manga_preview
Boruto TBV 08

V znamení vetra a ohňa 7 - To čo leží skryté

Nebolo to tak dávno, aby na ten deň zabudla. Neprešla sekunda, jediná minúta, aby jej myšlienky nezalietavali do toho osudného dňa. Tri roky po trpkom odchode jedného z jej najlepších kamarátov, jej životnej lásky dopadlo jej márne snaženie takto? Bezmocne sa porozhliadla okolo seba. Nemocničná izba bola malá, nevýrazná a tlmené svetlo zaprášenej lampy dopadalo na Sakurinu bledú tvár.
„Naruto, prečo to len došlo takto ďaleko.“ Vydýchla v neutíchajúcej bolesti vychádzajúcej z jej rokmi mŕtveho srdca. Slnko náhle vykuklo spoza záclony poskladanej zo striebristých mrakov, schyľovalo sa k letnej búrke, no ona nemohla v noci poriadne spať, bála sa, že keby tak urobila niečo strašné by sa mohlo stať...

Zrazu začula nenápadné kroky smerujúce práv e do tej izby, v ktorej od včerajšieho večera nútene ležala. Žlté bodlinky ju uistili, že prichádzajúca návšteva nie je nik iný než známy najhlasnejší ninja skrytej dediny ukrytej v Listí. Naruto Uzumaki vstúpil ustarostene do nemocničnej izby a zarazene stuhol pri pohľade na jemne sa usmievajúcu sa kunoichi s rúžovými vlasmi a smaragdovými očami. Po chvíli sťažka prehovoril.
„Bál som sa, že dnešnú noc neprežiješ...“ priznal celkom zlomene.
„Nemusíš sa o mňa báť, Naruto. Mňa sa len tak ľahko nezbavíš.“ Povedala potichu, ale nevyzeral, že by ho presvedčila. „Ver tomu.“ Dodala vzápätí, no on pokračoval rovnako smutne.
„Ako som vravel predtým bál som sa, rovnako ako všetci ostatní.“ Dokončil veľavýznamne a Sakura prekvapene zažmurkala.

Vtom sa do izby vrútil ako splašený býk Rock Lee s bohatou kyticou zrezaných narcisov, takmer pri jej posteli zrazil rozzúreného Naruta. Práve mu ukradol námet na to, ako si získať Sakurinu priazeň. Do čerta s ním, pomyslel si len sám pre seba.
Za ním už stáli Tenten, Neji, Ino, Shino, Kiba, Shikamaru, Hinata a ako posledný sa po dlhšej prestávke prepchával cez dvere Chouji. Všetci ho s úsmevom pozorovali, ako sa snaží prekonať nového nepriateľa, po chvíli sa mu to aj skutočne podarilo. Hlboko si vydýchol a zotrel si kvapky potu z čela.
„Meškáš.“ Upozornil ho Naruto.
„Je mi to ľúto.“ Ospravedlňoval sa narýchlo. „Ale v bufete na prízemí mali tento nový druh zemiakových chipsov s korenistou príchuťou... Nemohol som odolať.“ Pričom do seba hodil za hrsť pikantných chipsov a spokojne mľaskal, vychutnávajúc si ich úžasnú chuť.
„To je otrava.“ Predniesol otrávene Shikamaru, pri pohľade na svojho zavalitého kamaráta. „Jedného dňa sa uješ k smrti, Chouji.“
„Aspoň umriem spokojný.“ Odporoval mu a ďalšia spŕška chrumkavých chipsov spečatila svoj osud.

„Navyše koho by si okrem mňa mohol aj naďalej kritizovať, Shikamaru?! Podpichol ho, no jeho dobrý kamarát nebol práve nadšený jeho nevhodnou poznámkou.
„Kage mane no jutsu.“ Povedal až neuveriteľne pokojne s ležérnym prístupom, a jeho šikovný tieň zachytil Choujiho ruku v momente keď sa práve snažil znova si nabrať za hrsť obľúbenej pochúťky. Chouji sa rozčúlil, nedokázal totiž uchopiť medzi prsty ani jeden chips a to mu trhalo srdce na kúsky.
„Shikamaru!“ no jeho prosby nemali žiaden zmysel, Shikamaru nehodlal tak ľahko ustúpiť, nech vie aké to je, pomyslel si energicky. Hnev sa premenil na číre zúfalstvo.
„Sme tu všetci kamaráti, je tak Shikamaru?“ Spýtal sa sladko Naruto, pričom sa v duchu tiež zabával na Choujiho márnom boji, v ktorom nemohol zvíťaziť. Shikamaru sa zamračil, no zdržal sa reakcie, hádka by znamenala len ďalšie plýtvanie drahej energie, navyše Chouji vyzeral tak zúfalo a smutne, že to nakoniec vzdal. Teda ako vždy, znamenalo by to iba nadbytočnú prácu, a to nechcel riskovať. Tieň sa vrátil k pôvodnému majiteľovi a Chouji si konečne mohol nabrať pár slaných chipsov do hladného žalúdka, ktoré sa hlásilo o slovo.

Teraz už bude zodpovednejšie voliť svoje slová, pomyslel si Shikamaru a uškrnul sa. Naruto predstúpil k Sakure, nestihol však nič urobiť, pretože Rock Lee pribehol splašene k posteli a celý červený podával kyticu zlatistých narcisov pacientovi do rúk.
„Ja...“ začal neisto, pritom cítil svoje zovreté srdce v krku. „Myslel som si, že b sa ti mohli páčiť.“ Dokončil zakoktane na záver.
Usmiala sa nad jeho ako aj ostatnými prehnanými starosťami. „Ďakujem, Lee. Si skvelý, ale nemal si si robiť starosti.“
Zablyslo sa mu v tmavých očiach. "Gai sensei, povedala, že som skvelý," skríkol tlmene a radšej vybehol z izby než by všetci zistili, že je v rozpakoch.
„Prečo sa vždy tak chová, hlupák!“ zatiahol arogantne Neji a pokrútil odmietavo hlavou.
„Ty nevieš, Neji?“ spýtala sa nechápavo Tenten a vtisla mu bozk na líce.
„Tenten...“ Neji sa začervenal ako paradajka a vtiahol si ju do náručia, potom sa k nej sklonil a nežne jej pošepol do vlasov.
„Ak Lee cíti to isté magické čaro, čo ja k tebe, potom mu rozumiem.“ Detsky sa zachichotala a nenápadne ho od seba odstrčila.

Ino obdivne hvizdla, no nepovedala nič ako to bývalo u nej vo zvyku.
Shino si zložil čierne okuliare, pričom skúmavo hľadel na novo prijatého pacienta. „A si v poriadku?“
Bez rozmyslu prikývla, aby ich upokojila.
„Čo sa v tú noc stalo?“ spýtal sa Kiba, pozorne si vybavujúc možné detaily.
„Nepriateľský ninja z Mlžnej dediny, chcela som ho zastaviť, no zdá sa, že bol asi silnejší než ja?“ pokúsila sa o úškrn. Shino sa podozrievavo zahľadel na jej potom poliatu tvár.
„Naozaj mi nič nie je, je tak, Naruto?“ hľadala v ňom oporu, koniec koncov iba on poznal skutočnú pravdu. Rýchlo s nádejou k nemu vzhliadla, avšak jeho vyčítavý pohľad ju načisto schladil.
„Musím už ísť.“ Zahlásil trpko, a bez rozlúčky odišiel. Horko si vzdychla stále ho to trápi, uvedomila si. Mal pravdu, nemala klamať svojím kamarátom.
„Mali by ste už ísť, necítim sa práve najlepšie.“
„Dobre, pôjdeme.“ Predniesla razantne Hinata a zavelila k odchodu. Všetci sa rozlúčili a potom jeden po druhom mizli v blížiacom sa nečase.

Búrka nenechala na seba pridlho čakať. Neprešla minúta a zo sivej oblohy sa spustil studený lejak prenikavého dažďa. Toto nedopadlo práve najlepšie, priznala si smutne a znova sa ponorila do teplých perín. Naruto sa vracal do svojho domu v zamyslení a bez nálady, dokonca Iruka sensei zbadal jeho pochmúrne myšlienky, a to sa spolu ani nerozprávali. Štrngot kľúčov oznamoval, že s majiteľ domu vracia domov. Na stole ležali prázdne taniere od Ichiraku rámen, nestihol ich poupratovať, keď sa dozvedel, že Sakura sa prebudila, jediné čo ho zaujímalo bolo, ako sa dostať do nemocnice čo najrýchlejšie. V dopadajúcom tieni dlhých záclon sa črtala neznáma postava. Naruto okamžite spozornel, pripravený s naostreným kunaiom v pravej ruke.
„Kto ste a čo tu chcete?!“ vykríkol pripravený v okamihu zaútočiť.
„Musíme sa porozprávať, Naruto.“ Ozvalo sa z prítmia. Postava sa vynorila na svetlo, v úžase pozoroval ako si neznáma osoba skladá tmavú kapucňu a odhaľuje tak svoju pravú identitu.
„T...Tsu.. Tsunade?“

Poznámky: 

Keď sa Sakura dostala do nemocnice nemohlo to zostať bez odozvy, každí jej priateľ shinobi z Listovej sa musel čo najrýchlejšie dostať k nej a zistiť ako sa má, no pri otázke na nočného útočníka záhadne mlčí... akoby ani nechcela hovoriť? Nikto nevie čo zapríčinilo jej strach vyzradiť ho, až na zlomeného Naruta, ktorý s vyčítavým pohľadom odchádza z nemocničnej izby bez slova, bez rozlúčky. Čo sa to tu vlastne deje?! Toto by som chcela venovať petričke-chan! Veľa šťastia pri ďalšom písaní tvojich krásnych príbehov! Smiling

4.939395
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-07-07 14:39 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Heuréka, konečně zmínka o Tsunade, hned jdu dál, mám malé tušení, ale u tebe nikdo neví Laughing out loud .

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-02-20 01:03 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

tak zasa ako obvilke neviem co povedat neopisem to slovami gomen Sad je to proste parada Smiling

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2009-02-14 02:52 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Nejkrásnější s těch 7-mi dílek, kterej jsem si ZATÍM Eye-wink přečet...

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Ne, 2008-11-30 11:59 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Další skvostný dílek...nemůžu se od toh odtrhnout, je to jako droga.
Vážně válíš holka!! Laughing out loud

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Út, 2008-11-18 20:09 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

zsae povedená kapitola Smiling a Choji se Shikamarem.. takhle Chojiho trápit Laughing out loud

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Út, 2008-10-28 21:04 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Pchááááá bych chtěly vidět Tsunade bez tej její omazující podoby! to musí vypadat hůř jak ten čokl v tý reklamě na Garnier!

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Út, 2008-10-28 16:42 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

to som napnuta čo mu Tsunade chce :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-12 21:48 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Už fakt nevím co psát. Je pěkné

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, So, 2008-09-20 19:00 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

ďalší vydarený diel Smiling aj som sa na tom Chojim a Shikamarovi zasmiala Smiling

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-08-27 13:57 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

úžasný diel, zaplietla si tam aj trochu humoru

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2008-08-23 21:09 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

„Jedného dňa sa uješ k smrti, Chouji.“
„Aspoň umriem spokojný.“
Toto sa mi straasne pcilo Laughing out loud ...vies pisat perfektne konce :)nuti ma to hned si precitat dalsi diel Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 18:00 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

...ak budeš mať do poviedky nedostatok narcisov, tak u nás na záhradke je nimi pokrytá celá aréna. biele i žlté, len musíš povedať na jar Laughing out loud

o to viac sa mi páčila poviedka.

Obrázek uživatele Nagaso
Vložil Nagaso, Pá, 2008-08-22 12:20 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

ja si myslim ze sa to podarilo


Akatsuki personality test -- Create and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele Květináč-kun
Vložil Květináč-kun, Pá, 2008-08-22 12:14 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

zdařilo se ti to Chisaii-senpai fakt bomba

Milujem zetsuho Už jsem ho groozně dlouho zalýval... kdo mi ho chce vzít tak mě nesmí štvát. Jestli mi ho vemete máte co dělat se mnou.

NFFORPG Aneb Naruto příběh který si vytváříte sami. Neváhejte a přidejte se
Hlavní moderátoři: Shinken(zakladatel a hlavní moderátor, Admin, sensei), Mollyhana(Moderátor, Sensei), Rybička(Moderátor, sensei), Toyotomi(sensei),
Pary(moderátor, desing, sensei)

Obrázek uživatele Kral91
Vložil Kral91, So, 2008-07-12 20:51 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Recepční v lázních

Pekne napísané. Fakt to človeka dokáže upútať a keď to začne raz čítať, tak si to musí prečítať až do konca. A potom len netrpezlivo čakať na ďaľší diel, aby vedel ako sa ten dej vyvinie.

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, So, 2008-07-12 16:02 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

tak ten Choji ma dosť pobavil XD a Tsunade v čiernom plášti je záhada no uvidíme čo sa z toho vykľuje Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-07-12 09:56 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ivi, jasné, že si to niekto prečíta Smiling To sa neboj...
Skvele to pokračuje, hm, som zvedavá, aj keď niečo tuším, prečo je tam Tsunade...
No už aby si sem zase hodila nejaký ten dielik Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.