manga_preview
Boruto TBV 11

Pod nadvládou Yin 15: Narutova nová schopnost

"Naruto," promluvila roztřeseným hlasem, "on... Konohamaru... on je hluchý!"

"Cože???!!! Musim to zastavit!" vykřikl, už už se zvedal.
Yoshino ho chytla za rameno a zatlačila ho zase zpátky.
"Ne, jen klidně seď. Já to vyřídím," rozhodla diplomaticky.
"Vždyť v tomhle stavu nemůže bojovat!" zařval, avšak stále seděl.
Dívka se na něj přísně zadívala.
"Věř mi, vim co dělat," zašeptala rázným hlasem.
Blonďák střídavě koukal na ni a pak do arény. Nakonec přece jen kývl. Černovláska si doprostřed čela přiložila 2 prsty (ukazováček s prostředníčkem), načež zavřela oči.
Hnědovlasý chlapec bolestivě řval, když náhle zaslechl něčí hlas: "Konohamaru, musíš se mu dostat nad hlavu, tam neni ničím chráněnej! Vim že tě uši bolí ale zkus na to nemyslet, soustřeď se jen na Yutaku. Udělej to pro sebe, pro nás... a hlavně pro Sarutobiho! Teď to nesmíš vzdát!"
Otevřel oči, spustil ruce podél těla a zahleděl se na svého soupeře. V uších mu neskutečně hučelo, ale snažil se bolest ignorovat.
"Dobře... teď nebo nikdy!" pomyslel si.
Vyvolal 10 klonů
Yoshino zase otevřela oči.
"Tak, teď jenom musíme čekat na Konohamaruovu výhru," řekla s úsměvem.
Naruto na ni chvilku nevěřícně hleděl, ale nakonec se přece jen uklidnil.
Spolu se svými klony se na něj rozběhl. Každý z nich vytáhl kunai a mrštil ho po něm. Yutaka všechny hravě odrazil, čímž zničil všechny klony, ale ten pravý nikde nebyl. Náhle za sebou uslyšel pohyb. Bleskově se otočil za sebe. Zahlédl lesk blížícího se ostří. Instinktivně máchl rukou, tlaková vlna obrátila směr kunaie, který se zabodl do chlapce. Avšak na zem místo lidského těla dopadl jen kus polene.
"Henge no Justu (Technika přeměny)?!" konstatoval zaraženě, ještě překvapen z předešlého útoku.
Vtom uviděl pod svýma nohama zvětšující se stín. Nevěřícně pohlédl nad sebe. Ze vzduchu se na něj řítil pravý Konohamaru. Udělal salto a jeho noha tvrdě dopadla na Yutakovu nechráněnou hlavu. Oba dva chlapci tvrdě přistáli na zemi. Chvilku zůstali nehybně ležet, když najednou se jeden z nich pohnul. Když se s velkou námahou vyškrábal na nohy, opřel se rukama o kolena a začal prudce oddechovat. Byl to Konohamaru. Genma popošel k Yutakovi. Poté co usoudil, že se na víc už nezmůže, pozvedl pravici ke stojícímu.
"Vítězem je... Konohamaru!"
Rázem celý areál propukl v neuvěřitelný jásot, který ovšem klučina neslyšel.
"Jo!!! Já to věděl!!! Já to říkal!!!" řval z plných plic Naruto, skákajíc vysoko do vzduchu.
Náhle Yoshino postřehla, jak se Yutaka pomalu zvedává a vytahuje kunai. S řevem se na zmoženého kluka chystal vrhnout. Rychle se k nim přenesla.
Yutakovi už zbývalo jen pár metrů, když vtom se tam z ničeho nic zjevila černovlasá dívka a už ho držela pod krkem. Zvedla ho asi půl metru do vzduchu, aby mu viděla do očí. Pomalu se dusící ji chytil za ruku svírající jeho krk. Druhá stále ještě třímala kunai, tak neváhal a provedl výpad na její břicho. Avšak Yoshino mu ruku hbitě zafixovala. Stačil jeden pohyb, namísto mladého Genina teď držela kunai v ruce ona. Pozvedla ji, ostrou špičkou směřujíc na jeho ucho.
"Copak chceš abych tě taky připravila o sluch?! Jedinej pohyb a dopadneš stejně jako on! Seš sice ještě mladej, navíc o hodně menší než já, ale pro mě to žádnej problém nebude moje uši to nejsou!!!" zavrčela vražedným hlasem.
Vyděšený chlapec hleděl do jejího pravého oka. Nasucho polkl, po čele mu stekl studený pot. Černovláska zaslechla padající tělo. Odhodila Zvučného stranou a zachytila Konohamarua, který začínal ztrácet vědomí. Pomalu ho položila na zem. Klekla si k němu, složila pečeť. Rázem její ruce obalila červená záře, které pak přiložila ze stran k jeho uším. Probíral se. Po chvilce se Yoshino opět stáhla zpátky. Posadil se a překvapeně si ohmatal hlavu. Už zase slyšel jako dřív. Štestím bez sebe pohlédl na jásající publikum. Náhle dívka strnula.
"Yoshino, Konohamaru, pozor!" zařval někdo za jejich zády.
Hned na to je s sebou smetl nějaký oranžový stín. Přímo za nimi totiž stál Yutaka, který na ně poslal další zvukovou vlnu. Ten kdo je strhl, byl Naruto. Kdyby Yoshino ta vlna zvuku zasáhla, dopadla by mnohem hůž než ten prcek, vzhledem k jejímu vyvinutějšímu sluchu. Rychle Hokageho chytla za loket, že to vyřídí. Zvedla se, přistupujíc směrem ke Geninovi. Jeho obličej se zkřivil do vystrašené grimasy.
"Znovu zaútočit po skončenym boji mi přijde jako srabárna... ale zaútočit zezadu je mnohem horší!!!" řekla vražedným hlasem.
V tu ránu se před Yutakou objevila tak rychle, až to v davu zašumělo. Obdařila ho takovou pěstí do obličeje, že odletěl až na druhý konec arény a jeho tělo se zarazilo hluboko do zdi. Přenesla se k němu. Napnula svaly na levé paži. Její třícentimetrové drápy vyrostly o dalších 7 centimetrů. Pozvedla ruku těsně před jeho pravé oko.
"Přijít o sluch je jedna věc... ale ještě k tomu přijít o zrak je ještě strašnější. Nemysli si že bych to neudělala! S lehkostí bych ti teď mohla vydloubnout oči přímo z důlků... vysušila bych je a pak si je položila na okenní parapet! (pozn. autora: a jak asi když vždycky spí na stromě?! xD) Stačí říct, ráda ti posloužim. Chceš?" zeptala se nakonec s klidem.
Chlapec i přes svůj zubožený stav zděšeně zavrtěl hlavou. Yoshino se ušklíbla.
"Dobrá. Tak teď hezky vysmahneš zase zpátky do Zvučný a pěkně jim připomeneš jak před třemi lety zaútočili na Listovou spolu s těma zatracenýma Akatsuki a tim zas*anym hadem. Mělo by jim brzo docvaknout že tě přijali do těhle zkoušek čistě z technických důvodů jinak bys tady teď nebyl. Máš štěstí že je Naruto Hokage jinak by z tebe nikdy Shinobi bejt nemoh' je ti to jasný?!" vyhrožovala hrůzným hlasem.
Genin znovu vyděšeně přikývl. Otočila se, kráčejíc zase zpátky. Když už byla u nich, pohlédla na vykuleného Konohamarua.
"Tys ještě neslyšel svůj potlesk viď?" optala se ho.
Ten zaraženě zavrtěl hlavou. Dívka pohlédla do davu.
"Ještě jednou potlesk pro tohoto vítěze!" zařvala z plna hrdla.
Všichni znovu jásali, tleskali, pískali a klučina si to náramně užíval. Yoshino se podívala na blonďáka.
"Díky Naruto. Mimochodem... jak si věděl že na mě zaútočí? Taky sem to postřehla ale nestačila bych tak rychle uhnout nebýt tebe," zeptala se se zájmem.
Hokage pokrčil rameny.
"Já ti nevím. Prostě jsem to zahlédl v hlavě, skoro jako bych to předpovídal," řekl zamyšleně.
Dívka se nadšeně pousmála.
"Naruto... myslim že si objevil svůj kekkei genkai!"

Poznámky: 

Tak další nevim kdy bude protože pozítří hodlám dát pokráčko Kakashiho! Eye-wink Jj asi mě teď chcete zabít ae hold si musíte počkat!!! Laughing out loud
Arigatou!!! Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 02:12 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Pro ty co si mysli ze jsem k tehle povidce zbytecne moc kruta - tenhle dil je krasnym prikladem toho ze nejsem. Ma to relativne dobry sloh skoro bez chyb pekne popisy a souboje ale hlavni postava to vsechno zabiji. Proc se vsechno toci kolem Yoshino? Genma snad neni jako rozhodci dost schopny ze ona musi bezet zastavit nejakeho usopleneho Genina? Zaroven ona musela Konohamarovi pomoct do areny a odhalila Yutakovu slabinu a aby toho nebylo malo tak objevila Narutovu kekkei genkai.
Kdyby se v tehle ff vsechno netocilo kolem prekombinovane hlavni postavy tak by si zaslouzila i vic nez jednu hvezdu.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 13:02 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

ten Yutaka je ale ha**l! a Naruto s Kekkei Genkai?! WOW! no je to super!

Můj Valenth

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-07-06 21:41 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Heh dobre, naruto ma kekengenkai a jake silne

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-07-06 15:29 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Tak to je zase parádní díl už my dochází komplinenty ale vždycky ti budu psát něco hezkýho Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-07-04 09:54 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak to je zase parádní kousek Eye-wink Piš si co chceš, hlavně, že časem pokračování bude Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-07-03 20:07 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Konečně jsem vyškemrala na mamce dostatek času na net, abych si tohle mohla přečíst a jsem za to neskonale ráda. Smiling Můžu tě ujistit, že zabít tě nehodlám, protože nedopsat něco tak nádhernýho a překrásnýho, jako je tvoje povídka by byl zločin na trest smrti. Smiling Tohle je naprosto suprová serie. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-03 19:36 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Yoshino je skvelá, ale mohla mu dať viac do tela, ehm, Daemonček buval? Eye-wink
Naruto má kekkei? No pekne, teším sa už na pokračovanie...
Aj na Kakashiho Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.