manga_preview
Boruto TBV 09

Záměna X.

A je to tady, konečně, asi po půl roce, sem se vrátila ke psaní. Chtěla bych se strašně moc omluvit Paroušovi, že to vydržel, ale budu se pokoušet vás zase nezklamat a dopsat záměnu až do konce... i když totálně nwm co mám psát v tomhle díle, tak doufám že se to nějak vyvrbí. Jinak se omlouvám, kdyby tam byly nějaké neshody s dřívějším dějem, páč si vůbec nepamatuju co se tam dělo, přečetla sem si jenom konec poslední kapitoly a to bylo vše, ale myslim si, že vy si to taky nepamatujete, takže sme na tom stejně. No tak hurá do čtení a doufám že mě za ty moje žvásty neodrovnáte hned na začátku....Smiling

*****

„Na“ podal Sasánek Narutovi malou kartičku s postavičkami z Telettubies.
„Co to-?“ zeptal se Naruto a vzal kartičku do ruky a četl nahlas: „Služby všeho druhu, od odtahu auta až po umytí nádobí. Kotetsu a Izumo...... Kde si to vzal?“ koukal Naruto na Sasukeho vykuleně.
„V tvojich kalhotách.“ řekl Sasuke otráveně.
„Tys mi šahal do kalhot? Ty úchyláku....“ zařval na něj Naruto.
„Sakra Naruty ty baka, sme prohození ty máš moje kalhoty a já zase tvoje, chápeš to už.“ řval Sasuke.
„Ahaaaaaa, už to chápu.“
„Prosim tě, už konečně zavolej.“ řekl Kakashi.
„No jo pořád.“ Naruto začal vyťukávat číslo.
„Ano prosím, práce všeho druhu.“ ozvalo se na druhé straně linky.
„Halo, halo? Kdo tam je? Co? Jaké práce? My žádné práce nechcem.....“ zařval Naruto do telefonu a už chtěl zmáčknout červené tlačítko, když v tom ho Sasuke zastavil.
„Naruto, ty si fakt totální pako...“ zařval na něj Sasuke a vyrval mu telefon z ruky.
„Kotetsu? Hej, čuješ ma?“ zašeptal Sauske do telefonu.
„Kdo tam je? Od kud mě znáš? Ty mafiáne...“ zařval Kotetsu do telefonu, až Sasukemu mobil vypadl z ruky.
„Co s nim mlátíš? Víš vůbec jak to moje zlatíčko bylo drahé?“ rozbrečel se Naruto, klekl na zem a začal svou cihlička hladit.
„Pánové, dejte mi ten telefon, to nevíte, že tady v Japonsku sou telefony dovoleny až od 18ti let?“ poučoval Kakashi a už si strkal Narutův Alcatel do kapsy. Ti dva na něj koukali jak půl prd*le z roští a totálně nevěděli co ten teplouš má na mysli.
„Ehm, Kakashi-sensei, nespletl ste se?“ zeptal se ho opatrně Sasák.
„C-co?“ otočil se na něj Kakashi a jeho výraz byl vražedně srandovní.
„Hmm, nemyslel ste náhodou, že držení sudu plného sake je dovoleno až od 18ti?“ pohlédl na Kakashiho Sasuke a ukázal směrem k sudu, kde byla Tsunade a Sakura.
„Pche a co? Ten ste drželi taky, takže za trest vás nechám změněné do konce tohohle roku. Checheche...“ začal se Kakashi hrozivě smát až se mu vlasy naježili a z jednotlivých pramínků mu vyrážel elekrický proud. „A ještě si nechám ten telefon...“
„Super, takže už žádnou výpomoc volat nemusíme, že? My máme zakázané držet sud se sake. Takže z toho vyplývá že ho musíte celou cestu táhnout vy...“ rozdělil Sauske práci a koukal kolem sebe, kde je jeho krásný zevnějšek. Vpravo, vlevo, vepředu, vzadu, nahoře, dole....kde sakra je?
„Narutooooo, kde siii? Poď si pro rámen.“ lákal Sasuke Naruta a v ruce držel žvýkačku s příchutí rámenu.
„Baka, baka, baka....“ uslyšel Sasuke ze sudu, naklonil se přes okraj a co neviděl.....velké, kulaté Sakuřiny..........oči.
Sasukeho nechápavý výraz by se dal dát do televizní soutěže a stoprocentně by vyhrál. Kousek poodstoupil a opět se začal rozhlížet kolem.
„Sasuke…ty idiote!“ uslyšel tentokrát hlas Tsunade a nechápavě se otočil. Tsunade začala něco hrabat v sudu a najednou z něho vyletělo za jejího přispění, Sasukeho tělo s Narutovou myslí.
Naruto se zastavil až o strom nedaleko skupinky a následně spadl na zem jako pytel brambor.
„To by mě zajímalo, co mělo znamenat zase tohle.“ Podrbal se Kakashi ve vlasech a sledoval omráčeného Naruta, jak se válí na zemi.
„Sasuke, ty idiote, počkej až se vrátíme do vesnice!!! Já tě zabiju.“ Zařvala Tsunade na ležícího Naruta a potom se opět ponořila do sudu.
„Jestli si Kakashi nedělal srandu, pak bych měl asi zdrhnout, až se vrátíme do vesnice, jinak mi půjde o kejhák.“ Zamyslel se Sasan. „Naruto…ty debile! To je kvůli tobě!“ Zamračil se a kdyby blonďák už nebyl v říši spánku, hned by ho tam sám poslal.
Po chvíli ticha za omráčeného Naruta vytáhl Kakashi Narutův mobil, jenž mu tak nepříjemně stahoval kalhoty a začal na něm cosi naťukávat. Sasuke se postavil nad ležícího Naruta a začal si ho prohlížet. Podíval se na něho podezíravým pohledem, pak řekl.
„Mám hlad, asi si dám rámen, kdo si dá semnou??“ Ale Naruto se ani nehnul.
„Zdá se, že je opravdu omráčenej.“ Odklopil svůj pohled Kakashi od mobilu.
„Není, jen to hraje, to poznám na míle daleko.“ Zašklebil se Sasuke a opatrně kopnul do Naruta, ale s blonďákem to ani nehlo. Sasuke se zamyslel.
„Co má rád, na co se určitě hne.“
„Vážně si myslíš, že to jen předstírá?“ Zeptal se Kakashi, stále s mobilem v ruce a s prsty rychlejšími než zbíječka.
„Hele Naruto, není táhlem…hmm…rychlé občerstvení?!“ Další z Sasukeho nepodařených pokusů.
„Už si to vzdal?“ Schoval jounin mobil do kapsy a jeho kalhoty se značně prohnuly.
„Ani náhodou!“ Křikl odhodlaně a opět se zamyslel. „Naruto, Kakashi-sensei utíká s tvým mobilem do bazaru!“ Ale i tento pokus zklamal.
„Děláš si srandu?“ Vykulil Kakashi oči. „Za takovou plečku by mi nedali ani lízátko.“ Zakroutil hlavou.
„Má to velikost Akamara, těžší je to než Chouji a design to má horší než Tsunade.“ Zašklebil se a dodal. „Myslím, že mít v kapse cihlu, by bylo příjemnější.“
„To není možný, musí být něco, co ho zaručeně probere.“ Začal se rozhlížet kolem sebe a jeho oči se zastavili až na sudu.
„Co, myslíš že ho probudí sud saké, nebo ty dvě sirény v něm??“ zeptal se opatrně Kakashi, který pozoroval Sasukeho.
„Jen jedna siréna.“ Ušklíbl se avanger.
„To sem zvědavej, co tím myslí.“ Pousmál se Kakashi a čekal, co Sasuke zařve tentokrát.
„Narutooooo! Sakura dělá striptýz! Zaječel. Naruto okamžitě vyskočil ze země a začal koukat směrem k sudu s vyplazeným jazykem a slinou až na zem. Jenom, co si nalitá Sakura všimla jeho úchylného pohledu, ulekla se a schovala až na samé dno sudu.
„Sasuke, ty úchyle! Už zase.“ Popadla Tsunade první věc co našla a hodila jí po Narutovo. Naneštěstí pro růžovlásku, jediný co měla Tsunade po ruce byla ona, a tak se Sakura proletěla směrem slintající Naruto.
„Wuáááá!“ Zaječela dívka za letu.
Tsunade zamířila dost přesně a tak Sakura přistála přímo na klejícím Narutovi.
„Trefááá!“ zaječela šťastně Tsunade. Kakashi se Sasukem jen valili oči, jaké to Sasukeho počínání mělo nakonec dopad.
„Měli bychom se dostat do vesnice, než někdo přijde k většímu úrazu.“ Prohlásil Kakashi a podíval se na Sasukeho.
„To máme už asi popáté, ale zatím jsme se dostali jen na jeden kopec.“ Zakroutil hlavou Sasuke.
„A co si takhle zavolat taxíka.“ Ušklíbl s Kakashi.
„Kterej maniak ti vezme do auta nahou Tsunade v sudu a ožralou Sakuru??“ Namítl Sasuke. Kakashi jen nahodil smutnej výraz.

Poznámky: 

Pary: Konečně jste se dočkali, všichni ti trpělivý xD Doufám že jsme za tu “kratší“ pauzu neztratili moc čtenářů a že ti věrní čtenáři si přišli opět na svou dávku vtipu Smiling Snaha byla, tak snad jsme s Fibčou splnili tuhle misi úspěšně xD

*****
Další díl čekejte do konce tohohle týdne Eye-wink

5
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Út, 2008-11-25 17:47 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

heh, tak děkuju za sebe i Paryho a ještě jednou se omlouvám, že to tak dlouho trvalo, páč je to jenom a jenom moje chyba Laughing out loud.... jinak sem zjistila, že bude asi chvíli trvat než se vrátím do těch starých zaběhnutých kolejí a taky sem zjistila, že mi to nějak nejde, ale budu se snažit ať vás nazklamu.....jinak další záměnu mám napsanou a Parouš už má osud ve svých rukou Eye-wink

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Út, 2008-11-25 17:15 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

mazeec Laughing out loud moc moc sem se těšila na další dílek a dočkala sem se Smiling prostě nesklamete Smiling supeeer! Eye-wink

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Ne, 2008-11-23 19:47 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

lol ja nemuzu to je hruza

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-11-22 20:26 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Drsňárna, ach moje ubohá bránice Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-11-22 15:26 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vy dva!!! Vy jste fakt vrazi!!! Laughing out loud To není možné, to snad není pravda!!! xDDD Jaj, jak mně ty hlášky chyběly... Sticking out tongue No fajn, pravopis trošku pokulhává... Eye-wink Ale jinak super, těším se na další díl. Smiling

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, So, 2008-11-22 10:44 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Už dlouho jsem se takhle nezasmála, opravdová psina Laughing out loud Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-11-21 22:45 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

konecneeee!chudak Sakura,ta to schytalaXDdalsi dilek ale honeeem=)!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-11-21 21:16 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud lol xD .. to je vážně drsný *umřela smíchy..* Laughing out loud


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling