manga_preview
Boruto TBV 08

1 a 1/2 roku v márnici 4 - zrada

Všichni kolem Naruta začali dělat pečetě. Všichni až na Sasukeho, ten se jen přitrouble usmíval. Všechna jejich silná jutsu se na blonďáka řítila.
„Měl jsem dojít až sem? Byl tohle můj osud? Osud, to vždycky říkal Neji, a teď…teď je mrtvje.“ Naruto se zadíval na Sasukeho, něco měl za lubem. Víc nestihl. Všechna jutsu se do něho zaryla.
„Snad měl dost času…“ Pomyslel si. Ozvala se ohromná rána. *pooof*
Na místě kde stál Naruto byl jen obrovský kráter.
„Kde je.“ Divil se Deidara.
„Jak jsem si myslel.“ Bleskl Sasukemu hlavou a nepřestal se dál pitomě usmívat.
„Proč si taky nezaútočil?“ Vrhla se na něho blue.
„Proč bych si plejtvák chakru, když jste to zvládli i bezemně.“ Usmál se.
„To si nemohl vědět!“ Řekl Sasori a celá partička se na něho vyčítavě podívala.
„Znám Naruta a vím kde má limit.“ Pokračoval s dobrou náladou.
„Počkej, kam jdeš?“ Řval za Sasukem, který se vydal někam pryč, Kisame.
„Projít se.“ Mávl rukou avanger.

Ve vězení kde byli zadržováni zajatci ne jen z Konohy, se mezitím strhlo povstání.
„Ve vesnici se něco děje!“ Zařvala Sakura z hradeb na svoje spolubojovníky.
„Můžeš rozdrtit tu zeď?“ Zařvala nahoru Tenten.
„Jasně!“ Seskočila růžovláska dolů a rozběhla se s obrovským jekotem proti zdi. Na zdi se udělala malá prasklinka.
„Sakra.“ Držela se dívka za bolavou ruku.
„To sem ještě neviděl. Zeď, kterou by Sakura neprorazila.“ Ozval se za nimi Kakashi. ( Vím že Sasuke říkal že ušetřili jen ženy Smiling kecal , jako nejednou v tomhle příběhu.)
„To je zlí.“ Zasmutnila Temari.
„Kde jsou vůbec dozorci?“ Ozval se Lee.
„Ve vesnici, je tam pohotovost.“ Odpověděla mu Sakura.
„Stejně jsou tu evidentně k ničemu, přes ty zdi se nedostaneme.“ Sklopil hlavu Gai.
„To chce sílu mládi Gai-sensei.“ Usmál se Lee.
Najednou se zeď z druhé strany začala otřásat.
„Co to?“ Divila se Tenten.
„Síla mládí?“ Vykřikl udiveně Lee.
„Ustupte!“ Ozvalo se.
„Cože?“ Divila se skupinka.
„Ustupte!“
„Kdo to je?“ Divil se lee.
„Nemožný!“ Kulila oči Sakura a táhla kamarády dál od zdi.
„Rasengan!“ Ozval se jekot. Zeď se zatřásla.
„Rasengan!!!!“ Stěna trochu zapraskala. Chvíli byl klid pak se chlapec opět ozval.
„Rasengáááááánnnnnn!“ Zařval Naruto, ve zdi se objevila dirka velikosti tenisáku.
„Teď už je to na vás.“ Ozval se udýchaný hlas.
„Jasně.“ Rozběhla se Sakura opět proti zdi. Ta již měla porušenou statiku a zbortila se. Všichni ninjové z vězení se vyvalili ven.
„Naruto!!!“ Zařvala ze všech nejvíce Sakura, přesto že nekřičela sama, když blonďáka uviděla.
„Rád tě vidím.“ Usmál se blonďák a objal ji.
„Já mys….“ Chtěla říct Sakura něco, ale Naruto ji chytil za pusu.
„Jděte, jděte domu, do Konohy, obnovte ji! Já tu mám nevyřízené účty.“ Podíval se Naruto směrem vesnice.
„Co chceš dělat?“ Podíval se na něho nechápavě Kakashi.
„Zbavit se hmyzu.“
„Ale to je…“ Opět byla Sakura přerušena.
„Já vím, ale nemám na výběr, musím to udělat teď, dokud mám možnost!“
„My ti…“ (On jí snad nenechá domluvit Laughing out loud )
„Ne, tohle je moje věc.“
„Je to i naše věc.“ Řekl Kakashi, tomu naruto zakrýt pusu nemohl, stál moc daleko.
„Jděte!“ Zavelel, Sakura, Kakashi i zbytek co přežil šel, ale proti své vůli. Sakura se jen smutně za Narutem otočila. Kakashi jí musel téměř táhnout.

Po té co zmizela skupina za obzorem, vydal se Naruto zpět do vesnice.
„Kage bunshin no jutsu!“ Zařval a on i s asi stovkou klonů se v řítil do vesnice a začal níčit všechno co jim stálo v cestě.
Za chvíli se na místě objevili akatsuki. Pomalu zničili klony a chystali se na Naruta. Opět ho obklopili.
„Myslel jsem že jsi tuhej.“ Podíval se na něho nechápavě Deidara.
„Myslet je… no však to znáš.“ Usmál se na něho pohrdavě Naruto.
„Dřív než tě zabiju, chci se tě na něco zeptat.“ Řekl Zetsu.
„No?“
„Co sis myslel? Myslel sis že nás dokážeš zabít? Myslel sis že můžeš sám zníčit tuhle vesnici?“
„Myslel? Chachá!“ Usmál se Naruto. „Já nejsem sám!“ smál se.
„Nejsi sám? A kdo je tu s tebou? Jen se rozhlídni. Nikdo tu není!“ Smála se mu blue.
„Všichni, jsou tu semnou! Jsou v mám srdci. Všichni co ve mně věří jsou tu semnou, ať jsou už mrtví,nebo živí.“
„Za chvíli tě pošlu mezi ty mrtví.“ Zasmál se Tobi.
„Tak pojď!“ Ušklíbl se naruto.
„Na tebe nebude potřeba ani sharingan.“ Usmál se. „Bude mi stačit obyčejná kunai!“
„Tak pojď!!“ zařval opět naruto. Tobi se na něho rozběhl v ruce s kunaí a zarazil ji Narutovi do těla. Naruto se na něho podíval jako by nic.
„Nevím, co jste mi udělali, ale necítím bolest!“
„cože?“ Snažil se z něho Tobi vytáhnout svůj kunai, ale nešlo to.
„A teď já!“ Zařval Naruto a vrazil do Tobiho pro změnu svůj kunai.
„A myslíš si že mi to něco udělá?“ Zasmál se na oplátku tobi.
„Můžem?“ Řekl si sám pro sebe naruto. Kyuubiho chakra začala proudit skrz Narutovo ruku, kunaiem až do Tobiho těla. Uchiha se sklácel na zem. Skoro jako by hořel zevnitř.
„Tobi!“ zařval Deidara. „To tě bude mrzet!“
„Nepodceňuj protivníka.“ Usmál se Naruto.
„Tak se koukni na ten kunai co máš v hrudi.“ Usmál se blonďák (nemyslím naruta)
„Cože? To…to je jíl?“ Zděsil se Naruto. Deidara složil ruce v pečeť. Narutovi nešel kunai vytrhnout ven.
„Sakra!“ zařval.
„Připraven na smrt?“ Usmál se Deidy.
„Tady nemůžu zemřít! Ještě jsem nesejmul peina!“ Myslel si naruto.
„Kde máte vůbec Sasukeho?“ Podivil se, tím Deidaru trochu pozdržel.
„Tady!“ Zařval Uchiha. „Katon: Housenka no jutsu!“ Zamířil svůj ohníček přímo na Deidaru. Ten si Narutovo mučení tolik vychutnával, že nestihl odpálit lístek. Jeho zásoba jílu v kapse díky Sasukeho fireballu vybouchla a deiadaru už by nesložil ani zažraný milovník puzzlí.
„Sasuke!“ Zařval šťastně Naruto a konečně si vytáhl Kunai ze břicha. Nikdy by nečekal že Uchihu tak rád uvidí.

Poznámky: 

Tak, dneska jsem nehrál tolik na city, možná to přijde v závěrečným díle. Snad se vám to líbilo. Psal sem to na několikrát, několikrát měnil původní rozhodnutí, no prostě záhul Smiling . Tak komentíky Kakashi YES

4.97015
Průměr: 5 (67 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Út, 2010-08-03 12:52 | Ninja už: 5013 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

mno jo Sasanův ohníček dělá divy =D

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-03-20 20:42 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

sugoi čo na to povedať Smiling je to parádne Smiling toľko zmien Laughing out loud to som nikde nevidela Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-10-05 16:30 | Ninja už: 6176 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý

Obrázek uživatele Selly
Vložil Selly, St, 2008-07-23 13:18 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

supppeeer,hezky píšeš

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Út, 2008-07-08 10:26 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Sasuke Sasuke Sasuke!!! Sugoi, sugoi, sugoi!!! Si jednoducho uuuuuuzasnyyyyy!!!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-07-04 14:13 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to bolo dobré ako tam dopalil sasuke!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-07-04 00:37 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělé! Naprosto super... heh, to čtu až teď... smíchy neusnu xDD Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-03 19:08 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mno, je to skvelé Smiling
Hehe, Tobinko nám uhorel Laughing out loud
A Sasanko sa pridal k nemu, pekný zvrat....


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Čt, 2008-07-03 18:58 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Super! Už se těšim jak to dopadne

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-03 18:53 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jj skvělá práce!!! Eye-wink
Jeho zásoba jílu v kapse díky Sasukeho fireballu vybouchla a deiadaru už by nesložil ani zažraný milovník puzzlí. - sakra už si to představuju: Hmm... a kam s timhle?! To bude asi střevo! Mno jo ae jaký? Tenký nebo tlustý?! Laughing out loud Super honem se vrať ať už je další!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-07-03 18:18 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Nééé já zítra odlítám na tejden na malorcu a nedozvim se koneec!! A je asi nemožný abys to napsal dneska a zítra do 3 se to schválilo!!!I když.... Laughing out loud
No aspoň se mám na co těšit Sticking out tongue . Je to super dílek =)!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-04 09:51 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

to ti bohužel asi nesplním, jsem tu max do 4 do večera a dneska už to asi nedám Sad . a myslím že do týdne by to mohlo být Sticking out tongue nevim jak se sem dostanu Sad

[img][/img]

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-07-03 18:17 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

konečne WHOOO sa ten idiot na niečo zmohol!!! yo je to super


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud