Prianie 03
Kyoko
Zdvihla oči k svojmu záchrancovi. Cez hmlu však videla len rozmazaný obrys. Mrazivým tichom sa ozval povedomý hlas.
Nestalo sa ti nič?“
Jej záchrancom bol... Naširoko roztvorila oči. To nie je možné! On! „I-i-itachi?“
Vtedy sa tam znovu zjavila tá beštia a napadla ich. Itachi po nej sekol zbraňou a na ľavej ruke ju vážne poranil. Sakura na to hľadela s otvorenými ústami.
Potom beštia zavyla od zlosti a ušla. Teraz už naozaj.
Sakura sa pozrela na neho. Vtom však ucítila veľkú bolesť v hlave, pomaly sa jej začalo zatmievať pred očami a padala na zem. Omdlela.
Zachytil ju. Opatrne ju zovrel v náručí a išiel ju položiť na zem, keď začul spred seba šuchot. Zdvihol pohľad k tomu miestu...
****
Kde len môžu byť? Konečne máme ich stopu. Musia byť tu! Prechádzala cez les, hľadela na všetky strany, ale nič nevidela. Až...
„Tam!“ Ticho vykríkla. V diaľke zbadala postavy. Rozbehla sa.
Vyšla z húštiny a prvé, čo zbadala, bol Itachi, ktorý mal v náručí Sakuru. „Zmizni od nej!“ Vytiahla kunai a hodila ho po ňom.
V tej istej sekunde položil Sakuru na zem a zmizol.
„Dopekla!“ Ušlo jej.
Stál za ňou. „Nie je slušné útočiť na niekoho, kto sa nemôže brániť.“ Pritisol jej ku krku kunai. Ten, ktorý po ňom hodila.
„Čo si im urobil?“ Precedila pomedzi zuby. Už si všimla Naruta a Kakashiho. Ani jeden z nich sa nehýbal.
„Ja nič. Stihla to za mňa urobiť tá beštia.“ Potom sa zamračil.
„A Sakuru si držal len tak, že?“ Opýtala sa sarkasticky.
„Ak ťa to poteší, zachránil som ju. Pred tou obludou. Bola by ju zabila.“ Ani nevedel, prečo sa vlastne obhajuje.
„A to ti mám uveriť?“ Nenápadne posúvala ruku ku kapsičke so zbraňami.
„Mne je to jedno.“ Zmĺkol. „Si mi nejaká povedomá. Kto si?“
„Ja? To nie je podstatné.“ Už ju otvorila a nahmatala kunai.
Otočil si ju tvárou k sebe. „Tie oči! Ty si z Hyuuga klanu!“ To je dnes ale deň.
Už ho zvierala v ruke. „Som. No a čo? Viac sa nedozvieš!“ Ani nevedel ako, tak rýchlo mu zabodla zbraň do brucha.
Usmiala sa. „Zbohom.“
On sa uškrnul. „Nie zbohom. Otoč sa.“ A spravil: „Puf!“ A zmizol.
Klon! Zmeravela. Pomaly sa otočila. A tam stále ten pravý.
„Tak rád ťa zase vidím. Naša rozlúčka netrvala dlho. Tak sekundu?“ Zasmial sa.
Rozbehla sa proti nemu so zbraňami v rukách.
Chytil jej ich. „Bohužiaľ si ma tu videla. Budeš musieť ísť so mnou. Nechcem, aby vedeli o mojej chvíľkovej slabosti.“ Udrel ju po zátylku a pozeral, ako sa jej pomaly zatvárajú oči. Videl v nich zlosť a výčitky. A potom sa zavreli.
Zdvihol ju na ruky, hodil pohľad na nich troch, uškrnul sa a zmizol.
****
„Aaaaa,“ zazíval Naruto, povystieral sa a pomaly rozliepal oči. „Čo sa stalo?“ Spýtal sa, keď zbadal raneného Kakashiho a mĺkvu Sakuru.
Kakashi pokrčil plecami a pozrel na Sakuru.
„Napadla nás tá beštia,“ ozvala sa ona. „Najprv vás dvoch a potom mňa. Ale mne nič nie je. Viem, že sa niečo stalo. Niekto sa tam objavil a pomohol mi, ale neviem kto. Nevidím jeho tvár.“ Čelo sa jej zmraštilo od sústredenia, ale ani to nepomohlo. Nevedela.
„No nič. Mali by sme pokračovať v ceste.“ Zdvihol sa Kakashi a pomaly sa vydal smerom do najbližšej dediny.
Naruto prikývol a spoločne so Sakurou ho nasledovali.
Onedlho prišli do veľkej dediny. Chceli ísť rovno do nemocnice, lebo premýšľali nad tým, dať prezrieť Sakuru.
Ako tak kráčali po uliciach, Naruta zaujala jedna žena.
„Páni! Tá je úžasná!“ Hľadel na ňu zasnene.
„Kto?“ Strhol sa Kakashi. Keď mu Naruto ukázal smer, pozrel sa tam. A kniha, ktorú držal v ruke mu z nej vypadla.
„To, to...“ Išiel k nej. „Risa? Risa!“ Zakričal. Žena nereagovala. To už bol pri nej. „Risa, to som ja, Kakashi.“
Pozrela na neho. „Risa? Prepáčte, ale ja som Kyoko, usmiala sa na neho.
„Kyoko,...“ Už mám vidiny. Ale tá tvár. Ten hlas... Ako ona...
„Nehnevajte sa. No a keď som vás už vyrušil, povedali by ste mi, kde je tu nemocnica?“
„Ale áno, rada. Dovediem vás tam.“ Pozrela na neho. Čudne jej zovrelo srdce, keď ho zbadala. A počula. „Poďte,“ vykročila smerom k nemocnici.
Ako išli, Sakura si všimla rany na jej ruke. „Ste ranená. Čo sa vám stalo? Môžem vám s tým pomôcť.“
„To nič nie je.“ Trochu nervózne si po nej prešla druhou rukou. „Bola som len nešikovná. To sa stáva. A sme tu.“ Ukázala na budovu.
Sakura len prikývla. Ranená ruka. Zrazu sa jej v hlave mihli obrazy. Beštia, muž, zbraň, zranená obluda, ktorá uteká. To strašné zavytie. A potom tá bolesť. Chytila sa za hlavu. „Sakra!“ Zatmelo sa jej pred očami a trochu stratila koncentráciu.
Naruto to zbadal a rýchlo k nej priskočil a podoprel ju. „Rýchlo k doktorovi,“ povedal Kyoko. Tá len prikývla a zrýchlila krok.
Tá beštia je ranená. Ozývalo sa jej v hlave. Na ľavej ruke. Na ľavej... to nie! Veď to je...
No nejako ma táto poviedka chytila Až som sama prekvapená...
Dúfam, že sa vám páčila...
Next by Rokubi
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Misia H:Tak a máme tu ďalšiu podozrivú číslo jedna.Tou nie je nikto iný ako tá Kyoko,dvojníčka Rise.Keď to už vyzeralo tak ,že sa aspoň niečo vyjasní tak sa táto časť skončila -.-Ešte šťastie,že nemusím čakať na ďalší diel :3.
Nádherné, úžasné, dokonalé, všetky slová nestačia opísať ten pocit, čo vo mne zanechalo toto veľdielo!
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
WAU, aj ja chcem vediet takto pisat, uzasne napady, genialne podane, fakt super ,,mate moj obdiv, obe
Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.
Jo, a Zaki rulez
Higurashi no Naku Koro ni,
pravdepodobnenajlepšie anime, aké som kedy videlaMyia, ďakujem moc, som rada, že sa ti to páčilo a som si všimla, že si to fakt rýchlo prešla
Ďakujem aj za Rokubi, myslím, že aj ju to potešilo
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Nie som na dlhé komentáre a tak to vyjadrým troma slovami:Bolo to super.
Díky moc vám všetkým, naozaj
A Lilit, ten odkaz som tam už pridala, ehm, akosi som na to pozabudla, aspoň že to Rokubi pripomenula
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
sorafay to je úžasné, celá tahle povídka se vám oboum povedla, nejhorší ne tom je že mě tolik mocko chytla, já se nemůžu dočkat na další prosím Rokubi, ať už je další dílek vážně krása
On už je na světě i 4. dílek, jenom tu na něj není odkaz
cooool sa tam objavila moa obluubenaa postavicka.. moooj Itachi.. pekne sa to vyviija..
Ak je to vlkolak nahnevám sa..Ja mám vlkolakov veľmo rád..Oveľa radšej ako tie pijavice upírov:D
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..
Rokubi, moja, ty na to prídeš, neboj sa
Kuuby, díky moc... Kto to bude uvidíš, možno si si tipol dobre a možno nie
Haruko, díky moc za nás obe, hádam nesklameme
nettie, ďakujeeem, znovu za obe
Rikuško, neboj, onedlho tu niečo bude, hneď ako segrinku chytí slinka
San, len si ho predstavuj, to je ešte lepšie, uvidíme, ako sa zhodneme:-D A díky...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Sakra už zase si ten příběh představuju dopředu!!! Asi by mě to nemělo překvapovat už ani nevim kterej autor sérií nekončí FF nervákem!!! Moc hezký napínavý zajímavý... sem MOOOC napnutá na další!!!
Hustý!! Tak tohle nemá chybu...ten konec. Vy mě zabijete! Já prosím rychle další, nebo nevím co udělám xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Skvělý! Vy dvě pohromadě... to prostě nemá chybu!
Tahle povídka nemá chybu. Sešly se dvě šikovné autorky a dávají dohromady něco moc napínavýho. Těším se na pokračování, snad jich bude co nejvíc
Je to perfektné...tada...Itachiho by som nečakal ani náhodou...aáááá...dúfam že to nebude ItaSaku...ItaHina to by bolo lepšie
Dokonalé
Jak už jsem psala, nádherný! Snad příjdu na to, jak pokračovat