manga_preview
Boruto TBV 08

Čekání ve tmě! - 7 Nemilosrdná až na smrt!

Jakmile se Itachi a jeho skupina vynořili na louce poblíž chrámu rozhlédl se kolem sebe.
„Hmm! Nejsou tady! Musím je rychle najít.“pomyslel si rozhodně Itachi.
„Tak jdeme dovnitř!“křikla Konan a všichni až na Itachiho se za ní rozběhli.
„No takhle to bude o dost těžší!“povzdechl si Itachi ale také se za nimi rozběhl. Když asi po půl hodině doběhli k chrámu, ucítil Itachi velmi známou chakru. Otočil se a pohlédl na místo, kde před půl hodinou zastavili.
„Sasuke!“zašeptal Itachi a u srdce ho bolestivě píchlo. Odvrátil se a spolu s ostatními zavřel dveře.
.........
„Karin jaká je situace?“zeptal se Sasuke ihned, když už byli na dosah chrámu.
„Uvnitř chrámu je … šest lidí! Tři z nich mají abnormální chakru!“řekla Karin a po tváři ji steklo trochu potu. Sasuke se zamyslel.
„Počkáme tady až výjdou se svitkem ven! Uvnitř se určitě strhne bitka a vítězný tým získá svitek, a až se objeví před chrámem zaútočíme!“řekl rozhodně Sasuke a zašel kousek víc do lesa. Ostatní jen pokrčili rameny a šli za ním.
.........
„Hlavně dávej pozor kam šlapeš, Naruto!“varovala ho Hinata a dál se dívala kolem sebe Byakuuganem aby našla případné pasti. Nikde však na žádnou nenarazili.
„Je to divné!“pomyslela si Hinata a dál kontrolovala cestu.
„Mám pocit, že už tam budeme Hin!“křikl Naruto, Hinata přikývla a oba trochu zpomalili. Ted už šli pomalu krokem a prolétali se chodbami.
„Podívej!“ukázal Naruto na stěnu. Hinata se tím směrem podívala ale nic neviděla.
„Nic nevidím!! Co je to?“zeptala se zmateně Hinata. Naruto se na ni překvapeně podíval.
„Ty nevidíš ty velký dveře?!“zeptal se překvapeně Naruto, Hinata párkrát zamrkala a podívala se znovu. Nic.
„Já opravdu nic nevidím … ale jestli je to pravda, budeš muset pro ten svitek sám!“řekla zamyšleně hinata. Naruto zapřemýšlel.
„No zkusit to můžu!“přikývl nakonec Naruto a postavil se na okraj zdi. Nadechl se a vkročil do místnosti, ale něco se mu nezdálo. Podíval se za sebe a z hrůzou zjistil, že za ním je pouhá stěna.
„Co se to tady vlastně děje.“řekl trochu naštvaně Naruto. Ani si neuvědomil, že se dostal do jiné dimenze.
Hinata na druhé straně přemýšlela podobně. Protože jakmile Naruto prošel údajnými dveřmi zmizel. Hinata se nejdřív lekla a bála se, že někam spadl ale když se podívala Byakuuganem zjistila, že není nikde.
„Jako by zmizel z toho to světa.“pomyslela si vyděšeně Hinata a začala ohmatávat zed, jestli nenajde něco jako spouštěcí mechanizmus ale z jejího hledání ji vyrušili kroky. Pomalu se otočila.
„Sakra!“zanadávala tiše.
„Ale ale! Koho pak to tu máme?!“řekl ulísle Zetsu. Hinata se zamračila a všechny si je prohlédla.
„Čtyři na jednoho! To je moc! Nezvládnu to … ale co to povídám! Jsem přece Jinchuuriki!“napomenula se Hinata.
„Akastuki! To jsem si mohla myslet!“zasyčela Hinata. Konan se pousmála.
„Ona je moje!“řekla rázně a vyšla z řady. Itachi se zamračil ale nakonec se zašklebil.
„Ta holka tě hravě porazí!“řekl s usměvem Itachi. Konan se na něj podívala se zdviženým obočím.
„Neplet se do toho jasný?!“řekla naštvaně a znovu se otočila na Hinatu. Ta na ni upírala svoje oči a na tváři měla kamenný výraz. Bylo vidět, že se soustředí.
„Gobi! Půjč mi prosím trochu tvé síly!“požádala Hinata ve svém nitru svého démona.
„Jasně Hinato!“řekl Gobi a Hinata najednou začala zářit všemi barvami.
„C-co to je?“zeptala se vyděšeně Konan. Hinata neodpověděla. Vytáhla katanu a postavil ase do utočné pozice.
„Cítím její chakru! Je velmi silná!“pomyslel si Itachi a dál sledoval ty dvě. Najednou se proti ní Konan rozběhla a máchla kunaiem. Ale do ničeho nenarazil.
„Jak?“pomyslela si konan zděšeně.
„Jsem tady!“zašeptala ji do ucha Hinata a sekla. Než stačila Konan zareagovat měla rozseknutá záda.
„Ty mrcho!“řekla naštvaně a vykašlala trochu krve. Udělala pečet a najednou se proměnila v papírky, které začali kroužit kolem Hinaty. Hinata zavřela oči a pouze pronesla.
„Futon: Kamikaze!“řekla klidně a najednou se před ní začalo vytvářet tornádo, které pak vyslala rukou na kruh kolem sebe. Jutsu narazilo do jutsu a to s větší chakrou vyhrálo. Konan bolestně vykřikla a změnila se zpět do své pravé formy. Z hlavy ji tekla krev a težce oddychovala.
„Tak co? Můžu to ukončit rychle?“zeptala se bez citů Hinata až se Konan trochu lekla.
„Krávo!“zakřičela na ni Konan a z posledních sil se na Hinatu rozběhla. Ta vykročila a najednou zmizela, přitom tasila katanu. Okamžitě na to se objevila za konan a katanu schovala do pouzdra. Najednou Konan upadla hlava a chvíli na to se i její tělo sesunulo. Itachi, Zetsu a Kakuzu se na ni dívali jak se přízrak.
„J-jé váž dobrá!“pomyslel si Itachi a pousmál se.
„Čemu se směješ?“zeptala se Hinata Itachiho.
„Jen tomu, že Naruto si vybral dobře!“řekl s usměvem Itachi a postavil se vedle ní. Hinata na něj překvapeně zírala.
„Co to má znamenat?!“zeptala se ho vážně. Itachi pokrčil rameny.
„Řeknu ti to až to ukončíme! Ale řeknu ti jen toto, s Narutem jsme velmi dobří přátelé a proto budu bojovat na tvé straně!“řekl prostě Itachi a zapnul Sharingan. Hinata mu sice nechtěla věřit ale něco ji radilo k tomu aby to udělala.
„Dobře! No budu ti věřit ale jestli se pokusíš o zradu, dokud se nevrátí Naruto a tak dále, vlastnoručně tě zabiju!“řekla tvrdě Hinata. Itachi kývl.
„Beru!“přikývl Itachi a Hinata znovu tasila katanu.
„Takže jsi zradil Itachi!“řekl prostě zetsu.
„Ale to je jedno! Stjeně jsem tě chtěl zabít!“řekl nakonec lhostejně a všichni čtyři se na sebe rozběhli.
Hinata na Kakuzu a Itachi na Zetsua. Venku se mezitím setmělo a tým Hebi se uložil ke spánku.

4.90625
Průměr: 4.9 (128 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2021-02-12 22:11 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: Tak tohle je strategie, kterou používají jen vyložení srabové. No jo, unavit nepřítele a pak ho za čerstva dorazit. Ale tady bude mít smolíka. Tak Naruto nám cestuje... díl od dílu se to čte líp a líp. Smiling Asi to bude tím mrtě dějem.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-05 22:30 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3004 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Ooo, Ity cíti čakru Sasukeho, stretnutie bude zaujímavé. Karin má úžasné schopnosti, ja ju mám rada Smiling Hmhm, Naruto vidí dvere a Hin nie, to je zvláštne, bohvie v akej dimenzii sa ocitol Puzzled Fiiiha, Hin s prehľadom porazila Konan, ešte jej aj odfikla hlavu, z Hin sa tuším stala superwoman Laughing out loud Ity sa otvorene pridal na stranu Hin, boj so Zetsuom a Kakuzom bude určite dramatický. A náš tím Hebi si spokojne hajká Laughing out loud

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2011-07-31 19:28 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

ani som nemyslela ze dalsi diel najdem...Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud xoxo

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2009-12-17 21:28 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hinatka seká jak sekačka xD Ach jak rozotomilé....xD Zajímlo by mě co je s narutem

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2011-02-05 01:55 | Ninja už: 6174 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

Cool Hinata je brutalní

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Čt, 2008-08-21 11:42 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

bitka bitka Itachi Hinata bitka bitka Itachi Hinata dotoho!"!!! super díl

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-08-16 12:25 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jááájky, bitkááXDD!! Super, super super, to bych ,mohla opakovat pořád dokola, a nikdy by mě to neomrzelo!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-15 08:56 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

zase super:) ma to skvely dej

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Po, 2008-07-28 10:23 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Jéééžiši....Laughing out loud no to je KAWAIIIIIII Smiling WoW
idem na dalsi....Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-07-20 17:14 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Kawaiiiiiiii!!

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Po, 2008-07-28 10:07 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

jo jo vážne Kawaiiko Smiling Sticking out tongue

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Čt, 2008-07-10 12:36 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

opravdu super povídka už sem netrpěliví a mezitím už sem si tenhle příběh přečetl nejmíň 5 krát protože se mi hrozně líbí Laughing out loud Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-07-10 09:43 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hinata - slečna drsňák. To se mi líbí. Už se těším, jak to bude dál, co Naruto za tajemnými dveřmi, co bude, až se setakjí Itachi a Sasuke... Musíš toho ještě hodně vysvětlovat Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-07-10 08:22 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

fakt moc pěkný..Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, St, 2008-07-09 23:34 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

je to skvelé už sa tesim na dalsi díl

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, St, 2008-07-09 23:10 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

skvělá prácička

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, St, 2008-07-09 23:09 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

perfektni...uz aby byly dalsi Smiling

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, St, 2008-07-09 22:02 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

5 bodov....

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, St, 2008-07-09 22:02 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

dalsi dalsi dalsi ..pls.bomba....

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2008-07-09 21:26 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super uplně bomba 5 bodu doufam že další díl už bude zítra pač tenhle se mi zdál krátkej a nechce se mi číst tvoje povídky o tomhle páru pořád dokola ikdyž mě to ještě baví no ale hodně se těším na další škoda že nemám na psaní takový talent jinak bych ti s tím pomohl pač mě to hrozně zajímá jak to dopadne (ty slohy co sem ve škole psal nebyly moc dobry )ale to je ti asi fuk Laughing out loud)

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, St, 2008-07-09 20:16 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

supeer Smiling už zasa sa teším na ďalší


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud