manga_preview
Boruto TBV 09

1 a 1/2 roku v márnici 5 - boj začíná

„Sasuke!“ Zařval šťastně Naruto a konečně si vytáhl Kunai ze břicha. Nikdy by nečekal že Uchihu tak rád uvidí.
„Zrádce!“ Zařval Kisame
„Co tady děláš?“ Podivil se Naruto.
„Zachraňuji tě, padavko.“ Usmál se Sasuke, Naruto by nevěřil že něco takového tak rád uslyší.
„Nevadí sejmem je oba!“ Zařval Zetsu a skočil po Narutovi po hlavě, ten ale stihnul uhnout a tak se Zetsu místo do jehlo hlavy zakousl do té Kisameho.
„Fuj, nemam rád file.“ Vyplivnula masožravá kytička hlavu padlého spolubojovníka.
„Na tohle nemám čas!“ Řekl Naruto.
„Jdi já to tady s nimi vyřídím.“ Hodil Sasuke cool pohled.
„Ty, to sotva.“ Ušklíbla se Konan.
„Díky Sasuke.“

Naruto si to namířil přímo do Peinovo kanceláře. Pein tam v poklidu seděl a čekal.
„Mělo mě napadnout že už nejsi to malí děcko.“ Usmál se po Narutovo příchodu vůdce Akatsuki.
„A mě mělo napadnout že si ještě blbější než si byl.“ Ušklíbl se blonďák.
„Myslíš si že máš vyhráno? To že si osvobodil několik zajatců mi nijak neublíží.“ Zašklebil se.
„Ti lidi, jsou mí přátelé a ty zamnou stojí!“
„Za mnou taky stojí lidé.“ Naruto se přesunul k oknu a rozesmál se.
„Ne, už stojí jen konan, a ne na dlouho.“ Pein vykulil oči a stoupnul si za naruta.
„Sasuke! Ta sv**ě!“ Zděsil se při pohledu na mrtvá těla a posadil zpět do svého křesla.
„Teď je na mojí straně.“ Usmál se Naruto.
„Všiml jsme si, ale víš že to byl právě on, kdo tě poslal do márnice?“ Zašklebil se Pein. Naruto sklopil hlavu.
„Vím, paměť se mi pomalu vrátila.“ Hleděl do země.

„Dobrou noc Naruto.“
„Dobrou Sakuro - chan.“ Políbil Naruto Sakuro poté co jí navečer doprovodil domů. Byl zrovna úplněk. Cestou domů se Naruto stavil ještě na jednu porci ramenu. Na svou poslední…
„Naruto, nebyl si tady jednou už dneska navečer?“ Podivil se stařík.
„Byl se Sakurou, ale to sem si dal jen jednu porci, nechtěl sem vypadat, že se přejídám.“ Usmál se Naru a poručil si porci.
Po několika porcích oblíbeného jídla se vydal domů.
„Tohle je můj nejšťastnější den.“ Radoval se a ulehl do své postele. Asi okolo 12té hodiny něco uslyšel, myslel si že je to sen.
„Od pust mi Naruto.“ Byl to Sasukeho hlas.
„Sasuke???“ Podivil se a řekl to možná i ze spaní nahlas. „Co ti mám odpustit?“
„Neboj, postarám se o to aby nezabili Sakuru. Jsem si ale jist, že se ještě uvidíme“ (vysvětlení pro sorafay , proč nebyl Sasuke moc překvapen, když na něho Naruto vybafl Kakashi YES )
„Cože? Sakuru? Počk….“ Najednou Naruto ucítil ohromnou bolest na hrudi a pak už nic. Pak už se jen probudil v oné podivné místnosti

„Takže, on to plánoval? Ten hajzl!“ Vykřikl Pein.
„Ne, ty si hazl! On…on je frajer!“ Oponoval Naruto a zdvihl hlavu, podíval se Peinovi do oči.
„Frajer hahá!“ Rozesmál se Pein.
„Ha a už nestojí ani Konan.“ Usmál se Naruto čímž Peina umlčel.
„Mě stejně neporazíte.! Mám 8mi ocasného.“ Rozhrnul si Pein kabát a na důkaz ukázal pečeť na své hrudi.
„Já mam kyuubiho a jak jistě víš ten má ocasů 9.“ Usmál se Naruto.
„Sám mě v životě neporazíš.“
„Nejsem sám.“
„Ale budeš, a až to tady s tebou vyřídím tak zabiju toho zrádce Sasukeho a jaks to říkal ty holce? Jo Sa-k***a!“ Naruto se na něho otočil chytil ho za plášť akatsuki a prohodil ho pravým oknem, tím co ještě nebylo rozbité. Následně za ním vyskočil.
„Takhle o Sakuře nemluv!“ Začal se Naruto dostávat do varu, ještě za letu. Oba dva dopadli na nohy.
„Sasuke se nám blíží.“ Usmál se pein a začal dělat pečetě. Kolem obou dvou se začala tvořit bariéra.
„To aby se nám do toho nepletli.“ Usmál se.
„Sakra!“ Vykřikl Sasuke, když se neúspěšně pokoušel prorazit bariéru a zlomil si při tom meč.
„Nevadí, dám tě sám.“ Řekl Naruto.
„Tak pojď.“ Zařval pein. Naruto začal sám v jedné ruce bez použití klona tvořit Rasengan. Sem nevěděl jak to udělal.
„Rasengannnnn!“ Rozběhl se na Peina.
„Chabá technika.“ Usmál se Pein a zmizl.
„Kde je?“ Podivil se naruto.
„Za tebou!“ Vykřikl Pein a vrazil Narutovi jeho technikou. Rasenganem. Naruto odletěl a naplácl se na stěnu bariéri.
„Možná není tak slabá.“ Ušklíbl se Pein při pohledu na ležícího Naruta, jak plive krev.
„Naruto!“ vykřikla Sakura, která právě doběhla k bariéře, v zádech s kakashim.
„A máme tu i obecenstvo.“ Usmál se Pein. „Aspoň je nebudu muset hledat. Hele, není to Sa-k***a?“ Provokoval . Naruto se pomalu postavil na nohy, rukávem si setřel krev, která mu tekla z pusy.
„To tě bude mrzet! Rasengan!!!“ Zařval a opět si to namířil na Peina. Ten zase někam zmizel a Naruto to napálil do bariéry. Rasengan vytvořil tlakovou vlnu a Naruto odletěl až na druhou stranu, kde se opět rozplác. Sakura se ulekla. Sasuke napjatě přihlížel. Kakashi ač to u něho nebylo obvyklé, pozoroval boj bez knížky v ruce. Blonďák otevřel oči, nevěděl jak ale Pein stál proti němu a též mu tekla krev.
„Jak…jak to?“ Přemítal si v duchu. „No co, je mi jedno jak, hlavně že to působí.“ Naruto zase zaslepila pomsta, ano, Sakura a jeho přátelé žijí. Totéž se však nedá říct o Shikamarovi, Tsunade a Jiraiyovi. A pokud teď Naruto selže, přijdou i oni o život. Ne, to nesmí. ON musí uspět.

Poznámky: 

Myslel sem že už tohle bude závěrečný díl Smiling není Laughing out loud . Nevadí, příští určitě bude Eye-wink. Tak snad se líbilo. Tak komentíky. Možná to nevíte ale autoři si je rádi čtou Sticking out tongue ať už jsou to pochvaly nebo kritiky Eye-wink .

4.857145
Průměr: 4.9 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-03-20 20:54 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

krása ale to o Saky ma trošku naštvalo Sticking out tongue (sviňúch Pein Laughing out loud ) ale inač je to parada Eye-wink

Obrázek uživatele Naruto15
Vložil Naruto15, Pá, 2008-08-08 15:23 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Recepční v lázních

HÁ!Laughing out loud prej Sa-k***a:D:D:D:D To se povedlo:D Sice nejsem moc velký fanda NaruSaku, ale tato povídka je celkem dobrá:-)

Obrázek uživatele Selly
Vložil Selly, St, 2008-07-23 13:26 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

super.doufám že to dobře dopadne

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-07-15 12:37 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Supeeeer!!! Konečně sem se dočkalaa!!! Laughing out loud ! Rychle pokráčko Laughing out loud !!!
PS: Tpo je frajer! Nejní to takhle nááhodou z červenýho trpaslíka??? No já jenom že je tady jistá podobnost Laughing out loud Ale Sasuke nemá blond paruku. Nebo žeby ?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-15 12:46 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

blond paruku? že by mi něco uteklo ??? Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Út, 2008-07-08 10:35 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Vela dielov, vela dielov, vela dielov, zabit Paina, zabit Paina, zabit Paina (pokusam sa ti vsugerovat buducnost), Sasuke prezije, Sasuke prezije, Sasuke prezije. SUGOI! Rychlo pokracovanie

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Út, 2008-07-08 10:20 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeer!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele dark demon
Vložil dark demon, Út, 2008-07-08 09:51 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

[spoiler]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-08 08:38 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak to zkusim tak jak to tady dělaj machři Laughing out loud né že bych se k nim řadil
kubby zle na tom nejsi Smiling jsi tak v normálu Kakashi YES , myslím že je tu hodně lidí co jsou na tom hůř Eye-wink
stajan taky doufám Laughing out loud
nettï co víš o komentech? já nějak zapomněl Laughing out loud . jasně že mě nenudí Laughing out loud a sem na tom stejně jak ty, taky už nevim co psát Laughing out loud a taky se pořád opakuju. kolik bude dílů fakt nevim Smiling
San Inuzuka myslim že to byla jen chvilková slabost Smiling, neboť je na peina tak nas*anej že neni při smyslech Laughing out loud
jobek díky, bude Smiling nevim kdy ale bude Laughing out loud
Riko bojim se že Sasín přežije Smiling ale u Peina si nejsem tak jistej Eye-wink. Vsugerovat ? Laughing out loud za kolik Sticking out tongue ne dělám si srandu Laughing out loud , udělám výjimku a nechám ho žít Smiling
sorafay sice to nebylo původně v plánu Laughing out loud ale stalo se Smiling myslim že bude těžký vymejšlet jejich boj, ten narutův znám dobře, bohužel peina sem viděl jen jednou a to v mange Sad uvidíme co z toho bude Eye-wink
-------------------------------------------------------------------
trochu přesmajlíkováno Laughing out loud no nevadí Laughing out loud snad Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-07 21:22 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nieee, žiadny koniec, len ešte pekne veeeľa častí k tomu Smiling
Naruta zaslepila pomstička? Joooj na to sa teším Laughing out loud
Peiník je, ako vidím, zase v ráži, paráda...
A díky za vysvetlenie Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-07-07 21:16 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Zabít Peina! Zabít Peina! Zabít Sasína! Zabít Peina! *nenápadně se Parymu snaží vsugerovat, kdo všechno má ještě zemřít*...tohle je megální FF xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-07-07 21:01 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

jupí!! další dílek...Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-07-07 20:21 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Heh Naruto vědomě řekl o Sasáčovi že je to frajer!!!!! Shocked Nebyl pod práškama bo tak něco???!!! Puzzled Laughing out loud Peinovi nakope p***l na to vemte jed!!! xDDD Už abys dal další!!! Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-07-07 20:16 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já to vím xDD (to o těch komentech xDD)
Tákže - skvělé, jako vždycky Smiling (nenudí tě už moje komentáře? Jsou pořád stejný...) jen DO PEINÁÁÁ!!!! Laughing out loud
A další nemudí být poslední, fakt že ne... *nenápadně, ale fakt děsně nenápadně se snaží docílit co nejvíce dílů* :D

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-07-07 20:15 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Super díl!.....Doufám že ho Naruto rozseká.

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-07-07 19:42 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Daj mu Naruto...presne tak hlavňe sa nevzdaj a nakop mu pr*el(to som natom už tak zle že knemu hovorím jak k reálnej osobe...OMG Laughing out loud )...zase parádny diel...a už sa tešim na 5 proti 5...dúfam že to čoskoro schvália Smiling