem vyšší plat!“ prohlásili svorně oba Shinobiové.
„Zařídím to!“ ujišťovala je Shizune, div jim za tu laskavost nohy nelíbala.
„Myslím, že by tenhle plán mohl zabrat i v Písečné. Někdo jim musí zahrát Gaaru a my vyšleme do Suny své pátrací týmy pod záminkou, že sledujeme Akatsuki.“
„To je výborný nápad, Kakashi. Ale mám na tebe prosbu. Utvoříte s Tenzouem a Saiem nový tým a budete pátrat po té zločinecké organizaci? Není tu na to nikdo vhodnější!“
„Rád to přijmu. Hlavně se neprozraďte,“ usmál se Hatake Kakashi.

Umino Iruka nechápavě zíral na zprávu, kterou mu Izumo s Kotetsem donesli. „Děláte si ze mě legraci?“
„Nemáme na výběr. My jsme tvoji náhradníci.“ Jeden z ninjů smutně pokýval hlavou.
„Ale to je absurdní! Nemůžu si hrát na Tsunade-sama! Co když bude někdo chtít uzdravit?“ protestoval Iruka.
„Je nám líto, rozkaz je rozkaz. Nezapomeň zítra nastoupit do služby,“ mrkl na něj Kotetsu a společně s Izumou se vypařili.

Jednotlivým týmům byly přiděleny mise typu B, to ovšem byla jen zástěrka. Skutečné úkoly byly mnohem složitější a důležitější. Shizune právě předávala instrukce týmu Maito Gaie. „Vaším prvořadým úkolem je najít Rocka Leeho, ale to neznamená, že pokud naleznete někoho dalšího z pohřešovaných, že ho na tom místě necháte ležet…“
To už Nejiho Hyuugu dožralo. „Přece si nemyslíte, že jsme úplný idioti! Je samozřejmé, že budeme hledat kohokoli ze ztracených, ne jenom Leeho!“
„Neji!“ Gai zvedl varovně prst. Mladík s dlouhými hnědými vlasy na nic nečekal a vyběhl z Tsunadiny kanceláře. TenTen se hluboce omlouvala a spěchala za ním.
„Počkejte na mě!“ zařval Maito Gai. Shizune jen smutně zavrtěla hlavou.

Hinata, Kiba, Shino a mistr Kurenai měli svou vlastní misi. Jejich prvořadým úkolem bylo najít Naruta, který byl pro vesnici jak ochranou, tak i nebezpečnou hrozbou. Hinata byla v popředí, ostatní jí tentokrát málem nestačili. „Najdeme tě, Naruto! Byakugan!“ Kolem očí naběhly žilky a ona mohla bez problémů přehlédnout veškerý život v krajině.

Kakashi na odlehlém místě vyvolal svou smečku relativně hodných stopařů. „Máme štěstí. Sakura mi předala kus pláště jednoho ze členů Akatsuki, Akasuny no Sasoriho, v domnění, že se bude hodit.“ Buldok očichal kus látky a pak nechal ostatní psi, ať si taky čichnou.
„Předáme ti informace co nejdřív,“ zasalutoval pejsek tlapkou a Kakashiho komando se rozběhlo do dálek.

Jounin z Písečné už se konečně mohl podívat do tváře svému nabručenému veliteli, protože nesl dobré zprávy. „Vzkaz z Konohy dorazil, pane!“ Baki ho vyzval, ať chvíli počká. Na rozdíl od jeho sdělení, tohle nebylo šifrované. „Cože?“ zarazil se, když přehlédl ten seznam pohřešovaných osob. Zavolal si Jounina k sobě. Věděl, že je jeden z loutkářovy jednotky. „Jak moc si ceníš mistra Kankuroua?“ položil mu záludnou otázku.
„Položil bych za něj život, pane,“ připustil ninja.
„Dobře. Mám pro tebe úkol. Dokud nenajdeme Kazekageho, budeš se za něj vydávat. V Konoze mají naprosto stejné problémy, jejich Hokage totiž také beze stopy zmizela. A my musíme utajit před ostatními vesnicemi, že něco není v pořádku. Rozumíš?!“ Jounin nesměle přikývl. „Právě teď nám posílají posily z Listové, členy ANBU,“ pokračoval Baki. „A ti zde budou pod záminkou pátrání po Akatsuki. Jednotky Suny dostanou svoje tajné mise. Ale nejdůležitější úkol připadne právě tobě.“
Mladému ninjovi nezbylo než souhlasit. V duchu se však obával, že tohle divadýlko nějak nechtěně zkazí.

Orochimaru se už začínal pomalu nudit. Blížil se večer a on seděl na židli v prázdném sídle. To je nějaký opravdu nezvykle dlouhý trénink! Začínalo mu to vrtat v hlavě. Nakonec vyšel ven a pustil se do hledání. Že by Sasukeho a Kabuta unesli? Nebylo by to přece poprvé! Dopálil se a vykročil na cestu ke Konoze.

Poznámky: 

Věřím, že teďka jste se váleli smíchy Laughing out loud Tak jako já při psaní téhle kapči. A můžu slíbit, že bude hůř Laughing out loud

4.82927
Průměr: 4.8 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumu
Vložil Akumu, Po, 2021-03-22 19:33 | Ninja už: 1918 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise Pro V: Koukám, že Naruto způsobuje hádky v Listové, i když tam není Smiling Henge je sice jednoduché řešení, ale myslím, že by to mohlo vyjít, Iruka je přeci jen učitel na Akademii, tohle jutsu musí umět levou zadní. Ale že mu dvojka Kotetsu + Izumo jen tak předali vzkaz a vypařili se...to je jim podobné hihihi

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-12-26 13:31 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

zvedas mi naladu,dikyxDale neumim si Iruku predstavit jako Tsunade a Kotetsu s Izumou jako jeho nahradniky=Dto se jeste krute nasmeju

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-12-01 22:15 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To se nám to rozjíždí Laughing out loud to se ještě nasměju... Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-12-26 13:53 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Nemohu, než souhlasit Smiling

ajima: Tak tak, tahle FF je prostě divná Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-11-12 07:27 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

mas pojem kolko cca osob sa stratilo??? Heh, som zvedava, ako to bude pokracovat

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-10-27 13:54 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Heh...skvelé:D Chudák Iruka...som zvedavá ako si poradí:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-11-12 08:22 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

lady_anjelik: Nějak bude muset Laughing out loud

Uchiha Yumi: Jasně, Yumi, naprostý přehled o tom, kteří z nich jsou pryč Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2008-09-04 12:14 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Upe fajný dílek...Smiling To se ti povedlo....Smiling

Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, St, 2008-08-20 20:36 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Chudáci v Naruto světě! A ty v Londýně jsou asi taky dost vyjevený. Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-09-04 12:15 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kiki-chan: To si piš, že jsou Laughing out loud

petricka-chan: Mě bylo tak líto Iruky... Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2008-08-10 11:46 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Iruka jako Tsunade...! *kam ta Styron chodí na nápady...?*

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Astrid
Vložil Astrid, Ne, 2008-08-10 07:57 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

TO je tak fasninujúce, že až Laughing out loud skvelé

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 04:26 | Ninja už: 6237 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, priznávam, som sa nikde neváľala, ale to bdue tou hodinou. Len sa smejem ako blázon Smiling
Ale chudáčik Iruka, fakt schytá vždy to najhoršie...
Jeeja ale aká pátračka po nich. Hm, toľko ich naraz zmizlo xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-10 19:02 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sorafay: Jo, chudáček Iruka, to jsem mu neměla dělat. Ale... já to neměla na koho jinýho hodit Laughing out loud

Mitsuki: Už mi nějak docházejí slova, co na tohle odpovědět Smiling

T.a.r.a.n.e.e: To já fakt nevím... nápady se prostě rodí Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-07-22 10:51 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Chudák Iruka bude Tsunade Laughing out loud Proč vždycky ten nejhodnější člověk vyfasuje nejnevděčnější úkol? Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele wwwowww
Vložil wwwowww, Po, 2008-07-21 19:14 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

super !!užásný !!! fakt moc užasná povídka

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2008-07-21 19:13 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

XD já nemůžu, všechny dílky byly dobré, chechtám se ukaždého, stejně jako u dalších tvých povídek, všechny jsou doslova nacpané zdravým humorem, ale tohle je víc než normální zdravý humor XD
Iruka jako Tsunade, Konoha i Suna jdou po Akatsuki, kdo ví, co ještě udělá Pein a Konan, jestli si neusmyslí, že to zmizení jejich členů nemá na starosti Orochimaru, nebo jestli Pein nakonec nepůjde do blázince XD a Orouš míří zase do Konohy XD Jashine! To je tak dokonalý zmatek XD z toho budu uklidňovat dech ještě dlouho XD

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2008-07-21 18:33 | Ninja už: 6080 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Jj, já teda rozhodně..Iruka jako Tsunade Laughing out loud tak to bych chtěla vidět. Skvělá prácička Eye-wink
Taky by mě celkem zajímalo, jak se Shizune umí tvářit hrozivě XD
Už se vela těším na další...zítra, viď?

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-22 10:57 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Alalinka: Já bych to taky chtěla vidět. Jo, další díl by měl být zítra.
Eye-wink

Lenura: Jo, v týhle kapče jde hlavně o zmatek Laughing out loud A myslím, že je z těch kapitol zatím nejhumornější. Orochimaru i Pein teďka mají problém... bez svých podřízených a poskoků nemůžou ovládnout svět. Jo, Iruky mi bylo líto, ale pořád se to dá ještě přežít Laughing out loud Jsem ráda, že jste se bavili, to byl účel týhle kapči. Jo a pro jistotu uklidni i Jashina, ať tu nemám dvojitej záchvat Laughing out loud

wwwowww: A já jsem moc ráda, že mám tak hodný čtenáře, co píšou komentáře Laughing out loud

Yamata no Orochi: Protože nenašli nikoho spolehlivějšího, navíc v mých povídkách Iruka už párkrát za Tsunade zaskakoval, když byla mimo vesnici. Ale nikdy ne tak otřesným způsobem. Navíc mu ještě sekundují Izumo s Kotetsem Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink