manga_preview
Boruto TBV 09

Záměna IX.

Tak a máme tu další záměnu Smiling. Myslím že milovníci Sasukeho by tenhle díl buď neměli číst, nebo by ho měli brát s mírným asi 5ti kilometrovým odstupem Smiling. Protože jak se mi zdá tak to chudák avanger pěkně schytal Laughing out loud, tedy alespoň v mé půlce Sticking out tongue . No nebudu vás zdržovat od čtení Smiling tak si díl užijte Kakashi YES

„Ehm asi ne no.....víš co mi ale nejde do hlavy?“ zeptal se ho Naruto. Sasuke na něj jenom nechápavě pohlédl.
„Proč tu svou mega turbo sílu nepoužil už na tomhle kopci, víš kolik bysme teď měli energie?“ Sasuke jenom přikyvoval a oba se vydali směr Kakashi a sud.

Naruto se spolu se Sasukem asi za 5 minut vydrápali na kopec. Teď to šlo o mnoho lépe když konečně nemuseli před sebou tlačit takovou tíhu. Nahoře nalezli vysmátou Sakuru a Tsunade a doslovy vyřízeného Kakashiho.
„Vzal si toho asi moc.“ Pošeptal Sasín Narutovi poté co se dosyta vynadívali na vyčerpaného jonina.
„Jo, to co my jsme dávali několik hodin dal za 3minuty.“ Odpověděl mu Naruto.
„Co je asi zdrojem jeho síly?“ Podivil se Sasan.
„To nevím ale měli by jsme to zjistit.“ Přikradli se oba po špičkách ke Kakashimu.
„Co blbnete.“ Vykřikla Sakura až se z toho úleku Kakashi probudil.
„Fuj to sem se lek.“ Řekl Sasuke.
„No to vidím.“ Podíval se znechuceně Naruto na Sasukeho.
„Co tím myslíš?“ ušklíbl se nechápavě avanger. Naruto se zadíval na loužičku pod ním.
„Tys mi podělal kalhoty!“ Zděsil se, když mu došlo že se v podstatě počůral on sám Laughing out loud .
„Co to sakra je, jsem nic necítil.“ Zhrozil se Sasuke a pohlížel na loužičku pod Narutovými nohami.
„Fůj ty si prase.“ Smála se Sasukemu Sakura.
„Co si pil?“ Podíval se Naruto zabijácky na Sasukeho, ten se až ulek jeho pohledu, jak se mu ten cool-avangerský-zabijácký pohled pěkně povedl.
„Ko…ko…kofolu.“ Vykoktal Sasín.
„Po té je mi vždycky blbě.“ Pohlížel naruto za žluto tekutinu.
„Sasuke, bez urážky, ale smrdíš.“ Ozval se Kakashi když se postavil na nohy.
„Sasuke měl nehodu, tralalalalá.“ Začala si zpívat ožralá Sakura. Tsunade se písnička zalíbila a přidala se.
„Co mám dělat? Co mám dělat?“ Nevěděl Sauke, musí zamaskovat ten incident. Kam by se ale mohl schovat? Pak dostal nápad, blbej nápad a asi to nepřežije ale jeho čest je v sázce.
„Áááááá.“ Rozběhl se k sudu a skočil do něj šipku. Sakura se jen udiveně podívala na dno. Sasuke se o tvrdý dno sudu dal do řepy.
„Ááááá, muj Sasuke, umřel mi.“ Chytila ho kolem krku. „Ani jsem mu nestihla posté vyznat svou neutuchající lásku k němu.“ Rozbulela se tak jak to nejlépe v ožralém stavu jde. Takže kombinovala slzy se smíchem a škrcením jednoho z posledních uchíhů. „Vím že si v pořád tom ohavném těle Naruta ale srdcem jsi to pořád ty.“ Pokračovala s dramatickou scénou.
„Sakuro-chan.“ Ozval se Naruto.
„Pust mě.“ Zaškemral Uchiha. „Dusíš mě…“ Sakura se na Uchihu podívala nejistě.
„Jooo, láska opět zvítězila.“ Zařvala šťastně a začala opět chudáčka Sasánka dusit.
„Ufff.“ Oddech si Sasuke, když se konečně dostal ze spárů ožralé Sakury.
„Sasuke vylez z toho sudu!“ Řekl kakashi.
„Ne.“
„Úchiláku.“ Praštila Tsunade Sasana do hlavy, ten ztratil vědomí. (Asi zapomínáte že Tsunade je v tom sudu nahá Laughing out loud ). Sakura opět objala Sasana, který by jinak opět spadnul až na dno a podívala se na svou budoucí učitelku stylem ještě-jednou-mi-šáhneš-na-mého-sasánka-a-v-životě-už-se-nenapiješ-saké.
„Tak naruto asi je to na tobě.“ Podíval se kakashi na Naruta.
„A proč je zase nepotáhnete vy sensei?“
„Protože mi došla pára. Tak šup, šup, naklonuj se a jedem.“
„Ne!“
„Jak to myslíš?“ Podivil se kakashi.
„Sám je tahat nebudu.“
„A proč ne?“
„Protože zamilovanou holku, nahou učitelku a pochcanýho Sasukeho tahat odmítám.“ Sednul si Naruto opět svým nehezkým způsobem na zadek.
Kakashi začal přemýšlet. Buď zdrhne z konohy a dá se na modelink, jak o tom za svých mladých dob snil. Nebo nějak překecá Naruta aby mu s 2tunovým nákladem pomohl. První volba se mu sice zdála hezčí, ale znamenalo by to že už by se nikdy nepotkal s tím sexy zvrhlíkem co píše ty zvrhlí knížky.
„Naruto a co když ti koupím porci rámenu.“ Usmál se Kakashi pod maskou.
„Ne!“
„2 porce?“
„Ne.“
„3 porce?“
„Ne.“
„Chceš mě zruinovat?“ Podíval se smutně Kakashi na Naruta.
„JO!“
„Tak co po mě chceš?“
„Zaplatíte mi večeři a vrátíte mi zpět moje tělo. Ty sasukeho spodky formující pozadí a zeštíhlující postavu o 5cm v pase jsou strašně nepohodlný.“ Ušklíbl se naruto. Kakashi si jen povzdychl.
„Dobře…“

Potůček líně tekl svým korytem a nic ho nezastavilo.
Ale Naruta ano, ušli skvělých 10 metrů a on si potřeboval sednou.
„Chtělo by to nějakou výpomoc“ přemýšlel, když seděl vedle Kakashiho na pařezu.
„Hmmm“ ozval se Kakashi a vypadalo že za chvíli asi určitě usne.
„Ale jakou?“
„Hmmm“ už byl skoro tuhý.
„Nic mě nenapadá...“ přemýšlel nahlas Naruto a už začínal být zoufalý.
Kakshi už neodpověděl. Byl tuhý. Z pusy mu tekla slina a pomalu z pařezu padal na zem.
BUM
Ozvalo se jen co dopadl. Naruto se znechuceně podíval na Sasukeho, který se opíral o sud a Tsunade ho mlátila jedním jejím copem do hlavy. Naruto se zamyslel.
„Už to mám!“ zařval.
„Ne, ne maminko, ještě neeeee. Dneska je sobota, nechci uklízet.....“ Kakashi vyskočil na nohy a začal po jedné noze poskakovat kolem pařezu. Poskakoval tak asi 5 minut a celou dobu ho Sasuke a Naruto s opovržením sledovali.
„Tak co to bylo za nápad Naruto?“ zeptal se ho Sasuke.
Naruto sáhl do kapsy.....vytáhl zbrusu nový.....nijak poškozený.....stříbrný Alcatel. Vytáhl anténu, sesunul dolů kryt z klávesnice a Sasuke se začal smát.
„Co je?“ podíval se něj Naruto vražedně.
„Heh, tak s touhle cihlou bys mohl bouchat na sousedy pod tebou i nad tebou.“ začal se Sasuke ďábelsky smát až málem vypadl ze sudu.
„Ale jak to jenom bylo.....“ zamyslel se Naruto a klepal prstem do tlačítek.
„Volané číslo neexituje.“ ozvalo se z telefonu.
Když vyťukal další číslo hlas dámy v telefony oznámil: „Ahoj, dovolali ste se do Afrodity, chcete zamluvit pokoj nebo snad dva.....“ (nikdy sem na horkou linku bordelu nevolala, takže nwm co tam říkají Laughing out loud)
„To taky není ono.“ koukal se na nebe a přemýšlel.
„A co chceš za číslo?“ zeptal se ho Sasuke, páč Kakashi ještě pořád poskakoval kolem pařezu.
„No, na odtahovou službu, zařídili si jí Kotetsu s Izumou, dali mi dokonce i vizitku, ale já nwm kam se ji dal, vím jistě že sem ji hned strčil do kalhot, ale teď tady není.“ Naruto začal prohledávat kapsy.
„Nebude to asi tím, že to nejsou tvoje kalhoty?“ zeptal se ho Sasuke.
„A čí by asi byly? Proč bych měl mít na sobě cizí kalhoty?, no to mi pověz Sasánku.“ zamrkla na něj Naruto.
„No asi proto, že všechno na tobě je cizí a víš proč? Protože všechno je moje, chápeš to už ty hlavo blbá?“ zařval na něj Sasuke, až se ho Tsunade lekla a začalo ho copem škrtit. Sasuke ji jenom pinkl do čela a ona hned přestala. Už si ji začínám ochočovat. Zauvažoval a nahodil vítězný pohled.
„A proč by sakra mělo být všechno tvoje když je to moje?“ zeptal se naštvaně Naruto a anténkou od mobilu se mlátil do hlavy.
„Ale ono to není tvoje, ty baka.“ zařval zase Sasuke.
„A čí by to sakra bylo, já ti říkám, že nikdy nenosím cizí oblečení.“ řekl Naruto a mlátil anténkou pro změnu do hlavy Sasánka.
„Ale jo, nosíš. Pamatuješ jak sem ti půčil moje červené krajkové kalhotky?“ zaptal se ho Kakashi a koukal na něj udiveně. Saske se začal chechtat, až málem převrátil sud.
„Ne to si opravdu nepamatuju.“ řekl uraženě Naruto.
„Aha, tak to byl myslím Shino, fakt mu slušely.“ zasnil se Kakashi a na tvářích Sasukeho a Naruta se objevil ustrašený výraz.
„Na“ podal Sasánek Narutovi malou kartičku s postavičkami z Telettubies.
„Co to-?“ zeptal se Naruto a vzal kartičku do ruky a četl nahlas: „Služby všeho druhu, od odtahu auta až po umytí nádobí. Kotetsu a Izumo...... Kde si to vzal?“ koukal Naruto na Sasukeho vykuleně.
„V tvojich kalhotách.“ řekl Sasuke otráveně.
„Tys mi šahal do kalhot? Ty úchyláku....“ zařval na něj Naruto.
„Sakra Naruty ty baka, sme prohození ty máš moje kalhoty a já zase tvoje, chápeš to už.“ řval Sasuke.
„Ahaaaaaa, už to chápu.“
„Prosim tě, už konečně zavolej.“ řekl Kakashi.
„No jo pořád.“ Naruto začal vyťukávat číslo.
„Ano prosím, práce všeho druhu.“ ozvalo se na druhé straně linky.

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-11-18 15:16 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

...*mlati hlavou o zem a dozaduje se dalsiho dilu, i kdyz uz nemuze skoro dejchatXD*

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-11-18 15:34 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

he...no...uvidíme jak se dohodnem s Fibčou xD snad to brzo dáme do kupy Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-11-18 15:42 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

no to doufam ja mam totiz abstak a to bys nemusel dopadnout dobreXD *ja vubec nevyhrozujuXD*

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Pocket
Vložil Pocket, Ne, 2008-08-31 21:10 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Hehe... Sasuke udělat loužičku a já smíchem málem taky. Z toho si nemusí nic dělat.

Ale zajímavý námět, ještě k tomu to píšou dva lidé. Prostě super.

Kdy vyjde další díl? Jsem kapánek nedočkavý.

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Út, 2008-08-26 22:45 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Ouvej! No to bylo něco! Když jsem se konečně zvedla ze země (smíchy jsem spadla i se židlí) přišla mamka a znovu mě srazila fackou na zem, že dělám večer randál! Už vim proč dodržovat pravidla! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-11 10:34 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, ehm *nasleduje malý záchvat kašla*
Ja som si to, ehm *ďalší záchvat kašla*
Nevšimla? A sakra *s malinkou dušičkou píše tento komentár*
Noo, neviem, čo je lepšie (horšie). Či to, že sa nám Sasánek po... alebo tie jeho spodky, čo musí nosiť chudáčik Naruto xDD
Jaaj, ale ako dielik nemá chybičku, ste skvelá dvojka Laughing out loud
No výborné Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-08-06 20:56 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Hehehehe, to bolo super (a to som Sasukeho yzarytá fanynka) ako celá Zámena

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-06 10:21 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý! Uhm... čtu trochu se zpožděním, ale neřešte xD dokonalý... ty Sasukeho spodky.. .Laughing out loud přesně, kdo jinej by si je natáh než on Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-08-06 10:36 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tomu řikáš trochu ??? Laughing out loud tyyy Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-08-06 10:14 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ten novy diel je supeeer!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-07-29 00:58 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tušila jsem to!! Sasín je vážně padlej na hlavu xDD spodky formující postavu, to si vážně může nevlíct jen Uchiha eS. xD....Fenomenální díl...
Tady Afrodita xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-22 21:29 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak vám všem věrnejm za nás oba s Fibčou děkuju Laughing out loud doufám že ti zapomětlíci, co tohle čtou si nového dílu všimnou a přečtou si ho Smiling asi už sem trochu namlsanej Laughing out loud ale ta 6ka mě už pár dní bije do očí Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Út, 2008-07-22 13:19 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud bože Laughing out loud tak tenhle díl mě rozdrtil Laughing out loud

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, So, 2008-07-19 16:37 | Ninja už: 6162 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

„Zaplatíte mi večeři a vrátíte mi zpět moje tělo. Ty sasukeho spodky formující pozadí a zeštíhlující postavu o 5cm v pase jsou strašně nepohodlný.“ Ušklíbl se naruto. Kakashi si jen povzdychl. Tak tahle věta mě totálně dostala Laughing out loud !!!Jako celý váš příběh!!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-07-19 11:49 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sasáč se pochcal mno jáááj!!!!! xDDD Rozhodně bych nechtěla bejt v jednom sudu s nahou Tsunade!!! Laughing out loud Sticking out tongue
„Tys mi šahal do kalhot? Ty úchyláku....“ - xDDDDD jo tak na tohle sem chcípla!!! Laughing out loud Mno skvělý už se moc těšim na pokráčko!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Pá, 2008-07-18 19:19 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jáj...neviem ale za tento diel si zaslúžite cenu...niečo neskutočnééééééé......pochcaný Sasuke Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Uúúžasnéééé ...nemám slov Kakashi YES